Ja dat heb ik ook ja... pphhhffff... Ze kijkt maar even. En nee ik ben niet met haar zwanger. Ik heb het gepland en zijgaat het weghalen. Ik wil er dus niks meer over horen!
Hmmm apart verhaal.. Of ze nou wel of niet zwanger is, in beide gevallen lijkt ze me niet echt stabiel, want of ze is totaal onverantwoordelijk bezig met anticonceptie en heeft ze misschien wel weet ik wat voor SOA onder de leden of ze verzint de hele boel bij elkaar en dan is ze - op zn zachts gezegd - compleet de weg kwijt.. Zou aanbieden mee te gaan naar de abortus kliniek.... Of een keer langs gaan met een CB test zogenaamd zodat ze kan kijken hoe lang ze al "zwanger" is..
Jeetje als ze dit echt verzint klopt er iets niet in haar hersens denk ik..... Maar ja je hebt overal mensen voor. Lekker Amandie een reisje naar de Dominicaanse, welk gebied gaan jullie heen? En verstandig dat je wat extra beenruimte hebt gekozen want de economy class van Arkefly is echt heel krap, wij hebben toen ook comfort class gevlogen omdat vl 2 meter lang is haha.
@Amandie ooh heerlijk naar de dominicaanse rep. Ik heb met een tevreden glimlach gelezen dat je lekker luxe hebt geboekt en een jacuzzie hebt Raar die vriendin van je. Ik zou ook maar eens met een testje langs gaan. bv. dat jullie samen nog eens testen. Zou wel heel "verkeerd"zijn als ze over zoiets liegt. Of je laat haar met rust en besteedt je er geen aandracht meer aan. @Angelsound. Toen ik gister het hartje hoorde, hoorde ich ook regelmatig een plop geluidje. ZOu dat mijn darm zijn of kan het ook de beweging van het kindje zijn? Ik heb helaas geen opnamekabel bij de gebruikte angelsound gekregen. maar met boxen gaat het wel.
Amandie, tjemig wat een verhaal zeg, zou die 'vriendschap' maar even laten bekoelen. Ik zou nu eigenlijk heel druk aan het werk moeten zijn maar dat lukt niet echt, herkennen jullie dit ?????? Oh, wat erg zeg, ach, haal het vast wel weer een keer in.
@Corina hoe was jou echo gisteren? @marijelansink en Tamararonald.veel plezier vandaag met jullie echo!
Naja Naar mijn idee is ze in beide gevallen totaal gestoord zwanger of niet zwanger! Ben er helemaal klaar mee. Ik bied wel aan om mee te gaan als ze het weg gaat laten halen, maar zeg daarna ook dat ik er geen woord meer over wil horen. Je spoort toch niet als je de pil niet dagelijks slikt en dan zonder condoom aan de slag gaat! Dan ben je toch knetter gek als je geen kind wilt! Ze wist ook dat ik met vl bezig was. Dus ik denk dat dit allemaal pure jaloezie is! Ik hou verder gewoon de boot zo veel mogelijk af. En zoals woepietje zei, laat de vriendschap wel even bekoelen Minnie: Wij gaan naar Punta Cana. Dus oost kant. Ik heb nu voor de verandering comfort heen en premium comfort terug, terug wil ik namelijk slapen en dan wil ik meer ruimte. Jij was er ook geweest toch? Waar waren jullie precies geweest? Rozerood: Ja lekker he?! Ik heb er nu al zin in! Weer iets om naar toe te werken. Ff lekker mijn vl weer voor 2 weken helemaal voor mezelf! Hihi Doordeweeks zijn wij zo druk. Dan bespringen we elkaar alleen maar meerdere keren in het weekend. Hihi Op vakantie lekker 2 weken lang genieten
EGO: Nou breekt mijn klomp! Ik zei zaterdag dat ik soms wat voelde in mijn buik, toen zegt ze: neeeee dat kan echt niet!!!!! Dat is echt niet zo!! En dit en dat. Ik zeg nou ik voel wel vaag iets bij mijn baarmoeder en mijn moeder had dit ook toen ze zwanger was van mij rond dezelfde periode. Heel vaag iets voel ik soms van binnen. Het is ook maar heel zacht. Maar nu belde zae net en voelt ze het ook ineens! Naja ppphhhhffffff.... ben er nu echt helemaal klaar mee! Want nu zegt ze dat ze wel weer ineens 2,5 maand zwanger kan zijn. Ik zeg nou volgens mij kan dat niet! Je was nog ongi geweest een week begin aug. dat had je toen zelf tegen mij gezegd! Ze zeg jaja... dan is het wel korter inderdaad. Ik zae en dan kan je ook nog helemeaal niks voelen dus! Ik zeg je bent zelf toch wel heel stom geweest! Het is jou verantwoordelijkheid en jij bent hier de domme koe! Ja maar die jongen dit, die jongen dat. Ja die weet toch niet dat jij de pil niet goed gebruikt! Hij gaat er vanuit dat als jij niet een condoom wilt dat je dat wel doet! JUajajaja... zegt ze dan.... NOU STIK ERIN denk ik!
Vriendin van mij flikte een soort gelijk iets toen ik zwanger was van j. Zij was echt bewust zwanger geworden en we liepen nog gelijk ook. Uiteindelijk heeft ze het laten weghalen en daarmee was ook onze vriendschap over. Zr deed alsof ze het over een pakje boter had wat niet beviel. Bewust zwanger worden, ja gaat toch wel zwaar worden bla bla ok haal maar weg joh. Labiele trut. Kan nog woest worden als ik er aan terug denk bah. Hoe kunnen mensen zo makkelijk denken he.. Lekker punta cana! Ik ben in april met de kids naar cabaret geweest naar het viva windham. Was ook heerlijk luxe en echt prachtig. Wees maar heel blij dat je comfort class hebt, arke is echt een ruk maatschappij. Maar het is het helemaal waard hoor! Hier toevallig net een reisje naar mauritius geappt naar vl voor volgend jaar. Dan betalen we toch nog niet voor de baby en de jongens zijn nog kinderprijs. Nog even van genieten voordat we zijn gedoemd tot vakanties aan de turkse Riviera omdat niets anders meer betaalbaar is met 3 kids hahahaha Namen: o ik wil ze ook best zeggen hoor maar niet a la publiek ivm meelezers. Ik houd hem angstvallig geheim verder haha
Nadesy: Lief dat je ernaar vraagt . Ik ben op moment erg druk, want we gaan morgen op vakantie. 11 dagen Tunesie. Hele huisje is weer schoon. Koffers straks nog verder inpakken. Pff best een hele drukte. Maar de echo was gisteren erg goed. Ben ook 1 dag voorruit gezet . Mijn uitgerekende datum is nu 3 april 2013. Toen de echo nog begon, was de kleine erg druk aan het bewegen met armen en benen. Zo leuk!! Maar dat duurde niet lang. Al snel weer diepe rust. Armpjes, beentjes, vingers en tenen, alles zat erop en eraan . Hartje klopt ook mooi. Foto:
Aaaaah wat super meis! Mooie echo ook gaaf om te zien.he dat bewegen! Ik wens jullie alvast een super fijne vakantie toe
Frummel: Ow wat vervelend! Ook heel naar jou verhaal! Dat die vriendin van mij het weg gaat laten halen prima. Maar ze gaat ook in mijn woorden praten.. Ja nu voel ik ook wat bewegen in mijn buik. Ik zeg dat kan helemaal niet want als je zwanger bent dan ben je dat net een maand en dan voel je echt nog niks hoor! Je zei zelf dat ik dat al niet eens kon voelen! Pphhfff. En als je wel echt zwanger is, dan vind ik dat ze heel stom bezig is geweest en dan heeft ze uit pure jaloezie de pil niet goed geslikt want ze wist dat ik en vl ermee bezig waren. Ze kan erin stikken! Arke is inderdaad niks! Maar dat is de enige die er naar toe vliegt.. naar Curaçao kan je nog kiezen voor KLM, dat hadden wij vorig jaar dus gedaan. Ideaal Een keer eerder met Arke naar Curaçao geweest en dat was een hel! Helaas nu weer met Arke maar dat ging niet anders Mauritius lijkt mij ook super! Misschien wat voor volgend jaar of dat jaar erna. Hoe gaat het vliegen met zon kleintje? Corina: Wat fijn een goede echo! Fijne vakantie alvast!
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 tot en met 15 april ♥ ♥ 31 maart: Frummel: ? jaar, 3e kindje ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 27 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Gerd: 34 jaar, 5e kindje Earrebarre: 34 jaar, 4e kindje Debbie2007: 35 jaar, 2e kindje Woepietje: 31 jaar, 1e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Kzh: 26 jaar, 1e kindje ♥ 2 April: Sarah1983: 29 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje ♥ 3 April: Loon28: 29 jaar, 1e kindje Hilse: 20 jaar, 1e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Corina1989: 23 jaar, 1e kindje ♥ 4 April: Rozerood: 29 jaar, 1e kindje Duo Penotti: 24 jaar, 1e kindje Sweetcandie: ? jaar, 4e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje Elba: 32 jaar, 2e kindje Runner: 30 jaar, 3e kindje Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Frummel: ? jaar, 3e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje Chinwa: 33 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Nicky86: 26 jaar, 1e kindje Diana75: 36 jaar, 1e kindje Miekje28: 31 jaar, 2e kindje Aartje:32 jaar, 2e kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje Piccolina: 30 jaar, 1e kindje Ti87: 25 jaar, 1e kindje Muisje88: 23 jaar, 2e kindje Frambloosje: 32 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: Marijelansink: 26 jaar, 3e kindje ♥ 10 April: Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje Acnaib: 33 jaar, 3 e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje ♥ 11 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje Grietje77: 27 jaar, 2e kindje Duchess: 25 jaar, 2e kindje Sjaantje: 31 jaar, 2e kindje ♥ 12 April: Claro84: 28 jaar, 1e kindje ♥ 13 April: ♥ 14 April: ♥ 15 April: Sam86: 26 jaar, 2e kindje Datum onbekend: Prettymum: ? jaar, ? kindje Catha: 26 jaar, 3e kindje Dientje: ? jaar, ? kindje Aantal: 49 Wij leven met jullie mee ********* Lady1987: 24 jaar Noenoe: 27 jaar Kirsten9: 30 jaar Cbertens: 34 jaar Ingie1983: 29 jaar Maike79: 32 jaar Kittycat69: 42 jaar Senna1985: 26 jaar Ralin: ? jaar ♥ Afsprakenlijst ♥ 11-09-2012 Marijelansink intake & 2e echo VK 11-09-2012 Tamararonald intake & echo VK 12-09-2012 Amandie 2e echo Echopraktijk 12-09-2012 Amandie controle & bloedafname VK 13-09-2012 Sarah1983 1e afspraak & echo VK 13-09-2012 Runner 2e echo 13-09-2012 Troelaa 2e echo 14-09-2012 Woepietje 2e echo 14-09-2012 Loon28 termijnecho 14-09-2012 Rozerood intake VK 17-09-2012 Rozerood 3e echo GYN 17-09-2012 Minnie1979 2 e afspraak VK 17-09-2012 Woepietje PRINT uitleg over prenatale testen e.d. 18-09-2012 Maike79 2e afspraak VK 18-09-2012 Ongeduldje1980 nekplooimeting 19-09-2012 SabineMerel termijn echo 12 weken 19-09-2012 Sjaantje 20-09-2012 Sweetcandie, afspraak GYN 20-09-2012 Duchess controle VK 20-09-2012 Minnie1979 nekplooimeting 21-09-2012 Flipske intake VK 22-09-2012 Amandie combinatietest 25-09-2012 Loon28 combinatietest 25-09-2012 Claro 84 afspraak 25-09-2012 Miekje28 2e echo 26-09-2012 Kzh 3e echo GYN 27-09-2012 Woepiertje Diabetesspreekuur voor zwangeren 27-09-2012 Hopelessinlove nekplooimeting en bloedprikken 27-09-2012 Piccolina echo combinatietest 02-10-2012 Miekje28 afrspraak VK 10-10-2012 Runner afspraak VK 18-10-2012 Ongeduldje1980 afspraak VK 31-10-2012 Kzh Afspraak neuroloog WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien! Graag uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje aangeven voor de bevalingslijst.
11-09-2012 Marijelansink intake & 2e echo VK 11-09-2012 Tamararonald intake & echo VK Hoe is jullie echo en intake gegaan?
Klinkt lekker al die vakanties! Hier zit het er niet in, ik moet op zoek naar ander werk en afgelopen jaren is al het geld in het huis gaan zitten. Ik verwacht daarvan nog een paar flinke kostenposten en onze auto is heel goed, maar als die het begeeft dan wil ik graag wat reserves hebben. Wel wil ik in juni naar Zuid Frankrijk toe. Kleintje is dan minimaal 6 weken en dat lijkt me een beste onderneming... Wat een mooie echo Corina! Grappig om te zien dat er hier veel echo´s zijn die van de voor of achterkant zijn genomen. Ik had heel duidelijk een zij echo, dus voorhoofd neusje boven en onderkaak goed te zien. Weet iemand waar dat verschil inzit? is dat de ligging van de baarmoeder? of kan de echoscopiste dat zelf beïnvloeden? Ik wil onze namen ook best delen. Maar ook liever niet nu al met meelezers. Misschien is het een idee om de namenlijstjes naar een iemand te pb-en die er een grote lijst van maakt. Dan kunnen we wel alle namen zien. Maar niet wie welke naam op zijn lijstje heeft. Amandie, het viel mij op dat Lady van het sterretjes lijstje is afgevallen. Ik weet niet hoe dat zo kan, het aantal sterretjes klopt namelijk wel.
@corina fijn een goede echo!alvast hele fijne vakantie! @amandie pffff wat een verhaal zeg van je vriendin,lijkt mij ook dat t 1 groot leugen is van der,t is gewoon te toevallig allemaal, Lekker in der eigen sop laten gaar koken voorlopig! Wel lekker vakantie in t vooruitzicht zeg,heerlijk @namen daar ga ik pas over denken na 20 weken als ik weet wat t wordt hihi Verder hier alles rustig, ml krijgt alleen beetje last van mn opvliegende hormonen geloof ik (schaam schaam) Zitten nu al 5 weken samen thuis,begint z'n tol te eisen denk k.... X miek
Amandie, ik vergeet op je vriendinverhaal te reageren al zou ik 't geen vriendin noemen. Zulke mensen kosten vaak alleen maar energie. Ik zou der vertellen dat je nu je zo barstensvol hormonen zit, je je niet voor kan stellen dat ze een abortus overweegt en dat het misschien beter is om de vriendschap even op een laag pitje te zetten. Gewoon aangeven dat je het nu even niet aankan om over dit soort onderwerpen te praten (wat heel normaal is als je zelf net zwanger bent), afstand nemen van dit soort mensen. Het zou mij niets verbazen als ze dan binnen een paar dagen/weken een miskraam krijgt. Dan is ze weer zielig en krijgt ze aandacht.