Jeetje Daphner, wat heftig! Ik ga voor je duimen dat je gevoel goed zit en deze baby stevig blijft zitten. Wat vervelend ook dat er nooit een oorzaak is gevonden. @lady: welkom. Het is ook allemaal nieuw en super spannend. Doe gewoon waar jij je goed bij voelt en als dat betekend dat je niet wil bukken moet je dat gewoon niet doen. @spullen: we hebben natuurlijk alles al maar ik wil een aantal dingen gewoon niet opnieuw gebruiken. En sommige dingen vind ik echt van Sven en blijven ook van hem. We zijn verhuisd dus gelukkig hoeft deze baby niet in het zelfde kamertje en het bedje ga ik ook zeker niet hergebruiken. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik desnoods alles nieuw mag kopen als dat beter voelt. We zien wel, nog tijd genoeg. Qua symptomen voel ik echt goed dat er wat gebeurd onderin mijn buik. Trekkend/drukkend gevoel een beetje. En met vlagen een beetje weeig gevoel. Nog niet echt misselijk te noemen. Er is trouwens weer flink gepost. Ik hoop dat ik het bij kan houden en niks vergeten ben.
Gefeliciteerd allemaal! Ik mag mijzelf ook toevoegen, ik weet alleen echt niet hoever ik nu ben en wanneer ik ben uitgerekend. Laatste ongie was op 30-6 en m'n cyclussen waren 33 33 40 weet iemand dit?
Zo wat een geklets . Gezellig! Nieuwelingen, welkom en gefeliciteerd .!!! RomyDani: Mooie testen van gisteren hoor . Senna: Kwaaltjes? Heb af en toe wat steken/krampen in mijn onderbuik en ben wat meer moe als anders merk ik. Ook slaap ik wat onrustiger... En bij mij stond er op NOD ook 1-2 week op mijn CB test! Ongeduldje: Fijn dat de CB test nu al 3+ aangeeft . Toch leuk die bevestiging! En wat een leuke manier heb je gedaan om het je man te vertellen!! Nadesy: Mooie testen zo op een rijtje . Mooier kan niet! Minnie: Morgen bezoek van MvM dus! Ik zal me aankomende week nog even opgeven . Flipske: Fijn dat je CB nu ook al 2-3 aangeeft . Laust: Jeetje, ik las je onderschrift net en wat heftig voor jullie zeg . Wat lijkt mij dat verschrikkelijk om mee te maken. Hopen dat deze zwangerschap positief is voor jullie en dat jullie kunnen genieten . Kopen: Wij hebben nog niks gekocht en nog niet rondgekeken. Het is nu nog zo pril. Wel zijn we al aan het klussen in huis. Dat waren we ook al voordat we bezig waren met zwanger worden. Hebben nu de toekomstige babykamer in de grondverf. Wij gaan zometeen op kraambezoek naar ons nichtje. Zij is vorige week maandag geboren . Tot snel!
Amandy@ Ik ben 27 jaar en het is ons eerste kindje! Ik ben niet zo vaak online ivm met een drukke baan... Ben nu wel erg afgeleid moet ik zeggen ha ha Word al aardig druk hier! Juli was een vruchtbare maand zeker Spannend hoor ik voel mij ook al echt zwanger, vandaag toch nog een test gedaan en niet anders dan verwacht eigenlijk dikke vette plus! Hoe gaat het met jullie ?? Al last van vaak plassen ha ha ik wel! En ben nu nog wel beetje misselijk..
Jeetje Laust ik lees net pas je onderschrift. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik hierop moet zeggen, behalve dat zoiets niet zou mogen gebeuren. Kan ook niet zeggen dat ik me kan voorstellen hoe je je moet voelen want dat weet ik voor de helft nog niet. Het enigste wat ik je toe kan wensen is heel veel geluk in de toekomst met een heel mooi vlindertje in de hemel die op jullie en de baby in je buik neerkijkt en beschermt.
@Laust: Groot gelijk, je moet doen waar jij/jullie je prettig bij voelen. @MvM: Daar ga ik me aankomende week voor aanmelden. @Kwaaltjes: Hier begin ik elke keer na het eten beetje misselijk te worden. Of ik heb honger en eet amper, zit sneller vol. Ook heb ik erg last van mn onderrug wat uitstraalt naar mn been. (3,5jaar geleden auto achter op onze auto geknalt en lage rugklachten aan over gehouden). In jan/febr met de zwangerschap erg veel last van gehad.
Hoi April mama's Ik mag me bij jullie voegen,ben namelijk ook op 1 April uitgerekend,heb de vorige maand een miskraam gehad,en vind het nu wel super spannend
Troelaa: Dat klinkt wel verschrikkelijk zeg! Ik duim toch echt dat ik dat niet ga krijgen bij 11 weken. Had je daarvoor al een echo gehad dat het hartje wel klopte? Ik geloof ook niet zo in vals positieve testen, zeker niet als het er 3 zijn! Loon28 en noenoe: Welkom! Gefeliciteerd! Mag ik voor de lijst ook jullie leeftijd en hoeveelste kindje wordt dit? Noenoe: anders zet ik je op datum onbekend. Dit kan namelijk van alles zijn, zelfs in maart als je ei vroeg is geweest! Als je de eerste echo hebt gehad kan je de datum doorgeven. CB digitest: Bij mij geeft die ook 2-3 weken aan vandaag! Jeee Foto staat in mijn album. Laust: Verschrikkelijk moet dat zijn geweest! Duim voor je op een nieuw wondertje en dat je sterretje het brusje mag beschermen. Gerd: wat is je leeftijd en hoeveelste kindje? Gefeliciteerd en welkom! Duim voor je dat het deze zwangerschap goed mag gaan! Was je al lang zwanger? Als ik vragen mag?
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 22 Maart: kzh: 26 jaar, 1 kindje Gerd: ? jaar, ? kindje ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: ? Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje ♥ 2 April: ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: ? jaar, ? kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: ? jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje ♥ 7 April: Lady1987: 24 jaar, 1e kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: ♥ 11 April: ♥ 12 April: ♥ 13 April: ♥ 14 April: Datumloos: Noenoe: ? jaar, ? kindje WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven.
Hoi, het is mijn 1e kindje en ben 29. Voel me wat misselijk en moe nu... Volgens mijn berekeningen 3 april,maar had de laatste 3mnd cyclus van 26 dus ben daarvan uit gegaan, verder was t 27 en 28 dus zullen t zien. Kan ik morgen gewoon vk bellen voor alvast afspraak en mijn ha?
Hoi, Ik was 4 weken zwanger,wist hetzelf nog maar een paar dagen,was nog aan het idee aan het wennen toen het alweer over was,heel dubbel allemaal. Ik ben al een trotse moeder van 4 kinderen van 12,11,bijna 9 en 5 jaar. Aan de ene kant lijkt het me geweldig om weer moeder te worden,maar ik weet dat het wel zwaar zal worden twee pubers en dan weer een baby,maar deze kleine is zeer welkom
Welkom nieuwe dames en natuurlijk gefeliciteerd @Amandie: Ik heb met 7w 2d een mooie echo gehad met mooi kloppend hartje. Alles leek goed en mocht pas 5 weken later met 12w terug komen. Maar omdat ik bloed verloor moest ik een spoed echo laten maken met 10w. Ik hoop het ook nooit meer mee te hoeven maken. Ben nu ook erg onzeker, maar doe me best om er toch van te genieten. Heb er dit keer wel een goed gevoel over dus hopelijk is het ook zo
Goedemorgen dames. Hoe voelen we ons vanmorgen? Ik heb al een stucadoor over de vloer maar die begon gelijk al te klagen over nekpijn bla bla bla bla pfffff. heb echt zo iets van meld je dan ziek. Zometeen bellen voor de eerste echo
Haha @Flipske Helemaal herkenbaar. Normaal ben ik soms al blij dat mijn hoofd vastzit, maar nu is helemaal erg! Ben van de week zelfs nog een keer terug naar huis gereden omdat ik dacht dat mijn mobiel nog bovenop mijn auto lag en ik die tijdens het wegrijden verloren was haha. Bleek gewoon in mijn tas te zitten. En het is wel goed voor mijn conditie, want ik loop de trap hier in huis wel 100x op en af omdat ik naar boven ga om iets te pakken en het tot 5x vergeet haha En vandaag contact opnemen met de verloskundige om voor volgende week voor het eerst een echo te plannen
@Gerd Ja wij ook 1 april uitgerekend en hiervoor een miskraam gehad. We hebben op 23 mei curretage had, 23 juni weer voor het eerst een menstruatie gehad en nu de 23e positief getest. Ik ben trouwens 26 lentes jong en mijn vriendin 23. En ondanks dat het huis regelmatig volloopt met andermans kinderen, verwachten we er in april één van onszelf, de eerste dus!