1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Mvm doe ik ook,gaat best goed, heb wel s zin om over te slaan maar dan denk ik maar extra aan m'n vriendinnen die t spul echt nodig hebben, en had lekker op vakantie ff vrij dat is ook wel fijn Hihi

@acnaib ik heb woe de echo en denk dat m'n hum er bij mij ook niet beter op wordt....ben echt nerveus ervoor...gelukkig flink wat drukten als afleiding komende week!

@frummel geef je groot gelijk dat je t nu ff niet doet, jij hebt je aandeel al geleverd hè;)

@grietje jeetje heftig zoveel dingen ineens zeg,sterkte ermee hopelijk is deze periode snel over! Gaat je man ontslag aanvechten want met vast contract moet er anders toch wel erg goede reden zijn ...

@woepietje als je die creme maar niet laatste weken voor bevalling gebruikt,denk dat anders je tepels te week kunnen worden,heb je bij bv meer kans op kloven denk k...

Smeer zelf nog niet,heb nog tube van etos staan van m'n dochter die al 2 jaar niet gebruikt is,eerst die maar s opmaken, had bij m'n dochter gelukkig geen striae dus hopelijk nu ook niet,maar smeren van m'n buik vond ik toen wel extra fijn dus doe ik na echo ook weer :)

Fijne avond iedereen!

X miek

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

zo.... nu maar eens even uitgebreid reageren :D Eerder niet de kans toe gehad met de guppies vandaag.

Smeren: na het douchen gewoon bodylotion net zoals anders. Striae valt toch niet tegenop te smeren, is helaas gewoon erfelijk. Gelukkig van de vorige twee geen enkel streepje over gehouden

Miekje:heerlijk dat het goed gaat de mvm bij jou! Ik kreeg dit keer al kotsneigingen toen ik de folder zag *hoezo psychisch haha*

acnaib: de dagen duren zo lang he tot de echo! Sterkte met het wachten.

minnie: hier gelukkig nog geen zwaar gevoel down under :)

grietje: jeetje wat onwijs heftig zeg :( hoe is je man er zelf onder?
    Ik had bij de eerste ook een veel grotere vruchtzak dan de termijn. Is allemaal goedgekomen. Hopelijk een kleine geruststelling

Woepietje: oh heel herkenbaar! Wij zaten van de week de echo nog eens te bekijken en zagen ineens een tweede vruchtzakje. De ochtend er na de verlos gebeld en die reageerde heel lakoniek dat we maar moesten wachten tot de volgende echo (na twee prematuurtjes zou ik een tweeling niet zo heel geruststellend vinden). Ik heb dan direct de neiging om te zeggen dat ze het echo apparaat ergens kan steken waar het licht niet schijnt en ik wel een andere verloskundige zoek. Hahaha echt zwaar melodramatisch terwijl ik normaal de rust zelf ben. Wistme gelukkig in te houden en mocht alsnog die ochtend langskomen voor de echo. We hadden het goed gezien maar inmiddels is het er nog maar 1 waar we beide vrede mee hebben.

Miekje: hier ook zo'n droge gezichtshuid waar niet tegenop te smeren valt :(

senna: fijn dat je de afspraak kon verzetten!

corina: netjes zeg!

Dames met de goede echos gefeliciteeerd! super weer :D

Hier: we hebben afgezien van het huis. Ik kreeg vanmorgen een beetje een break down. Vriend wilde terug naar zijn oude woonplaats wat ik eerst prima vond en ook echt zag zitten. Vanmorgen belde mijn moeder dat oma toch wel erg dement werd en dat het haar zwaar viel om dagelijks langs te gaan met haar werk e.d. en dat ze het zo jammer vind dat ze de kids zo weinig ziet. Gevolg een enorme huilbui *leuk die hormonen*. Met vriend er uitgebreid over gesproken en voor hem was het al snel duidelijk. Ik ben thuis bij de kids en voor mij is het dus belangrijker om dichterbij vrienden en familie te zitten. Hij zit er alsnog zo met de auto en werkt toch fulltime. Vind het toch wel vreselijk lief en onzelfzuchtig van hem want ik weet hoe graag hij terug wilde. Egotripper als ik momenteel ben zat ik zelf meteen te stuiteren bij het idee dat ik binnenkort weer bij iedereen om de hoek woon;). Funda helemaal afgezocht en een aantal woningen gevonden. Twee nieuwbouw, en 2 bestaande bouw. Dinsdag van allemaal de bezichtigingen achter elkaar. met 1 uur tussen pauze tussen de eerste en de daarop volgende. Kunnen we even bij oma langs :)

3. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Even kort...

Man zou het idd kunnen aanvechten, er is geen goede reden...
    Hij ging niet meer in stijgende lijn, dat was het denk ik...
    Ze hebben hem op het moment van volle emotie papieren laten tekenen, och, we laten het nu wel zo. Hij krijgt 6 maanden uitbetaald en hij zoekt ander werk...

Heeft wel voor een hoop stress gezorgd, we hadden het helemaal niet zien aankomen. Man werkte zich te pletter

Kga nu iets eten want de misselijkheid komt wat opzetten, tot gauw

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goedemorgen meiden!

Mvm doe ik deze keer niet aan mee de vorige keren wel gedaan

@frummel fijn dat jullie er samen uit zijn gekomen.

5. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hallooooo.. gisteravond iets te laat op bed gegaan.. oeps! Moet er soms zo om denken want ik ben een echt avond mens.. moest er vanochtend weer vroeg uit om te werken, bah echt niks aan. Maar als ik er dan 1 keer uit ben gaat het wel weer. Half 11 weer thuis en toen nog even gaan slapen tot kwart over 1, heerlijk!!! Vanavond feestje van mijn ouders en morgen weer vroeg op om te werken dus heb even in het vooruit geslapen, haha!

Frummel... kan me je gevoel goed voorstellen.. ik woon ook dichtbij m'n familie.. zou ook niet anders willen. Ontzettend lief van je man dat hij dat begrijpt!!

Grietje... ik hoop dat je man gauw weer ander werk heeft gevonden.. heel veel succes!!!

Hier smeer ik niet extra tegen striae want ik ben al net een tijgertje door mijn vorige zwangerschappen..haha!!

Gezellig weekend allemaal!!

6. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hoi meiden,

sorry dat ik niet meer meegeschreven heb. Ik heb wel bijna alles meegelezen. Maar ben zo beroerd dat ik gewoon de puf niet heb om te reageren, of moet ff mn goede moment hebben.

Las dat iemand gaat trouwen, echt super!!

Corina, ook ik heb die zwitsel tas. Zo schattig die sokjes en knuffeldoek :D

Woepietje, lief dat je het vraagt. Hier was de echo super, alles zag er goed uit. Dacht ff dat het er 2 waren maar het is wat ze nu kon zien toch echt 1 ;) Zal onder aan mijn echo plaatsen. Mijn bloeddruk was wel ietjes te hoog niet veel hoor. Maar denk ook omdat ik me zo druk heb lopen maken. Bang op een teleurstelling. Heb in febr een miskraam gehad met 11w. Nu ben ik wat ze kon meten 8w en 3d. Ben dus 2 dagen terug gezet. Krijg 13 sept rond de 10w weer een echo.Die heb ik extra gevraagd.

Grietje, ik heb mijn echo met mijn echo van 1e zwschap vergeleken en dat scheelt 6 dagen. Maar hier is mijn bm ook een stuk langer. Bij de 1e was ie echt rond.

MvM, ik doe mee.. maar er zijn dagen dat ik het echt niet kan opbrengen. Ik doe echt mn best maar als ik zo beroerd ben dan doe ik het niet. Ik vind het ook niet leuk om het over te slaan want wist het van te voren maar heb echt geen zin om elke plas beurd boven de wc te hangen.

Las ook over droge huid, nou ik heb normaal juist een droge huid en nu is mn gezicht zo lekker zacht met heeeel afentoe een puistje. En een glimmende neus wuahaha! Maar ben blij dat ik nu geen schrale of droge plekken in mn gezicht heb!

Frummel, fijn dat je man zo lief voor je is. Ben benieuwd hoe die huizen zijn. Hoop dat er iets tussen zit voor jullie :)

Hier, ben ontzettend misselijk, maar kn niet spugen, maar kokhals de hele dag door. Lijkt wel of ik er een fobie voor heb ofzo. Dus kreeg niks van de vk voor de misselijkheid en moet meer over de dag kleine beetjes eten plaats van 3x per dag. Ook heb ik de laatste week veel hoofdpijn, waar ik voor de zwangerschap echt nooit last van had, behalve de dag voor ik ongi werd. Ook last van me nek van het kokhalzen, het komt ook echt vanuit mn tenen zeg maar ;)
    Hopelijk zakt het aankomende weken. Ben ook zoooo moe en lamlendig. Hier nog even de echo foto ♥:

Bijgevoegde bestanden:

• beeb.jpg
      beeb.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,2 KB
      Weergaven:
      4
  7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Frummel, oke zal eens kijken Gorinchem is hier ook niet zo ver vandaan.

@Troelaa, mooie echo, vervelend dat je je zo beroerd voelt.

Ik voel me sinds gisterenavond ook weer flink beroerd maar denk niet dat het alleen van de zw.schap komt voel me meer grieperig, hopelijk is het snel over blehhh

8. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    @Grietje, sterkte, wij hebben tot 2x toe meegemaakt dat een bedrijf failliet ging, ook geen feestje

@Frummel, succes met de zoektocht

IK WIL OOK DIE ZWITSAL TAS - STOMME VERPLEEGKUNDIGEN :x

Zoals jullie wel merken heb ik ook last van mijn hormonen maar niet van de lieve of huilerige, meer van de agressieve, ultra kort lontje ............. Herkent iemand dit ??????

Verder niet heel veel te melden, morgen & maandag het huishouden maar doen. Maandag dus lekker vrij, 1x in de 2 weken, HEERLIJK ......

En vandaag natuurlijk kijken voor een jurk en ja hoor, gevonden :). zo vreemd. Dacht dat ik er helemaal heppie de peppie van zou worden maar het lijkt gewoon niet tot me door te dringen. Heb ook wel echt het idee dat dit door de zwangerschap komt. Belde net mijn vader ook nog op dat ik de jurk van hun kreeg, veel te gek weer. Met mijn verjaardag ook al een flinke gevulde envelop gekregen en nu dit weer. Voel me er gewoon een beetje opgelaten onder. Zeker omdat hun het ook niet breed hebben (we hadden het toevallig net over zijn pensioen gehad, ze hadden iets geregeld voor aanvullend pensioen, jaren terug al met beleggingen en zo, en toen vertelde ze dat ze de helft zijn kwijtgeraakt :() Dus ..................... een bijzondere dag vandaag.

Nu toch stiekem aan het kijken voor een paar nachtjes Brugge, iemand tips????????

En sterkte voor iedereen die zich zo beroerd voelt

9. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè dames

Iedereen lekker van vrij zonnig weekend aan t genieten?
    Hier komen m'n vrienden straks bbqen,gelukkig is t best zonnig,hoop dat t zo blijft!
    Lig nu ff lekker op de bank te chillen,straks alles klaar zetten wordt drukke middag;)
    Hoop dat t lukt om m'n buikje te verbergen hihi

@frummel fijn dat jullie toch in jou buurt blijven wonen,lekker dat je ook op 1 dag alle huizen kan bekijken!

@grietje hopelijk kan je nu ff rust vinden samen met je man,nieuwe werk komt er vast snel wel!
    Hopelijk wordt je misselijkheid ook minder!

@ralin veel plezier met je feestjes dit weekend:)

@troelaa en minnie beterschap en sterkte!

@woepietje herken t helemaal van dat korte lontje,vooral ml moet t hier ontgelden....
    Ben ook mega jaloers op m'n vriendinnen(om niks).....leuk hoor hormomen :(
    Leuk dat je je jurk van je ouders krijgt,heb ik ook gehad maar omdat ze t bij mij toen ook Niet zo breed hadden hebik er op gestaan de helft te betalen;)
    Brugge is leuke stad! Zijn er vorig jaar mee werk van ml geweest,dat hotel was buiten centrum dus zou wel kijken naar iets dichtbij, lekker chocolade en wafels eten mmmmmmmm

Fijn weekend iedereen!

X miek

10. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Troela... mooie echo meid!!! Balen dat je zo misselijk bent.. hoop voor je dat het gauw weer over gaat!!

Gister super feestje gehad van mijn ouders!! Is iets later geworden dan ik dacht.. lag half 1 pas op bed en moest er 6 uur weer uit!!! Gaap!! Heb het overleeft!! Ben net thuis, gedoucht en kan nog even languit op de bank tot de kids weer thuis komen van hun vader weekend!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ooooh meiden hier even een ego berichtje ik had nog de angelsound van de vorige zwangerschap dus ik denk ga even zoeken en ja hoor we hebben hartje gehoord ik ben helemaal in love!

12. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @nadesy ooooh wat leuk! dat is al vroeg! Ik heb net een Angel Sound of Ebay gewonnen. Dus ga als ie er is ook maar eens luisteren. Heb je nog tips hoe je de hartslag het beste kunt vinden?

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Oh wat leuk dat je er 1 gewonnen hebt,ja zo laag mogelijk zoeken bij je schaambot

14. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoe bevalt de angel sound? Is dat leuk?

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @elba ja als je het hartje hoord zeker Hihi maar je moet ook rekening mee houden dat je het niet altijd hoeft te horen omdat het overal heen kan

16. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Wat lekker dat je het al hoort!
    Ik heb er ook eentje en vandaag dacht ik heel licht en heel eventjes een zweempje te horen van de hartslag, maar kan ook verbeelding zijn:)
    Nog eventjes geduld hebben denk ik!

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja en ik heb ook nog een beste vet rand zitten Hihi

18. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ga dadelijk nog ff lekker zoeken, wie weet...............

19. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ik heb ook eenangelsound,heb m u nog ff uitgeleend aan m'n collega maar als echo goed is krijg ik m weer terug, echt zo leuk om te horen :)

Geniet er van als je t nu al hoort !

Ik heb vandaag verjaardagbbq van vrienden gehad,mooie noosa armband gehad,bladcadeau en nog geld, en m'n buikje viel helemaal niet op gelukkig:)

Morgen tandarts en fysio,druk laatste vakantie weekje!

X miek

20. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Wat leuk dat een aantal van jullie een angel sound hebben!!!! Geniet ervan!!

Hier is het normale leven weer begonnen. Kids weer naar school! Ik heb vandaag ook veel op de planning, wassen, boodschappen halen en de hele keuken leeg halen want morgen krijgen we een nieuwe!
    Lekker druk dus.. des te eerder is het morgen want dan hebben we eindelijk ook onze eerste echooooo!!!!!!!!

Fijne dag allemaal!!

Deel Deze Pagina