Boehoe heb ze ontdekt 2 aambeien auw auw.....op de site v.d VK en op het forum las ik een druppel otrivin neusspray doet ze krimpen. Dus maar direct gehaald....weet dat je dit niet teveel mag gebruiken in de zwangerschap maar schijnbaar verricht het wel wonderen!!
@a flower ik over heel mn gezicht rug armen en borst, leuk joh en in ene waren ze allemaal weg. Ene dag of de ander maakt nog wel eens verschil, maar ik zie er niet uit. Gooi het steeds op ongesteldheid en niemand vraagt goh wat ben jij lang ongesteld haha.
@KB10983 bah dat is zo vervelend! Ook niet teveel druk zetten als je moet, want dat maakt ze steeds erger. Ik heb geen ervaring met de druppels, maar klinkt wel als een uitkomst!
Nou hoop dat het helpt het is echt pijnlijk. Zet er ook geen druk maar een toiletbezoek wordt steeds pijnlijker. Oeh puistjes overal is ook niet fijn. Waarom hebben mannen het ook alweer zo makkelijk....?
Mijn man moet er tegen aan kijken ik kijk niet teveel in de spiegel. Gran Canaria zal goed doen, vorig jaar was het daar ook in ene weg getrokken, misschien ligt het daar aan.... Het is een kuuroord, niet eens over nagedacht. En mijn man mag in het weekend 's nachts altijd er uit om voor kleine meid te zorgen dan beweeg ik me niet behalve als ik naar het toilet moet. Ik neem door de weeks voor mijn rekening, hij het weekend. En als hij op zijn werk in de eetzaal eet, dan heeft hij standaard diarree haha, dus dat doet hij ook niet zoveel meer.
@KB1983 haha nee mijn man alleen in het weekend en maandag. Hij is binnenslaper, dus is de hele week op de legering. Nu heeft hij op maandag ouderschapsverlof, wel lekker hoor. Heb ik hem een dagje langer bij mij Dus over pijntjes enzo hoort hij weinig en hij krijgt het alleen in het weekend mee. Hij komt tegen het eind wel naar huis en de laatste week hoeft hij waarschijnlijk niet te werken, omdat zijn werk dik 2 uur rijden is en ik vorige keer in 2,5 uur bevallen ben. Daar is zijn werk wel weer makkelijk in (mits de dienst het toe laat natuurlijk)
Hey meiden, Sorry even geen fut om te reageren. Vanmiddag 2,5 uur met mijn dochter geslapen, heerlijk! En nu alweer moe hihi! Morgen weer werken dus op tijd naar m'n bed!
Met aambeien zeker niet te hard persen! Dat doet erg zeer! Heb je sperti al geprobeerd? Wij hebben vakantie, dus manlief hoort alles aan haha. Morgen ochtend kan ik de verloskundige bellen, ik verlies nog wat bloed na het plassen. Verder voelen m'n borsten nog goed hard en slaap ik smiddags nog lekker. Ik heb er dubbele gevoelens over. We zullen het horen morgen Als ik wat gerustgestelder ben, dan kom ik hier wat vaker hoor!
@Smnee jeetje rustig aan en hopelijk is er niets aan de hand en word je snel gerust gesteld. Ik moet zeggen hoe verder het vordert hoe onzekerder ik word. Zeker omdat ik pas over 2 weken weet of het hartje klopt of niet. Super spannend!
@ Miepens: balen dat je nu nog steeds niet weet of het goed zit of niet. Gelukkig mag je wel snel weer terugkomen. @ flower: leuk dat je meekletst, welkom! @Meijtje: ik hoop dat je kleine vannacht een betere nacht maakt. Hier hoop ik het ook, anders worden die dagen voor ons wel heel lang en zwaar Gelukkig kun je morgen nog even relaxen, geniet van je vrije dag! @ Sprokkel: ik hoop dat je snel ergens wordt aangenomen, ik ga voor je duimen meid! Maar moeders houdt je meestal niet zomaar voor de gek hahaha. Grappig dat ze steeds hints geeft. Hoe zal ze wel niet reageren als ze het dan ECHT hoort @ Chanan: spannend hoor je echo, of het goed zit, maar ook hoeveel het er zijn Het was heel gek, maar ik wist/voelde gewoon al dat het er bij mij meer waren... vraag niet hoe ik dit wist. Ik ben benieuwd hoor! @ Smnee: sterkte morgen. Dat het bloeden nu maar gauw stopt... ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit, helemaal omdat ze je dus ook eigenlijk nog niets erover kunnen zeggen. @ KB1983: nee he, ook nog aambeien nu, krengen zijn dat... worden dan nu de komende maanden waarschijnlijk ook alleen maar groter Hopenlijk slaat die lijnzaad bij jou ook gauw aan en voorkom je zo erger.
Vandaag een redelijke rustige dag gehad. Nu de 6de week in zicht komt vind ik het wel spannend worden. Vorige zwangerschap kreeg ik met 8 weken een echo en bleek het vruchtje gestopt te zijn met groeien bij 6 weken. Vanaf die 6de week waren ook mijn kwaaltjes minder geworden, dus het zat me toen al niet lekker. Helaas werd dit dus bevestigd tijdens de echo. Het schommelt bij mij nu ook iedere dag, dit maakt je dan toch wel onzeker... ookal hoort het er wel een beetje bij.... Ik probeer er maar niet teveel bij stil te staan en positief te blijven, maar het blijft wel in je achterhoofd spoken. Nog 2 weken voor de echo, ik kijk er naar uit! En dan wil ik het ook aan iedereen vertellen! Liefs
1-15 April mama's 1 april - nennie | 32 jr | 2e kindje | nog onbekend - meijtje | 29 jr | 2e kindje (voor ml 4e) | nog onbekend - babyliz | 23 jr | 1e kindje | nog onbekend 4 april - else31 | 31 jr | 1e kindje | nog onbekend - mariannetje | 28 jr | 1e kindje | nog onbekend - evelientje | 33 jr | 2e kindje | nog onbekend 5 april - micchan | 19 jr | 1e kindje | wordt uiteindelijk voor u een vraag, voor ons een weet! - tess2013 | 27 jr | 1e kindje | blijft een verrassing - mariska1986 | 27 jr | 3e kindje 6 april - miepens | 33 jr | 2e kindje | willen we wel weten 7 april - bibi28 | 28jr | 1e kindje | geslacht weet ik nog niet - zahra2 | 30 jr | 2e kindje | nog onbekend - marlous28 | 31 jr | 2e kindje | nog onbekend, willen we wel weten - kb1983 l 30 jr l 1e kindje l nog onbekend 8 april - kira88 | 25 jr | 1e kindje | willen we wel weten (denk een jongen!) - stelpie | 26jr | 1e kindje 10 april - sprokkel | 37jr | 2e kindje | geslacht blijft onbekend - peace | 28 jr | 2e kindje | nog onbekend - bulakgirl | 26 jr | 1e kindje | nog onbekend - wiedeltje | 22 jr | 2e kindje | nog onbekend 11 april - elines | 29 jr | 2e kindje | nog onbekend - antra | 30 jr | 4e kindje | nog onbekend 12 april - mamv1 | 26 jr | 2e kindje | nog onbekend 13 april - proudmom | 28 jr | 3e kindje - cupcake88 | 24 jr | 1e kindje | nog onbekend 15 april - chanan | 31 jr | 1e kindje | nog onbekend - smnee | 22jr | 1e kindje | nog onbekend, denk een jongetje. - mamavanmennno | 2e kindje | nog onbekend - a flower | 22jr | 1e kindje | verrassing Afspraken 8 augustus - miepens | 2e echo fertiliteitsarts - babyliz | 2e echo fertiliteitsarts (6w2) 15 augustus - babyliz | intake vk - miepens | 3e echo fertiliteitsarts (6w4) 16 augustus - else31 | 1e echo gyn (7w) - tess2013 | 1e echo gyn (6w6) 19 augustus - nennie | intake + 1e echo vk (7w5) - meijtje | intake vk - zahra2 | intake + 1e echo gyn - mariannetje | intake + 1e echo vk (7w3) - mariska1986 | intake + echo 20 augustus - sprokkel | 1e vroege echo wegens onregelmatig (7w) - evelientje| intake vk (7w4) - mamavanmenno | 1e echo (6w) 22 augustus - chanan | 1e vroege echo ivm eerdere miskraam en mogelijkheid tot tweeling (6w2) 26 augustus - meijtje | 1e echo particulier (8w6) - bulakgirl | 1e echo/afspraak vk (7w) 27 augustus - bibi28 |1e echo (7w2) - kira88 | 1e echo & intake vk (8w) - kb1983 l 1e echo (8w) 28 augustus - proudmom | 1e echo (7w) - Elines | intake vk 30 augustus - cupcake88 | 1e echo gyn(7w5) - smnee | intake vk + echo 2 september - elines | 1e echo echobureau (8w3) - stelpie | 1e echo + intake 4 september - marlous28 | 1e echo + intake vk (9w3) 17 september - a flower | 1e echo (10w) 18 september - a flower | intake vk 23 september - kb1983 l termijnecho (12w) 25 september - marlous 28 | termijnecho vk (11w3)
@miepens sterkte meis! Heel vervelend die onzekerheid zo! @smnee oh nee stomme bloedingen! Sterkte meis! @proudmom dan snap ik de spanning helemaal, na zon ervaring denk je met alles al dat t mis is! Hier blijft de vermoeidheid aardig hangen! Neem dat maar als teken dat het goed zit haha! ben blij met 2uur minder werken per dag, maak er gretig gebruik van door bij thuiskomst lekker een uurtje te slapen!
@bibi vervelend joh... Maak je niet te druk! Laat de stress van je afglijden... Het enige wat je kan doen is wachten op de echo @ sprokkel Haha ja heb ook wel meer trek idd! Maar durf niet zo heel veel meer te eten eigenlijk haha heb eerst alles gegeten en was 2,5 kg aangekomen... Nu gelukkig weer 1,5 afgevallen... Wil niet te veel aan komen haha niet nu al iig ;p maar als ik echt trek heb eet ik wel hoor! ;p @MvM Iemand vroeg iets over dat spul wat in de bussen zit... Laten zitten!! Dit zorgt ervoor dat je urine goed blijft zonder dat je het in de koelkast hoeft te zetten! Ik plas zelf niet als ik weg ben (werk, shoppen etc) in de bus. Alleen als ik thuis ben! Consulente vertelde met zelfs de kleinste beetjes blij te zijn!
@mvm Ik vang alleen op als ik thuis ben. Ik ben vanmorgen begonnen en ik heb de hele dag gewerkt. Maar ongemerkt vul je zo'n fles toch best snel hoor! En idd, met de kleinste beetjes zijn ze ook al blij. Ik heb een aantal 'slechte dagen' achter de rug. Ben de hele dag wel misselijk. En met name in de avonden neemt het ontzettend toe. Ik heb ook echt nergens trek in. Ik weet dat je wat moet eten maar ik ben nog aan het uitzoeken wat het beste werkt. Maar mij de meeste snacks krijg ik al kokhalsneigingen als ik er aan denk.
Marlous, soms werkt het wel om iets te eten ook al geeft het in je hoofd kokneigingen... Ik heb het zelf in het begin ook gehad... de gedachte ergens aan dacht ik al "bah, nee!" Maar als mijn man dan aan het eten was en ik toch een hap nam dacht ik "hmm, ja dit is eigenlijk wel lekker" Succes! Ik moet eerlijk toegeven dat het bijhouden van dit topic wat lastig wordt! haha we zitten aardig vol.... dus mocht ik dingen over het hoofd zien... sorry!!
@bulakgirl; ik moet inderdaad wat eten maar het gaat nog niet van harte. Ik moet gewoon even zoeken waar ik wel trek in heb. Bij de eerste zwangerschap had ik er helemaal niet zo'n last van dus het is voor mij ook vrij nieuw.
@smnee, heel veel succes meid, hoop dat je snel gerustgesteld word! @proudmom, vreselijk die onzekerheid, de eerste weken zijn ook zo spannend allemaal... hopelijk word je snel gerustgesteld. Wat zullen wij met z'n allen een feestje bouwen als we verder in de zwangerschap zijn en meer zekerheid hebben! Dat de weken snel mogen gaan dames!
Hoi hoi allemaal, Vandaag ben ik 6 weken zwanger. En ben 11 april 2014 uitgerekend. Heb van een goede vriend een echo cadeau gekregen. Dus afgelopen woensdag hebben we ons kleine prulleke gezien. De echo was best verrassend! Ik ben zwanger geweest van een tweeling, maar er is er maar 1 van over! Die het overigens erg goed doet! Hebben de bloedtoevoer naar het hartje gezien!!! Op dit moment ben ik gelukkig niet meer zo misselijk! Maar ga nu wel uurtje op bed liggen 's middags, want ben echt super moe in het begin van de middag. Op 4 september krijgen we de echo in het ziekenhuis. Zo spannend!! Liefs, Krista