@smnee en meijtje: bah want jammer! Veel sterkte voor jullie allebei. @proudmom: wil ook wel mee kletsen in de club maar idd hoe? Edit: zie nu pas staan : stuur even een PBtje , dat ga ik dus even doen . @hier: hier gaat alles nog steeds z'n gangetje , lekker druk met m'n moppies en eigenlijk weinig klachtjes . Ben blij als het maandagavond is , eventjes spieken of alles goed is
Ik dacht op dat driehoekje klikken en dat je dan een optie met sluiten hebt.. Dan sluit een modje hem. Maar ik heb het zelf nog niet eerder gedaan.
Dank jullie wel meiden! We gaan van de vakantie genieten. Jullie mogen me van de lijst af halen, want het wordt geen grapje meer voor mij. Allemaal heel veel succes met de zwangerschap en dat jullie wondertjes allemaal gezond mogen zijn! xx
@Meijtje: wat klink je sterk! Lief van je! Ik hoop dat een nieuwe voorspoedige zwangerschap snel mag volgen na dit verdriet. @de club: bij berichten in de club kun je geen handtekeningen lezen, dus het is iets lastiger om te volgen hoe ver iedereen is. Aan de andere kant hebben we daar de lijst natuurlijk voor.
@else 1 op de 4 kans. Deze ronde was ik aan de beurt dat het mis ging. Daar kunnen jullie niets aan doen. Bij jullie wordt de kans dan alleen maar groter dat het goed gaat. Wie weet wanneer ik weer mag genieten. Hopelijk snel! xx
@meijtje: lief je berichtjes en je klinkt zeker sterk! Nogmaals veel sterkte met de curettage, het herstel en het verwerken en ondanks alles een fijne vakantie gewenst!
Oke inmiddels kwebbelen we besloten alweer heel wat af. Ik vraag of ze deze dan willen sluiten. Liefs
Ingreep was 5 minuutjes omdat ik pas om 14.00 teecht kon ipv 11 uur! was het door de pillen al grotendeels op gang gekomen. Heb 15 minuten op de verkoever gelegen en 30 minuten op de zaal omdat er wisseling van de wacht was, anders was ik al na 10 minuten weg haha. Het viel heel erg mee, ik heb nog steeds geen pijn, nog geen pijnstilling genomen. Bloeding was minimaal omdat het al aan het loslaten was, hopelijk is het klaar zo. Na de vakantie nog een controle. Ik moet zeggen het is hard maar ik heb er wel vrede mee. Ik was er al een tijd mee bezig en ik ben blij dat alles binnen 24 uur afgerond is. Moest wel huilen afgelopen nacht. Het was mijn laatste nacht zwanger. en dan de hele tijd 2 nummers in mijn hoofd, marco met afscheid nemen bestaat niet en Volumia met weet ik veel hoe die heeft, maar dan steeds het zinnetje de afgelopen weken de dagen gingen snel dichtbij komt het afscheid moeilijk wordt het wel..... en ja hoor, Meij de hele nacht in tranen. Nu heb ik het minder. Mijn terugval komt echt nog wel. Ik was alles op alles aan het zetten om de vakantie te halen en dat lukt nu. Nu verwerken en hopelijk weer een nieuw wondertje verwekken zodra het weer kan. Allemaal een hele mooie zwangerschap en alsjeblieft ondanks alle kwalen, geniet voor mij. Ik mag er nu niet meer van genieten en ik hoop dat jullie dit nu dubbel gaan doen. Koester het, want voor je het weet is het (goed of kwaadschiks) voorbij. Allemaal dikke knuf. Ik ga pakken en verwerken. Ik lees nog even mee hier, maar ik zal niet zoveel hier meer posten. Dit topic is niet (meer) voor mij bestemd hoe graag ik het ook zou willen. Geniet!! En laat de kleintjes uitgroeien tot super mooie kindjes afgesproken?? xx
Lieve Meij: ik ben blij dat het je is meegevallen tot nu toe. Ik herken heel erg wat je zegt. De nacht voor we slecht nieuws kregen heb ik hartverscheurend gehuild. Ik voelde dat het niet meer klopte, het voelde niet goed. Ik hoop dat je nu aan je herstel kunt beginnen, geestelijk en lichamelijk. En nogmaals, ik hoop je heel snel weer in het zwanger zijn deel van het forum tegen te komen. Je bent natuurlijk altijd meer dan welkom om even te buurten. Maar alleen als het voor jou goed voelt. Een hele fijne vakantie gewenst! Denk goed aan jezelf. Ps. Mocht je ooit behoefte hebben aan jezelf 'leeg' huilen dan is Zo Mooi van Bløf een aanrader. Ik heb er veel aan gehad.
@meij mooi verwoord. Helaas zat ik in bijna dezelfde situatie in dec. Ik had een mooi kloppend hartje met 7 weken. Helaas met 9 weken bleek het hartje met 8 weken gestopt te staan. Ik wens je sterkte. Ik heb het er een tijd behoor moeilijk mee gehad. In ieder geval een fijne vakantie! Probeer er van te genieten. Jou tijd komt echt. Dikke knuffel!