Ik heb daar ook mee te kampen, ik mag kiezen of ik wil kijken en ze noteert het gewicht zonder het hardop te zeggen. Ook bij de gyn trouwens haha. Ik weet het nu wel, maar ik moet me echt inhouden anders zou ik zo ongezond lijnen en dat gaat zeker nu niet goed komen.
Wat een verdrietig nieuws meis. Ik vind dit zo rot om te lezen. Hopelijk kun je het snel een plekje geven, en door gaan voor een mooie nieuwe zwangerschap. Een heel dikke knuffel.
Oh meis, wat verdrietig en oneerlijk Veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger zult zijn. hele dikke knuffel xx
Jeetje Smnee! Ik lees het nu pas, wat verschrikkelijk nieuws! Al die zorgen al die onzekerheden. Heel veel sterkte komende tijd. Het gaat hartstikke zwaar vallen
@hier nog geen echo gehad. Meeste kwalen zijn nu weg?? Voel me alleen nog moe. Dat vertrouw ik echt niet. Morgen naar de gyn en gelijk echo. Alle opties bespreken, hoe en waar ik eventueel de zwangerschap ga lopen. Als alles goed zit..... Morgen mijn 6e en laatste werkdag. Ik was gebeld dat de echo verlaat werd en dat kwam mij niet uit met werken, dezelfde dag nog afgebeld en ben ik gebeld wanneer ik er tussen geschoven kon worden. Dus particuliere echo afgezegd en echo bij gyn is morgen. De werkdagen waren lang bijna geen pauze gehad en alle andere tijd ongeveer bezig met spullen gereed maken voor de vakantie. Beetje warrig sorry, ik zit al zo met de vakantie in de hoofd en nu was aan het draaien, omdat ik alles tussen mijn diensten door moet doen. Morgen na echo heb ik mijn laatste avonddienst. Hopelijk is het goed, anders wordt die avonddienst heel erg lang. Daarna 1 dag vrij en dan vliegen.... vakantie weg van alles even totale rust.
Smnee, wat een vreselijk nieuws ik wil jullie veel sterkte wensen de komende tijd en hoop dat je snel weer zwanger zult zijn! Dikke knuffel!
Oh smnee Nee!!! wat een ontzettend vervelend nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd! *knuf* @meijtje Ik ben een tijdje ook alleen maar moe geweest zonder echt andere kwalen, dus hoeft niks te betekenen! Fijne vakantie!
Smnee, wat vreselijk voor je, heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk mag je snel weer zwanger raken van een prachtig, gezond kindje!
oh nee meid ik vind dit zoooo oneerlijk ik wens je (jullie) veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!!!
@smnee, och meisje. Wat enorm klote zeg. Een grote domper voor jullie. Ik hoop dat je veel steun van elkaar zult hebben in deze moeilijke tijd. Bij mijn 2 miskramen haalde ik veel troost uit de gedachte dat er echt wat mis was met dat kindje. De natuur doet zoiets niet voor niets. Vele malen liever een miskraam gevolgd door een gezond kindje, dan een heel ziek of doodgeboren kindje.(na bijv een voldragen zwangerschap). Heel veel sterkte!
Ik heb mijn echo van 02 sept erbij gezet, 04 sept verwijdert en mijn leeftijd er even bij gezet 1-15 april mama's 1 april - nennie | 32 jr | 2e kindje - babyliz | 23 jr | 1e kindje - meijtje | 29 jr | 2e kindje (voor ml 4e) 2 april - else31 | 31 jr | 1e kindje 3 april - zahra2 | 30 jr | 2e kindje 4 april - mariannetje | 28 jr | 1e kindje - evelientje | 33 jr | 2e kindje 5 april - tess2013 | 27 jr | 1e kindje - mariska1986 | 27 jr | 3e kindje 6 april - miepens | 33 jr | 2e kindje 7 april - bibi28 | 28 jr | 1e kindje - marlous28 | 31 jr | 2e kindje - kb1983 l 30 jr l 1e kindje 8 april - kira88 | 25 jr | 1e kindje - stelpie | 26 jr | 1e kindje 10 april - sprokkel | 37 jr | 2e kindje - peace | 28 jr | 2e kindje - bulakgirl | 26 jr | 1e kindje - wiedeltje | 22 jr | 2e kindje 11 april - elines | 29 jr | 2e kindje - antra | 30 jr | 4e kindje - krista | 28 jr | 1e kindje 12 april - mamv1 | 26 jr | 2e kindje - bloezem | 29 jr |2e kindje - fien25 | 1e kindje 13 april - proudmom | 28 jr | 3e kindje - cupcake88 | 25 jr | 1e kindje 15 april - chanan | 31 jr | 1e kindje - smnee | 22 jr | 1e kindje - a flower | 22 jr | 1e kindje afspraken 28 augustus - elines | intake vk - fien25 | intake vk 29 augustus - chanan | 2e echo 30 augustus - cupcake88 | 1e echo gyn(7w5) - smnee | intake vk + echo 2 september - elines | 1e echo echobureau (8w3) - stelpie | 1e echo + intake - antra | 1e echo + intake - peace| 1e echo + intake (8w4) - bloezem| 1e echo + gesprek gynaecoloog (8w2) 4 september - marlous28 | 1e echo + intake vk (9w3) - krista| 1e echo fertiliteitsarts 6 september - tess2013 | termijnecho (10w) - zahra2 | termijnecho (10w1d) 10 september - nennie | termijnecho (10w5d) 16 september - mariannetje | termijnecho (11w3d) 17 september - a flower | 1e echo (10w) 18 september - a flower | intake vk 23 september - kb1983 l termijnecho (12w) 25 september - marlous 28 | termijnecho vk
Wat een slecht nieuws hebben jullie gekregen Smnee! Ik vind het zo naar voor jullie. Heel veel sterkte met het verwerken hiervan en de aankomende tijd. Ik hoop dat jullie snel opnieuw verrast mogen worden met een zwangerschap.
Ik heb mijn vervolg afspraken erbij gezet en mijn leeftijd aangepast... ben alweer een tijdje een jaartje ouder! Veel succes/plezier vandaag Elines en Fien! 1-15 april mama's 1 april - nennie | 32 jr | 2e kindje - babyliz | 23 jr | 1e kindje - meijtje | 29 jr | 2e kindje (voor ml 4e) 2 april - else31 | 31 jr | 1e kindje 3 april - zahra2 | 30 jr | 2e kindje 4 april - mariannetje | 28 jr | 1e kindje - evelientje | 33 jr | 2e kindje 5 april - tess2013 | 27 jr | 1e kindje - mariska1986 | 27 jr | 3e kindje 6 april - miepens | 33 jr | 2e kindje 7 april - bibi28 | 28 jr | 1e kindje - marlous28 | 31 jr | 2e kindje - kb1983 l 30 jr l 1e kindje 8 april - kira88 | 25 jr | 1e kindje - stelpie | 26 jr | 1e kindje 10 april - sprokkel | 37 jr | 2e kindje - peace | 28 jr | 2e kindje - bulakgirl | 27 jr | 1e kindje - wiedeltje | 22 jr | 2e kindje 11 april - elines | 29 jr | 2e kindje - antra | 30 jr | 4e kindje - krista | 28 jr | 1e kindje 12 april - mamv1 | 26 jr | 2e kindje - bloezem | 29 jr |2e kindje - fien25 | 1e kindje 13 april - proudmom | 28 jr | 3e kindje - cupcake88 | 25 jr | 1e kindje 15 april - chanan | 31 jr | 1e kindje - smnee | 22 jr | 1e kindje - a flower | 22 jr | 1e kindje afspraken 28 augustus - elines | intake vk - fien25 | intake vk 29 augustus - chanan | 2e echo 30 augustus - cupcake88 | 1e echo gyn(7w5) - smnee | intake vk + echo 2 september - elines | 1e echo echobureau (8w3) - stelpie | 1e echo + intake - antra | 1e echo + intake - peace| 1e echo + intake (8w4) - bloezem| 1e echo + gesprek gynaecoloog (8w2) 4 september - marlous28 | 1e echo + intake vk (9w3) - krista| 1e echo fertiliteitsarts 6 september - tess2013 | termijnecho (10w) - zahra2 | termijnecho (10w1d) 10 september - nennie | termijnecho (10w5d) 16 september - mariannetje | termijnecho (11w3d) 17 september - a flower | 1e echo (10w) 18 september - a flower | intake vk 19 september - bulakgirl | vkafspraak met echo (±10 w) 23 september - kb1983 l termijnecho (12w) 25 september - marlous 28 | termijnecho vk 16 oktober - bulakgirl | vk afspraak met echo (± 14w)
Smnee, wat vreselijk nieuws. Veel sterkte met het verwerken van dit nieuws. Ik hoop dat jullie gauw weer een positieve test mogen hebben.
Hier gaat alles zijn gangetje. Nog 1 week tot de eerste echo. Het is nu echt aftellen. Gisteren was ik jarig en dit heb ik dit weekend gevierd. Uiteraard met alcoholvrije wijn want anders zou het opvallen als ik niet zou drinken. Alhoewel het een gezellige verjaardag was ik echt helemaal kapot. Iedereen veel succes met de intake vandaag!