Hey meiden, Vandaag ook hier een beetje een offday! Heb geen fut meer na twee dagen meelopen in de carnaval en gisteren de hele dag rondgestruint op de 9 maanden beurs. Heb geprobeerd alles bij te lezen, maar het blijft gewoon niet hangen. Dus sorry meiden. Maar ik wil in ieder geval iedereen feliciteren die nu weet wat het word. Wij moeten nog even wachten. Ik hoop dat ze het half maart kunnen zien tijdens de 20 weken echo Veel liefs, Frisje
Zow weer heel wat verhalen lees ik wel. En wat weten veel van jullie al wat het word, leuk hoor. Voor ons is het echt nog 23 weken wachten (ongeveer) al ben ik wel heeeeeel erg benieuwd! Hier gaat het gelukkig goed, af en toe nog een beetje hoofdpijn, maar verder prima! Helaas voel ik de baby nog (athans dat denk ik) probeer wel eens te rusten en dan mijn hand op de buik, maar helaas voel niks. Maar ja komt vanzelf haha. Sorry verder weet ik niet meer precies wat iedereen heeft gezegt en kan ik dus niet overal op reageren!! Fijne zondag allemaal, wij gaan denk ik eens de babykamer in duiken!!
Augustus baby....ik voel ook niets als ik mijn hand op mijn buik leg. Maar de laatste paar dagen (echt 2 of 3) heb ik wel echt het idee dat ik het voel...gewoon even geduld hebben, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk! Vandaag houden we een lekker rustig dagje. Beetje lezen, beetje scrappen. Vanavond komt mijn nichtje een nachtje logeren. Ze heeft vakantie en papa en mama moeten gewoon werken. En ze wilde dan wel een nachtje naar tante....prima hoor. Morgenochtend eerst naar de VK voor controle. Ik heb me afgelopen week enigszins zorgen gemaakt omdat ik de kleine niet zo goed kon horen met de Angelsounds en het heel lang duurde voordat ik het gevonden had en dan ook zo weer kwijt was. Gisteren heb ik wel een halve minuut kunnen luisteren naar een regelmatig snel kloppend hartje, dus de zorgen zijn weer even weg. Waarschijnlijk heb ik gewoon een zwemmertje in mij ofzo...hihi. Nou, fijne zondag meiden!
Hoi meiden, @ leontine, wat fijn dat je het weer gehoord hebt! Hoe was het bij de vk? Denk dat je inderdaad een zwemmertje hebt!! Wij kunnen het de laatste tijd wel snel vinden maar onze kleine zwemt dan ook weer weg..wordt het geluid wat zachter en dan komt het even later weer terug haha en we horen veel gebonk! @voelen..ik voel ook nog niets! Probeer ook af en toe rustig te gaan liggen, hand op de buik en praten tegen de baby maar voel niets hoor! Wacht het rustig af, lijkt me zoo geweldig! @9mnd beurs... ik heb het zo naar mn zin gehad!!! Het was onwijs druk (gelukkig niet zo druk als de huishoudbeurs...whoooooh wat een mensen!). Heerlijk gekeuveld bij alle babydingen en al zo schattig blauwe dingetjes kunnen kopen!! Dr zit nu geen rem meer op haha We hebben een babyfoon gekocht, een luvion. Is erg handig met veel extra dingetjes erop. En we hebben de kinderwagen besteld eindelijk!! Het is de joolz gebleven maar hebben gekozen voor de special edition, erg gaaf in het bruin! Hebben jullie al gekeken naar maxicosi's? Wij kregen er eentje bij de wagen. Heb gekozen voor de pebble maar zag achteraf dat de cabriofix een goede neksteun heeft. Misschien nog maar even info gaan vragen. @hier, heerlijk een weekje vakantie! Lekker vandaag niets doen. Morgen ga ik maar eens zitten aan de rapporten (moet ook gebeuren helaas!) en verder in de week nog maar eens lekker babyshoppen!
Vandaag weer even een check bij de gynaecoloog en mijn bloeddruk was echt mooi gedaald Van 100-160 naar 85-130, dus ben helemaal blij. Nog een mooie echo gemaakt, ze zoomde helemaal in op de voetjes... zooooo lief, je kon zijn/haar teentjes tellen De baby had de hik en ze kon duidelijk zien dat mijn placenta nu wel voor ligt... Aangezien we het niet willen weten zei ik dat van tevoren, maar heb wel iets gezien denk ik... Drie duidelijke witte strepen, maar de ene lag hoger dan de andere en de andere twee ongeveer naast elkaar... Was echt maar een fractie van een seconde, maar toch.. Meteen even gegoogled (nieuwsgierig als ik ben...) en drie streepjes schijnt bij een meisje te horen, maar daar liggen ze dan wel allemaal naast elkaar... hmmm... Ik ben dus erg benieuwd naar de echo's van de mensen die al een geslachtsbepaling hebben gehad... Misschien willen jullie je foto's posten, dan kan ik een beetje kijken
Leuk he, dat rijden met die kinderwagens Lekker kunnen testen en moet zeggen dat ik nog steeds helemaal blij ben met de Bugaboo. Gisteren met het kindje van een vriendin even een testritje gemaakt
@isa, wat een goed nieuws dat je bloeddruk gedaald is!! En wat leuk, een echo! Zou je die ook krijgen of was het een extraatje? Ik heb 2 of 3 pagina's terug mijn geslachtsechofoto geplaatst! Moet je maar even kijken! Zal ook zo wel even kijken op welk nummer hij staat..spannend! edit: pagina 269
Ben ik ook weer! Leuk om jullie verhalen weer te lezen. @Beebje, jij dus ook zo genoten van de 9 mnd beurs?! Ik ook. Ik heb dus ook de joolz, de donkere kleur, en donker frame ook. Ik heb de maxi-cosi cabriofix erbij genomen! Ben er helemaal blij mee! @Isa super fijn dat je bloeddruk gedaald is! En wil je het nu toch niet graag weten dan? Of vind je het leuk om gewoon een beetje te gokken wat het kan zijn?! Volgende keer anders gewoon vragen @Voelen, ik voelde hem gister weer zo duidelijk. Was ergens waar veel muziek was en luidsprekers enzo. Dus ik zat rustig te kijken, en ondertussen voelde ik hem echt heel duidelijk. Blijkbaar komt dat toch echt door het harde geluid. Maar thuis voel ik hem niet zo duidelijk. Hij houd vast van uitstapjes Het is trouwens wel heel gek, want ik word een beetje misselijk als ik hem voel. Denk dat het komt door het idee dat er iets in mijn buik krioelt, het voelt ook zo gek. Ik ben benieuwd hoe diegene het gaan voelen die nu nog niks voelen. Zal dat straks dan ineens echt van uit het niets duidelijke schopjes zijn? Want bij mij gaat het van heeel lichtjes gevoel naar steeds duidelijker Ik verwacht dat ik over een paar weken wel hardere schopjes kan verwachten Mijn buik begint nu echt te groeien...jeetje zeg. Zelfs als ik op mijn rug lig voel ik nu een "bol" aan de onderkant. Ik heb weer foto geplaatst in het aug buiken topic. Maar vind hem nu al wel weer dikker dan paar dagen terug. Iedereen vraagt ook maar aan me, jeetje zie je nou nog niks?!
Bij de VK was alles goed en het hartje had ze ook gelijk gevonden. Bloeddruk is nog steeds goed. 125 bij 75....prima dus. Vandaag dus een dag mijn nichtje over de vloer....en even lekker de stad in geweest en bij de Mac. Had ik mooi een excuus hahaa. En volgens mij wil ze een nichtje want alle roze kleertjes waren favoriet. Bij de Hema hadden ze echt superleuk spul voor meisjes e jongens. Moet me echt nog 3 weken inhouden.....hahaha. Mijn buik is nu ook wel flink aan het groeien hoor. Mijn schoonzusje zei gisteren...die buik is echt niet meer van jezelf hoor! Hahaha...ben stiekem wel blij dat ie nu weer aan het groeien is. Over een uurtje ga ik mijn nichtje terug naar huis brengen maar ben stiekem doodmoe hahaha....met een baby groei je er hopelijk iets meer in. Ze slaapt ook niet meer 's middags....pffff
Even gekeken, zo zag het er wel uit... hahahaha! Kijk nu ben ik echt nieuwsgierig!!! Zal eens met mijn vriendje overleggen, misschien toch bij de 20 weken-echo maar kijken wat het is...
@voelen: bij mij voelt het idd ook zo: een gevoel dat er iets in je buik beweegt, maar waarvan je zeker weten weet dat het niet je darmen zijn. Voor mijn gevoel kriebelt het heel zachtjes. Ik vind het zo'n gaaf gevoel! @Libra: jaaaa: jouw buikje begint echt al, je ziet echt verschil met de allereerste foto @leontine: gezellig je nichtje over de vloer, kun je al een beetje oefenen En wat grappig dat ze alle roze dingetjes uitzoekt @beebje, omdat ik nu om de twee weken check heb bij de gynaecoloog met mijn bloeddruk heb ik ook vaker een echo Vanochtend weer even vijf minuten mogen kijken... Prachtig gezicht al die ribbetjes... En het beweegt maar raak, zwaaien met handjes en voetjes... zoooooo moooooi
Wel gaaf dat je zo vaak mag kijken op de echo Isa! Ik kijk nu al uit naar de 20 weken echo. Nog minder dan 3 weken wachten! Ik vind dat voelen ook wel heel apart hoor. Toch moet ik wel echt nog groeien naar het idee dat het straks een grote baby is. Vind het best "eng" dat je buik straks helemaal gevuld is met een levend wezentje! Best griezelig...of gewoon heel speciaal eigenlijk Ik had met boodschappen last van mijn buik, rechts. Toen ik thuis was en op bed lag, zag ik links ook echt een hele bobbel zitten Net alsof het baby'tje daar ligt ofzo. Na even flink duwen en prikken in mijn buik, was het weer gelijk. Maar toen ik zo last had voelde mijn buik ook erg hard aan. Zou je nu al last kunnen krijgen van harde buiken?! Ga maar eens googlen hoe dat dan weer aan voelt. Ben ook weer wat meer moe dan normaal. Zal wel door het drukke weekend komen. Feestjes, uitjes overdag. Had energie voor tien, maar blijkbaar ben ik nu gewoon een beetje moe daar van.
Als je er echt over na gaat denken: 'er zit een baby in mijn buik'... En dat vaak achter elkaar zegt... Hahaha heb al even een momentje gehad van... FUCK: er zit iets in mijn buik, dat leeft!! Hihihihi zoooo gaaaaaaaaaf!!
Leuk dat oefenen meiden, maar ik ben er doodmoe van, hahaha. Terwijl we eigenlijk hele normale dingen voor mijn maandag hebben gedaan. VK, boodschappen, even naar de stad. Anouk is de laatste tijd een echt meisje meisje....dus op zich niet raar dat ze roze pakt. Ze was ook een beetje teleurgesteld dat ik het niet kocht, hahaha. Maar een jongen in een roze bloemetjesjurk hijzen gaat me echt te ver, hahaha
Ik heb net ook weer even een foto geplaatst...hij is van gisteren...die shirts van Mamalicious zitten trouwens echt zooooooo lekker! Nu met een shirt eronder, straks gewoon zo...
hey meiden, Goed om al die leuke verhalen te lezen. Met mij gaat het wat minder, want ik zit in de lappenmand. Zit met een griep thuis en hoest de longen uit mijn lijf. Hier ook meteen mijn vraag. Welke hoest snoepjes mag je nemen en welke niet? Van te veel drop voel ik mijn hart. strepsels mag volgens mij niet. Weet iemand of anti-flu snoepjes mag? Vandaag wel de VK gebeld of griep erg is voor de kleine of niet. En of ik paracetamol mag of niet. Volgens haar mag ik twee dagen achter elkaar max. 6 pillen en anders moet ik terug bellen als het niet over is. Ik wist niet dat het zo strikt was dus ik ben nu nog voorzichtiger geworden met de paracetamol. Bedankt voor het luisteren en ik hoop dat jullie wat tips hebben. Veel liefs, Nicolette
Nicolette, beterschap! Ben een paar weken geleden ook ziek geweest en ik mocht toen echt niets, behalve otrivin baby...dus het is het een kwestie van uitzieken ben ik bang! En naar je lichaam luisteren. Het heerst wel op dit moment.
Zow er is weer heel wat afgekletst vandaag. Probeer alles zo goed mogelijk bij te houden, maar is niet zo makkelijk haha. Hier gaat alles goed, heb een lange werkdag gehad, en erg vermoeiend, want merk toch nog steeds dat ik sneller moe ben. Gelukkig voel ik me verder goed!!! Ben ik zo blij om, eindelijk genieten! @isa, haha was niet zo handig dus om zo goed op te letten Tenzij je het echt graag wilt weten natuurlijk. Ik zal zo eens bij de buikjes kijken, zal nu ook maar eens beginnen met foto's maken. Heb al wel een bolletje, maar kan bijna niet van de baby zijn want die ligt nog veel lager. Maar ben zo ziek geweest en weinig gegeten dat het ook bijna geen vet kan zijn :S dus wat zal het dan zijn Ben ook nog steeds op mijn normale gewicht, zijn jullie allemaal al veel aangekomen? Hoeft van mij ook niet teveel aankomen, dat moet er dan natuurlijk straks ook allemaal weer af haha.
Ik had idd baby otrivin en had die blauwe anti-flu... Of een ui open gesneden naast je bed s nachts helpt ook (wel goed overdag even luchten )
@Frisje Hier nog iemand in de lappenmand. Sinds vrijdag echt gewoon geen stem, alleen maar hoesten en snel een bloedneus. Ben dan ook al v.a. vrijdag thuis. Maar t wil nog niet echt beteren. En ik ben hier thuis niet eens de enigste, we liggen elkaar snachts echt wakker te houden dus 2 man met een slechte nachtrust momenteel. Ai en ik heb beloofd om woensdag weer te komen werken, nou ja we zien wel hoe t morgen gaat..