Dag meiden! En welkom, alle nieuwe zwangeren! Oh, ik word ook steeds eerder wakker hoor. Dacht dat dat gewoon aan mijn enthousiasme lag, hahaha. En 's avonds ben ik idd wel wat sneller moe. Maar ik probeer er nog niet aan toe te geven, hahaha.
Hai meiden, Aller eerst gefeliciteerd allemaal!!!!! Ik was zelf ook een topic gestart aug 20120 mamas en hoorde dat jullie hier ook al druk aan het beppen zijn J Ik heb zelf op 27/11 positief getest en VET ook! Wij zijn hier 2 jaar zelf bezig geweest, 1,5 mmm, 1 missed abortion met 11w en 5 dagen (1 vlindertje) en een mk met 6 weken en 4 dagen van een 2ling.. en nu nadat we alles al ingevuld hadden voor ICSI/IVF was de 5e iui raak! Totaal in shock, spanning en bang . Maar toch erggggg blij! We hebben onze 1e echo op 23/12. Kwaaltjes; Erg moe! En mega gevoelige boobs (bijna pijnlijk). Liefs Sjors
Afsprakenlijst: 05-12 CenM intake VK 06-12 isa28 MvM 08-12 Balou1 MvM 09-12 Jessica MvM 12-12 sweet Lilly 1e echo 13-12 Isa28 1e echo + intake 15-12 Zazu 1e echo (zh) 15-12 Niqi79 intake VK en 1e echo 16-12 Yasmin84 1e echo 16-12 Balou1 1e echo 20-12 Beebje2012 1e echo 21-12 Lauren84 1e echo + intake 22-12 Lynnami 1e echo 22-12 annet1985 1e echo + intake 23-12 Sjorsjette 1e echo (zh/gyn) 27-12 Yasmin84 intake VK 27-12 Hopelessinlove 1e echo + intake 28-12 Jessica 1e echo 04-01 Leontine78 1e echo + intake Verwachte Uitgerekende Datum: 01-8 Lynnami (3e kindje) 31-07/01-08 annet1985 (1e kindje ) 01-8 Niqi79 (1e kindje) 02-8 woezelenpip1980 (3e kindje) 03-8 Jessica (1e kindje) 03-8 Soekie (2e kindje) 04-8 Sjorsjette (1e Kindje) 04-8 Yasmin84 (1e kindje) 04-8 Zazu (1e kindje) 04-8 Lauren84 (1e kindje) 04-8 Leontine78 (1e kindje) 04-8 Isa28 (1e kindje) 05-8 Beebje 2012 (1e kindje) 04-8 Sweetygirl84 06-8 CenM (1e kindje) 06-8 anskev (1e kindje) 07-8 Balou1 (1e kindje) 08-8 Wish 2b pregnant ( 2de kindje) 08-8 sweet Lilly 10-8 jup (1e kindje) 11-8 Hopelessinlove (1e kindje) 13-8 L0nneke (2e kindje) Totaal: 22
Welkom ook voor Sjorsjette Ik heb ook echt 'last' van het wakker liggen... Om een uur of vier word ik wakker en kan dan ook echt niet meer slapen... Zal wel een typisch kwaaltje zijn
welkom sjorsjette! Hier geen last van wakker liggen, gelukkig! Word wel een paar keer per nacht wakker om te plassen, maar slaap dan ook vrij snel weer.
Hey meiden! Ik kom me hier ook gezellig melden, heb afgelopen woensdag heel licht positief getest, donderdag en gister duidelijker, en vanmorgen een digitale gedaan (vooral voor vriendlief), en die gaf aan 1-2 weken. Ben 11 of 13 august uitgerekend. Hebben 1 dochter van 14 maanden, en voor haar zijn we 18 maanden bezig geweest, nu in 3,5 maand raak!! Ga morgen eerst ff naar de internist bellen, ff de huisarts op de hoogte stellen en dan naar de verloskundige of gyn bellen, afhankelijk wat de internist wil.
@saz; dat is een leuke verrassing! Dat het nu dan ineens zo vlot kan... Geweldig hoor! Gefeliciteerd!! @all; ik heb een topic aangemaakt voor 'buikjes augustus 2012 mama's'. Dus de liefhebber kan zich daar ook melden Heb het nu vooral gedaan omdat ik onzeker ben over mijn nu al erg dikke darmenbuik...
Zo sinterklaasgourmet bij mijn ouders gehad, en netjes mijn mond dicht kunnen houden. Al zou ik het wel van de daken willen schreeuwen... Al met al gaat het me gelukkig wel vrij goed af... Nog een paar weekjes geduld hebben.
ben 2 dagen niet op t forum geweest en inmiddels zijn we 21 pagina s verder. ik heb nog wat te lezen... leuk dat we onze zwangerschap kunnen delen met elkaar! het liefst zou ik het ook tegen iedereen vertellen! ik ga morgen de verloskundige bellen. rond 11 weken zou ik de echo willen. ben zo benieuwd! geniet van deze bijzonderde periode liefs
Hee meiden! Ik kan ook aanschuiven, als het goed is 11 augustus uitgerekend! Het is zo'n wonder dat we onze mond niet meer kunnen houden en de families (ouders en broers en zussen) al aan het inlichten zijn! Ik begrijp dat er hier hard geschreven wordt en het haast niet bij te houden is? Ik heb 2 januari de eerste echo (ben dan ong 8 weken) omdat ik bij de gyn onder behandeling ben.
he zussie, jou heb ik gezien op het foto's van testen topic. Wat een verrassing he.. Geweldig!! Gefeliciteerd meid, dit is echt een wondertje voor jullie... Geniet ervan!
Ja klopt! Echt een wondertje! Iedereen leefde zo mee met ons, we hebben echt een paar rotmaanden achter de rug. Dus daarom kunnen we ook onze mond niet houden nu het zo ver is! Zo leuk al die reacties! Trouwens, vroeg wakker worden heb ik ook last van! Bah! En veeeeeeeel buikpijntjes...
Hoi Zussie. gefeliciteerd! wat fijn dat jullie zwangerschapswens in vervulling is gegaan. geniet ervan! over een goeie 10 weken voel je jullie kindje bewegen. het is en blijft een wonder ja!
Leuk een buikjes aug 2012 topic! Heb mijn foto toegevoegd! Ik ben benieuwd wie er nog volgen. Zou ik echt al zo'n grote buik hebben? Of valt het best wel mee?
Haha daar is mn forumvriendinnetje dus Jeetje, ik moest echt veel bijlezen! Maar echt niks onthouden vanaf morgen zal ik wat beter mn best gaan doen Wil iemand miji op de lijst zetten? Ik ben 11 augustus uitgeteld.. Voor nu in ieder geval, want ik was nogal onregelmatig, dus weet niet precies hoever ik nu ben. Als ik van mijn eerste dag laatste menstrautie uit spzou gaan was ik al ruim 5 weken ofzo! Dat leek me niet echt realistisch