Hey meiden, Even een kort berichtje. Ik moest er zojuist gewoon echt uit omdat ik zo een honger had. Heb net even twee bruine boterhammen met honing op. Zit nu nog aan een kopje thee. En als die op is, weer lekker mijn bedje in. ppfff.....dit is toch geen tijd!!....ik hoop dat dit niet te vaak gebeurd lfs, Frisje
Oh Frisje wat vervelend zeg! Ik hoop dat ik dat nog niet te veel ga krijgen, want ik ben echt niet te genieten als ik een gebroken nacht heb. Kan nog wat worden als de baby er straks is Nu eerst maar eens wegen en klaar maken voor een bzoekje aan de vk. Gewone controle...nothing special. Nou ja, we gaan hartje luisteren natuurlijk. Maar omdat ik gisteren nog geluisterd heb, weet ik dat het goed zit!
Hier ook weer even een berichtje van mij .. Nog steeds niet echt veel tijd gehad om hier wat vaker te reageren oudste dochtertje is goed ziek geweest zelfs een nachtje en halve dag ziekenhuis gelegen aan de ORS .. Gelukkig is ze nu weer helemaal opgeknapt en weer lekker naar school .. Vandaag weer bij de vk geweest en alles was weer goed .. bloeduitslagen gehad was ook goed bloedgroep a neg maar dat wist ik al .. Hartje weer gehoord altijd fijn om te horen 5 maart weer nieuwe afspraak ..
Hier was ook alles goed bij de VK. Ik krijg wel twee extra echo's bij 30 wkn en 36 wkn omdat mijn BMI boven de 30 ligt. De eerste is om de groei te volgen en de ander om de ligging te controleren. Maar verder was ze tevreden, zelfs over mijn gewicht waar ik me zelf een beetje zorgen om maakte. 1kg in een maand tijd erbij! Pffff....en het wordt nog veel meer. Daar heb ik toch moeite mee merk ik. Wat ik wel speciaal vond, was dat je door het hartje van de baby ook mijn eigen hart hoort. Twee ritmes door elkaar. Dat hoorde ik niet met de Angelsounds. Plus dat zij nu veel hoger luisterde. Oh Woezel, dat is schrikken als je kind met vochttekort wordt opgenomen. Wij hebben dat van de zomer met ons nichtje meegemaakt. Zo'n pips snuitje...zo zielig. Hahaha, Nelly...en Ikea...ik heb ook een voorkeur voor Ikea als ik iets nodig heb. Laatst nog eetkamerstoelen gekocht. Heel herkenbaar allemaal. Ik wil eigenlijk ook wel naar de 9 maandenbeurs, maar manlief ziet het niet zo zitten, dus ik denk dat ik alleen ga op de donderdag ofzo. Woensdag zal wel enorm druk zijn omdat de papa's gratis mogen. En het weekend is natuurlijk helemaal niet leuk meer. Nog even over nadenken.
Leontine > fijn dat alles weer goed was en de extra echo,s is ook wel prettig .. Hier hoorde we ook heel goed mijn hart en die van de baby doorelkaar met de angelsound ook nog niet gehad haha best apart .. En nee is zeker niet fijn dit keer kon ze het gelukkig zelf in het ziekenhuis drinken iets meer dan een jaar terug is ze ook opgenomen geweest zelfde en moest ze een sonde .. Dit keer wou ze het echt niet en liet ze wel merken ik doe het lekker zwelf
Wat mooi dat alles goed was leotine, een kilo per maand is echt niet veel. Hier 4 kilo afgevallen door overgeven en niet veel honger hebben! Alhoewel de laatste paar dagen wel haha! Wat fijn dat je extra echo's mag ben benieuwd of ik dat ook niet ivm met mijn overgewicht! Grappig is dat He als je je eigen hartslag ook hoort, was me al een paar keer gebeurd met de angelsound!
@ woezelenpip wat fijn dat jullie kindje het ook goed doet, He bah zeg dat jullie meisje in het ziekenhuis heeft gelegen ! Is ze nu weer helemaal bijgetrokken !?
Zo ik heb even de echo geplaatst! Weet niet of het zo goed gaat, ik hoop het! Hier verder alles goed, weer een goede dag! Paar wasjes gedraaid en wat opgeruimd, nu lekker filmpje kijken!!
Hey Leontine, ik zie dat jij ook net zo een hoge BMI hebt als ik. Even een vraagje voor jou en voor de andere meiden met een hoge BMI (net als ik). Zien jullie ook nog weinig gebeuren? Ik heb wel wat broeken die iets strakker zitten, maar echt een buikje (anders dan die van mezelf ) zie ik niet. Wordt ik best onzeker van! Hoe zit het met jullie? lfs, Frisje
@Frisje mijn bmi is wel lager, maar ik zie ook nog niks anders aan mijn buik hoor!! Broeken zitten niet meer lekker, maar komt ook deels door de darmen! Hoop dat ik snel een mooi buikje krijg lijkt me zo leuk!!
@augustusbaby, lijkt mij ook heel leuk inderdaad. Maar goed om te horen dat er ook meiden zijn die nog niks/weinig zien
@ frisje! Mijn vriend kan al duidelijk zien dat mijn buik aan het groeien is, zie het zelf ook al wat! Maar goed dat is meer darm dan baby denk ik ! Niet onzeker van worden bij ons zal het denk ik gewoon wat minder snel gaan !
Ik zie ook nog niet heel veel aan mijn buik hoor. Ben wel wat voller geworden en mijn onderbuik is strakker qua huis dus minder flubberig zeg maar. Denk ook dat je het bij slanke meiden sneller ziet. Volgens de vk ga ik nu groeien, dus we shall see. Geen zorgen maken hoor. Ik merk wel dat ik niet meer probeer om mijn buik in te houden waardoor het anderen misschien sneller opvalt?
Goeie avond! Wat een mooie echo Augustus Baby. Ik heb vandaag gewoon echt flinke babyspullen gekocht! Echt een super gave commode, ledikantje en kast! En heb er ook nog een box bij gekregen. Van MP maar nog super mooi, hier en daar klein likje verf nodig. Wel vroeg al. Maar ik zag het en dacht die wil ik echt, en anders is het weg! En weten jullie dat misschien? Ik zag op internet plaatjes van ledikantjes waarbij aan de binnenkant kussens zitten vast geknoopt. Is het lekker knus denk ik. Maar geen idee hoe zo iets heet. Heb foto's bijgevoegd dan weten jullie wat ik bedoel. @buikjes, hier ook niet veel zichtbaar hoor. En ik ben slank Zegt niet volgens mij. Heeft misschien ook te maken met hoe sterk je spieren zijn? Ben wel benieuwd wanneer het bij mij echt zichtbaar gaat worden voor andere, zelf zie je natuurlijk altijd wel wat veranderingen. Van mij mag het nog een tijd duren hoor
libra volgens mij heten dat hoofdbeschermers of zo... weet niet of ze alweer mogen maar zijn een tijdje verboden geweest ivm stikkingsgevaar :s
Volgens mij verkopen ze dat inderdaad niet zo ivm met stikingsgevaar! @ nannie is het al gelukt om het hartje te vinden?
@Frisje: pfff... nachtelijke etentjes, dat heb ik nooit gehad. Misschien als je overdag een boterhammetje extra eet of 's avonds eentje voor je gaat slapen, dat je er dan 's nachts niet uit hoeft? @woezelenpip1980: bah, wat naar van je oudste dochtertje. Fijn dat ze weer is opgeknapt! @Leontine78: nooit geweten dat je extra echo's kan krijgen als je BMI te hoog is. Mijn BMI is ook ruim boven de 30, dus ik zal het woensdag eens navragen. De 36-weken echo is hier trouwens standaard bij de vlos, puur om te kijken hoe de baby ervoor ligt. En een kilo in een maand tijd, valt best mee hoor! Niks om je zorgen over te maken. Ik was laatst anderhalve kilo in een week aangekomen, maar toen hield ik enorm vocht vast. De week erna was er ruim een kilo af, zonder dat ik er iets voor had hoeven doen. Tja, Ikea, heeeeeeerlijk! Alleen die verbouwing... Wanneer zijn ze nou eens klaar in Eindhoven... Haha, 'k manlief gisteren nog langs Duiven gestuurd (moest daar in de buurt zijn) voor twee stoelen die ze in Eindhoven niet op voorraad hadden. Zijn ze daar ook aan het verbouwen! En hij gaat toch al zo graag naar de Ikea... Maar hij kwam wel thuis met de stoelen! @Augustus baby: aaaah, kijk dan! Een babytje!!! Mooie echo! @Libra1: je bedoelt hoofdbeschermers? Zou ik niet doen i.v.m. verstikkingsgevaar. Als ze zo klein zijn, kunnen ze zich vaak nog niet terugdraaien, mochten ze met het hoofdje tegen de beschermer aan komen liggen. Al heb ik zelf op een gegeven moment ook stad en land afgezocht naar die dingen, maar dat was omdat Annabel in haar slaap enorm met haar hoofd tegen het hoofdeinde van haar cotbed lag te bonken. Uiteindelijk heb ik zo'n stoffen stoelverkleiner van de Ikea gebruikt als stootkussen. @buik: hier ook een BMI van 30+ en nog steeds geen extra bollinkje zichtbaar, ook al is het mijn vierde zwangerschap. Soms moet 's avonds mijn riem wel een gaatje losser, maar mijn normale broeken passen nog prima. Ik heb een paar weken geleden wel een reactie van een buitenstaander gehad dat je wel wat kon zien, maar toen had ik me toch een partij last van opgezette darmen. Ik werd er gewoon boos om. Tja, hormonen... Oooh, en ik droomde altijd over zo'n mooie enorm grote ronde toeter, maar bij mij bleef het alledrie de keren bij een bescheiden ei-vorm. Dus echt veel zwangerbuik verwacht ik deze keer ook niet. Tja, de beeb heeft bij mij (1,84m lang) gewoon ruimte genoeg om omhoog te groeien. De laatste paar dagen heb ik het even moeilijk. 't Voelt zo dubbel, dit is echt mijn laatste zwangerschap. 't Is geweldig dat er weer een nieuw leven in mij groeit, maar het voelt ook een beetje als afscheid. Hebben jullie trouwens al zwanger-dozen aangevraagd? Ik heb eergisteren via internet die van de Prenatal en Felicitas aangevraagd. 'k Ben benieuwd of ze de samenstelling weer veranderd hebben...
Ik heb ook net gister die 2 dozen aagevraagd! Wij gaan de woensdag waarschijnlijk naar de 9maanden beurs en heb daar het gratis nijntje boekje ook al voor aangevraagd!! Vanavond alles nog maar even op een rijtje zetten met wat we nog moeten doen! Als eerst de kraamzorg regelen, want anders duurt dat wel erg lang haha. Heeft iedereen dat al gedaan? Verder moeten we nog erkennen, en kijken wat we met het werken gaan doen. Jullie allemaal alles al geregeld?