1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

Heey dames, hier is vriend zsm onderweg naar huis. De buikpijn is niet meer re houden en net een enorm stolsel verloren. Voelde gewoon als een wee toen het kwam :s zodra hij thuis is direct voor echo want ze verwachten ons al. Ben de hoop een beetje kwijt dat het nog goed zit maar wil niet met deze onzekerheid het weekend in :(

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ach meid toch wat een schrik.ik duim echt.mega.hard dat het zooooooo mega onschuldig is xxx

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Och jeetje Frummel! Wat schrikken! :( Ik ga duimen voor jullie dat het toch nog goed zit hoor!!

4. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Och Frummel ook hier draaien de duimen. Ik hoop dat ze je duidelijkheid kunnen geven met deze echo.

Woepietje, wat fijn een goede echo! ben je nu echt 10 dagen achteruit gezet? of klopte het lijstje niet helemaal?

5. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Rijkje Welkom! en alsnog gefeliciteerd.

@hopeless jeetje, nou niet leuk. Maar wel fijn dat de gyn je serieus neemt en het met het kindje goed gaat. Ga maar even lekker bijtanken (letterlijk) en hopelijk ben je dan weer fit.

@romydani fijn dat het beter met je gaat. en alles goed is met het kindje.

@Woepietje fijn dat alles goed was en baby bewoog!

@Frummel ooh jee wat schrikken. Hoop erg voor jullie dat alles toch goed zit. Wens je sterkte en denk aan je!!

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik duim voor jullie Frummel....

7. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Ik was bij VK. Gewoon een gesprekje en ze heeft even naar het hartje geluisterd omdat ik het vroeg. WE hoorden niets maar het apparaatje gaf wel de hartslag aan. Dus waarschijnlijk heb ik het met de angelsound inderdaad (beter) gehoord :) NU wachten op echo van maandag! spannend maar heb een goed gevoel.

8. Rijkje

Rijkje Lid

15 aug 2012
    93
    0
    0
    Haaksbergen
    Heel veel sterkte Frummel!!!

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ romydani; ja goed vooruitzicht ja, word nog veel kouder! dat zal ik eens proberen! thanks

@ rijkje ; welkom!

@ hopelessinlove ; beterschap joh! hopelijk knap je snel op!

@ kache ; dat is wel een hoop zeg, 8 kilo!

@ woepietje ; fijn dat alles goed is :D

@ frummel ; jee meid, heel veel succes en sterkte!

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ben net terug en tegen alle verwachtingen in leeft het kindje.. deed het super en ligt niet achter op de groei. Helaas staat alleen de rest van de baarmoeder volledig vol met bloed en stolsels. Nu dit weekend volledige bedrust en na het weekend terug op controle. Nu dus maar plat en hopen dat die kleine blijft zitten :( heb echt zitten janken als een klein kind. Het laatste wat ik had verwacht was om leven te zien op de echo

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat fijn dat jullie kindje het goed doet. Maar wat een schrik meid!
    Hopelijk blijft het gewoon goed gaan. Wat zeiden ze over de stolsels enzo? Of hebben ze daar geen verklaring voor?
    Rustig aan maar meid, dikke knuf voor de schrik!

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Frummel, wat is dat schrikken zeg, gelukkig leeft jullie kleintje !!!! Weten ze nu waar het bloeden vandaan komt? Neem je rust meid !!!

@Hopeless, jij ook veel sterkte, hopelijk gaat het snel beter met je !!!

@Troelaa, heel veel sterkte de komende tijd, meer kan ik helaas niet zeggen....

@Rijkje, welkom en gefeliciteerd !!!

@RomyDani, gelukkig gaat het bij jou ook weer wat beter.

@Woepietje, gefeliciteerd met de goede echo.

@Runner, mooie echo foto !!!!

@Sjaantje, ik voel ook weleens van die plopjes in mn onderbuik, net een luchtbelletje wat knapt. Weet eerlijk gezegd niet of het van de beeb komt of darmen die aan het verplaatsen zijn????? Heb het meestal wel als ik me erop focus, zoals in bad, dan houd ik mn buik vast en ga ermee wiegen in het water (snap je m nog? hihi) en dan voel ik dus die plopjes.

Angelsound, had m een paar jaar geleden uitgeleend aan een vriendin (die ver weg woont en bijna nooit zie) dus heb maandag maar een nieuwe besteld, levertijd 2-3 werkdagen, maar kreeg vandaag een mailtje dat ie vandaag pas op de post is gegaan grrrr hopelijk komt ie morgen binnen. Maandagochtend moet ik naar de vk en had graag voor de tijd al naar het hartje willen luisteren, maar goed tis niet anders. Toch nog een beetje onzeker door vorige keer en nu met al die nare berichten weer.

@Amandie, ik heb ook regelmatig hartkloppingen sinds ik zwanger ben, had dat bij mn vorige (goede) zwangerschap ook, vk zegt dat het normaal is omdat je lichaam meer bloed aanmaakt, maar omdat jij met hartproblemen (zeg ik dat goed?) bent geboren is het goed dat ze er even naar kijken.

Ik begin me ook steeds beter te voelen en met meer energie joepie !!! Nog wel met vlagen misselijk maar hier doe ik het voor hoor.

13. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Frummel: wat schrikken zeg! Ik hoop echt dat het goed blijft gaan!

Ik hoor hier nog steeds niks met de angelsound! Erg frustrerend maar ik heb mezelf voorgenomen om me er niet druk over te maken. Ik heb een stevige buikwand en het wil nou eenmaal niks zeggen als je het niet hoort! Hopelijk kan ik het waar maken voor mezelf me niet druk te maken;)
    Maandag over een weekje mag ik weer voor een echo dus nog eventjes geduld en vanavond maar lekker genieten van tvoh:D

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Frummel. Wat moet jij het benauwd gehad hebben vandaag.
    Super dat er met het kleintje niets aan de hand is!
    Maar doe alsjeblieft rustig dit weekend!
    Kon ze nog vertellen hoe dat bloed daar komt?

Woepie. Joehoe! Nog een foto meegekregen?

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

In het begin waren het er 2 maar 1 is echt al heeeel vroeg gestopt met groeien. Baarmoeder komt nu bijna tot de navel. Puur omdat het vol zit met bloed. Het is echt afwachten nu helaas.. hopen dat met rust de krampen helemaal weggaan en de kleine daardoor blijft zitten. Dus onderuit op de bank en rust rust rust en hopen.

16. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Jeetje frummel, dit is niet wat je verwacht. Had de gyn dit al eens eerder meegemaakt? Ik hoop dat je toch de hoop op een goede afloop en een positieve (zover mogelijk) instelling vast kan houden. Ik duim voor jullie.

17. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Oh Frummel, wat een opluchting dat jullie wonder-beeb gewoon braaf aan het groeien is! Sterkte met de bedrust en we duimen mee voor goed nieuws na het weekend! Houd je sterk meid

18. Ongeduldje1980

Ongeduldje1980 Actief lid

31 mei 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh wat een verhalen weer, ben echt een beetje geschrokken...

Heel veel sterkte Troelaa! Wat een teleurstelling zeg..

Frummel joh! Wat moet jij ook een schrik hebben (gehad)!! Ik ga heel hard voor je duimen dat rust dit weekend je buik in z'n normale doen terugbrengt en je kleine tot volgend jaar maart/april gezond blijft doorgroeien zonder verdere van dit soort spannende momenten.. Ik zou me ook echt kapot geschrokken zijn.

Ik hoop dat iedereen een heel fijn weekend heeft!

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Frummel, wat een schrik! Doe rustig aan meid, sterkte en dan hopelijk snel weer n echo zodat je kan zien dat alles nog goed is met de kleine.
    Knuffel voor je!

20. Rijkje

Rijkje Lid

15 aug 2012
    93
    0
    0
    Haaksbergen
    Bedankt allemaal!
    Hier vandaag ook wat licht bloedverlies.
    Toch is het dan meteen weer eng en onzeker.

Ik hoor jullie steeds over Angelsound, wat is dit precies?
    Ik neem aan dat je het hartje ermee kunt horen, maar als je het hartje dan even niet hoort ben je dan niet meteen ongerust?

@ Frummel. Bij mijn vorige zwangerschap is de eerste van de 2ling ook met ongeveer 9 weken afgestoten. Hierbij ook veel bloedverlies en vruchtwater verloren. Ik ging ook naar de verloskundige met al mijn stolsels in een bakje. en Met de echo kwamen we tot onze verbazing erachter dat er nog een levend kindje was. Het is heel raar want na een week bloedverlies en onzekerheid ben je eigenlijk een beetje opgelucht als alles eruit is, en na het vedriet is er meteen weer blijdschap en gaat de onzekerheid verder. Wil je heel veel sterkte wensen en neem heel veel rust!!

Deel Deze Pagina