1-15 april 2013 MAMA'S

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by SabineMerel, Jul 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Tja of ik leef in andere wereld of het te maken heeft met ongeving/leeftijd...
    Ik zou zon meisje als die vrindien van Amandie niet eens in de straat aanspreken laat maar staan als een vrindien of kennishebben..

In onze omgewing iedereen was super blij voor ons en veaag constant hoe is het en zegt dat kijkt nog even bij vrienden voir spulletjes en super blij voor ons.
    We wilden samen met mijn beste vriendin zwanger zijn maar het lukt hun niet ook ze is nu te druk met zaak maar ze vond het oprecht leuk voor ons en ik probeer nu te helpen haar met adviezen voor testen en vrijen etc...

Ik heb verder ook een vriendin die is wel ok ala vriendin maar ze is ook dom met wat betreft het leven en kinderen. Ze was toen 31 en was gelijk zwanger na een keer sex met iemand die ze 2 wk pas kende. Toen trouwen en na geboorte gelijk weer zwanger. Alles ongeplant kleine apartament geeb liefde altijd geruZie etc maar als je haar zegt dat wat wilde je nog als je niks had van conceptie gebruikt dan zegt ze dat ze niet dacht dat het zo dnel zou gaan en tja dat is met hbo denk nivo en 33 jaar oud :))

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Piccolina dat denk ik eigenlijk niet. Soms heb je vriendinnen die je al heel je leven kent en die kunnen vreemd opdrogen.. daar blijf je vaak (af en toe) mee omgaan omdat je ze al zo lang kent. Ik ken ook zulke meiden (2b die beide 30 plus zijn en ik kom toch niet bepaald uit een slechte omgeving/milieu. Vaak zijn het ook hele leuke mensen tot er zoiets gebeurd. Dan wordt je ineens keihard met je neus op de feiten gedrukt wat een idioten het werkelijk zijn haha

Arke; ja wij hadden ook geen andere keuze haha. Op de terugweg nog een flinke woordenwisseling gehad met een over het paard getilde omhoog ge****** steward. Vliegtuig waa overboekt en ze wilden mijn oudste 15 rijen bij mij vandaag zetten 'alleen tot curaçao mevrouw'. Kind was 2! Ik weigerde dat en toen begon hij te zeggen dat ik het vliegtuig vertraagde en de veiligheid van mijn kind niet belangrijk vond.. nou ik werd witheet. Kan me niet schelen hoelang ik het vliegtuig vertraag, je plaats maar een volwassen persoon 15 rijen bij zijn familie vandaag, geen guppie van 2. Flinke klacht over ingediend en de terugreis het geld van terug gehad. Het vliegen met de kids ging fantastisch hebben geen minuut gehuild.. j kreeg nog bv wat een uitkomst was en d was te paaien met kleine cadeautjes en nibbits :)

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

hier vanavond een spoed echo gehad. Had vannacht en vanmorgen wat bloedverlies maar verder geen last of iets dus maakte me geen zorgen (bij de jongens ook vaak zat gehad). Maar rond 17 uur kreeg ik enorme menstruatie krampen die alleen maar heviger werden en rond 19 uur was het amper meer te houden dus de verloskundige gebeld. Mocht direct komen voor echo gelukkig. Het zijn echt zulke schatten hier. Van wat ze kon zien ligt de placenta waarschijnlijk een stukje voor de uitgang en doordat de baarmoeder zo hard groeit (derde he haha) Kan er een stukje los zijn gekomen en vandaar het bloed. Hierop heeft de baarmoeder weer gereageerd door te gaan krampen. Voor nu zag de echo er super uit en wauw wat een verschil met die paar dagen terug zeg.. Echt een mini mensje nu die vrolijk met armen en benen lag te bewegen en te stuiteren. Vorige keer ook maar je kon goed zien dat je bewegingen nu veel krachtiger zijn. Gezien de hoogte van de baarmoeder twijfel ik nu ook niet meer. Wat ik af en toe echt heeeeeeeel zachtjes voel is toch echt de beeb :)) Helemaal geweldig! Verloskundige durfde zelfs al een uitspraak te doen nav de nub. Allemaal leuk die voorpret en het raden van het geslacht. We zullen zien of ze gelijk heeft als we de geslachtsbepaling hebben :)

Attached Files:

4. Amandie

Amandie Bekend lid

May 31, 2012
    681
    0
    0
    #1704 Amandie, Sep 11, 2012
    Last edited: Sep 11, 2012
    Piccolina: Ik vind het niet netjes dat je zo minachtend doet. Zo komt dit namelijk over op mij. Want zelf heb je bijna net zo'n vriendin die anticonceptie ook niet wilt begrijpen. Omgeving en leeftijd heeft hier vrij weinig mee te maken. Laat staan opleiding. Dat komt ook terug in jou verhaal. Je weet niets van mijn achtergrond en hoe en waarom ik haar ken. Het is ook niet mijn eerste keus, maar ik ben wel iemand die met liefde iedereen helpt en opvangt. Ik sta gewoon altijd voor iedereen klaar! Ook al zijn zij minder opgeleid of hebben zij het financieel minder. Op mensen neerkijken vind ik niet helemaal kunnen. Jij hoeft dat namelijk zeker niet op mij te doen. Ik hou van gelijkheid. Jij bent niet meer of minder dan ik.

Frummel: wat naar van die bloeding, fijn van die echo. Reageer morgen even wat uitgebreider.

Rest reageer ik morgen even, moet echt slapen.

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @frummel pffffff schrikken meis maar wat fijn dat alles goed zat!

6. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,143
    0
    0
    @amandie: wat vervelend dat iemand op die manier de aandacht op eist. Het zou me niks verbazen als het ineens een miskraam is geworden.

@frummel: oeh dat is schrikken. Fijn dat je gelijk mocht komen, nu heb je weer een extra foto!

Ik reageer niet zo vaak meer omdat ik me eigenlijk continu slecht voel! Vaak spugen en last van diarree. Maar ik lees wel gewoon mee hoor! Reageer alleen niet zo actief!

[PINK] 09-10-12 Hopelessinlove geslachtsecho lommel[/PINK]

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @amandie veel succes en plezier vandaag met jullie echo!

8. Claro84

Claro84 Actief lid

Aug 6, 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debby, proficiat met je zwangerschap, hahaha J.
    He ook al een paar keer gedacht zou ik nog een test doen, gewoon voor de zekerheid J.

Amandie, wat heerlijk, Dominicaanse. Zijn ook naar punta cana geweest. Vond het prachtig.

Sorry maar die “vriendin” van jou spoort toch echt niet. Ze doet net alsof een kindje maken/krijgen een spelletje is. En zeker als ze er over zou liegen.

Corina, geniet van jullie vakantie. En wat een mooie echo.

Frummel, was even schrikken maar goed dat alles in orde is.

9. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Grappig, ik ga een dag later!!:D

Ik lees nog steeds met jullie mee meiden maar voel me telkens zo beroerd en jullie kletsen er best wat op los!;) Hoop dat ik me gauw wat beter voel.

10. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Amandie, ik zou die 'vriendin' van je even links laten liggen.
    Klinkt als ongezonde jaloersie...

Frummel, wat fijn dat je gelijk terecht kon!
    Ennuh. Deel je het met ons wat zij in je nub zag??? 😄

Debby, zwanger? Gefeliciteerd! 😉

Ik ben zo onzeker als de pest. Als ik maar even een dagje weinig voel denk ik meteen dat het mid is. Word gek van dat gedoem denk van mezelf.
    Gelukkig morgen echo. Hopelijk daarna echt genieten...

11. Ongeduldje1980

Ongeduldje1980 Actief lid

May 31, 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je gelijk terecht kon en een keer extra kijken - mits alles goed is natuurlijk - is altijd feest! Hou je nog even voor je wat de verloskundige dacht qua geslacht? Met mijn lekenverstand zou ik denken dat de nub theorie nu een meisje aanwijst of zit ik er helemaal naast? Heeel nieuwsgierig, dat merk je wel ;) Ben blij voor je dat je iig goed nieuws had, is natuurlijk het allerbelangrijkst!

12. Amandie

Amandie Bekend lid

May 31, 2012
    681
    0
    0
    Flipske: Huis is ook belangrijk! Dus ik snap het heel goed. Misschien weer op vakantie als er wat meer spaargeld achter de hand is ;) En zuid Frankrijk is altijd goed!

Miekje: Die hormonen ken ik :p haha…

Miekje en Flipske: Naja ik begin nu toch te twijfelen of het een leugen is. Misschien is het wel waar, maar dan is het heel dom van haar en dan had ze daarna niet alle aandacht op moeten eisen. Een andere vriendin van mij die vind dat ze mij er niet zo mee lastig moet vallen. Ik ben hier nu helemaal niet de juiste persoon voor want ik vind het een achterlijke situatie omdat ik en vl bewust voor een kleine hebben gekozen. Als ik haar uitleg hoe ik erover denk en dat ik niet samen met haar zwanger wil zijn (ze wist namelijk dat wij bezig waren) dan wordt ze boos. Dus nu is ze boos. Ik vind het allemaal best. Ik ga er geen energie meer in stoppen. Ik heb ook veel meegemaakt in mijn leven en zij misschien ook. Maar ik ben juist alles van de positieve kant gaan benaderen. Als je positief in het leven staat dan komt het positieve je ook tegemoet denk ik. Ik kan momenteel daarom ook helemaal niet tegen negatieve dingen. Ik laat het vandaag en verder maar lekker met rust.

Frummel: Wat een nare terugreis zeg! Dat is echt niet normaal! Die zijn echt niet goed bij hun hoofd! Je gaat toch geen kind van 2 apart zetten! Logisch dat je witheet werd! Zou ik ook zijn geworden! Wat vervelend van die bloeding! Wel fijn dat je meteen een echo had en dat je goed onder controle bent. Hoop dat het snel weer helemaal goed gaat en dat je geen krampen meer hebt!

Hopeless: Naja… ook al is het wel waar, dan vind ik het nog raar dat je daar een gelukkige, net zwangere vriendin zo zwaar mee gaat belasten! Gelukkig vind een andere vriendin dit ook, dus ik vind het allang best. Hoop dat jij je na de 12 weken beter voelt!

Nadesy: Dank je wel! Ik moet om 2 uur voor de echo en vanavond controle bij vk en bloedprikken.

Claro: Dat is mooi! Dan komt het met mijn vakantie toch wel goed ;) Ik vind haar zoiezo al niet sporen, ook al is het wel waar. Dus van mij mag je het zeggen. Iedereen weet toch wel (zeker als je boven de 20 bent) dat de pil niet werkt als je hem maar af en toe slikt! Vl vind der nu helemaal knetter gek. Dat vond die altijd al een beetje… maar nu helemaal!

Duchess: Hoop ook dat jij je snel beter voelt!

Runner: Dat was ik nu inderdaad wel van plan. Ze kijkt maar even.

Bedankt voor jullie lieve reacties! Het is gelukkig niet dat ik gek ben geworden dat ik van deze chaos niks snap. Ik ga lekker genieten van MIJN zwangerschap en wat die ‘vriendin’ verder doet zal me een worst wezen. Zij noemt mij nu een lekkere vriendin omdat ik er vanmorgen niet was toen ze naar de dokter ging, dat is logisch want dat wilde ze zelf niet. Dan is het niet zo gek dat ik er niet stond. Ze kan alleen maar aan zichzelf denken. Prima. Maar ik hoef haar niet als vriendin! Ik heb genoeg vriendinnen. Al mijn vriendinnen kunnen altijd bij mij aankomen. Zelfs midden in de nacht. Ik sta altijd voor iedereen klaar. Maar ergens houdt het op! Ik moet nu lekker aan mezelf denken.

13. Amandie

Amandie Bekend lid

May 31, 2012
    681
    0
    0
    ♥ Toekomstige aprilmama's ♥
    ♥ 1 tot en met 15 april ♥

♥ 31 maart:
    Frummel: ? jaar, 3e kindje

♥ 1 April:
    Flipske: 28 jaar, 1e kindje
    SabineMerel: 27 Jaar, 1e kindje
    Laust: 24 jaar, 2e kindje
    Gerd: 34 jaar, 5e kindje
    Earrebarre: 34 jaar, 4e kindje
    Debbie2007: 35 jaar, 2e kindje
    Woepietje: 31 jaar, 1e kindje
    Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje
    Kzh: 26 jaar, 1e kindje

♥ 2 April:
    Sarah1983: 29 jaar, 1e kindje
    Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje

♥ 3 April:
    Loon28: 29 jaar, 1e kindje
    Hilse: 20 jaar, 1e kindje
    Rara: 27 jaar, 1e kindje
    Corina1989: 23 jaar, 1e kindje

♥ 4 April:
    Rozerood: 29 jaar, 1e kindje
    Duo Penotti: 24 jaar, 1e kindje
    Sweetcandie: ? jaar, 4e kindje

♥ 5 April:
    Kache: 33 jaar, 3e kindje
    Elba: 32 jaar, 2e kindje
    Runner: 30 jaar, 3e kindje
    Nadesy: 28 jaar, 4e kindje
    Frummel: ? jaar, 3e kindje

♥ 6 April:
    Amandie: 25 jaar, 1e kindje
    Daphner: 36 jaar, 2e kindje
    Chinwa: 33 jaar, 1e kindje

♥ 7 April:
    Nicky86: 26 jaar, 1e kindje
    Diana75: 36 jaar, 1e kindje
    Miekje28: 31 jaar, 2e kindje
    Aartje:32 jaar, 2e kindje

♥ 8 April:
    Troela: 26 jaar, 1e kindje
    Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje
    Piccolina: 30 jaar, 1e kindje
    Ti87: 25 jaar, 1e kindje
    Muisje88: 23 jaar, 2e kindje
    Frambloosje: 32 jaar, 1e kindje

♥ 9 April:
    Marijelansink: 26 jaar, 3e kindje

♥ 10 April:
    Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje
    Acnaib: 33 jaar, 3 e kindje
    RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje

♥ 11 April:
    Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje
    Grietje77: 27 jaar, 2e kindje
    Duchess: 25 jaar, 2e kindje
    Sjaantje: 31 jaar, 2e kindje

♥ 12 April:
    Claro84: 28 jaar, 1e kindje

♥ 13 April:

♥ 14 April:

♥ 15 April:
    Sam86: 26 jaar, 2e kindje

Datum onbekend:
    Prettymum: ? jaar, ? kindje
    Catha: 26 jaar, 3e kindje
    Dientje: ? jaar, ? kindje

Aantal: 49

Wij leven met jullie mee *********
    Lady1987: 24 jaar
    Noenoe: 27 jaar
    Kirsten9: 30 jaar
    Cbertens: 34 jaar
    Ingie1983: 29 jaar
    Maike79: 32 jaar
    Kittycat69: 42 jaar
    Senna1985: 26 jaar
    Ralin: ? jaar

♥ Afsprakenlijst ♥

12-09-2012 Amandie 2e echo Echopraktijk (14:00 uur)
    12-09-2012 Amandie controle & bloedafname VK (18:45 uur)
    13-09-2012 Sarah1983 1e afspraak & echo VK
    13-09-2012 Runner 2e echo
    13-09-2012 Troelaa 2e echo
    14-09-2012 Woepietje 2e echo
    14-09-2012 Loon28 termijnecho
    14-09-2012 Rozerood intake VK
    17-09-2012 Rozerood 3e echo GYN
    17-09-2012 Minnie1979 2 e afspraak VK
    17-09-2012 Woepietje PRINT uitleg over prenatale testen e.d.
    18-09-2012 Maike79 2e afspraak VK
    18-09-2012 Ongeduldje1980 nekplooimeting
    19-09-2012 SabineMerel termijn echo 12 weken
    19-09-2012 Sjaantje
    20-09-2012 Sweetcandie, afspraak GYN
    20-09-2012 Duchess controle VK
    20-09-2012 Minnie1979 nekplooimeting
    21-09-2012 Flipske intake VK
    22-09-2012 Amandie combinatietest
    25-09-2012 Loon28 combinatietest
    25-09-2012 Claro 84 afspraak
    25-09-2012 Miekje28 2e echo
    26-09-2012 Kzh 3e echo GYN
    27-09-2012 Woepiertje Diabetesspreekuur voor zwangeren
    27-09-2012 Hopelessinlove nekplooimeting en bloedprikken
    27-09-2012 Piccolina echo combinatietest
    02-10-2012 Miekje28 afrspraak VK
    09-10-2012 Hopelessinlove geslachtsecho lommel
    10-10-2012 Runner afspraak VK
    18-10-2012 Ongeduldje1980 afspraak VK
    31-10-2012 Kzh Afspraak neuroloog

WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven.
    Dan worden ze niet over het hoofd gezien!

Graag uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje aangeven voor de bevalingslijst.

14. Amandie

Amandie Bekend lid

May 31, 2012
    681
    0
    0
    Hoe is het met Marijelansink & Tamararonald gister gegaan? Iemand hier iets van gehoord?

15. Amandie

Amandie Bekend lid

May 31, 2012
    681
    0
    0
    Hoe is het met Marijelansink intake & 2e echo VK & Tamararonald intake & echo VK gister gegaan? Iemand hier iets van gehoord?

16. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Groot gelijk meid. Heftig hoor zon vriendin, niet leuk!

Ohja mijn afspraken:

24 september cervixmeting gyn
    1 oktober 3e echo VK
    10 oktober geslachtsbepaling

:D

17. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @frummel nou dat is even schrikken, hoewel jij best vertrouwen had begrijp ik. TOch fijn zo'n snelle echo en te weten dat alles goed is! Ben ook wel benieuwd wat ze in je beeb zag:)

@hopeless en duchess en andere meiden:
    Hoop dat jullie je snel weer beter voelen!

@Amandie ik hoop dat je er een beetje afstand van kan nemen (van die vriendin)

Ik ben nu mijn laatste dagje thuis en ga morgen weer werken. Voel me duidelijk beter en helemaal fit zal ik dor de zwangerschap sowiezo niet zijn. Voel nu wel heel duidelijk mijn baarmoeder drukken, hebben jullie dat ook?

18. marijelansink

marijelansink Actief lid

Jul 26, 2009
    401
    0
    0
    #1718 marijelansink, Sep 12, 2012
    Last edited: Sep 12, 2012
    hallo

gister zo vol van de super echo dat ik an het eten op de bank ben geploft en er ook niet meer af gekomen.. ben zo moe en hele dag lamlendig bah bah eerst zxit ik te zeuren om de symtomen en nu ik ze heb had ik ze toch liever niet haha ..

maar gister de echo gehad en de intake de intake was snel klaar omdat eigenlijk alles nog in de computer stond..

de echo was super ukkie lag op de kop haha en leek wel of hij zwaaide en bewoog al alle kanten op zelfs de handjes en knietjes al te zien en als je heel goed kijkt zelfs het kaakje ..

zal de foto er bij doen hij hangt dus met zijn hoofdje naar onder.. nu weer 5 weken wachten tot de volgende afspraak..

heb ook een angelsound alleen uitgeleend en die zegt dat ze niet weet waar hij is dus helaas ......

ben ook nog twee dagenm voorruit gezet dus uitgeteld op 07-04

nieuwe afspraken

16 okt controle
    20 nov 20 wk echo

Attached Files:

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

Dames die zich zo ziek voelen: hopelijk voelen jullie je snel een heel stuk beter en kan het genieten beginnen want dit is niets!

Amandie: have fun bij de echo!
    Ik zag ze gister wel online in het rijtje hier onder! Ben benieuwd hoe het is gegaan..

Rozerood: wat fijn dat je je beter voelt zeg! Dan is het ineens allemaal een stuk beter te doen!

Correctie: ik zie net de reactie van marije: wat super dat alles goed was meid!

NUB: Volgens de nub is het een meisje. Heb hem ook hier in het nub topic gezet en daar zeggen ze ook meid. Ben benieuwd, zou de eerste keer zijn dat ik ernaast zit qua voorgevoel haha

20. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @Marijelansink Wat heerlijk zo'n echo!!

@Frummel wat isn NUB techniek?? ken ik niet. waar letten ze dan op?

Share This Page