@iedereen: ben benieuwd naar de echo's en intakes @hier en kwaaltjes: gelukkig slaat de curanol enigszins aan en gaat het wat beter, maar jeetje wat een rotkwaal zeg hadden ze die niet kunnen afschaffen :x daarnaast wat bruine vegen bloed, maar houd het wel even in de gaten, zoals ik hier al las kan dit normaal zijn. Voor de rest ook ontzettend moe en als ik opsta 's ochtends heb ik zo'n ontzettende honger zeg...normaal kon ik pas op mijn werk ontbijten rond half 9 nu moet ik om half 8 echt wat gegeten hebben. Afgelopen weekend dus vertelt tegen mijn ouders en vrienden echt ontzettende leuke en lieve reacties. Mijn ouders waren er echt nog niet vanuit gegaan dus dat is extra leuk.
Werken is momenteel erg moeilijk. Ik zit op m'n plek, maar kan me amper focussen op m'n werk. Ik vraag me ook steeds af of ik me niet beter kan ziekmelden. Ik ben er nog niet over uit. Maar lastig is het wel. Bah, ik heb echt een hekel aan deze periode. Ik ben totaal niet bezig met zwanger zijn, alleen maar met ziek zijn. Meiden die vandaag een echo hebben, succes! Sorry, maar ik heb momenteel geen fut om op iedereen te reageren. Ik hoop dat ik dat snel weer wel kan.
@stelpie: Vind het wel grappig hoe je dat doet. Iedereen zo in de maling te nemen. Wat zullen ze straks opkijken zeg. Hihi! @bloedverlies: hier gelukkig niet gehad. Ik ben er wel bang voor. Ren elke keer als ik ook maar iets voel naar de wc om te kijken. Hopelijk is het bij iedereen niets bijzonders en gaat alles gewoon goed. @misselijk: ik ben het ook vreselijk, ik kan alleen niet overgeven. Dat is echt vervelend. Ik heb ook totaaal geeen zin in eten. Ik weet alleen dat het wel beter is en dat ik me dan ook beter voel. JOEHOE! Ik heb de verloskundige gebeld en ik mag volgende week al voor een echo! Volgende week dinsdag de 27e de eerste echo en dezelfde week op donderdag de intake. Zij hebben mij op 7 april gezet, maar laat maar op 10 april staan, het veranderd toch meestal nog tot de termijnecho.
De afgelopen dagen hier steeds kleine beetjes bruinverlies. Einde van deze morgen ineens meer, waar ik best van schrok... ik was wel weggeweest en had lopen sjauwen met mn dochtertje van 12 kilo, misschien dat het daar wel door kwam? Maar nu is het weer gestopt... Gatver je wordt hier zo onzeker van... Ik heb wel gebeld en mag deze week nog langskomen voor een echo. En als het erger wordt moet ik bellen en mag ik direct langskomen. Ik vrees voor het ergste weer. En dan zegt het nog niks na die echo, omdat er nog nieteens een hartje hoeft te kloppen...
@ proudmom, vervelend zeg, die onzekerheid... ik hoop voor je mee dat 't allemaal mee valt. @hier, he bakkie, de eerste misselijkheidskwaaltjes komen de hoek om kijken. heb nu ook echt moeite met brood eten, krijg het amper weg. gelukkig nog niet overgeven, maar voel me niet al te fit. & zaterdag kwam ik erachter dat mijn tante nu ongeveer net zo lang zwanger als mij is! hihi, ze vertelde me 't stiekem en toen heb ik het ook maar verteld straks krijgen mijn opa en oma tegelijk een kleinkind, en achterkleinkind
M'n waardes zijn goed!! 1361 en het moet tussen 200 en 3000 zijn. Ik ben morgen lekker zes weken zwanger! Wiedeltje: om de precieze waardes te bepalen Proudmom: blijven bellen meid! En het kan zeker door tillen komen. Ik had precies hetzelfde, na drie dagen was het weg en nu heb ik geweldig nieuws! Blijven bellen als je het niet lekker zit, daar zijn ze voor!
Sorry, hier even een ego berichtje meiden. Ben nu aan het werk en heb een erg druk weekend gehad, dus moet nog bijlezen... Wij hebben vanmorgen een kloppend hartje gezien . Ben waarschijnlijk 2 dagen minder ver, maar pas ook pas aan na termijn echo. Verder was alles ok! Iedereen die vandaag ook moet of moest, succes!
@ Nennie: wat fijn! gefeliciteerd!!! en de rest: Succes met alle echo's dames!!! Nog een vraagje, ik zou mijn moeder morgen helpen met het verplaatsen van haar dressoir. Het ding is massief en echt lóódzwaar! We moeten het al met drie personen doen anders is het niet te doen. Is dat verstandig nu ik 6 weekjes zwanger ben?
@smnee heerlijk zeg gelukkig is het goed. @Proudmom rustig aan doen hoor! En als je het niet vertrouwt weer bellen. Ik ben ook niet van het bellen en ik kan mezelf ook wel voor mn kop slaan af en toe met die onzekerheid. @hier vandaag intake, maar weet ik nog niets meer. Volgende week weet ik pas of er een hartje is, dan ben ik alweer 9 weken. Lekker op tijd zeg maar pfff
Proudmom en alle andere mama's in onzekerheid dikke knuffel voor jullie en positief blijven hoor! Komt goed schatjes!! Smnee Yes! Wat fijn dat t gewoon hartstikke goed gaat!
Wij hebben vandaag de eerste echo gehad en ons kleine wondertje mogen bewonderen.. en er was een hartje te horen/zien YES!!! Vanavond gaan we het dan eindelijk vertellen aan onze ouders ! Ben iets vooruit gezet, zal mijn banner nog aanpassen; 7 weken en 4 dagen nu.. bevaldatum 3-4-14... kan uiteraard nog worden aangepast met de termijnecho.. die hebben we over een kleine 3 weekjes Zo blij!!
Super Zahra! Gefeliciteerd Tillen: ik doe het niet, maar ik ben door die bloedingen wel ff geschrokken. Ik doe thuis ook niet zo veel (nog).
@Zahra, gefeliciteerd! echt fijn al die positieve berichten Ik maak me een beetje zorgen over afgelopen zaterdag. ik was in een pretpark waar heel veel mensen rookten, incl, familieleden. ik probeerde het te vermijden maar rookte soms toch ongewild mee. ben nu bang dat 't bij mijn kleine baby'tje terecht is gekomen. Ik ging wel vaak weg lopen toen iemand rookte, of ergens anders zitten, maar ben toch wel bezorgd... Is het heel schadelijk als het maar één keer is gebeurd?
@ echo's dames fijn nieuws wij moeten nog een week wachten! @ a flower rook is natuurlijk nooit goed maar zoals jij beschrijft hoef je je niet druk te maken joh. Hoeveel vrouwen blijven wel niet roken tijdens de zwangerschap :x
Fijn Smnee!! Heel goed! Zhara ook gefeliciteerd! @tillen Zou ik niet doen, probeer zoveel mogelijk te vermijden... Je zal maar net iets te veel doen waardoor het mis gaat!
@zhara gefeliciteerd! @ à flower ik zou me er niet te deuk om maken als ik jou was. Er zijn inderdaad ook mensen die roken die een gezond kindje ter wereld brengen. Gewoon zorgen dat je niet de hele zwangerschap aan het meeroken bent