@ sweet Lilly ahh wat een mooie echo zeg! Wat naar dat je gister zo lang moest wachten ! Ja het is hier prachtig lekker weer! Zometeen lekker een stuk met de honden wandelen ! Vandaag echt een goede dag!
he meiden herkennen jullie dit => sochtends als ik wakker word en ik lig op de rug met een erg volle blaas dan heb ik onder mijn navel een echte ronde bult het kan niet mijn bm zijn want die is net boven schaambeen alles word wel door de volleblaas omhoog geduwd als ik naar de wc ben geweest is hegt ook direct weg goed weekend allemaal en een fijne vakantie en wat prachtige echo's zag ik voorbij komen
@Fokje, ik heb in de ochtend altijd een extreem vol gevoel. Moet er in de nacht ook zeker 1x(met pech vaker)uit om te plassen. Alles doet dan zo zeer aan mijn onderbuik, waarschijnlijk omdat mijn blaas dan zo vol is en ik echt heel nodig moet. Maar mijn buik is dan ook heel opgezet ja Mooie echo Sweet Lily!! Ik heb trouwens zo'n 9 maanden dagboekje gekocht van Pauline Oud. Erg leuk zeg! Meteen helemaal ingevuld tot vandaag, alleen de eerste weken kan dan niet echt omdat ik het niet wist. Heb al buikfoto's ingeplakt! Jammer dat je de echo foto's niet echt kan inplakken. Heb ze er maar aan vast gemaakt met een paperclipje. Eindelijk begin ik het toch een beetje te beseffen allemaal! Misschien doet het mij toch wel goed dat nu een hoop mensen het weten van beide kanten, en ze allemaal erg positief reageren
Goedenmorgen! Sweet Lily, wat een mooie echo foto....zo echt een babietje! Bult...is het niet gewoon je blaas die je voelt? Wat die wordt door je baarmoeder ook omhoog gedrukt volgens mij. Dagboekje...ik heb het gekocht toen ik wist dat ik zwanger was. En vul hem trouw aan. Nu ik de echte datum weet kan ik ook makkelijker de data invullen. Erg leuk, heb nog niet echt iets ingeplakt, maar de foto's zijn wel gemaakt. Erg leuke herinnering voor later volgens mij. Frisje, fijn dat je baas zo positief reageerde....dat geeft de burger weer moed! En nu genieten he? Ondanks je ziek zijn...beterschap! Ik had zelf gisteren echt een rotdag. Op het werk ging het niet lekker. Voelde me totaal niet serieus genomen door mensen..en dan liggen de tranen echt vooraan bij mij. Thuis kon ik niet ophouden met huilen, dus ben ik even gaan slapen....een uurtje ofzo. Hopelijk is deze dag beter, want vandaag gaan we naar babydump. We gaan nog even 2 kinderwagens vergelijken, maar stiekem heb ik mijn keuze wel gemaakt, hahaha....nu Eric nog!
Leontine: ben benieuwd wat je keuze voor kinderwagen is... En wat ellendig dat je je niet serieus genomen voelt op je werk. Maar vandaag dus lekker babyshoppen heerlijk he!! Hier blijf ik ontzettend moe kom gewoon niet bijgeslapen. Gisteren heel de dag gewerkt en dat merk ik dan dus meteen heel het weekend. Ben helemaal nergens. Dus vanmiddag maar weer even lekker bijslapen als Jens ook slaapt.
Hier trouwens ook trouw aan het schrijven in het dagboekje van pauline oud. Erg leuke serie. Heb bij jens ook het kraambezoekboek gehad. Vind het erg leuk voor hem later om te lezen wat andere allemaal geschreven hebben toen ze hem voor het eerst zagen. Heb nu ook al een kraambezoekboekje gehad als cadeautje voor deze uk!
Hahaha, hoe veranderlijk is een mens? Dus wij naar babydump. De Joolz gepakt én de Mutsy 4 Rider. Echt vergeleken, dus bij beiden de wieg erop, eraf, inklappen, opklappen, zitjes, verbindingen, weet ik veel allemaal vergeleken. Toen kwamen we eigenlijk tot de conclusie dat we de Mutsy makkelijker te monteren vonden dan de Joolz, maar dat de Joolz kleiner inklapbaar was. Eigenlijk vielen we steeds meer voor de Mutsy ook omdat die er in veel kleuren te verkrijgen is. En toen ineens zagen we een aanbieding van Transit by Mutsy. Die was kleiner opklapbaar dan de Mutsy....en met toch alle adviezen in ons achterhoofd dat we de wagen waarschijnlijk maar 2,5 jaar gebruiken, zijn we uiteindelijk voor deze gegaan. Uiteindelijk waren we nog geen 500 euro kwijt voor de wagen, reiswieg, "buggy", luiertas, regenhoezen, parasol, dekbedje, en een maxi cosi cabriofix. Daar hadden we er al eentje van, maar omdat wij 2 auto's hebben, leek het ons wel handig om 2 dezelfde maxicosi's te hebben. We hebben maar één onderstel, maar dan hoef je niet na te denken welke maxi cosi je precies pakt. Ik snap dat deze wagen een ander kaliber is dan de Joolz en de andere Mutsy, maar wij vonden het verschil wel meevallen en gebruiksgemak telt toch ook. En zo heb ik weer 600 euro meer voor andere dingetjes, hahaha. Dus wij hebben een fijne dag gehad vandaag....nu lekker thuis relaxen..morgen ook een drukke dag met bezoekjes.
@leotine wat grappig die kinderwagen willen wij ook ben heel benieuwd hoe die eruit ziet ect. Rijdt die ook lekker? @ hier ik voel me echt stukken beter, heerlijk gevoel zeg. Scheelt denk ik ook wel dat ik het hartje heb horen kloppen Hier is mijn vriend een nachtje weg maar goed dat kan ik heerlijk vanavond een filmpje huren, met de hondjes op de bank , en een ongezond chipje erbij hihi.
Annett, ik vond hem super. We hadden al meerdere goedkopere wagens gezien maar er was steeds iets mee. Maar deze was wel fijn. Handig opklapbaar ook. En voor 399 euro nu. Ze hebben hem alleen bij Babydump volgens de site. En nu in de aanbieding met gratis maxi cosi of korting op een andere en een gratis luiertas of korting. Ik heb nu alles bijpassend. Echt te gek. En ze leveren snel. Wij zijn hier tenminste helemaal blij. Oh manlief is lekker pasta met zalm en spinazie aan het maken. Lekker hoor. Gisteren moest ik van de boontjes kokhalzen terwijl ik ze altijd zo lekker vind. Groente eten vind ik echt een drama op dit moment. Maar van deze geur word ik helemaal blij.
@Leonie hiero ook nog eentje die d'r oog op de Transit heeft laten vallen. Moet alleen vriendje lief volgende week nog even overtuigen. Ook ik vind het ideaal dat ie zo makkelijk en klein in te klappen is en idd voor een zeer leuke prijs...
Had inderdaad gezien dat de kinderwagen alleen te halen is bij de babydump! Maar we moeten ook de hele slaapkamer nog kunnen we dat mooi combineren! Welke kleur heb je gekozen ? Ik vind die antraciet kleur mooi!
Zo, weer even een beetje bijgelezen! @yasmin, mooie echo! Was deze uitwendig of inwendig? @augustusbaby, gefeliciteerd met ook een goede echo! Fijn gevoel he?! @milkhd, welkom! @frisje, wat fijn dat je baas zo reageerde! @sweet lilly, ook een mooie echo zeg! @leontine, hoe was het in de babydump, zo'n leuke winkel! Wat grappig dat jullie toch een andere hebben uitgekozen! Maar klinkt alsof jullie m goed hebben vergeleken en getest. Was vandaag even in de prenatal, zo leuk! klein nijntje pakje gekocht met sokjes! En in de bijenkorf een trainingspakje van 'lief'. Kan niet wachten tot ik rokjes of blousjes kan gaan kopen, zo schattig allemaal! @marleentje, ik ben ook nog steeds zo moe! Na 3 uurtjes in de stad kon ik in de auto best in slaap vallen! @emoties, ppff gister een huilavond gehad. Bij gtst..tranen met tuiten, daarna voice kids, tranen met tuiten. Vandaag zat ik met mn man in een lunchroom een theetje te drinken, zat er tegenover ons een baby' tje. En ik moest gewoon weer huilen! het idee....binnenkort krijgen wij dat ook als alles goed mag blijven gaan!!! @onzekerheid, hoe staat het met jullie onzekerheid? Bij mij maakt het nu wat meer plaats voor ongeloof, gaat het nu echt gebeuren?! Ondanks dat ik over de 12 weken ben, blijf ik nog een beetje onzeker! Even en andere vraag..haha wat eten jullie op je boterham? Ik ben een beetje inspiratieloos qua beleg en wat mag!
Zo ik ben ook maar eens naar babydump gegaan! Beetje oriënteren. Vooral naar kinderwagens gekeken. Ik vond de Stokke Xplory meteen heel fijn en mooi. Maar na wat vragen aan de verkoper is die waarschijnlijk echt alleen fijn op glad terrein(stad). De Joolz Day vond ik ook heel fijn en mooi! En misschien ook wat geschikter voor wat ruiger terrein door de grote luchtbanden. Vind die duurdere wagens toch wel veel fijner qua wendbaarheid. Mijn vriend vind de bugaboo cameleon mooi en ook wel fijn. Maar ik vind het echt niks dat die bak zo laag zit Of is dat niet zo erg? Meer iets voor kleine mensen. We zijn er nog niet over uit. Ik vind het wel echt belangrijk dat de wagen soepel te sturen is, en een beetje tegen ruiger terrein kan. Heb met een paar andere gereden (ook mutsy geloof ik), en dan moest je echt even goed duwen om een bochtje om te gaan. Lastig hoor. Maar voor een kinderwagen wil ik wel wat geld uitgeven. Babykamertje zoals bedje/ledikantje koop ik lekker op MP. Leuk zelf nog een beetje op knappen misschien En heb nog een rompertje en sokjes gekocht nog, kan voor een jongen en een meisje! @Leontine78, fijn dat jullie eruit zijn en een fijne kinderwagen gekocht hebben! Klinkt wel goed die aanbieding. Misschien ga ik nog wel een keer naar babydump om nog wat beter te kijken en te vergelijken.
op brood => ik eet elke dag minimaal 1 boterham met appelstroop voor de ijzer waarde die bij mijn vorige zwabgerschappen altijd te laag is en wel redelijk vaak smeerkaas en tsja weet dat die de ijzer weer afbreekt verder vruchtehagels ik eet ook weer vollop dropjes voor te lage bloeddruk om die weer iets omhoog te pimpen heb vanmezelf altijd al wat laag en met de zwangerschappen nog iets lager waardoor ik wat duizelig ben fijne avond nog!!!!!!
Meiden, die aanbieding geldt volgens mij tot volgende week zondag. Maar ze hebben ook regelmatig dit soort aanbiedingen. Ik heb de grijze genomen maar echt antraciet is ie niet. Die donkere waarvan ik dacht dat het antraciet was bleek bruin te zijn, dus ik ben voor de lichtere variant te gaan. Hij is prima schoon te maken. Ik was ook bereid om wat meer geld aan de wagen uit te geven, maar blijkt niet echt nodig achteraf. Ik eet appelstroop of jam op brood en verder kaas of ardenner boterhamworst of zo. In het weekend vlokken of hagelslag. Ik merk wel dat ik echt meer fruit moet gaan eten omdat ik mijn groente nauwelijks binnen kan houden. Dus vandaag lekker 2 bakken meloen gekocht en aardbeien. Superduur, maar ze waren wel lekker!
ohhh jee ik hoop niet dat, dat zo is die aanbieding maar tot zondag volgende week. Zal wel even bellen. @ hebben jullie dit ook? mijn borsten beginnen helemaal te aderen heel lelijk haha, ik kan het nu zelfs door mijn tepels heen zien ( de aders ) overigens zie ik ze nu overal, ook op mijn handen begint het me meer op te vallen. @ wat je op brood mag, mag pindakaas eigenlijk? vind namelijk niet veel lekker op het moment
Nee die aders heb ik niet, maar ze zijn wel heel gevoelig en enorm!!! Ik had een bh op de groei gekocht maar dat is 4 wkn geleden en hij zit nu al niet meer ruim. Maar een zwangerschapsbh vond ik toen nog te ver gaan. Maar jemig zeg.....wat een mega dingen en ik heb nog wel een verkleining gehad op mijn 20e. Zucht. Op dit moment niets meer van over hahaha.
@ aanbieding Transit bij Babydump... Ze doen net alsof dit een tijdelijke aanbieding is, echter ik heb de laatse week van december de catalogus ontvangen van babydump 2012, hier staat de Transit ook vermeldt voor de prijs van 399,-. Dus volgens mij is die aanbieding gewoon het hele jaar. Kan natuurlijk zijn dat ze een beperkte oplage hebben maar ach ja. Wij gaan volgende week zondag ff kijken en hopelijk kunnen wij dan het bruine model scoren..
Ik zit nu ook aan de Mutsy Urban Rider te denken.....denk dat ik nog een keer heen ga om te testen. Bij nader inzien wil ik toch wel wat geld over houden voor andere dingen Ik merk nog helemaal niks aan borsten hoor. Wel soms steken, dat heb ik nog nooit van mijn leven gehad. Dus vind het best "eng" voelen, maar zal er wel bij horen. Ze voelen wel iets voller