1-15 april mama's 1 april - nennie | 32 jr | 2e kindje - babyliz | 23 jr | 1e kindje - meijtje | 29 jr | 2e kindje (voor ml 4e) 2 april - else31 | 31 jr | 1e kindje 3 april - zahra2 | 30 jr | 2e kindje 4 april - mariannetje | 28 jr | 1e kindje - evelientje | 33 jr | 2e kindje 5 april - tess2013 | 27 jr | 1e kindje - mariska1986 | 27 jr | 3e kindje 6 april - miepens | 33 jr | 2e kindje 7 april - bibi28 | 28 jr | 1e kindje - marlous28 | 31 jr | 2e kindje - kb1983 l 30 jr l 1e kindje 8 april - kira88 | 25 jr | 1e kindje - stelpie | 26 jr | 1e kindje 10 april - sprokkel | 37 jr | 2e kindje - peace | 28 jr | 2e kindje - bulakgirl | 26 jr | 1e kindje - wiedeltje | 22 jr | 2e kindje 11 april - elines | 29 jr | 2e kindje - antra | 30 jr | 4e kindje - krista | 28 jr | 1e kindje 12 april - mamv1 | 26 jr | 2e kindje - bloezem | 2e kindje - fien25 | 1e kindje 13 april - proudmom | 28 jr | 3e kindje - cupcake88 | 25 jr | 1e kindje 15 april - chanan | 31 jr | 1e kindje - smnee | 22 jr | 1e kindje - a flower | 22 jr | 1e kindje afspraken 28 augustus - elines | intake vk - fien25 | intake vk 29 augustus - chanan | 2e echo 30 augustus - cupcake88 | 1e echo gyn(7w5) - smnee | intake vk + echo 2 september - elines | 1e echo echobureau (8w3) - stelpie | 1e echo + intake - antra | 1e echo + intake - peace| 1e echo + intake (8w4) - bloezem| 1e echo + gesprek gynaecoloog (8w2) 4 september - marlous28 | 1e echo + intake vk (9w3) - bloezem | 1e echo (8w4d) - krista| 1e echo fertiliteitsarts 6 september - tess2013 | termijnecho (10w) - zahra2 | termijnecho (10w1d) 10 september - nennie | termijnecho (10w5d) 16 september - mariannetje | termijnecho (11w3d) 17 september - a flower | 1e echo (10w) 18 september - a flower | intake vk 23 september - kb1983 l termijnecho (12w) 25 september - marlous 28 | termijnecho vk
Oh Smnee, bah niet weer!! Weer rood bloedverlies?? Ik hoop dat je echo vanavond weer wat rust in de tent brengt. Liefs
Jullie schrijven weer heel wat af dames, kan het bijna niet meer bijhouden hier! Voor de dames die een mooie echo hebben gehad, gefeliciteerd! Wat lijkt me dat speciaal om je kleintje voor de eerste keer te mogen bewonderen. Hopelijk mag ik ook snel een datum prikken voor een eerste echo. Morgen hebben we alleen maar de intake bij de VK, helaas nog geen echo dan. @Smnee; wat naar van het bloedverlies meis. Hopelijk is het niets, en kun je na vanavond van een mooie echo genieten. Ik ken ook iemand die heel de zwangerschap (van begin tot het einde) last van bloedverlies heeft gehad. En zij heeft gewoon een heel mooi meisje op de wereld gezet, kerngezond. Ik zal voor je duimen voor een mooie echo vanavond. @a flower; wat fijn dat je misselijkheid weg is. Ik merk dat, wanneer ik meer afleiding hebt, mijn misselijkheid gelukkig ook wat afzwakt. Maar de ene dag voel ik me beter, dan de andere. Mijn darmen maken hier wel overuren, er is een aardige gasproductie hier. Het hoort er maar bij, zullen we maar zeggen. Hoewel ik me onder omstandigheden goed voel, en ook het gevoel heb dat mijn zwangerschap goed zit, maak ik me toch wel een beetje zorgen. Ik hoop gewoon zo dat straks op een eerste echo alles goed zit. Ik heb toch de angst, dat ze zeggen dat het fout zit. Misschien maak ik me wel druk om helemaal niets, maar het knaagt toch aan me. Hebben jullie hier ook last van gehad? Of is dit gewoon een rare gedachte?
Dank jullie meiden. Fien ik heb dit ook, vanaf dag een al gehad.. Wel fijn om te horen dat het bloedverlies niets hoeft te betekenen. Ben wel enorm zenuwachtig.
@bibi28, wat super dat je een mooie echo hebt gehad! @smnee, he bah wat naar zeg dat bloedverlies.. zal voor je duimen meis! dikke knuffel! @fien25, ja ik herken je helemaal! ik heb ook steeds de angst dat het misschien niet goed zit, en dat ik me er er al teveel op aan 't verheugen ben voor niets. vreselijk de eerste weken, zie echt uit naar de echo, en vind het nu al spannend.
Veeel sterkte meid!! hoop dat je vanavond gewoon een mooie echo hebt en je kunt genieten van je zwangerschap!! Fien, ik herken dit ook hoor.. hoewel ik geen tekenen heb dat het niet goed zit en dit ook niet denk, vind ik het toch heeel spannend! want Stel Dat...?!? Ik wil er heel graag positief in staan, maar zal dit pas echt kunnen als ik een mooi knipperlichtje heb gezien! Ik denk voor iedereen een hele herkenbare gedachte..
Ik maak me nog steeds zorgen. Zelfs na een goede echo. Ik hoop dat het gevoel van blijheid snel komt. Vaak heb ik er vertrouwen in. Maar soms ook totaal niet.
Super, meiden met goede echo's! Smnee ik duim voor je meis! Hopelijk kun je gauw echt gaan genieten van je zwangerschap! Hoelaat kan je terecht?
@smnee hoop dat de echo vanavond positief is @bibi wat fijn een goede echo. @hier vandaag ook een echo gehad was goed iets teruggezet naar 7w5d maar zag er goed uit. 23 sept de volgende echo
Ik ga afscheid van jullie nemen. De baarmoeder was al leeg, en ik word gebeld gebeld door de verloskundige wanneer ik naar de gynaecoloog mag. Dit om een bbz uit te sluiten. Ik wens jullie het allerbeste, en dat jullie allemaal een mooi en vooral gezond kindje mogen verwachten. Liefs.
Neeeee, dit meen je niet Wat kan het toch soms gemeen zijn, na zoveel rondes zwanger en dan dit... Ik weet niet wat ik moet zeggen :x Heeeel veel sterkte meis!!! Liefs