Ow sorry, zie dat ik niet de laatste lijst had! Wil de volgende mijn leeftijd dan even aanpassen? Thnx
1-15 April mama's 1 april - Nennie | 32 jr | 2e kindje - Babyliz | 23 jr | 1e kindje - Meijtje | 29 jr | 2e kindje (voor ml 4e) 4 april - Else31 | 31 jr | 1e kindje - Mariannetje | 28 jr | 1e kindje - Evelientje | 33 jr | 2e kindje 5 april - Tess2013 | 27 jr | 1e kindje - Mariska1986 | 27 jr | 3e kindje 6 april - Miepens | 33 jr | 2e kindje 7 april - Bibi28 | 28 jr | 1e kindje - Zahra2 | 30 jr | 2e kindje - Marlous28 | 31 jr | 2e kindje - Kb1983 l 30 jr l 1e kindje 8 april - Kira88 | 25 jr | 1e kindje - Stelpie | 26 jr | 1e kindje 10 april - Sprokkel | 37 jr | 2e kindje - Peace | 28 jr | 2e kindje - Bulakgirl | 26 jr | 1e kindje - Wiedeltje | 22 jr | 2e kindje 11 april - Elines | 29 jr | 2e kindje - Antra | 30 jr | 4e kindje 12 april - Mamv1 | 26 jr | 2e kindje 13 april - Proudmom | 28 jr | 3e kindje - Cupcake88 | 25 jr | 1e kindje 15 april - Chanan | 31 jr | 1e kindje - Smnee | 22 jr | 1e kindje - a Flower | 22 jr | 1e kindje Afspraken 8 augustus - Miepens | 2e echo fertiliteitsarts 15 augustus - Miepens | 3e echo fertiliteitsarts (6w4) 16 augustus - Else31 | 1e echo gyn (7w) - Tess2013 | 1e echo gyn (6w6) 16 augustus - Smnee | 2e echo ivm bloeding (5w4d) 19 augustus - Nennie | intake + 1e echo vk (7w5) - Meijtje | intake vk - Zahra2 | intake + 1e echo gyn - Mariannetje | intake + 1e echo vk (7w3) - Mariska1986 | intake + echo 20 augustus - Sprokkel | 1e vroege echo wegens onregelmatig (7w) - Evelientje| intake vk (7w4) 21 augustus - Babyliz | 3e echo ziekenhuis (8w1d) 22 augustus - Chanan | 1e vroege echo ivm eerdere miskraam en mogelijkheid tot tweeling (6w2) 26 augustus - Meijtje | 1e echo particulier (8w6) - Bulakgirl | 1e echo/afspraak vk (7w) - Babyliz | Intake VK (8w6d) 27 augustus - Bibi28 |1e echo (7w2) - Kira88 | 1e echo & intake vk (8w) - Kb1983 l 1e echo (8w) 28 augustus - Proudmom | 1e echo (7w) - Elines | intake vk 30 augustus - Cupcake88 | 1e echo gyn(7w5) - Smnee | intake vk + echo 2 september - Elines | 1e echo echobureau (8w3) - Stelpie | 1e echo + intake 4 september - Marlous28 | 1e echo + intake vk (9w3) 17 september - a Flower | 1e echo (10w) 18 september - a Flower | intake vk 23 september - kb1983 l termijnecho (12w) 25 september - marlous 28 | termijnecho vk (11w3)
@mvm De bussen stinken inderdaad wel erg. Maar even adem inhouden als ik de urine overgiet. Tot op heden gaat het goed. Ik hoop voor diegene die al een echo gehad hebben dat het een goede echo is en voor diegenen die hem bijna gaan krijgen, ga ik duimen dat alles goed is. Zelf moet ik nog even wachten tot 4 september.... Iedereen een fijn weekend!
Leuk hoor! Veel plezier. toen wij het goede nieuws bij de eerste zwangerschap vertelde, moest iedereen huilen
Hoi meiden, beetje te druk om alles te lezen en op iedereen te reageren nu. Vanochtend voor de echo geweest, hartje gezien en gehoord!! Gaat helemaal goed, over 3 weken terug voor de termijnecho
@ smnee, nee, gelijk de eerste keer zonder voorbehoedsmiddelen werd ik zwanger ik keek er zelf echt van op, omdat het juist normaal is als het niet in 1x lukt, we zijn er echt blij mee! Mvm vind ik ook echt een goede actie! Andere vrouwen helpen met zo'n kleine moeite, waarom niet
Even kort tussendoor en dan reageer ik het weekend uitgebreid Wat fijn tess! Gefeliciteerd @ cupcake, veel plezier met vertellen straks. Ben benieuwd of er ook tranen gaan vloeien @hier, enorm moe. Op werk is het vechten tegen de slaap. Denk erover om na het weekend het toch maar vast te vertellen aan de collega's die er wel zijn. Als de rest terug is dan hun ook vertellen. Ben wel even benieuwd of jullie de combinatietest gaan doen? Wij zeer waarschijnlijk niet
Tess, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Wij gaan geen combinatietest doen. Hebben we bij de eerste ook niet gedaan. Kindje is sowieso van harte welkom.
Wij gaan geen combinatietest doen, dit is alleen maar een kansberekening en zegt uiteindelijk nog niets. Bij een verhoogd risico kan er niets aan de hand zijn en bij geen verhoogd risico kan er alsnog vanalles mis zijn... Als er iets mis zou zijn komt dit bij de termijnecho en 20 weken echo wel aan het licht.
He dames, ik zag goede berichten, fijn! Ook berichten van dames die zich niet super voelen; sterkte! Hier alles goed! Bij de borrel op t werk hadden ze (denk ik) niets door. Tenminste niemand vroeg waarom ik cola nam hihi Nog 1x een vrijdagmiddagborrel en dan mogen ze het weten als de echo goed is. Morgen met 2 vriendinnen een dagje naar Amsterdam! Ik ga het ze vertellen. Ik heb een fotolijstje voor allebei met een foto van mijn dochter met een shirtje aan met " grote zus" en ik heb een dienblad met roze en blauwe champagneglazen ( met kinderchampagne hihi) in mijn hand. ( die dag dat de foto is gemaakt hebben we het bekend gemaakt aan onze ouders)
Heb alles gelezen maar ik ben ook weer de helft kwijt. Goede echo's gefeliciteerd. Ik mag pas maandag over een week. Combinatietest nee, doen we niet. Vorige zwangerschap ook niet gedaan. Manlief is thuis dus ik lekker genieten van hem ondanks mn moeheid en misselijkheid en o ja mijn nacht was net zo brak als de afgelopen 5. Gelukkig is manlief er nu om het over te nemen, mag ik even blijven liggen. Iedereen fijne avond!!
Hoi hoi Ik ben op 12 april uitgerekend voor mijn tweede kindje, acht jaar na de eerste Afspraken: 26 aug VK eerste afspraak 04 sept eerste echo op 8+4 weken Spannend!!! Helemaal leuk hier, hoe gaat het met alle a.s. mamma's?
Hey meiden, Ook hier nog steeds ziek zwak en misselijk al gaat het al wel wat beter. Vandaag de echo gehad en alles was goed. Prachtig boontje met kloppend hartje! Ik ben 2 dagen vooruit gezet en mag nu naar de vk. We zijn zo gelukkig!! Iedereen een heel fijn weekend en voor iedereen die het kan gebruiken beterschap!!