1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Hopeless goed dat je er voor hebt gezorgd dat de HA even de gyn belde! Wat zijn katonen? Hopelijk gaat het snel weer wat beter! en hou je wat binnen.

@KZH oh dat wordt vreselijk een kinderwagen uitzoeken. De rest lijkt me wel leuk, maar een kinderwagen pfff. Ik geloof dat mijn vriend die mag uitzoeken en vergelijken hahha.

2. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Hopeless, hopelijk knap je nu snel op. Onzeker en bang zijn moet je los proberen te laten. Niet makkelijk, maar stress is ook niet goed, neem nu je rust en laat je goed door je man verwennen.

KZH, op kinderwagenjacht. Wij krijgen de kinderwagen ook, moeten we wel samen met mijn vader gaan shoppen. Dus ik denk dat we hem eerst met zijn tweeën uitgaan zoeken en dan later nog een keer gaan shoppen. Nu nog hopen dat vriendje een keer tijd heeft, hij is nog veel te druk met andere dingen nu.
    Ik twijfel ook tussen een Mutsy Evo, een Phil & Teds Promenade en de rest. Ik wil graag een hoge kinderwagen (vind sommige kindjes echt zo laag liggen) met veel zooi ruimte. Vind een Stokke op een plaatje erg mooi, maar in het echt viel die me tegen, zeker de opbergruimte en de prijs.

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

Qua kinderwagen hier de joolz. Heb inmiddels 2 mutsy's versleten en echt nooit meer al kreeg ik hem gratis (sorry). Het is echt ruk kwaliteit zeker voor de prijs en zitten een hoop fabrieksfouten.in. heb je een goede dan heb je een fijne wagen, heb je pech dan zit je met hun belabberde service gewoon 3 maanden zonder kinderwagen en raken ze hem in de fabriek ook nog eens kwijt. Bah hahadha o ik heb inmiddels echt haat richting mutsy

4. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    @Frummel, gefeliciteerd met jullie huis, toch weer mijlpaal!

@Runner, wow mooie echo, echt een mensje!

Vanmorgen kreeg ik een sms van een goede vriendin dat hun dochter Lotte Karlijn was geboren, dit is hun 2e! Morgen gaan we kijken. Ze wisten al dat het een meisje werd en ik heb een knalroze kraammaand gemaakt, zo leuk, hoop dat zij dat ook vinden.

Maar daarvoor eerst de echo, ohhhhhhhhhhhhhhhhhh hoe spannend. We wachten het maar rustig af.

Tip: ik open altijd 2 tabbladen, de ene lees ik en in de andere kan ik dan een reactie typen ;)

Tip kinderwagen: Kinderwagens | aanbiedingenmarktplaats - hier hebben wij pas gekeken, de titanium baby viper vonden wij erg geschikt, ook lekker rijden, wij wilden eerst voor een quinny gaan maar toen we daar mee 'proefgereden' hadden was ik er snel overuit: NEE!

Ga nu eten (lees krijg het aangereikt)

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.265
    1.174
    113
    He meid, wat vervelend, maar ik ben blij dat je hulp bent gaan zoeken! Ik weet helaas hoe het voelt (inclusief huisarts die het niet serieus neemt :x!), maar niet bang worden hoor. Kindjes houden daar eigenlijk nooit wat aan over, hoe slecht het ook met de mama gaat. Ze pakken alles wat ze nodig hebben.

Ketonen krijg je overigens vooral van te weinig calorien binnen krijgen. Ketonen zijn namelijk de 'alternatieve' brandstof die het lichaam vrijmaakt als er veel te weinig energie via de normale manier binnenkomt. Als je met de medicatie beter kunt eten cq meer binnenhoudt dan verminderen de ketonen ook weer snel.

Ik hoop dat medicatie voor je gaat werken, maar schroom niet om snel aan de bel te trekken, hoor! Ik gebruik nu primperan omdat de emesafene onvoldoende (meer) werkte en kan nu weer eten (mijn urine had laatste keer nog maar een spoortje ketonen). Het spugen blijft redelijk weg, mits ik veel op bank/bed lig. Mocht je het nog niet gedaan hebben (ik las een eerder berichtje over je werk?), jezelf voorlopig 100% ziek melden, rust nemen is echt heel belangrijk!

Heel sterkte en beterschap.

6. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    @rozerood: Ketonen verschijnen wanneer het lichaam opgeslagen vet gaat afbreken. Als je niet voldoende koolhydraten krijgt heb je meer kans op het krijgen van ketonen. Als dit gebeurt kun je je misselijk voelen, braken en gewicht verliezen. Ketonen in combinatie met een verhoogd suikernivo kan duiden op diabetes. Teveel ketonen wordt aangeduid met 1+,2+,3+ of 4+. Ik heb 3+ en hoop hem dus morgen lager te hebben anders kan het zomaar zijn dat ik wordt opgenomen en aan een infuus wordt gelegd omdat je te weinig vocht binnenkrijgt!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier straks uitkijken voor een duowagen geen idee nog welke Hihi

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

Nadesy: de abc zoom en.de easywalker duo zijn echt geweldig!

9. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    NOU klinkt niet goed! ZOu inderdaad maar even lekker thuisblijven dan en tot rust komen!!

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Sterkte Hopelessinlove! Hopelijk voel je je gauw beter.
    En idd zoals ik hier boven al las, hier werkt het ook goed om gewoon niks te doen. Als ik wat ga doen gaat het gelijk mis vaak.

Wbt kinderwagen, wij hebben nog de maxicosi mura staan van dochterlief en die gaan we nu dus weer gebruiken. Erg fijne wagen vinden we dus ben blij hem weer te mogen gebruiken haha. Hoewel dochterlief er nog maar net uit is.

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

Oké daar ga ok zo even op Google bedankt voor de tip#

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @hopelessinlove beterschap

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vind de Bugaboo Donkey een erg mooie duo wagen!

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

Duchess:mc mura is ook een mooie ja!

nadesy: als je gaat proefrijden met een tandemduowagen dan is het echt verstandig het zwaarste kind voor in te zetten. Zo merk je goed hij zwaar of licht hij stuurt en duwt :)

Hopelessinlove: beterschap meis! Misschien een kleine geruststelling maar de kleine pakt idd alles wat het nodig heeft. Alleen voor jou is het zo ongelooflijk ***

Kache: jij ookal 0,0 begrip van je huisarts :( jij ook beterschap!

Woepietje: gefeliciteerd met Lotte! Ben benieuwd hoe ze de kraammand vinden en heeeel veel succes voor de echo morgen!

Flipske: hier ook een hoge kinderwagen een must :)

Rozerood: leuk joh, kinderwagens uitzoeken haha

Kzh: bergruimte is echt fijn bij een kinderwagen ja!

Abortus: ben er niet tegen. Vind dat ieder dat voor zichzelf moet kunnen beslissen maar het moet absoluut niet als een soort verlate anti conceptie worden gebruikt. Dat is echt walgelijk

Amandie: Sommige mensen zouden verplicht de prikpil moeten krijgen als ze om zo'n reden een abortus laten uitvoeren.

Woepietje, loon28 en rozerood: succes met jullie afspraken morgen!

Runner: ook prachtige echo zeg!

Zo laptop aan dus volgens mij ben ik weer aardig bij qua reageren :) Gaat niet zo heel makkelijk via de mobiel :)

Hier vandaag ook een off day. Vriendinnetje van de oudste was jarig en moest met de bus erheen. Ongeveer 35 min. 2 of 3x uit kunnen stappen omdat ik echt over me nek ging bijna in de bus (wat kunnen mensen toch stinken). Eindelijk aangekomen en een stukje van 20 minuten lopen alles ondergekotst. Was zo blij toen ik eindelijk zat.

Hier weer bloed en krampen. Begin er toch wel wat onzeker van te worden eerlijk gezegd. Maar veel meer dan positief blijven kan ik toch niet :)

Bedankt voor de felicitaties! Het is getekend en dus echt verkocht nu :)
    Over de dubbele hypotheek: nee maak me totaal geen zorgen. Er zit erg veel eigen geld in en dus een redelijk lage hypotheek. Beide hypotheken staan ook op 1 naam en zijn dus op 1 salaris berekend. En zelfs met de dubbele hypotheek zit het niet aan de max (wilden we beide niet) Dus blijven betalen zou nooit een probleem kunnen zijn eigenlijk. Voorlopig blijf ik thuis bij de kids en mocht er nood aan de man zijn kan ik altijd weer gaan werken

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @frummel veel bloed? Gewoon je vk bellen he als je het niet vertrouwd

16. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Tjonge zou toch zweren dat ik het voel tikken of ploppen in mijn buik. Zou toch echt nog niet kunnen, maar waren er meer toch? Wat raar! ik heb het al en paar dagen, eind van de dag , wat en leuk idee is dit

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

Sjaantje: ik voel af en.toe ook iets hoor.. mijn verstand zegt kan niet maar voel het toch echt haha

Nadesy: nee kids liggen op bed, 2 dagen terug ook echo gehad en als het misgaat veranderd de echo daar niets aan heel hard gezegd.. mijn gevoel is goed dus daar hou ik me aan vast :)

18. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Dames,

ik mag van de lijst gehaald worden.
    Vandaag echo gehad bij vk en geen hartje meer.
    Morgen naar de gyn om verder te kijken wat ik ga doen.
    Dit is de tweede keer naar een goede echo dat het mis gaat :(

Jullie allemaal een hele fijne zwangerschap!

19. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè dames

Ben ff paar dagen niet geweest,uit eten met vriendin en te drukke avond ervoor, maar wat wordt er hoop gekletst zeg :)

Kan nietig iedereen reageren want batterij is bijna leeg en de huisraad ligt in garage ivm vloer boenen..

Maar zag weer goede echo's voorbij komen leuk leuk leuk

Abortus vind ik ook ieder z'n eigen keuze,maar die vriendin amandie is wel erg heftig omdat ze pil niet fatsoenlijk nam

Frummel hoop dat bloedverlies niet te heftig is en weg blijft!

Ik ga morgen ochtend ff stad in met vriendin,kan toch niet in huis en hele ochtend met kind in. Keuken zitten is ook niks ;)

Welterusten alvast!

X miek

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh jeetje, wat ontzettend ***! :(
    Hopen dat de gyn je iets kan vertellen over waarom het misgaat..
    Sterkte meis!

Deel Deze Pagina