Dag dames, Volgens mij zag ik nog geen clubje voor de mama's die in mei 2014 bevallen dus bij deze Ik heb vandaag getest en ben 6 mei uitgerekend. Ik ben zwanger van de tweede, mijn dochtertje is begin van de maand 2 jaar geworden. Leuk om hier met elkaar te babbelen.
Hoi! Ik meld me aan! Ik loop een weekje voor op jou. Ik heb vorig jaar 2 miskramen gehad, dus durf nog niet al te positief te zijn. Eerst maar eens een mooie echo! Morgen maar even een afspraak maken voor een vroege echo. Voor ons is het de eerste, die lang op zich laat wachten...
Ik sluit me ook aan! Vandaag pas positief getest. Volgens laatste menstruatie 3 mei utgerekend alleen ik denk dat dit wat bijgesteld gaat worden i.v.m. late eisprong/innesteling.
Hey meiden , er is nog een mei mama groep onder bevallingslijst forum. Voor degene die dit over het hoofd hebben gezien Zijn al met een aantal meiden.
Ik ben 8 mei uitgerekend! (volgens mijn eigen berekening dan) Ik heb een dochtertje van 1,5 Gefeliciteerd meiden!
Hoi Meiden, ook ik sluit me aan! Waarschijnlijk 8 mei uitgerekend en ik ben al trotse mama van een peuter van bijna 3,5 en een ondeugende mini van 9,5 maand
Meiden, de groep bestond idd al, maar volgens mij hadden jullie hem allemaal al gevonden : http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/461506-mei-2014-mamas-13.html