1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

Heey meiden, ik reageer vanavond even uitgebreid maar weet iemand of in de nieuwe golf 6 of de nieuwe seat leon 3 kinderzitjes passen? Vriendlief heeft nu een nieuwe a1 en die moet dus weg (is hij niet zo blij mee hihi)

O ja en iemand ervaring met een bakfiets waar meerdere kids echt lekker in kunnen zitten? Ik lees veel over de babboe

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey meiden,

@Nadesy, supermooie echo hoor !!!:)

@Debbie, ik durf mn buik ook niet te laten "hangen" op straat, ben nu nog maar 11 weken zwanger en straks gaan ze nog vragen wanneer ik ben uitgerekend:p hihi dus hier wordt ook nog ff de buik ingehouden buiten.

@SabineMerel, proficiat met jullie huwelijk, zo te lezen was het een super geslaagde dag en heel leuk idee met die beschuitjes !!!!

Namen: Een meisjesnaam hebben we al, heel toevallig kwam vl een tijdje geleden met die naam terwijl ik die ook in gedachte had, jongensnaam gaan we pas over denken als het ook een jongetje wordt.

Vertellen broertjes/zusjes: Ons dochtertje van 4 weet het al vanaf het begin, ik had niks gezegd maar ze zei zelf " mama jij hebt weer een baby in de buik" en toen wist ik het zelf ook nog niet eens:(

Ik zie dat ik mijn echo voor de nekplooimeting nog niet heb doorgegeven voor de afsprakenlijst dus bij deze Minnie1979 nekplooimeting 20 september.

Na de nekplooimeting gaan we ook een afspraak maken voor geslachtbepaling.

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

Minnie haha typisch is dat he! Hier wisten we niets en was er een zwangere vriendin op bezoek en die zat aan de oudste te vertellen over de baby in haar buik. Toen mijn oudste ineens zei; neeeeeheee mama baby in buik! Wij allemaal lachen en een week erna idd de doorslag dat hij gelijk had, heel bizar maar ook mooi toch! Inmiddels heb ik volgens hem een baby in mijn navel en probeert hij via mijn navel naar de baby te kijken. Peuter logica.. zo schattig

4. Ongeduldje1980

Ongeduldje1980 Actief lid

31 mei 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes! Net ook met de angelsounds het hartje gevonden!! Moest even zoeken en hoorde in alle hoekjes steeds alleen m'n eigen hartslag maar toen opeens iets hoger dan verwacht een hele snelle hartslag van zo'n 150 slagen per minuut! Hoe cool dit!!

5. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Ongeduldje : Wat leuk dat je het ook hebt gehoord. waar heb je het gevonden? Hoe weet jij hoe snel die slaat, heb je het geteld??
    Ik wilde net mijn VL het aan de telefoon laten horen ,maar dat was lastig. Ik vond het ook niet meer. Is het bij jou ook gevoelig daarna in je buik? ik moet namelijk best hard drukken om iets te horen. Misschien maar niet te vaak doen in het begin??

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ongeduldje gaaf hoor

Ik ga het morgen wel even.opnemen.op je.pc staat als goed is op opname.ding

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Bij bureau.accessoire

8. Ongeduldje1980

31 mei 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gedurende 30 seconden geteld en kwam toen tot 75 dus keer 2 is 150 :) Moest ook best een beetje drukken hoor. Buik voelt sowieso best gevoelig maar absoluut niet pijnlijk ofzo.. Vond het uiteindelijk zo'n 5 cm boven mijn schaambeen en een beetje naar links. Moest wel plassen want las ergens dat als je een volle blaas hebt dat het allemaal net iets hoger zit en het beter te vinden is..Kun je het misschien aansluiten op een box/radio (met microfoon aansluiting) en dan opnemen ofzo? Wel bizar dit hoor, heel leuk!

9. Ongeduldje1980

31 mei 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh top! Moet je dan het stekkertje gewoon in het microfoon gaatje vd computer doen?

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Yes! :D

11. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè dames

Leuk hè de angelsound :) krijg m binnenkort ook weer terug van collega .
    Ik heb vandaag weer voor t eerst gewerkt na 5 weken thuis zitten dus was leuk om ff bij te kletsen met m'n collega ,
    Heb t ook gelijk maar verteld,leuke reacties,mik heb een jaar contract maar er werd gelijk gevraagd of ik wilde blijven werken,uhh nou na m'n jaarcontract graaaaaaaag, maar goed zover is t nog niet maar toch fijn zo.n reactie :)

Verder was m'n ene vriendinnetje ineens weer volop aandacht voor me, pfffff ze is pas weer aan devpil dus Miss zijn we wel lekkere hormonen mix nu samen ;)
    Kreeg kaartje van der en daarin stond dat ze nog kadootje besteld heeft wat heel leuk is,dus das weer wel erg lief ...

Ach ja wij vrouwen ook hè hihi

Zag weer mooie echo voorbijkomen,leuk hoor!

Denk dat t gister zo rustig was omdat iedereen hier Nasr t strand i geweest ;)

Fijne avond nog, wij zitten nu eindelijk rustig want ochterlief kans half uur krijsen al! In slaap gevallen !

X miek

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

Pff hou op schei uit.. Hier de jongste die ik pas om 22.30 in slaap kreeg. Hopelijk slaapt hij morgen dan ook uit :)

Ik reageer verder morgen wel

13. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nadesy, mooie echo.

Ongeduldje, wil hier gerust de andere namen zetten die op ons lijstje voorkwamen maar de naam die het zou kunnen worden liever niet (moest maar eens iemand mee lezen die mij kent J).

Runner, wij willen het weten. Gaan het wel proberen niet te zeggen tegen omgeving. Het is het eerste en ga iets geruster zijn als ik gerichter kan shoppen J.

Frummel, over beide geen ervaring.

14. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    O jaaaa, ik heb weer een test gedaan!
    Guess what, zwanger!

kGa donderdag voor de eerste echo, en tja, eeeeuwen terug ooit es 2 vage positieve testen gehad. Wat nou als ik gewoon verkeerd gekeken heb!? Dan ben ik straks 50 euro kwijt voor een echo terwijl ik helemaal niet zwanger ben!? Peins, denk, twijfel

Ik heb er in mn eentje om staan lachen toen ik zag dat de teststreep nog duidelijker was dan de controle streep. Maar voor ik dat zag was ik bloedserieus hoor. Raar wijf!
    Mn man zal ook wel denken als ie hoort dat ik nog es getest heb. Die roept hele dagen dat er helemaal geen test nodig is, omdat het overduidelijk uit mn gedrag af te lezen is....

Zag nog wat andere dingen voorbij komen...

NAMEN... oh help... ja, daar dacht ik gister aan. Ik ben nog in het stadium orienteren waar we namen kunnen zoeken, oftewel.... nog nergens... Mn man had de naam voor ons dochtertje gevonden.

GESLACHT WETEN
    Nee! Wij willen het een verrassing houden!
    Van ons dochtertje wisten we het wel. Het lijkt ons gewoon echt leuk om het pas bij de geboorte te weten. Dusseh, dat wordt nog heel wat zoeken naar namen....

15. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ Sabinemerel: gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie dag zo heerlijk verlopen is enne... mooi dessert ;)!

@ Nadesy: wauw, het wordt al langzaam echt wat meer dan vage echovlek, he! Mooie foto.

@ Debbie07: *proest* hoe kom je op het idee om nu nog eens een test te doen :D?? Gelukkig was het een mooie knaller, ha ha! Succes met de echo.

@ hier: beetje te vroeg gejuicht. De dag van mijn vorige berichtje was gewoon een waanzinnnig goede dag, daarna werd ik weer even met beide benen op de grond gezet: doodmoe en kotsmisselijk :(. Nou ja, de medicatie blijft werken in die zin dat ik vrijwel niet meer spuug en redelijk kan eten. Jammer dat ik me verder nu weer de meeste dagen beroerd voel... (oh, wat gaan de weken langzaam zo :))
    Ik heb wel gisteren en eergisteren een paar heel bekende 'plopjes' bij mijn schaambeen gevoeld... zullen vast mijn darmen nog zijn, maar toch, het voelde heeeeeeel erg als kleine frummeltje ;)... Over een paar weken weet ik het zeker :cool:.

16. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @Kache
    Ik kan ook niet wachten op frummeltjes! De vorige keer voelde ik het al bij 14 weken... Dus nu blijkt dat ik inderdaad zwanger ben na mn test van vandaag (hahaha) .. wie weet over een week of 3...

17. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    ♥ Toekomstige aprilmama's ♥
    ♥ 1 tot en met 15 april ♥

♥ 31 maart:
    Frummel: ? jaar, 3e kindje

♥ 1 April:
    Flipske: 28 jaar, 1e kindje
    SabineMerel: 27 Jaar, 1e kindje
    Laust: 24 jaar, 2e kindje
    Gerd: 34 jaar, 5e kindje
    Earrebarre: 34 jaar, 4e kindje
    Debbie2007: 35 jaar, 2e kindje
    Woepietje: 31 jaar, 1e kindje
    Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje
    Kzh: 26 jaar, 1e kindje

♥ 2 April:
    Sarah1983: 29 jaar, 1e kindje
    Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje

♥ 3 April:
    Loon28: 29 jaar, 1e kindje
    Hilse: 20 jaar, 1e kindje
    Rara: 27 jaar, 1e kindje

♥ 4 April:
    Corina1989: 23 jaar, 1e kindje
    Rozerood: 29 jaar, 1e kindje
    Duo Penotti: 24 jaar, 1e kindje
    Sweetcandie: ? jaar, 4e kindje

♥ 5 April:
    Kache: 33 jaar, 3e kindje
    Elba: 32 jaar, 2e kindje
    Runner: 30 jaar, 3e kindje
    Nadesy: 28 jaar, 4e kindje
    Frummel: ? jaar, 3e kindje

♥ 6 April:
    Amandie: 25 jaar, 1e kindje
    Daphner: 36 jaar, 2e kindje
    Chinwa: 33 jaar, 1e kindje

♥ 7 April:
    Nicky86: 26 jaar, 1e kindje
    Diana75: 36 jaar, 1e kindje
    Miekje28: 31 jaar, 2e kindje
    Aartje:32 jaar, 2e kindje

♥ 8 April:
    Troela: 26 jaar, 1e kindje
    Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje
    Piccolina: 30 jaar, 1e kindje
    Ti87: 25 jaar, 1e kindje
    Muisje88: 23 jaar, 2e kindje
    Frambloosje: 32 jaar, 1e kindje

♥ 9 April:
    Marijelansink: 26 jaar, 3e kindje

♥ 10 April:
    Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje
    Acnaib: 33 jaar, 3 e kindje
    RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje

♥ 11 April:
    Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje
    Grietje77: 27 jaar, 2e kindje
    Duchess: 25 jaar, 2e kindje
    Sjaantje: 31 jaar, 2e kindje

♥ 12 April:
    Claro84: 28 jaar, 1e kindje

♥ 13 April:

♥ 14 April:

♥ 15 April:
    Sam86: 26 jaar, 2e kindje

Datum onbekend:
    Prettymum: ? jaar, ? kindje
    Catha: 26 jaar, 3e kindje
    Dientje: ? jaar, ? kindje

Aantal: 49

Wij leven met jullie mee *********
    Noenoe: 27 jaar
    Kirsten9: 30 jaar
    Cbertens: 34 jaar
    Ingie1983: 29 jaar
    Maike79: 32 jaar
    Kittycat69: 42 jaar
    Senna1985: 26 jaar
    Ralin: ? jaar

♥ Afsprakenlijst ♥

10-09-2012 Corina1989 2e echo VK
    10-09-2012 Nadesy 2e echo gyn
    11-09-2012 Marijelansink intake & 2e echo VK
    11-09-2012 Tamararonald intake & echo VK
    12-09-2012 Amandie 2e echo Echopraktijk
    12-09-2012 Amandie controle & bloedafname VK
    13-09-2012 Sarah1983 1e afspraak & echo VK
    13-09-2012 Runner 2e echo
    13-09-2012 Troelaa 2e echo
    14-09-2012 Woepietje 2e echo
    14-09-2012 Loon28 termijnecho
    14-09-2012 Rozerood intake VK
    17-09-2012 Rozerood 3e echo GYN
    17-09-2012 Minnie1979 2 e afspraak VK
    17-09-2012 Woepietje PRINT uitleg over prenatale testen e.d.
    18-09-2012 Maike79 2e afspraak VK
    18-09-2012 Ongeduldje1980 nekplooimeting
    19-09-2012 SabineMerel termijn echo 12 weken
    19-09-2012 Sjaantje
    20-09-2012 Sweetcandie, afspraak GYN
    20-09-2012 Duchess controle VK
    20-09-2012 Minnie1979 nekplooimeting
    21-09-2012 Flipske intake VK
    22-09-2012 Amandie combinatietest
    25-09-2012 Loon28 combinatietest
    25-09-2012 Claro 84 afspraak
    25-09-2012 Miekje28 2e echo
    26-09-2012 Kzh 3e echo GYN
    27-09-2012 Woepiertje Diabetesspreekuur voor zwangeren
    27-09-2012 Hopelessinlove nekplooimeting en bloedprikken
    27-09-2012 Piccolina echo combinatietest
    02-10-2012 Miekje28 afrspraak VK
    10-10-2012 Runner afspraak VK
    18-10-2012 Ongeduldje1980 afspraak VK
    31-10-2012 Kzh Afspraak neuroloog

WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven.
    Dan worden ze niet over het hoofd gezien!

Graag uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje aangeven voor de bevalingslijst.

18. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Runner: Wij hebben besloten dat wij het wel willen weten, maar het verder voor ons houden voor de rest van onze familie en vrienden.

Kzh: Hihi sorry!! Is weer wat anders een kondje in plaats van een kindje… Hihi…

angelsound: Wat leuk dat jullie het hartje kunnen vinden! Veel plezier ermee. Ik heb besloten dat niet te doen. Zou denk ik gek worden als ik het niet kan vinden.

Kache: Volgens mij is dat gevoel iet zo gek hoor. Ter hoogte van mijn baarmoeder voel ik soms ook iets vaags. En daar zitten zeker weten geen darmen meer. Ik vroeg het toen aan mijn moeder en dit kwam haar ook bekend voor. Wel vervelend dat je je nog zo beroerd voelt. Sterkte!

Hier: Ik heb gister met mijn vriend de vakantie geboekt en het is toch de Dominicaanse republiek geworden in december. Lekker even ontspannen. We hebben een 5* ressort met jacuzzi op de slaapkamer hihi… Lekker! Nog even ontspannen. Ook hebben we een wat luxere plek in het vliegtuig genomen, zodat ik genoeg ruimte heb.

*ego*
    Verder: Ow ik ben zo boos!!!!!!!! Op een vriendin. Moet echt even mijn ei kwijt! Ben echt bloed chago daardoor en irriteer me mateloos! Ik heb haar zaterdag verteld dat ik zwanger ben en toen reageerde ze heel leuk en rende meteen naar de winkel en kwam met een broekje, shirtje, vestje en 2 paar sokjes terug. Heel lief allemaal. Was ook nog niet nodig maar zij vond van wel. Ik vind het ook wel een heel leuk pakje. Maar nu komt ze gister ineens met het verhaal dat zij ook zwanger is! Ze had gister een test gedaan van predictor en die gaf zwanger aan en daarna nog een cb plusjes test en die ook volgens haar. Ze heeft alleen geen vaste relatie en eerst zei ze dat ze al 10 weken niet ongesteld was en later was dit ineens 5 weken. Dit weet je toch normaal gesproken als vrouw! En ze heeft het 2,5 maand geleden met de een gedaan en vorige maand met de ander. Weet ik het allemaal. Ze heeft een 2 kamer mini huisje en geen geld, geen vaste baan niks. Dus ze kan dat kindje helemaal niks bieden. Ze heeft het ook maar één keer gedaan met die jongen. Ze slikte de pil maar 3 dagen in de week en vrijt zonder condoom. Jaja… heel geloof waardig als je 26 bent, dan weet je toch dat de pil dan niet veilig is als je hem niet goed slikt!!! Dan ben je toch de meest lompe achterlijke koe als je dat nu nog niet weet!!! Ik denk dus gewoon dat ze stik jaloers is en het hele verhaal verzint! Ze moet namelijk alles wat ik heb ook altijd hebben. Ik had een keer voedselvergiftiging van de campylobacter bacterie en toen had zij ook ineens al een week samonella. Nou als je een week daarmee loopt, dan loop je niet meer hoor! Dan loop je leeg van onder en boven en zij kon daar volgens haar nog mee werken en winkelen! Pphhhfff… Dat was dus een leugen om aandacht! Ik denk dat dat nu dus weer het geval is en ik ben er zo boos om!!! Ik krijg alle aandacht en wie moet het vervolgens opeisen! Zij!!!!! Dat is dus niet de eerste keer en ben echt laaiend. Ze stuurt vervolgens, nu zijn we samen zwanger. IK WIL NIET MET JOU ZWANGER ZIJN dacht ik. IK WIL DIT NIET HOREN. Wat ik heb moet jij ook hebben? En daarna: Wel apart zo’n baby in mijn buik! JA RAAR HE DIE HEB IK AL 11 weken bijna! En vervolgens dat als ze een vriend had dat het dan wel gewenst was! JA LOGISCH IK HEB DAT OOK JALOERS KRENG. PPhhhhffffff ben echt zo boos!!! Ben heel geïrriteerd! Vind dit echt niet normaal! Ze zegt nu dat ze het weg gaat laten halen. Ja logisch, want volgens mij is het allemaal gewoon een leugen. Dat gevoel heb ik erbij. Het is gewoon weer een schreeuw om aandacht.
    *einde ego*

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @amandie tjee wat een verhaal zeg.wat ik zp lees lijkt ze idd mega jaloers te zijn heb je niet gevraagd aan gaat of je de testen mag zien? Ik zou haar gewoon op de man af vragen hoor

20. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Ja heb ik gevraagd, maar toen ging ze moeilijk doen. En volgens mij heeft ze daarna een positieve predictor test van internet gevist en gestuurd via whatsapp.

Deel Deze Pagina