Hey meiden, Ik voel me sinds gisteren erg onzeker. Ik voel niks, ik zie niks, ik heb geen rare dingen het enige waar ik nu last van heb is dat mijn tepels een beetje zeer doen. Ik vraag me dus af of alles wel goed gaat. Ik denk dat ik vandaag de VK even bel of ik langs kan komen voor een echo. @augustusbaby. Als het goed is kun je voor de uren die je niet meer werkt een uitkering krijgen. Dus 24-10 = 14 uur. Ik zou er in ieder geval een belletje aan wagen naar de wia. De reden dat ik dit denk is, omdat ik vorig jaar heel even (20 dagen) tussen twee banen in heb gezeten. Daarnaast ben ik van een 40 urige werkweek naar een 32 urige werkweek gegaan. Dat was toen een eigen keuze, maar de vrouw van de wia wist dat niet. Die vroeg aan mij of ik nog een uitkering moest hebben voor 8 uur. Dus het het zeker een belletje waard. Ik hoop dat het wat is lfs frisje
He frisje ! Niet teveel zorgen maken , het is normaal dat je nu niks voelt of ziet! De hormonen nemen nu af, en ons ukje komt nog niet voorbij het schaambot! Als je op je rug ligt voel je dan een verdikking bij je onderbuik ? Ik wel! Maar voor de rest zie en voel ik ook niet echt iets! De angelsound is daarbij een uitkomst voor mij! Je niet gek laten maken meid!
Frisje, niet te veel zorgen maken. Die Vk bellen is echt niet nodig en dat zullen zij je waarschijnlijk ook vertellen. Ik merk ook bijna niet dat ik zwanger ben, ben niet echt meer moe, heb geen buikpijn of krampjes, alleen de tepels...maar dat is ook af en aan. Het weer lekker vrijdag...leuke dag om uitgerekend te zijn....je begint je nieuwe week én het is bijna weekend. Op vrijdag zit ik altijd alleen, maar doe ik lekker rustig aan....hihi.
@nelly veel succes zometeen meid! @frisje snap je onzekerheid wel hoor maar wat anderen ook zeggen hormonen nemen nu af... dit zijn de weken waarin je het minste voelt dus ook de weken dat je het lekkerste in je vel zit lichamelijk vaak... als je het zelf niet vertrouwd moet je natuurlijk bellen. @hier heel dubbel gevoel vanmorgen kreeg telefoontje dat een van beste vriendinnetjes vannacht is bevallen van een meisje alles gaat gelukkig goed! en sms dat vader van collega vannacht onverwacht is overleden... heel gek
Nannie, dat is zeker een dubbel gevoel. Meiden, moet je mijn ticker zien! Wat een prachtige foto zeg, met die bloedvatten. En ik maak me zorgen, zit op mijn werk en woon ong. 30km van mijn werk. Moet dus nog naar huis, maar het is hier echt wit aan het worden!
Uh ja dan zou ik me ook zorgen maken, want de spits beloofd niet veel goeds helaas! ! Hele mooie ticker leotine!
he frisje dat is heel normaal meid, je hormonen nemen iets af hierdoor minder last van de zwangerschaps kwalen! ik had tijdens de zwangerschap van de jongens zwangerschapsisias en moe en misselijk en veel last van bandenpijn! nu eigenlijk nergens last van zo nu en dan voel ik miijn banden dus tsja ook hier weles wat onzeker ik voel me niet zwanger!!!!!!!!!!!!!
Pfff, twee uur over gedaan om thuis te komen, maar safe and sound... Nu lekker weekend. Eén verjaardag en verder lekker niets!
Hallo allemaal, Dank je wel Frisje, had mijn moeder ook aan de lijn en die had even gebeld met een oude buurvrouw die er ook verstand van heeft en die zei het gelukkig ook! En als ik met verlof ga nemen ze waarschijnlijk ook het gemiddelde loon van het afgelopen half jaar, dus dat valt allemaal al weer mee (als het echt zo is) Zal er maandag even achteraan bellen. Denk echt dat het 9 maanden onzekerheid is Frisje! Ik voel momenteel ook erg weinig, geen buik, wel moe en pijn in de onderbuik na een lange werkdag, en ga er maar gewoon vanuit dat dat allemaal goed is! Ik heb ook wel aan een angelsound gedacht, maar ben bang dat ik mezelf dan echt gek ga maken! Morgen lekker met mijn zusje en vriendin shoppen en uit eten! Echt wel even zin aan! Het schaatsen sla ik dit jaar maar even over, veel te bang dat ik te hard val ofzo haha. Met de sneeuw heb ik het gered gelukkig, moet 50 km rijden, maar de snelweg was redelijk schoon alleen laatste stukken waren glad!! Nu heerlijk thuis genieten van een heerlijke avond!
Hey meiden, Dank je wel voor alle lieve reacties. Ik heb vandaag toch de VK gebeld en die vond het geen probleem als ik om 2 uur even langs wilde komen. Geen echo maar wel even naar het hartje geluisterd. Zelf hoorde ze het al heel snel maar zij is deskundig. Ze wilde het voor mij nog even wat duidelijker laten horen, dat duurde even iets langer . Ze heeft ook nog aan mijn buik gevoeld en zei dat het kindje goed gegroeid is. Ik probeer het zelf ook wel eens te voelen, maar ik voel dan niks En wat jullie ook zeiden zei ook de VK. Er kan in deze fase eigenlijk weinig meer mis gaan, daarom liggen de echo's op dit moment ook zo ver uit elkaar. Maar ze snapte heel goed dat ik wat onzeker was, omdat je in deze fase ook nog geen "leven" voelt. Maar ik ben weer gerust gesteld. Ik kan nu wel wachten tot de dinsdag na/in de carnaval. Dan krijg ik mijn volgende echo. lfs, Frisje
@Frisje: fijn dat de vlos je gerustgesteld heeft! @Nannie: tenx! Lief dat je aan me dacht. He, bah, wat een raar dubbel nieuws vannacht... @Leontine78: pfff... Lekker door de spits geploegd... Weekend! @Augustus baby: fijn dat je je geen zorgen meer hoeft te maken over je uitkering! Hier verder een toch wel emotioneel dagje. Bezoekje aan de gyn gedaan vanochtend. Veel uitleg gehad, veel op ons afgekomen. Maar dat staat allemaal in mijn vlindertopic. Heerlijk he, die sneeuw. Kan ik ook al zo lekker emotioneel van worden. Dat wordt morgen sneeuwpoppen maken! Liefs, Nelly
Kwam weer even bijlezen en zie een vreselijk bericht! Nelly ik wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen. Wie had dit nu nog verwacht dat er iemand af zou vallen hier. Ik had toch wel verwacht dat we met dit vaste clubje de eindstreep zouden halen! Maar Nelly wat ben jij sterk. En je bent altijd welkom hier om mee te kletsen of om je verhaal kwijt te kunnen!!!! Door dit bericht ben ik de rest even kwijt sorry!
He meiden, ben ook al tijdje niet geweest en nu beetje aan het bijlezen. Schrik ook erg van het bericht van Nelly! Meid, heel veel sterkte voor jou en je gezin! Wat vreselijk! Ga zo ook je vlindertopic ff lezen... @de rest; ik denk ons kindje gevoeld te hebben... Het was echt een klein duwtje op de plek waar m'n baarmoeder nu zit. Vond het zo bijzonder! Wel vroeg, maar niet onmogelijk toch? @buik; ik heb al een flinke buik ook. Er word wel eens gevraagd of er niet 2 in zitten.. Ben benieuwd of dit zo doorzet en ik dus echt mega word... @onzekerheid; tot nu toe helemaal geen last van gehad, maar sinds 2 dagen toch af en toe buikpijn en dan word ik wel eventjes bang. Maar kan mezelf ook goed weer rustig krijgen, dus we zien het wel. Krijg wel steeds meer last van m'n bekken.. Ook balen! Steeds maar uitproberen welke bewegingen nog kunnen en hoelang ik dingen volhoud. Hoop dat 't niet al te erg word.. Nu lekker genieten van het weekend en de zon! En het toekomstige babykamertje opruimen. Die zal nu toch leeg moeten. Leuk! Fijn weekend meiden!
@ sweet Lilly nou ik wilde echt net hetzelfde schrijven, ik weet het 98 procent zeker dat ik vanochtend de baby voelde, het voelde inderdaad als een klein duwtje soort vlinder gevoel! En toen was het weg ! Weet bijna zeker dat het niet mijn darmen zijn want kan me niet voorstellen dat die zo doen! @ hier alles prima, heb mijn oppas kids een week alleen dus ga lekker in de sneeuw spelen !
@annet; haha, wat grappig! Ik weet idd ook zeker dat het niet mijn darmen zijn, die ken ik onderhand wel (spastische darm, dus vaak krampen en borrelende darmen). Maar kreeg gister opmerking van collegaatje; dat is wel heel vroeg hoor... En dan ga je toch twijfelen. Maar voor mezelf weet ik het toch wel zeker! Veel plezier met je oppaskids!
Meiden, wat speciaal! Ik hoor idd altijd dat het pas later komt, zo na de 17e week pas en dat het ervoor vaak je darmen zijn. Ik ben vandaag een lekker eindje gaan lopen. Fietsen ga ik nu echt niet proberen, stel dat ik val! Maar dit weer vind ik heerlijk. Droog..koud...blauwe lucht. Heerlijk! Straks even bij mijn ouders langs...mijn pa wordt maandag aan een hernia geopereerd en dat vind ik toch een big deal nu! Vanavond lekker saampjes op de bank...heb lekker kaasje gekocht! Oooohhhhh, maar zooooo lekker!
@Leontine; heerlijk genieten he.. Ik ben helaas helemaal in m'n uppie hier Manlief is aan het werk tot 22 uur, dus ik moet alleen aan 't puin ruimen boven. Jeetje wat zijn wij een verzamelaars zeg! Moet nu maar eens verandering in komen hihi.. Geniet van je kaasje vanaaf! We verdienen wel eens wat extra's toch? Zijn dag in, dag uit heel hard aan het werk! Kindje bouwen is niet niks... Heel veel sterkte maandag met de operatie van je pa. Kan me voorstellen dat het een big deal is nu. Alles heeft meer impact door de hormonen.. Knuf
he meiden dat kan wel hoor hier voelde ik beide kereltjes met 15 weken al en nu de kleine deze week voor het eerst ook al gevoeld net boven schaambot dus ja kan echt wel!!!
Hier nog niks gevoeld, zelfs nog geen buikje, pfff wil dat toch wel graag haha. Ben benieuwd wanneer dat komt, iemand een idee? Fijne dag!
@ fokje hoe voelt het precies? Het leek er gister bij mij op of er een belletje knapte zoiets! Maar voel nu weer helemaal niks ! Grr zwanger zijn is best een onzere tijd haha! @ frisje wat mooi dat je het hartje even gehoord hebt! Wat ik me zo afvraag hoe kan je vk dat precies voelen dan dat je buikje mooi groeit? Ik heb zelf last van overgewicht dus heb ook nog een ander buikje zal ik maar zeggen hi hi! Ben dus erg benieuwd hoe ze dat dan doen! @ hier voel me vandaag niet helemaal fit of ik teveel gedronken heb ofzo maar ja dat kan niet want ik drink niet haha! Dus zal nog even een tukje doen! Fijne dag iedereen