1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goedemorgen.meiden!
    Hier gisteren een nieuwe Angelsound besteld de mijne was.opeens kapot
    Wie kreeg gisteren nu ook alweer ook de Angelsound? En heb je het hartje kunnen vinden?

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    Wat een goed nieuws van de echo's allemaal! Echt super.. ook prachtige foto's voorbij zien komen. Allemaal gefeliciteerd!

Kache; wat fijn dat de medicatie aanslaat!

Miekje; wat onwijs lief van je die cadeautjes!

Verder ben ik het een beetje kwijt haha

Hier gister post gekregen van het ministerie van onderwijs. Over inschrijven op de basisschool voor de oudste *slik* kind is nog geen 2,5 jaar oud haha

Ik ga maar weer even kotsen lol

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    weer een paar mooie echos die voorbij zijn gekomen!

ik reageer wat minder, maar lees wel mee..
    zit eventjes niet zo lekker in mn vel, zullen de hormoontjes wel zijn.
    Deze week zouden ze moeten pieken en daarna afnemen, let's hope so!

@frummel ; ja, ze worden snel groot he! :p maar wel vroeg hoor, die brief. maar schijnbaar is het in bepaalde gemeentes nodig omdat er flinke wachtlijsten zijn..

4. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frummel, super!!! En wat een mooie echo. Amaai, ze zijn er optijd bij J.

Kache, ben blij voor je dat je je eindelijk wat beter voelt.

Acnaib, wat een mooie echo.

Nadesy, oei al stuk. Hopen dat je snel een nieuwe hebt.

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @claro ja het was een tweede handse van de vorige keer Hihi en toen mega vaak.gebruikt Hihi

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

zijn jullie eigenlijk al met namen bezig? Wij zitten totaal niet op 1 lijn *zucht* Hij houdt van oud hollands en als ik iets niet wil.. je raadt het al, dan is het wel oud hollands haha. Kan nog wat worden

Ik heb hier zo'n gendertest van een vriendin gehad voor de leuk. Ben benieuwd wat hij morgenochtend aangeeft en of het klopt met de echo over 4 weken

Nadesy: wanneer wordt de nieuwe bezorgd?

Kzh: wel een rustig weekend voor de boeg? Die hormonsters zijn echt walgelijke dingen, sterkte!

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ frummel ;
    gender test? ik ken dat niet, hoe werkt dat?

Ik heb al een lijstje hihi, gelukkig zitten we op 1 lijn.
    Heb het lijstje aan mijn man laten zien en hij vond het mooie namen.

nou, eigenlijk niet! Ik woon in tiel, en hier is dit weekend appelpop (grootste meerdaags gratis festival) en fruitcorso.. dus heel tiel staat op zn kop! en dan woon ik ook heel dichtbij het centrum.
    Maar is wel altijd super leuk!

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

o ja dat ken ik wel ja in tiel! Wel altijd heel erg leuk..

Gendertest is een test waarmee je al heel vroeg het geslacht zou kunnen weten dmv de ph waarde van je urine. Naaar mijn inziens complete onzin, vriendin geloofd er heilig in haha. Haar geld ;)

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    hmmm, ja kan me bijna niet voorstellen dat zoiets werkt.
    Maar goed, ieder zn ding :p
    succes haha

10. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ik zou gisteren de angelsound krijgen. Maar ik heb hem niet gehad. Volgens de verkoper krijg ik hem vandaag. Ga nu naar huis en hoop dus dat de bezorger nog niet is langs geweest.

@namen : wij waren het gelukkig snel eens en hebben dus al een meisjes en jongensnaam!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Waar heb jij het besteld dan?

12. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Marktplaats :D

13. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Woow ik heb met de doppler het hartje van ons kindje gehoord!!! Ben helemaal verliefd! Eerst lukte het niet, kon niks vinden. Maar uiteindelijk heb ik het gevonden bij mijn linkerlies! Beetje rare plek niet?! Het klinkt echt als een locomotiefje haha.

14. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hmpf wat een domper. Na wat voorbeeldjes geluisterd te hebben op youtube denk ik toch dat het mijn eigen hartslag was aangezien hij niet zo snel ging.. Achja volgende week op nieuw proberen.

Kunnen diegene die hem wel horen uitleggen waar ze hem horen?

15. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Zo hehe daar ben ik weer eens, leuk zeg, ik moet ook eens marktplaatsen voor zo'n angelsound. Heb wel een stetoscoop maar dat is pas laat in de zwangerschap dat je er iets mee horen kunt.

Ik heb netjes alles meegelezen, wat een verdrietige berichten ook weer zeg! Het is toch wel confronterend 1 op de 5 zwangerschappen schijnt mis te gaan, maar steeds zo te lezen, pijnlijk hoor! Sterkte!

Ook leuke berichten en foto's heerlijk om te zien.

Hier gaat t goed, misselijk en doodmoe, als t even kan ga ik tussendoor mijn bedje even in of op de bank hangen.

De namen zijn hier een drama, van onze dochter (Chioma is haar 2de naam) waren we voor de zwangerschap al over de naam eens. Nu is het niet te doen zeg. Mijn man is Nigeriaans, veel namen vind ik niet bij een halfbloedje passen, ik houd niet van engelse namen en ik vind ook weer dat de afrikanen en de nederlanders het hetzelfde uit moeten spreken. pfff
    Levi vinden wel echt leuk maar ik zeg lévi en man zegt levvi ofzo... krijg het niet voor elkaar dat hij het leuk zijn mond uit krijgt haha. Nou ja we hebben nog ff

16. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Oh Sjaantje dat is lastig. Met familie in het buitenland lijkt het me nog lastiger om de uitspraak juist te krijgen. Ik vind het met de 'boeren'kant van de familie al lastig als er ook maar een iets exotischer tintje aan zit. Vriendje kwam laatst wel met een leuke jongensnaam. Hij moet even groeien maar het is voor mij nu een serieuze optie.

Leuk die Angelsounds hier. Ik heb besloten dat ik zonder kan, denk dat ik anders hele dagen ga zitten luisteren en nergens meer aan toe kom.

17. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè dames

Angelsound heeft nu m'n collega nog,ga ik volgende week s proberen,schijnt pas vanaf week of 12 echt duidelijk te zijn ....
    Hier hebben we t vandaag aan ouders en opa en oma verteld, we hadden met opstrijkspul een t shirt voor dochtertje gemaakt met kus...ik wordt grote zus
    Dus we hoefde zelf niks te zeggen,reacties waren erg leuk!
    Morgenochtend naar m'n vriendinnen pfffff ben er best zenuwachtig voor....

Dochterlief heeft nu ook ineens bedacht maar niet meer te willen gaan slapen....constant huilen....hoop dat we er snel oplossing voor weten,als iemand tips heeft?

Fijn weekend alvast!

X miek

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

angelsound: Voelen waar je schaambeen zit. Voldoende gel gebruiken en de angelsound net erboven zetten en dan de doppler(het dingetje wat het geluid opvangt) schuin kantelen zodat hij zeg maar achter je schaambeen staat gericht :) Kun je het niet vinden hetzelfde proberen over de volledige lengte van je schaambeen (dus verschillende plekjes van links naar recht)

Na 12 weken kun je het inprincipe altijd horen omdat de baarmoeder dan niet meer achter het schaambeen zit verstopt

Namen: echt een levensgroot drama hier. Ik heb 2 namen die ik perse wil (hormonaal secreet momenteel) En vriendlief vind de jongensnaam wel leuk en de meisjesnaam niet. En juist die meisjesnaam wil ik echt geen milimeter over wijken haha

Ik wil perse een keltische of ierse naam zodat het bij de oudere twee knullen past. Bram en Gijs zijn meer zijn soort namen. Voor een meisje heeft hij Néna. Leuk maar ik wil mijn eigen kind niet zo noemen. Ik wil gewoon die ene geweldige keltische naam die je in nederland nooit hoort hahahaha *ben niet eigenwijs*

19. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    Leuk hoor al die verhalen, kan niet wachten tot as vrijdag, onze 2e echo. Ben zo benieuwd hoe ver we zijn, hoop nog steeds igg verder dan 10 weken, kan gewoon bijna niet anders. Maar wat haalt het uit, als het maar gezond is.

En lekker, weekend! Gaat er iemand nog iets leuks doen ????? Wij gaan morgen waarschijnlijk bij ons in het dorp naar Culinaire Venen, lekker proeven van allerlei verschillende restaurantjes en ook nog eens voor een goed doel.

Zondag ergens voor een kinderkamer kijken die we op marktplaats gezien hebben. Spannend hoor! Hoop leuke dingen in de planning.

Verder nog steeds druk met de planning van de bruiloft, er was vandaag op Groupon een hele leuk aanbieding voor een kasteeltje in Drenthe en ook voor een hotel in Brugge. Oh, wij hebben zoveel pech altijd, ik word er soms gewoon bang van hoe goed alles gaat......................................

20. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Wat jammer. Als ik de angelsound te veel in mijn lies zet, hoor ik ook duidelijk mijn hartslag. Ik kan het hartje horen sinds vorige week (9wk,1dg geloof ik). En een geweldig geluid.
    Je zet de angelsound net iets boven je schaambot (schaamstreek) en kantelt deze idd iets naar achter. En dat een beetje naar links en rechts richten. En een beetje druk zetten.
    Ik gebruik het apparaat nu bijna dagelijks :).

Maandag de termijnecho, zin in!

Deel Deze Pagina