Hier moet ik continu spugen hou amper wat binnen laatste dagen ook veel.duizelig word heel onrustig wakker als ik tussen door even wat slaap pak Ben laatst ermee naar de huisarts geweest omdat ik heel paniekerig ervan werd. Heeft me heer beluisterd etc klonk allemaal goed voor de zekerheid bloed laten prikken gelukkig was alles ook goed.nu denkt.zei aan overspannen zijn dus ga met een psycholoog praten.
Hier even een snelle update VIA de telefoon.. net echo gehad en raad eens... al 10 weken en 4 dagen zwanger! Ons ukkie had zelfs al knieën en elleboogjes, zo Schattig.. bewegen, spartelen, poging tot duimen. Helemaal verliefd! Zal zo een foto uploaden
Hierbij de echo Helemaal in de wolken en zo ontzettend blij nu. Ben nu wel eigenlijk 31 maart uitgerekend maar als jullie het niet erg vinden blijf ik gezellig hier mee kletsen
Frummel wat fijn! Ik reageer vanavond na de echo weer bij. Chaos o het werk en na een paar rustige weken vind ik de hektiek veel te leuk en dus ook veel te druk.
@Frummel ooh wat leuk en fijn! Ja je moet gewoon hier blijven kletsen hoor. Wie weet wie er van ons allemaal wel iets eerder bevallen en dan opeens toch een maart moeder is. @Nadesy balen dat het niet goed met je gaat.
@ Ralin: pfff, meid, wat ontzettend verdrietig . Heel veel sterkte! @ Frummel: wat een verhaal ... Dat wordt dan allemaal heel spannend, juist op een moment dat er al zoveel speelt. Kun je het allemaal een beetje plekje geven, of sta je nu vooral in standje "overleven"? Sterkte meid. Wel heerlijk dat de echo zo mooi is! Het is echt een klein wondertje, een echte vechter daar in je buik! En ach, 31 maart... er zullen hier genoeg kindjes al in maart komen en wie weet loop je zelf overtijd en wordt het alsnog een mooie aprilbaby! @ Claro en andere mooie echo's: ! @ Nadesy: wat vervelend dat het niet goed met je gaat. Heeft nog te maken met alles wat er met je man gebeurt was de laatste tijd? Sterkte en beterschap in ieder geval! @ hier: I LOVE primperan!!! Wauw, had niet gedacht dat een medicijn zo goed kon werken. Ik moet het wel trouw innemen, merk het meteen als het begint uit te werken, maar dan voel ik me ook behoorlijk goed. Ik merk nu pas hoe moe/slap je wordt van weinig eten en constant beroerd voelen, heb nu vandaag behoorlijk veel energie, nu ik weer een paar dagen goed kan eten en NIET (gewoon helemaal niet! Ongehoord! ) hoef te spugen. Dat het maar lang zo mag blijven, dan kom ik ook nog eens aan genieten toe deze zwangerschap, ha ha!
Mooi, Frummel! Ik sta echt te stuiteren van de zenuwen! Heb net de foto's van de eerste zwangerschappen erbij gehaald van de echo's! Lekker zitten tranen want ik hoop echt over een dik uur weer zo'n fotootje te krijgen! Pfff, vrouwen en onzekerheid! Of zal ik zeggen ; zwangere vrouwen en onzekerheid
@Bianca, veel plezier zo bij de echo !!! Dat alles maar gewoon goed is. @Claro en Frummel mooie echo-foto's !!! @Kache, gelukkig slaan de meds. aan en kun je weer een beetje gaan genieten. @Nadesy, zeker niet onverstandig om met een psycholoog te gaan praten, je hebt niet niks meegemaakt en nu met al die hormonen komt het allemaal wat harder aan. Hier: Na een paar hele goede dagen vandaag weer beroerd, heb de hele middag op de bank gelegen, werd bij de lunch ineens zo duizelig en zag allemaal sterretjes, dat is nu gelukkig over. Door de misselijkheid vandaag weer totaal geen zin in avondeten blehhh maar ja er zal toch gegeten moeten worden dus heb net bij de slager een lasagne gehaald en dan maak er er een salade bij voor de vitamientjes. Echt sinds ik zwanger ben vind ik koken een ramp, terwijl ik dat normaal gesproken heel leuk vind.Het liefst ga ik iedere dag buiten de deur eten maar ja dat is niet zo goed voor de knip haha. Einde ego-bericht
wat een mooie echo fotos!!! gefeliciteerd!!! wij hebben dinsdag weer een echo de tweede zijn dan 10 weken zwanger .. twijfewl of ik hem zal uitstellen omdat er op een 12 weken veel meer te zien is als op de 10 weken of zal dat meevallen??? toch wil ik hem graag op dinsdag laten staan omdat als het toch niet goed is ik dat weet of als het wel goed zit dan misschien wat meer kan gaan genieten!!!! dillema !!!
Hier ook een kloppend hartje en hij/zij kan al zwaaien en trappelen. Echt even genoten. Datum klopte precies, dus wij blijven mikken op 1 april.
@Marijelansink Je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik kan me voorstellen dat als je onzeker bent, je juist die 10 weken echo wilt doen omdat je dan weer even zekerheid hebt. Ik zou niet langer kunnen wachten
Gefeliciteerd met de goede echo's. Hier nog steeds alles rustig. Vermoeidheid steekt weer af en toe de kop op + een agressief humeurtje (arme bijna! manlief). Merk hier dat ik druk ben op mijn werk en met de bruiloft wat de zwangerschap wel iets meer op de achtergrond zet. Dit geeft ook wel wat meer rust moet ik heel eerlijk zeggen. Zo, ik ga nog even verder kijken naar trouwauto's, iemand van jullie nog een leuk bakkie te leen Fijne rustig avond voor iedereen !
Hè dames Wat fijn dat er weer goede echo's Zijn Hier hebben we t vertellen nog een dagje uitgesteld,had t nogal druk vandaag en dochterlief wilde vanmiddag niet slapen dus was vanavond compleet over der toeren.... Vandaag nog lief kadootje voor m'n vriendinnen gekocht,voor allebei sleutelhanger met speciaal voor jou erop, en voor m'n ene vriendin die probeert zwanger te worden kars met tekst over jij bent een kanjer erop,hoop dat ze t leuk vinden en niet te overdreven....(hoezo onzeker) Verder vandaag niet echt klachten gehad,wel moe maar geen tijd om te slapen hihi,nu dus geen zin meer om te strijken..... Fijne avond iedereen! X miek