Gerd: Ow vervelend. Nu met zijn allen duimen dat alle zwangerschappen gewoon goed mogen gaan! Heb je nog je leeftijd voor op de lijst? Troela: Je gevoel zegt vaak heel veel. Mijn gevoel zei meteen al nadat ik mijn eisprong had dat ik zwanger was en dat was dus ook zo. Gewoon naar je gevoel luisteren en genieten! Noenoe: Dan loop je gelijk met mij denk ik? Ook 6 april? Senna: Ik voel me top! Hihi.. Naja eerlijk gezegd dood moe en een klomp in mijn maag beetje misselijk en zon pppphhhhffffff gevoel..
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 22 Maart: kzh: 26 jaar, 1 kindje ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Gerd: ? jaar, 5e kindje ♥ 2 April: ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: 29 jaar, 1e kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje Noenoe: 27 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Lady1987: 24 jaar, 1e kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: ♥ 11 April: ♥ 12 April: ♥ 13 April: ♥ 14 April: Datumloos: WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien!
Hoi Ja idd duimen dat alle zwangerschappen goed mogen gaan,en we straks in April allemmal trotse moeders mogen worden,ik ben trouwens 34 jaar,bijna 35 ben op 18 aug.jarig,ik denk dat ik het dan ook aan de familie ga vertellen,als ik tenminste tot die tijd ,mijn mond kan dichthouden. Ik heb verder nog veinig kwaaltje in tegenstelling tot de andere zwangerschappen,maar dat kan natuurlijk nog zat veranderen. Alleen mijn borsten doen pijn,en ik heb voor het eerst in mijn leven geen zin in koffie.
Goedemorgen, Voel me vandaag redelijk oke, mijn borsten blijven gevoelig! En als ik uit bed kom voel ik een prop in mijn keel, eigenlijk wil ik dan niets hebben!Heb net wel koffie gehad maar vind het eigenlijk niet zo lekker meer Straks maar even mijn ha bellen en de vk.
Welkom nieuwe meiden. Hoop dat juli niet alleen vruchtbaar is, maar ook een hoge succes quote heeft. Begin het overzicht hier al te verliezen. voel niet fit vandaag moe en nergens zin in, behalve in mn bed. Had gister mn 1e 2 huilbuien door de hormonen.Voelt heel stom en was daarna echt kapot. Misschien was 30 km fietsen toch teveel. Dan maar reduzeren naar 20km. Hadden jullie dit ook al ?
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 22 Maart: kzh: 26 jaar, 1 kindje ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Gerd: 34 jaar, 5e kindje ♥ 2 April: ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: 29 jaar, 1e kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje Noenoe: 27 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Lady1987: 24 jaar, 1e kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: ♥ 11 April: ♥ 12 April: ♥ 13 April: ♥ 14 April: Datumloos: WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien!
Zijn er hier ook mama's die uit de buurt van Hardinxveld-Gorinchem-Werkendam-Dordrecht oid wonen? Owjah, ik heb al een aantal keer onwijs trek gehad in citroen :S:S:S Heb zelfs al een keer mn mond aan de citroensap gezet hahaha En daar waar ik normaal heel slecht ruik, lijk ik nu beter te ruiken (al kan het natuurlijk ook allemaal tussen mn oren zitten haha)
hey meiden ik ben heeel erg bang dat het niet goed gaat met de kleine.. heb sinds gisteravond beetje bruinverlies gehad en vanochtend ook.. ben net snel naar de winkel geweest en heb testen gehaald 1 zegt dat ik zwanger ben 1-2 weken gewoon nog en 1 zegt niet zwanger.... allebei van clear blue trouwens.. wat moet ik nu doen..... xx
Ook al is het mis een test blijft meestal positief testen. Je kunt met bloedverlies in dit stadium helaas niet veel meer doen dan afwachten omdat het nog te vroeg is voor een echo of om anders vast te stellen of het goed is of niet. Hoe voel je je verder? En hoe zijn de klachten? En wat voor bloedverlies is het? Doe je rustig aan meid?! Gewoon je verhaal hier kwijt doen als dat oplucht! Sterkte!
@ lady1987: he meid, wat vervelend ! Helaas kun je daar idd niets aan doen, behalve afwachten, waarvan ik precies weet hoe zenuwslopend dat kan zijn. Hopelijk stopt het snel! @ nieuwe dames, welkom! Het wordt echt druk hier, zal niet lukken om overal op te reageren . Wel een boel verdrietige/heftige verhalen hier . @ hier: 'wij' voelen ons vandaag erg moe en ben ook sneller buiten adem met inspanning. Weinig eetlust, snel vol en alleen maar trek in bepaalde dingen (koffie, cola, koolzuur, zoetigheid allemaal weer 'yuk!', wellicht ga ik dan weer afvallen net als bij mijn zoontje). Ik ruik ook wat sterker volgens mij, vooral de aftershave van manlief is nu erg, erg aanwezig . Verder een beetje z'n gangetje. Heb de laatste test die ik had liggen gedaan en was netjes weer een beetje donkerder. Dus gebeld met VK, over een maandje de intake. Vooralsnog lijkt het meeste op zwangerschap van mijn oudste (duim, duim, duim!!! Want dan zou ik niet misselijk worden! )...
wauw minnie wat een mooie test hier ook moe de stucadoor is bijna klaar neemt ie ook gelijk de gang mee moet ik die onverwachts leeghalen grrrrr puinzooi
Zijn de allebei CB digitaal? Beide met weken indicator? Wel raar dat er eentje zegt niet zwanger. Zijn het precies dezelfde testen? Heb je al eerder met CB digi getest? Zo ja wat gaf die dan aan? En de gewone streepjes testen, worden die donkerder? Heel veel sterkte en hoop dat het bloed snel stopt!