1-15 April mama's 1 april - nennie | 32 jr | 2e kindje | nog onbekend - meijtje | 29 jr | 2e kindje (voor ml 4e) | nog onbekend - babyliz | 23 jr | 1e kindje | nog onbekend 4 april - else31 | 31 jr | 1e kindje | nog onbekend - mariannetje | 28 jr | 1e kindje | nog onbekend - evelientje | 33 jr | 2e kindje | nog onbekend 5 april - micchan | 19 jr | 1e kindje | nog onbekend, maar wordt uiteindelijk voor u een vraag, voor ons een weet! - tess2013 | 27 jr | 1e kindje | blijft ook voor ons verrassing - mariska1986 | 27 jr | 3e kindje 6 april - miepens | 33 jr | 2e kindje | willen we wel weten 7 april - bibi28 | 28jr | 1e kindje | geslacht weet ik nog niet - zahra2 | 30 jr | 2e kindje | nog onbekend - marlous28 | 31 jr | 2e kindje | nog onbekend, willen we wel weten - kb1983 l 30 jr l 1e kindje l nog onbekend 8 april - kira88 | 25 jr | 1e kindje | willen we wel weten (denk een jongen!) - stelpie | 26jr | 1e kindje 10 april - sprokkel | 37jr | 2e kindje | geslacht blijft ook voor ons onbekend - peace | 28 jr | 2e kindje | nog onbekend - bulakgirl | 26 jr| 1e kindje | nog onbekend - wiedeltje | 22 jr| 2e kindje | nog onbekend 11 april - elines | 29 jr | 2e kindje | nog onbekend - antra | 30 jr | 4e kindje | nog onbekend 12 april - mamv1 | 26 jr | 2e kindje | nog onbekend 13 april - proudmom | 28 jr | 3e kindje - cupcake88 | 24 jr | 1e kindje | nog onbekend 15 april - chanan | 31 jr | 1e kindje | nog onbekend - smnee | 22jr | 1e kindje | nog onbekend, denk een jongetje. - mamavanmennno | 2e kindje | nog onbekend Afspraken 8 augustus - miepens | 2e echo bij fertiliteitsarts - babyliz | 2e echo bij fertiliteitsarts (6w2) 15 augustus - babyliz | intake vk - miepens | 3e echo bij fertiliteitsarts (6w4) 16 augustus - else31 | 1e echo (7w gyn) - tess2013 | 1e echo (6w6 gyn) 19 augustus - nennie | intake + 1e echo vk (7w5d) - meijtje | intake vk - zahra2 | intake + 1e echo gyn - mariannetje | intake + 1e echo (7w3 vk) - mariska1986 | intake + echo 20 augustus - sprokkel | 1e vroege echo (7w, wegens onregelmatig) - evelientje| intake (7w4 vk) - mamavanmenno | 1e vroege echo (6w) 22 augustus - chanan | 1e vroege echo (6w2 ivm eerdere miskraam en mogelijkheid tot tweeling) 26 augustus - meijtje | 1e echo (particulier 8w6) - bulakgirl | 1e echo/afspraak (7w vk) 27 augustus - bibi28 |1e echo (7w2) - kira88 | 1e echo (8w) & intake verloskundige - kb1983 l 1e echo (8w) 28 augustus - proudmom | 1e echo (7w) - Elines | intake verloskundige 30 augustus - cupcake88 | 1e echo (7w5 gyn) - smnee | intake verloskundige + echo 2 september - elines | 1e echo (8w3 via echo bureau) - stelpie | 1e echo + intake 4 september - marlous28 | 1e echo + intake (9w3 vk) 23 september - kb1983 l termijnecho ( 12w) 25 september - marlous 28 | termijnecho (11w3 vk)
Smnee: wat een onzekerheid meis!! Ik duim met je mee dat er niets aan de hand is! Hier ook een vriendin en schoonzus met bloedingen gehad tijdens de zwangerschap en zijn nu 2 gezonde kindjes. Sterkte en rustig aan! Vandaag weer lekker gewerkt! Kwaaltjes: zere borsten en tepels en ze groeien al flink, misselijk en licht gevoel in mijn hoofd als ik iets moet eten ( ik ben ook pas 14 kg afgevallen dus moet flink mijn voedingspatroon aanpassen nu) Gisteren begonnen met moeders voor moeders. De geur van de bussen valt me vooralsnog mee ! Ga eten! X
Ik moet echt al wijde shirts gaan dragen, m'n buik is al flink opgezet!! Hebben jullie daar ook last van zo vroeg??
ik merk dat juist 's avonds mijn buik zo vol is... als ik wakker wordt valt het nog wel mee.... M'n vermoeidheid is er nog wel steeds en mn borsten voel ik met vlagen.
Ja, s'avonds is het nog erger, maar merk het ook al bij het aantrekken van m'n broek s'ochtends. Word nog lastig straks met verbergen.. Gelukkig vertel ik het al met 8 weken, dus nu 2,5 week volhouden tot na de echo.
Wij hebben maandag de echo al... als daar alles goed mee is. Zeggen we het tegen onze ouders en daarna mag iedereen het wel weten
Ik wil me ook aanmelden hier! Ik ben nog niet zeker wanneer ik ben uitgerekend, maar ben nu 6 weken zwanger. (kan er een dag naast zitten ) Op 4 september hebben we de eerste echo in het UMC, vanwege het ICSI traject. Ben echt super moe, af en toe misselijk en lust niet alles meer... Was echt een kaasfanaat, maar nu bleh! Lust het gewoon niet meer! Ook kan ik geen koolzuurhoudende dranken meer drinken, daar wordt ik echt kotsmissleijk van! Hebben jullie ook dat je geen spijkerbroek aan kan? De knoop doet echt zeer op mijn buik!
Gefeliciteerd!! Ik kan nog gewoon mijn broeken aan...voor hoelang geen idee Heb zelf veel last van obstipatie erg pijnlijk::x, moeheid en pijnlijke borsten. Buikje iets opgezet maar nog niet te...ben ook niet de slankste dus zal nog ff duren
Ik weeg maar 53 kg dus t valt echt wel op. Heb wel een klein rolletje van mezelf, maar nu echt een bult boven m'n broek. Nouja, vind het zelf natuurlijk al leuk dat er wat te zien is net alvast een leuke positiebroek besteld bij H&M, handig om alvast te hebben voor als m'n broeken echt te strak gaan zitten! Ook gelijk 2 rompertjes gekocht met I love papa&mama. Zo schattig!! Vriendin kwam net langs met een cadeau, een leuk doosje met daarin 2 paar sokjes en een stoffen knisperende cupcake (hoe toepasselijk) haha echt zo lief!
Oh, man, wat ben ik toch moe. Verder een beetje misselijk, maar als ik goed eet, dan zakt dat gevoel weg. Zojuist wel lekker een uurtje gesport en dat deed me goed. Mijn buik is ook al behoorlijk aan het opzwellen, dus ik denk dat ik binnenkort toch al eens mijn zwangerschapsbroeken van zolder ga plukken en misschien als ik donderdag een goede echo heb, dat ik nog wat broeken bij ga kopen. hoe eerder ik ze heb, hoe langer ik er plezier van ga hebben.
Ourbabydream: welkom en gefeliciteerd! Cupcake: lief zeg van je vriendin! Hier ook al een superlief knuffelschaapje en zeepjes in de vorm van een baby gekregen van m'n ouders! Zo leuk! Ik zie het zelf ook wel aan m'n buik, vooral omdat ik flink was afgevallen. Ik draag nu wat wijdere shirts en thuis doe ik steeds lekker m'n joggingsbroek aan! Ik duik nu lekker m'n bedje in, heb knallende koppijn. Morgen weer werken! Truste dames!
@smnee; ik duim voor je dat alles goed mag zijn! @ourbabydream: gefeliciteerd en welkom hier!! @buikje: broeken zitten niet lekker meer, de knoop drukt te veel op m'n buik dus nu werk ik met een elastiekje, wat een opluchting . Net wezen sporten, maar heb mijn hartslag laag gehouden, toch vond ik het fijn om te blijven doen omdat ik er dan even uit ben en actief ben, merk dat ik daar wel wat energie van krijg. Ik heb even ook een onzeker voel dagje. Niet dat de symptomen weg zijn, nee dat absoluut niet, maar gewoon de gedachte dat het nog zo pril is en er nog van alles mis kan gaan. Mijn schoonzus had een km met 8 weken en dat blijft maar door m'n hoofd spoken, ze zegt zelf erover dat het gewoon domme pech is. Ik vind het moeilijk om te accepteren dat er niets aan te doen is als het gebeurt, dus heb af en toe gewoon een angst vlaag dat het mis zal gaan. Pfff laat het maar octaven zijn, de 12 weken grens voorbij en lekker op vakantie!
Ja lastig is dat he, in ben ook nog wel heel onzeker hoor en het is nog even lang wachten voor de eerste echo. Ik ga mezelf vanavond naar de sportschool slepen....ik heb er zoveel moeite mee maar vind wel van mezelf dat ik nu 2x per week moet gaan!! Ben zo moe na mijn werk en heb dan zo weinig zin.....
Goedemorgen, Jeetje, de vermoeidheid is gisteren keihard ingeslagen. Ik kon m'n ogen niet meer open houden op het werk. Gelukkig had ik een korte werkdag, dus heb ik in de middag liggen slapen op de bank. Vriendlief heeft gekookt en na het eten ben ik m'n bed ingedoken. 'S nachts helaas niet goed geslapen, vreselijke dromen, constant wakker en 's morgens strontmisselijk. Het is net weer een beetje weggetrokken. Pffff heerlijk dat zwanger zijn Hoe gaat het met jullie? @ KB1983, vervelend hè die onzekerheid. Ik heb er ook veel last van. Maar met deze heftige klachten wordt dat wel tijdelijk minder moet ik zeggen. @ Stelpie, hier ook een elastiekje! Knap hoor dat je je ertoe kan zetten om te gaan sporten. Ik zou het niet kunnen. Maar ik ben ook niet zo van het sporten. @ Peace, wat een lieve cadeautjes heb je gehad. Heerlijk thuis in je joggingbroek. Doe ik ook hoor! @ Miepens, gelijk heb je om zo snel mogelijk positiebroeken te kopen. Waarom jezelf pijnigen met die te strakke broeken. @ Cupcake, hier hetzelfde gewicht.... althans voor de zwangerschap, ik heb het idee dat er nu zeker een kilootje bijgekomen is. Ben blij dat ik de afgelopen maanden wat lossere shirtjes ben gaan dragen, dus ik kan het nog aardig verbloemen. Leuke cadaeautjes en inderdaad heel toepasselijk! @ OurBabyDream, welkom en gefeliciteerd! @ Smnee, hoe is het met je?
Even een ego berichtje: m'n bloeding is gestopt! Ik heb geen krampen gehad en geen stolsels, en het is ook echt klaar. Verloskundige heeft een echo gemaakt, en het zag er uit zoals het hoorde. Vruchtzakje was met moeite te zien, baarmoeder was goed bol. Ik moet vrijdag terug bellen, en ik vraag dan om nog een echo. Mvm is geweest vanmorgen en m'n test knalde! Dus ik ben gerustgesteld maar wel nog wel voorzichtig. Eerst vrijdag maar afwachten.
1-15 April mama's 1 april - nennie | 32 jr | 2e kindje | nog onbekend - meijtje | 29 jr | 2e kindje (voor ml 4e) | nog onbekend - babyliz | 23 jr | 1e kindje | nog onbekend 4 april - else31 | 31 jr | 1e kindje | nog onbekend - mariannetje | 28 jr | 1e kindje | nog onbekend - evelientje | 33 jr | 2e kindje | nog onbekend 5 april - micchan | 19 jr | 1e kindje | nog onbekend, maar wordt uiteindelijk voor u een vraag, voor ons een weet! - tess2013 | 27 jr | 1e kindje | blijft ook voor ons verrassing - mariska1986 | 27 jr | 3e kindje 6 april - miepens | 33 jr | 2e kindje | willen we wel weten 7 april - bibi28 | 28jr | 1e kindje | geslacht weet ik nog niet - zahra2 | 30 jr | 2e kindje | nog onbekend - marlous28 | 31 jr | 2e kindje | nog onbekend, willen we wel weten - kb1983 l 30 jr l 1e kindje l nog onbekend 8 april - kira88 | 25 jr | 1e kindje | willen we wel weten (denk een jongen!) - stelpie | 26jr | 1e kindje 10 april - sprokkel | 37jr | 2e kindje | geslacht blijft ook voor ons onbekend - peace | 28 jr | 2e kindje | nog onbekend - bulakgirl | 26 jr| 1e kindje | nog onbekend - wiedeltje | 22 jr| 2e kindje | nog onbekend 11 april - elines | 29 jr | 2e kindje | nog onbekend - antra | 30 jr | 4e kindje | nog onbekend 12 april - mamv1 | 26 jr | 2e kindje | nog onbekend 13 april - proudmom | 28 jr | 3e kindje - cupcake88 | 24 jr | 1e kindje | nog onbekend 15 april - chanan | 31 jr | 1e kindje | nog onbekend - smnee | 22jr | 1e kindje | nog onbekend, denk een jongetje. - mamavanmennno | 2e kindje | nog onbekend Afspraken 8 augustus - miepens | 2e echo bij fertiliteitsarts - babyliz | 2e echo bij fertiliteitsarts (6w2) 15 augustus - babyliz | intake vk - miepens | 3e echo bij fertiliteitsarts (6w4) 16 augustus - else31 | 1e echo (7w gyn) - tess2013 | 1e echo (6w6 gyn) 19 augustus - nennie | intake + 1e echo vk (7w5d) - meijtje | intake vk - zahra2 | intake + 1e echo gyn - mariannetje | intake + 1e echo (7w3 vk) - mariska1986 | intake + echo 20 augustus - sprokkel | 1e vroege echo (7w, wegens onregelmatig) - evelientje| intake (7w4 vk) - mamavanmenno | 1e vroege echo (6w) 22 augustus - chanan | 1e vroege echo (6w2 ivm eerdere miskraam en mogelijkheid tot tweeling) 26 augustus - meijtje | 1e echo (particulier 8w6) - bulakgirl | 1e echo/afspraak (7w vk) 27 augustus - bibi28 |1e echo (7w2) - kira88 | 1e echo (8w) & intake verloskundige - kb1983 l 1e echo (8w) 28 augustus - proudmom | 1e echo (7w) - Elines | intake verloskundige 30 augustus - cupcake88 | 1e echo (7w5 gyn) - smnee | intake verloskundige + echo 2 september - elines | 1e echo (8w3 via echo bureau) - stelpie | 1e echo + intake 4 september - marlous28 | 1e echo + intake (9w3 vk) 23 september - kb1983 l termijnecho ( 12w) 25 september - marlous 28 | termijnecho (11w3 vk)
Ourbabydream: welkom!! ik heb m'n broek dicht met een elastiekje, en vooral savonds zit het voor geen meter meer. Cupcake leuk he kadootjes! We worden hier ook dood gegooid ik krijg vrijdag van m'n vriendin haar positie broeken, ben daar erg blij mee. Miepens goed van je sporten! Ik ben een keer geweest, maar durf nu niet goed meer te gaan eigenlijk. Stelpie hoe was de bruiloft? Beetje vol kunnen houden? Erg he dat onzekere? Ik ben ook zo blij als ik op twaalf weken zit. Of in elk geval een hartje heb gezien op de echo. Evelientje ja ik ben ook blij met de test! Ik neem lekker m'n rust nu
Kwaaltjes: Hier ook volle/gevoelige borsten, nu 1,5 kilo aangekomen en de hele dag door honger (zelfs als ik net gegeten heb). Mijn buik is ook opgezet, mijn broeken zitten strakker en zo tegen de avond zitten ze ook echt niet lekker meer. Ik ga mijn positiebroeken 1 dezer dagen wel vast te voorschijn halen en in de was gooien, dan liggen ze vast klaar. Daarnaast slaap ik niet lekker meer, lig de halve nacht wakker... en overdag gewoon heel moe. @ smnee: wat fijn dat je bloeding is gestopt en dat de echo ook goed was! Probeer je daar aan vast te houden meid xx @ cupcake: had je een mooie 3+ vandaag? En wat lief van je vriendin!! @ elines: nu uitkijken naar je eerste afspraak, spannend!! @ mariannetje: maandag is al snel, leuk meid!! Weet je al hoe je het gaat vertellen?? @ piece: hier ook thuis veel een lekkere broek aan. @ evelientje: heerlijk he die slapeloze nachten, hier nog 1 :s