Ik lees hier eigenlijk al een tijdje niet zo trouw meer... beetje druk... Maar hoorde van Yara over Nelly... Vreselijk meis, heel veel sterkte voor jou en je man.
Getver, wat een ontzettend rot nieuws Nelly, ik wens je super veel sterkte, ook voor je man en je meiden!
K heb even geen puf om te reageren. Val steeds flauw en erg duizelig. Maar ondanks dat ik hier nog niet zo lang ben schrik ik heel erg van t bericht van Nelly. Heel veel sterkte meid met dit verlies wat is dat schrikken zeg! Knuf vanuit hier
Gadver Nelly, dat komt hard aan! En zaten we juist van de week nog te praten over 'laatste zwangerschap'... Ben eigenlijk wel benieuwd of jullie alsnog voor een 4e willen gaan, maar wens jullie nu in ieder geval veel sterkte toe!
Nee toch Nelly.. Schrik er van! Wat een kl*tenieuws... Heel veel sterkte! En mocht je even goed nog voor een 4e gaan, zal aan je denken en duimen dat die lekker blijft zitten hoor.
Ha lieverds, Sorry dat ik jullie zo liet schrikken... Bedankt voor jullie berichtjes... Erg lief hoe jullie meeleven, al besef ik het zelf eigenlijk nog niet echt. Al moet ik zeggen dat ik vanochtend in de supermarkt met de filet americain en gerookte zalm in mijn winkelwagentje toch even flink op mijn tong moest bijten... Of we nog nog voor een vierde kindje willen gaan, ik weet het niet. Voor mijn gevoel nu ff niet. Misschien over een paar maanden dat ik er weer anders over denk. Ik heb wel altijd al vier kinderen gewild en niet dat je dat voor het kiezen hebt, liefst jongens. Onze wens voor een zoon wordt ook erg versterkt, omdat schoonvader flink achteruit aan het gaan is. Het zou zo mooi zijn dat hij nog bewust mee zou maken, dat wij hem een stamhouder konden schenken. Maar zoals het er nu naar uitziet, zal hij door zijn Alzheimer waarschijnlijk dit jaar wel in een verpleeghuis terecht komen. En dan moet je weten dat hij nog maar 63 jaar oud is... @Yasmin84: bij de eerste echo met bijna 9 weken hebben we gewoon hartactiviteit gezien. Ruim anderhalve week daarna is het hartje blijkbaar gestopt... Morgen hebben we om 11.00u een gesprek bij de gynaecoloog, dus da's wel fijn dat we deze week nog terecht konden. We zullen dan wel horen wat de procedure is. Ik neem tenminste aan dat er niet meteen actie ondernomen wordt. Maar goed, ik ga dit topic verder niet meer "vervuilen" met mijn sores. Daar heb ik gisteren een topic voor geopend bij de vlindertjes. Toch een soort van verwerking... Ik wens jullie in ieder geval heel veel geluk met jullie buikbewonertjes! Geniet lekker van jullie zwangerschap en straks van jullie wondertjes! Liefs, Nelly
Lieve Nelly, zit even snel op internet terwijl ik op wintersport vakantie ben en lees dit verdrietige nieuws... Een heel dikke knuffel vanuit Oostenrijk! Sterkte!
Oh Nelly, wat vreselijk! Heel veel sterkte, ik had dit soort nieuws hier eigenlijk niet meer verwacht. En gewoon blijven kletsen als je de behoefte voelt hoor, zo'n groepje zijn we in voor- en tegenspoed! Gisteren was ik ook ineens weer zo moe, heb de halve avond op de bank geslapen. Maar vandaag weer kiplekker, dus ach, het komt en gaat.
@ nelly, oh nee! Wat erg om dit te horen, had het nu ook niet meer verwacht Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd. En idd, als je de behoefte voelt dan gewoon blijven kletsen met ons.
@emoties, vandaag weer lekker lopen ergeren aan een collega tijdens een vergadering (zen) heb ik maar een tussenstop gemaakt bij de mac! heerlijk patatjes en nuggets gegeten voor de tv @buik, mijne begint echt te groeien, mijn winterjas begint al te knellen! Ik merk ook dat ik meer last heb bij bewegingen, voelt dan als een soort spierpijn. Hebben jullie dit ook? @rest, moet zo eerst weer even teruglezen ben helaas veel vergeten door het droevige nieuws
jakkes nelly wat schrik ik hier van!!!!!!!!!! heel veel sterkte toegewenst!! en ook zeker met je schoonvader niet niks alzheimer, hopelijk mogen jullie nog lang van hem genieten op een mannier om niet te vergeten!!! mijn vader had jongeren dementie (door b12 tekort) is helaas maar 51 jaar geworden mis hem nog elke dag!!!!!!!!!!!!!!! mijn buik groeit ook goed, heb vadaag een zwangerschapsbroek besteld bij de hema, ben benieuwd ik draag nog mijn eigen kleding maar denk over een week of 2 niet meer! ja idd heb ook last van een soort spierpijn alles word soepeler waardoor je er meer last van hebt ik heb nu al lekker weekend heerlijk even in de rust ben erg moe moet nog even van alles maar ja wat vandaag niet afkomt komt morgen wel en anders maar niet. morgen weer even om b12 injectie en spul voor een schimmelinfectie bah akelig geen jeuk maar wel vieze afscheiding bahbah
De laatste tijd ben ik te moe om hier in de avond uitgebreid mee te kletsen en terug te lezen maar ik las nu net over Nelly. Meid, wat een verdriet voor jullie. Ik wil je heel veel sterkte wensen deze en de komende tijd!
Die spierpijn ken ik wel ja. En soms bij het hoesten echt flinke bandenpijn. Gisterenavond echt pijnlijk in bed, terwijl je eigenlijk nog meer moet hoesten, hahaha....het zijn dan echt van die steken dan. En dan even een raar vraagje....hebben jullie soms ook last van obstipatie? Ik heb het niet continue, maar ik heb sinds vanmiddag heb ik echt enorme buikpijn. Ik maak me geen zorgen om de beeb (al heb ik wel even geluisterd) maar je voelt gewoon dat het je darmen zijn. Heb ook een giga buik op dit moment. Maar naar het toilet ho maar. Ik ben ook echt een beetje ontdaan van Nelly....ik had echt verwacht met de rest tot het eindpunt te komen. Even van het roze wolkje gedonderd.
Leontine ik heb ook wel erg last van opgezette buik. Voor mijn gevoel komt dat niet door zwangerschap maar het is net of mijn maag helemaal opgezet is. Hierdoor lijkt het dubbel of ik al een behoorlijke buik heb. Krijg nu ook echt opmerkingen van goh je zou denken dat je veel verder bent... Het enige wat ik erbij heb is dat ik juist wel 5 a 6 keer per dag naar de wc moet! Dus echt heel vaak... Je moet even appelsap gaan drinken! Heb die tips van mijn collega's omdat ik in begin juist niet naar wc kon! En dat helpt echt! Voor je beebje kan het geen kwaad hoor!
Nelly je vervuilt dit forum niet meid! Je hoort ook bij de groep en het is al erg genoeg dat dit nu nog moet gebeuren. VInd je het gek dat je dan wel even met een heel dubbel gevoel naar die filet zit te kijken! Wat vreselijk ook voor je schoonvader zo jong nog! Heel veel sterkte lieve schat! En pas goed op jezelf... bij de gyn morgen ook vragen wat jij wilt! Ze gaven mij toen rustig de tijd om even aan de schok te wennen en mocht wel 2 week wachten voor bijv curretage. Ik heb er toen bewust om gevraagd om zsm te curreteren omdat ik niet met het idee van overleden kindje in mijn buik wou rondlopen... dus denk goed na voor jezelf...sterkte!
@Nelly wat een rot nieuws. Ik wens jou, je man en kinders heel veel sterkte de komende tijd. Neem lekker de tijd voor elkaar. Heel vreemd en idd weer even terug met beide benen op de grond gezet na het lezen van dit berichtje, terwijl jezelf op een roze wolk zit omdat ik afgelopen dinsdag een mooi hartje heb horen kloppen van de kleine uk.
Ook ik ben wel even weer van de roze wolk af, vooral door het nieuws van Nelly, het maakt mij dan toch ook wel weer onzeker Helaas vandaag te horen gekregen dat ik vanaf maar een min max contract krijg van 10/20 terwijl ik nu een 24/34 uur heb, dus dat is even een flinke schok, en zijn nu aan het kijken of we het dan allemaal wel kunnen redden Werk meestal wel meer, maar ja in mijn verlof krijg ik dan toch echt maar 10uur pw uitbetaald, dat is toch bijna niks Heb elke keer gezegt dat ik me er niet druk om maak maar ja dit had ik gewoon niet verwacht, ging dan uit van geen verlenging en dan uitkering, volgens mij krijg ik dan nog meer Nu dus goed bedenken wat ik wil! Iemand hier meer verstand van? Vraag me ook af of ik misschien een aanvullende uitkering kan krijgen?! Pff flink balen allemaal!!!
Pff de schrik zit er wel even in hoor na het nieuws van Nelly! @ emoties op het moment geen last van al zou me vriend anders beweren ! @ obsipatie nee geen last van gelukkig @ beebje Hmm die patatjes en nuggets klinken goed , moet daar ook maar eens heen! @ augustus baby He meid wat rot zeg maar komt vast wel goed, heb er verder niet veel verstand van! @ verlof ben nog aan het nadenken wat ik wil enz! @ hier gister de crèche geregeld zal binnenkort om een rondleiding bellen, vandaag de kinderwagen gekocht een zwarte transit echt supergaaf, en we hadden al een luiertas dus heb voor de maxicosi cabrio gekozen, en hebben de kinderkamer uitgekozen, heel simpel maar we hebben maar een super klein kamertje ! Moest natuurlijk ook een matras bij heb die van aerobed gedaan was nu in de aanbieding voor 120 euro, wil eigenlijk ook zo'n ding voor in de wandelwagenbak! Dus ben super blij ! Zal nu slapen
Wauw, wat zijn jullie lief! Hele dikke knuffel voor jullie allemaal! @MySe: als je zo vaak zo slapjes bent, zou je ook even bloed kunnen laten prikken? @Isa28: dat was een koude knuffel zeg! Veel plezier op de piste, naja, of alcoholvrije apres-ski... @Beebje2012: heerlijk naar de mac geweest! 'k Krijg spontaan zin in frietjes... @fokje: jeetje, 51 is wel heel jong! Verschrikkelijk zeg. Ik wist trouwens niet dat een B12 tekort zulke gevolgen kon hebben... @Leontine78: jah, verschrikkelijk dat hoesten. In bed ging ik dan op mijn zij liggen met mijn benen opgetrokken. Ik heb op een gegeven moment bij de apotheek monsters van incontinentiemateriaal gehaald, omdat ik met het hoesten en niezen telkens wat urine verloor. Genant... Maar goed, met ruim 30 weken drukte de beeb ook aardig op mijn blaas. En obstipatie heb/had ik deze zwangerschap ook heel erg. Ontzettend veel lucht in mijn darmen en op de wc kwam er niks uit zonder hard te moeten persen. Toen ik yakult gebruikte werd dat gelukkig wel minder. @Nannie: dankje dat je me "voorbereid" hebt op het bezoekje aan de gyn. Ik ga zeker vragen stellen. Voor mijn gevoel wil ik de natuur zijn werk laten doen, maar het moet natuurlijk geen weken duren voor het kindje spontaan afkomt. Maar goed, dat is nu mijn gevoel. Eerst maar eens even horen wat de gyn ons gaat vertellen. @Augustus baby: wel fijn dat je contract verlengd is, maar balen dat de voorwaarden zo veranderd zijn. Geen idee hoe dat dat zit met aanvullende uitkering... Misschien kan je advies vragen bij de rechtsbijstand? @annet1985: oooh, heerlijk aan het babyshoppen gegaan! Aerosleep voor in het reiswiegje zou ik niet doen. Ze liggen er toch maar zo kort in en je hebt er zelf zicht op. Gewoon even een hydrofieltje onder het hoofdje is voldoende. En mocht je kindje toch een buikslapertje blijken te zijn, is zo'n aerosleep nog gauw gehaald. Slaap lekker! Tja, niet verwacht... Natuurlijk verwacht je het niet als je al een aardig eindje op weg bent. Maar van het begin af aan heb ik toch wel de hele tijd zo'n onbestemd vaag onderbuikgevoel gehad. En toen de verloskundige dus zei dat het niet goed was, voelde dat eigenlijk meer als een bevestiging. Het klopte dus gewoon met mijn onderbewustzijn. Hele rare gewaarwording. Ik was ook totaal niet emotioneel, in tegenstelling tot mijn man. Nog steeds niet trouwens. Het enige moment dat ik het eventjes moeilijk had, was direct na de echo toen ik het mijn moeder vertelde toen we de meiden op gingen halen. Ik ben ook erg benieuwd (beetje rare woordkeus) naar wat de gyn ons te vertellen heeft. Morgenavond gaan manlief en ik in ieder geval wel gewoon uit eten, was nog voor zijn verjaardag. We zien wel hoe het loopt. Maar lieve meiden, klim alsjeblieft weer op jullie roze wolkjes en geniet van jullie zwangerschap! 't Is zo'n bijzondere tijd. Voor je het weet zit je kleine uk op school... Liefs, Nelly