Pff gister weer een maga slechte dag gehad! Hele dag flinke hoofdpijn zodat ik niks kon doen Was gelukkig wel vrij, maar leuk is anders. 'savonds het eten er ook maar weer uitgegooid Gelukkig is de hoofdpijn nu weg, nog wel erg slap en moe, en dat terwijl ik steeds zo veel wil doen! Straks eerst maar even met mijn auto heen voor APK en dan zien hoever ik kom! Wat vervelend al die lage en hoge bloeddrukken. Denk dat die van mij ook wat te laag is, maar verder nog niet op gecontrleerd! Erg veel moe nog steeds en viel het weekend bijna flauw :s Beebje2012 dat pijnlijke gevoel herken ik wel in de heupen en billen, tenminste bij mij is het zo'n weeig raar gevoel als ik er te lang oplig. Ik zit toch ook wel een beetje aan een angelsound te denken, want ben weer zo onzeker de laatste tijd, voel niks, zie niks, pfff ben altijd al een onzeker iemand geweest maar het is nu toch wel extreem! Nou ik zal de kleren eens aandoen! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames, pff ben echt dol op mijn oppas kids ( doe het alweer 6 jaar ) maar 4 kinderen in je eentje hakt er in hoor, vind het knap van de mama;s die het doen en alleenstaand zijn, alleen al het verdelen van aandacht enz. Heb heb verder erg naar me zin ze zijn erg lief gelukkig. Enigste min puntje is dat ik de laatste paar dagen slecht slaap en ben ook nog eens snot verkouden . @ meiden met hoge en lage bloeddruk wat vervelend lijkt me dat. Ik heb volgende week weer een controle dus ben wel benieuwd naar de mijne. @ marleentje gaaf joh dat de beeb naar je hand zwemt, je weet natuurlijk ook wat je moet voelen omdat dit je 2e is toch? @ leotine heerlijk he zo'n verwen dagje ik denk dat ik die vrijdag eens in ga plannen lekker even mijn wenkbrauwen laten doen en mijn haar. @ beebje wat gaaf dat je zo'n pakket hebt zeg, wist helemaal niet dat zoiets bestond. Wilden jullie het nu ook weten? Misschien kunnen ze het zelfs nu al zien met een beetje geluk. @ hier ik denk nu echt dat ik de baby voel, eerst was het alleen wanneer ik stond, maar sinds gisteravond ook steeds gekriebel als ik zit, vanochtend ook weer in de auto. Kan mijn baarmoeder ook duidelijk omhoog voelen komen nu als ik op mijn rug lig. Nou meiden een fijne dag iedereen.
Nou.....ik voel echt nog helemaal geen baby! Heb alleen maar een erg vol gevoel in mijn onderbuik, en niezen is zelfs al vervelend. Vooral in de nacht last van. Dan moet ik ook vaak naar de wc. Heb echt het idee dat er iets in mijn buik zit wat in de weg zit. Wat ook zo is. Maar eerst voelde het nog gewoon lekker leeg aan. @buikslapen, is dat slecht? Want ik doe dat nog wel. Op mijn zij slapen vind ik momenteel helemaal niet lekker. Alsof dat volle gevoel dan naar 1 kant zakt ofzo. Dus ik slaap of op mijn rug, of buik. @Beebje2012, ik ben met de echo dan 16 weken en 1 dag. Wel vroeg he?! Ze was er van overtuigd dat ze het dan kon zien.
Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik ben in verwachting van ons 1ste kindje die wij 11 augustus verwachten.
Hier heeft Jeroen gisterenavond ook de kleine gevoeld. En mijn moeder vanmorgen! Wow wat leuk!! Moet zeggen bij Jens voelde ik hem pas met ruim 21 weken dit mede omdat de placenta aan de voorkant lag en omdat het je eerste is dus je weet niet wat je moet voelen. Maar nu dus een lekker actief ukkie die regelmatig laat weten dat het goed gaat daarbinnen!
Wie neemt van mij het beheer van de club over? Ik wil er vanaf... Sorry, ik heb niet bijgelezen. Ik zit op het moment in een emotionele rollercoaster...
Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook! Maar jij bent dan ook een volle week verder dan ik...en het is mijn eerste.
Oh meisje, wat vind ik dit rot voor je. Ik heb geen kaas gegeten van het beheer, dus ik ben niet de juiste persoon. Heel veel sterkte!
Hey meiden, @leontine. Ik weet nog van mijn schoonzusje dat ze toen ze zwanger was geen tijgerbalsem mocht gebruiken van de apotheek. Dat is inmiddels al wel weer bijna 10 jaar geleden. Misschien dat het nu anders is?!? lfs frisje
Lieve Nelly, Meid wat rot dat je nu alle emoties krijgt! Laat ze maar de vrije loop dan begint het verwerkingsproces! Helaas kan ik het beheer van de club ook niet overnemen dit omdat ik er totaal geen verstand van heb. Wil je wel even een hele dikke knuffel geven! Leontine: ik durf ook niet te zeggen of je dat mag gebruiken. Misschien morgen even de apotheek bellen dan weet je het!
Tja heb er ook niet continue last van.....moet gewoon even opletten op hoe ik zit op de bank en wat ik dan doe. Heb trouwens vandaag een enorme stapel babymagazines gekregen van een collega dus jullie weten wat ik vanavond aan het doen ben!
En toen was er ineens weer veel geschreven! leuk @Augustusbaby, fijn dat jij het ook herkent. Soms is het inderdaad weeïg en soms zo erg dat ik echt moet opstaan! En de angelsound..ik was eerst ook huiverig maar nu ik het ervaren heb, echt een aanrader. Was eerst bang dat ik het hartje niet zou vinden maar dat is gelukkig nog niet gebeurd. Probeer het niet vaker dan 2/3 keer per week te doen. En elke keer zeg ik (en mn man trouwens ook) tegen mezelf; als ik het niet hoor, zegt het niets! Maar hoe lang moet je nog wachten tot de volgende echo? Als je nog lang moet wachten is het misschien ook wel een goede geruststelling! Soms twijfel ik ook weer even, voel dan ook niets, maar als je het dan weer hard tekeer hoort gaan, ben ik meteen weer gerustgesteld. Vervelend dat je weer een slechte dag hebt gehad, doe maar rustig aan hoor! @annet, ja die pakketten zijn wel handig! Je betaalt er natuurlijk ook voor maar het is wel leuk, zijn mengelingen van 3d/4d echo's. Wij vonden het wel fijn aangezien we gewoon meer echo's willen. We laten nu ook elke keer een dvd maken. Kost natuurlijk bij elkaar wel wat maar dat hebben we er voor over En of we wat gaan zien, geen idee! Ik ga natuurlijk wel er naar vragen haha maar denk het niet, ben dan 14w6d, denk dat dat net te vroeg is toch? Wat gaaf dat je het ook zo duidelijk voelt! Lijkt mij zo gaaf! Ik denk af en toe dat ik wel wat voel maar weet niet of het dat is.. @libra, dat met dat niezen heb ik ook! Tegenwoordig buig ik voorover en hou ik mijn buik vast! Anders voel ik een soort spierpijn! En als ze er van overtuigd is dan gaat het helemaal goed komen toch! Hoe eerder je het weet, hoe beter @san, dankje en jij ook gefeliciteerd! @marleentje, wauw! Wat gaaf dat ze het allebei ook gevoeld hebben!! Oh, het lijkt me zo fijn als je weet hoe het voelt haha @nelly, wat vervelend! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet echt veel verstand van heb, misschien iemand die dit wel heeft? @leontine, lees ze
@nelly meis maak je niet druk om het beheer van de club. Ik zou zelf niet weten hoe het moet maar kun je het beheer niet gewoon "stoppen"? Jij hebt heel wat anders aan je hoofd nu en voor niet bijlezen moet je je al helemaal niet verontschuldigen... @libra ik slaap ook nog steeds op mijn buik moet ik eerlijk zeggen... automatisch word ik ook wakker op mijn buik! Volgens mij kan dat geen kwaad toch?! straks zal het voor onszelf niet zo fijn meer aanvoelen dus doe je het vanzelf niet meer... @san welkom en jij ook gefeliciteerd! @leontine leuk lekker lezen! @woezelenpip sorry had je vraag over bloeduitslagen niet gezien ik moet zelf kraamzorg nog regelen :S weet niet zo goed welk buro ik zal kiezen... moet morgen even wat collega's vragen welk buro zij hebben gehad. Heb er met mijn zoontje niet mee te maken gehad gezien zijn vroeggeboorte... Wij hebben het weekend ook de kinderwagen besteld :))) Door jullie verhalen was ik erg benieuwd naar de transit en die is het geworden! Wij hebben een zwarte! wat een ideaal ding om in en uitelkaar te doen zeg! Met brenden hadden wij een quinny nou das heel wat ingewikkelder dan hoor! En dan ook nog het prijsverschil! @marleentje wat bijzonder dat je man en moeder je kindje ook al hebben gevoeld... dat dat nu al kan zeg! Ik denk het nu zelf ook wel te voelen. GIster met angelsound voor t eerst heel snel hartje gevonden vergeleken met week geleden! En ook nog eens heel hard!
Hoi meiden, Ik zie het overdragen van het clubje niet zo gauw gebeuren, dus probeer ik het nu op te heffen. Hiervoor heb ik even een nieuw topicje gestart in het "over deze site" subforum in het "algemeen" forum. Mochten jullie later toch nog behoefte hebben aan een (besloten) club om te kletsen, is die ook zo opgericht. Sorry, dat ik het zo bot oplos... Liefs, Nelly
nelly is helemaal niet bot! als niemand van ons het kan beheren houdt het gewoon op! aangezien jij er logischerwijs graag vanaf wilt...
Ik zou evt wel hier op het topic de lijst bij willen houden. Eigenlijk zoals eerst. En dat ik dan bv onder in mijn onderschrift zet op welke pagina de lijst staat. Zodat hij weer makkelijk te vinden is. En dat jullie dan bv een pb sturen naar mij als ik de lijst moet aanpassen? Ik hoor weel of hier interesse voor is!!
Hey Nelly, Ik wil wel proberen om het over te nemen. Als je mij verteld wat ik moet doen. Mocht het mij niet lukken dan kunnen we hem altijd nog opheffen. lfs, Frisje