dat zijn nog vermoedens, of wensen idd. Ik had zelf eerst een meisje staan, omdat ik ervan overtuigd was dat het een meisje zou worden. Nu denk ik meer een jongen, maar over 2 weken zullen we t weten
hallo allemaal gefeliciteerd!!! ik zie nu ineens dat ik me hier ook nog NET mag aanmelden, ben 14 augustus uitgerekend! heb 29 februari de geslachtsbepaling en 27 maart de 20-weken echo, spannend allemaal!!!
Zal de lijst dan weer even aanpassen als we hem hier weer gaan gebruiken. Mijn juiste gegevens staan in de andere lijst in het aparte topic.
Afsprakenlijst 16-02 Nannie controle gyn echo 16-02 annet1985 controle vk 16-02 Yasmin controle vk 17-02 Woezelenpip1980 16 weken echo 20-02 Isa Echo en bloeddruk check 20-02 Augustus baby 16 week controle 21-02 Sher pretecho/geslachtsbepaling 21-02 Milk controle vk 22-02 Sher controle vk 23-02 Miloe86 controle vk 23-02 Beebje2012 geslachtsbepaling 27-02 Leontine78 controle vk 28-02 Yara89 Geslachtsbepaling 28-02 Sweet Lilly controle vk 29-02 Beebje2012 controle vk 01-03 Sweet Lilly geslachtsbepaling 06-03 Anskev controle vk 08-03 Marleentje26 20 weken echo 12-03 Yara89 controle VK 14-03 Beebje2012 20 weken echo 19-03 Yara89 20 weken echo 19-03 Leontine78 20 weken echo 20-03 woezelenpip1980 20 weken echo 9.45u 21-03 Sweet Lilly 20 weken echo 22-03 Augustus baby 20 weken echo 9.00uur 22-03 Sher 20 weken echo 23-03 Nannie 20 weken echo11:00uur 02-04 Anskev 20 weken echo 8.30uur Verwachte uitgerekende datum 26-07 marleentje26 (2e kindje)/ZH/FV/meisje 31-07/01/08 Fokje (3e kindje)/thuis/combi FV,BV/verrassing 01-08 Frisje (1e kindje) 01-08 Niqi79 (1e kindje) 01-08 Maxje (1e kindje) 01-08 Jel123 (1e kindje) 03-08 Soekie (2e kindje) 03-08 Beebje2012 (1e kindje)/ZH/FV 03-08 Isa28 (1e kindje)/ZH/BV/verrassing 03-08 Leontine78 (1e kindje)/TB/FV/meisje 03-08 Libra1 (1e kindje) 03-08 MilkHd (2e kindje)/TB/BV/verrassing 04-08 Jessica (1e kindje) 04-08 annet1985 (1e kindje)/ZH/combi FV,BV/jongen 04-08 Sjorsjette (1e kindje) 04-08 Zazu (1e kindje)/ZH/BV/meisje 04-08 Sweetygirl84 04-08 woezelenpip1980 (3e kindje)/ZH/BV/jongen 05-08 Gold (1e kindje) 05-08 Beebje 2012 (1e kindje)/ZH/FV/meisje 05-08 ruby82 (2e kindje) 06-08 Nath86 (1e kindje)/ZH/BV/geen idee nog 06-08 Yasmin84 (1e kindje)/ZH/BV/meisje 07-08 Augustus baby 08-08 Sher (1e kindje)/ZH/FV/meisje 08-08 Wish2bpregnant (2e kindje) 08-08 sweet Lilly/TB/BV/jongen 08-08 Coortje (3e kindje) 08-08 CenM (1e kindje)/ZH/BV/meisje 09-08 Yara89 (1e kindje) 10-08 jup (1e kindje) 10-08 Bellabella (2e kindje) 11-08 anskev (1e kindje)/ZH/FV/meisje 11-08 Zussie (1e kindje) 11-08 Puschel 13-08 L0nneke (2e kindje) 13-08 Nannie (2e kindje)/ZH/BV/???? 13-08 Lentekind 1 kindje 14-08 Miloe86 (1e kindje) 15-08 Nrg50 (2e kindje) 19-08 Lilalief (2e kindje)/ZH/BV/meisje Vlindertjes Goofychick Balou1 Lauren84 Linny24 Hopelessinlove Jolan0 Nelly
Welkom mama89! Goh ik dacht vandaag wat te voelen. Maar kan dat echt wel? In de ochtend is mijn buik lekker rustig, en ik voelde toch tot 2x toe een soort licht klopje ter hoogte van waar het baby'tje ligt. Had het wel eerder een keer gevoeld dacht ik, maar steeds als ik er dus niet echt bij na denk. In de avond heb ik echt een rommel buik, dus dan klopt en borrelt het overal Ben zo benieuwd wanneer ik het duidelijk ga voelen. Lijkt mij echt leuk!
*Breekt in* Ik vindt toch wel dat Yara89 op de mooiste datum is uitgerekend! haha. Nee hoor dames....'T zijn stuk voor stuk mooie datums. Geniet van jullie zwangerschap allemaal! *Breekt uit*
Hallo allemaal, Hier blijft de hoofdpijn iedere dag weer opkomen, de dokter kon er niks aan doen, waarschijnlijk migraine maar daar mag ik niks voor hebben. Ik probeer nu veel meer te drinken, hopelijk helpt dit Het is behoorlijk vervelend, en ook zielig voor mijn vriend. Had hij gister een romantisch diner gemaakt, moet ik na een kwartier alweer afhaken en gaan liggen zo'n pijn Dus ik zal hier ook wat minder gaan reageren, even wat meer aandacht voor mezelf! Vannacht hele nacht wakker gelegen, zal ook wel niet bevordelijk zijn Ik lees wel, maar reageer minder!!
Jeetje was ontzettend vervelend. Ik wou dat ik een tip voor je had. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik zelf wel eens hele erge hoofdpijn heb door strakke spieren in schouders en nek. Toen ik hiervoor oefeningen ben gaan doen, ging het een stuk beter. Beterschap!!! lfs, Frisje
Rrowan, haha Ik ben volgens mij ook de enige die op die datum uitgeteld is. Grappig Aug. baby, balen meid! Zorg maar goed voor jezelf en ik hoop dat het weer snel over is.. Mama89, welkom en gefeliciteerd Libra, wat gaaf dat je de kleine al voelt! Ik kan ook echt niet wachten Hier denk ik tot nu toe nog een jongetje. Nog twee weken en dan weten we het
zo wat is het hier rustig! morgen controle... ben beetje nerveus ineens... heb hele dag zo'n last van (sorry) waterige afscheiding. Zal wel niks zijn maar ja maak me dan toch weer wat zorgen. T is wat al die dingetjes waar je je druk om kan maken :s
Nannie, heb ik ook wel gehad de afgelopen weken....beetje af en aan. Maar schijnt er gewoon allemaal bij te horen! Hier gaat alles allemaal naar wens. Gisteravond weer even geluisterd en het hartje wordt echt steeds luider om te horen....geweldig! kadeng kadeng!
Rustig hier ja! Ik was gister een dagje naar de sauna, heerlijk Overmorgen weer echo, ben wel heel benieuwd! Verder weinig te melden eigenlijk
Nou ben bij de gyn geweest... stelde eigenlijk heel weinig voor :s was beetje teleurgesteld. Was hartje horen even voelen en we konden weer weg... toen heb ik maar even gevraagd waarom ik geen echo kreeg. Dat vond ze niet nodig. Terwijl ik bij alle gyns standaard echo krijg. En heb toen maar gevraagd hoe de bloeduitslagen waren en of ik ook iets extra moet aangezien mijn moeder sinds kort diabeet is. Bloed was goed en moet idd voor extra onderzoek met 24 wk! Vind het toch raar... volgende keer ga ik lekker weer naar mijn eign gyn! was er binnen 5 min weer weg. Heb langer moeten wachten op de zwangerschapsverklaring. De assistente zei ook dat deze gyn altijd op schema of voor loopt... dat vind ik niet zo vreemd zo! @leontine... zal wel goed zijn dan idd was nu ook te verbluft om ernaar te vragen! haha ze vond het trouwens ook maar raar dat ik het nu al zou kunnen voelen. Volgens haar was dat wel erg vroeg...
Wat een vervelend gyn zeg! Inderdaad niet raar dat ze dan altijd zo stipt is. Wel fijn dat alles in orde is Oh ik heb trouwens weer erg last van mijn buik(maag/darmen). Nu is dat normaal wel een zwangerschapsverschijnsel. Maar ik heb daar altijd erg last van gehad, en het ging eigenlijk weer heel goed. Vooral door de juiste dingen wel of niet te eten, en bepaalde voedingsupplementen. Met die vitamine ben ik nu al een hele tijd gestopt, maar het begint echt weer op te spelen. Onwijze buikkrampen, na het eten bijvoorbeeld. Zo pijn dat ik niet rechtop kan staan. Nu zit ik toch weer aan die pillen te denken, maar er staat dus op "raadpleeg arts in geval van zwangerschap" (al staat dat zelfs ook op mijn potje solgar pillen speciaal voor zwangere vrouwen!!) En een ander potje pillen is op basis van grapefruit extract. Deze pillen werkte erg goed naar mijn idee. Maar grapefruit extract schijnt dus weer niet goed te zijn tijdens zwangerschap. Lastig hoor, zulke dingen. Wil zo graag gezond en lekker bezig zijn voor mijn eigen lijf ook. Maarja er zit nu wel een ander mensje in waar rekening mee gehouden moet worden Anders toch maar eens volgende week vragen aan de verloskundige of het kwaad kan.
hoi meiden! Hier gisteren middag gewerkt. En een goed gesprek gehad met mijn werkgever! Hij is zo meelevend en geeft duidelijk aan dat mijn zwangerschap en gezondheid veel belangrijker zijn dan het werk. Hij adviseert mij dan ook om voorlopig een week of 7 niet te werken maar echt thuis te zijn en uit te rusten en aan mijn gezondheid en ukkie te denken! Mijn werkgever geeft aan dat hij het niet goed vind als ik 's morgens moet slapen omdat ik anders 's middags niet kan werken omdat ik omval. Hij geeft aan dat ik thuis ook normaal moet kunnen functioneren en voor jens moet kunnen zorgen voordat hij het verstandig vind om aan werken te denken. Ik heb aangeven graag te willen werken maar merk aan mijn eigen lichaan dat het eigenlijk gewoon niet kan. Heb gisteren middag aangegeven na te denken over zijn voorstel. Gisteren mocht ik dan ook nog eerder weg van het werk zodat ik 's avonds ook mee zou kunnen met het etentje van het werk. (kon danvan te voren nog even slapen) Wat een super werkgever die zo met je meedenkt en het beste met je voor heeft!!! DUs gisteren lekker gaan eten met collega's en werkgever! En goed geslapen vanacht en natuurlijk veel gesproken met jeroen over de situatie. Vanmorgen toch maar de knoop doorgehakt dat ik voorlopig thuis blijf van het werken in de winkel. Dus mijn werkgever maar op de hoogte gebracht. Die reageerde zeer positief en gaf aan blij te zijn dat ik voor mezelf heb gekozen hij gaf aan te hopen dat ik me hier goed bij voel en nu eindelijk kan uitrusten en straks volop kan gaan genieten van de baby!! Dus ik zal hier vast wat meer komen voorlopig. Want mag sowieso tot aan de 24 weken zwangerschap thuis blijven dan kijken we hoe het gaat of ik nog een paar weken werk of helemaal thuis blijf. Zou sowieso met 29 a 30 weken vakantie opnemen en aansluitend verlof. Vind het moeilijk om zolang thuis te zijn maar denk wel het beste op dit moment. Verder heb ik natuurlijk mijn andere werk nog wat grotendeels thuiswerken is en wat ik helemaal zelf kan indelen. Dus werk als ik me redelijk voel en anders niet.. Zo dit was even een update..... Wat lage bloeddruk al niet teweeg kan brengen zef pfff Beloof dat ik morgen even bijlees en op iedereen reageer!!
Nannie, ik dacht serieus eerst dat het vruchtwater was! Maar het schijnt echt normaal te zijn, want toevallig las ik het van de week in een zwangerschapstijdschrift. Ben nog steeds niet door de stapel van mijn vriendin heen! Marleen, mijn baas is ook erg bezorgd maar die zal denk ik niet zomaar zeggen dat ik 7 weken thuis mag blijven. Hahahaha....Maar het is idd niet goed als jij 's ochtends moet slapen om 's middags te kunnen werken. Bij is de moeheid nu echt wel weg. Tuurlijk moet ik me rustig houden en kan ik 's avonds niet al te veel meer ondernemen, maar het is niet meer zo dat ik om 18.00 uur al zit te knikkebollen op de bank. Dat is echt wel geweest. Eigenlijk zit ik een beetje in een soort niemandsland hier met mijn bijna 16weken zwanger. Want ik heb eigenlijk gewoon nergens last van. Voel me echt toppie! Ik moet alleen even uitkijken met zomaar snel opstaan. Omdat ik al een buik van mezelf heb, voelt het echt alsof de zwaartekracht mijn buik ineens laat "hangen". Wat een beetje bandenpijn veroorzaakt. Het is niet zo dat ik hele avonden pijn heb hoor, maar als ik opsta is er even zo'n momentje. Kennen jullie dat?
Leontine: mijn baas meld het wel bij het UWV hoor. Dus zit gewoon in de ziektewet! Herken wel wat jij zegt hoor met die bandenpijn! Fijn dat je je verder zo super voelt!!
Yeeeeeeeh!!! Vanochtend voor het laatst in een maatbeker geplast vanmiddag zelfs een beetje onwennig dat ik 'gewoon' naar de wc beneden kon Fijn nannie dat alles goed was, wel raar dat het zo vlug ging!! Alsof je een ding ding bent dat 'even gecontroleerd' moet worden... Pfff irritant!! Marleentje, wat heb jij een ontzettend fijne baas!! En Libra, hoop dat je buik snel weer rustig wordt Zelf heb ik ook nergens last van Denk dat we veel geluk hebben Leontine Heb gisteren een hele doos van esprit binnen gekregen en ga morgen voor het eerst over straat in mijn zwangerschapsjeans Heb wel al een echte dikke ronde buik! Zie er zelfs bijna net zo uit als mijn zusje die 12 weken verder is... Hmm... Sommige mensen denken dat het er misschien wel twee zijn Maandag maar eens goed laten checken Lekker slapen allemaal!!! Bijna weekend!!