Hey Isa, dankjewel!!! Ik kom de foto zeker showen als het zover is! Hopelijk duurt het niet al te lang...
Wat gaat het kletsen hard hier @eva, succes met de echo vandaag! Weer lekker genieten van de beeb @Yara leuk om zo bezig te zijn met de bruiloft! Als het weer zo blijft zou helemaal mooi zijn natuurlijk! @slapen, hier slaap ik ook niet meer door, maar dat komt meer door bekken/rugpijn dat ik wakker word ipv voedingstijden. Ook ben ik vaak rond 6 uur al klaar wakker en zit dan maar beetje naar het plafond te koekeloeren @lauren84 Ook van deze kant hoop ik dat je snel weer in verwachting mag zijn van een wondertje! Verder weet ik het niet goed meer wat er allemaal geschreven is, sorry! De kleine dame voel ik nu steeds meer en over de gehele dag door zon beetje. Helemaal als ik op mijn buik wil slapen of een tijdje voor over gebukt zit, voel ik geprotesteer van binnen Ook is het eerste jurkje inmiddels binnen, en zal nog niet de laatste zijn Vind het shoppen nu toch wel leuker dat het 'gerichter' gekocht kan worden. Alleen is mijn vriend nu bang dat de rem eraf is Fijne dag allemaal!
Woeha, Alles goed met ons kleine ding! Mooie echo, ze nam echt de tijd, dus alles goed kunnen zien. Behalve..........haha, vind het wel een reuze grap. Besluit je uiteindelijk dat je het toch wil weten, kan ze het niet zien. Nu beslissen of we dan toch nog later gaan om t kijken. Ach t belangrijkste, alles zit erop en eraan! Geniet van deze mooie dag! groetjes Eva
Super Eva gefeliciteerd Ennuh het niet willen zien herken ik haha. Heb er hier ook zo'n eentje hi hi! Wij krijgen 28 april nog een pretecho hoop dat ik het dan wel kan zien !
Gold, haha ik hoop dat het zo blijft! Zou wel mooi zijn Eva, fijn dat alles goed was! En tja, wel jammer dat je het nu niet hebt kunnen zien
mooi dat alle echos weer goed waren. morgenavond hebben wij de 20 weken echo en hopen dat onze frummel zich wil laten zien wat het word:d begin wel nu de zenuwen wat te krijgen. nee bij mij is geen BI geconsateerd, maar zodra ik weer naar de vk moet zal ik dit wel weer ff met haar bespreken, want heb er behoorlijk last van..
Super weer goeie echo's erbij @Yara, spannend joh de bruiloft! Heel veel plezier alvast, dat het een prachtige dag gaat worden @Isa, leuk dat de bruiloft geslaagd was. Het is ook wel echt de ideale tijd om te trouwen, dit wil toch iedereen zo lekker met een zonnetje erbij Wat een rot werkgever zeg. Pff.. Heb er gelukkig geen ervaring mee. Ik werk voor mezelf, dus kan alles precies inplannen zoals ik dat wil. @Eva, hahah wat een draakje dat hij/zij het geslacht niet wil laten zien. Hier een leuk druk weekend gehad! Maar ben nu wel een beetje ziek. Keelpijn, verkouden. Het zal wel heersen. Hoop dat ik gauw weer de oude ben! Enne..hier ook weer een emotioneel dagje gehad. Soms zit ik ook echt overal mee. Vooral lichamelijk betreft, niet dat ik te klagen heb, maar ik vind het soms toch wel moeilijk die veranderingen van mijn lichaam. Het begint nu ook zo "echt" te worden..
Libra, dankjewel! Wat voor werk doe je? Dat je voor jezelf werkt? He balen dat je ziek bent, beterschap! Het wordt nu inderdaad 'echt'. Best raar af en toe en is ook niet gek dat je dan soms zo'n emodagje hebt. Gewoon aan toegeven, morgen zie je het waarschijnlijk een stuk zonniger!
Isa Jee, ook al zo´n `leuke` werkgever. Kan me voorstellen dat je dat flink tegenvalt zeker omdat je normaal ook altijd hard loopt en geen steken laats vallen. Het maakt het er niet gezelliger op om naar je werk te gaan. Wat vinden je collega´s ervan? Yara Succes met de laatste voorbereidingen voor je bruiloft. Spannend. Geniet ervan en niet in de stress raken. Komt allemaal goed. Eva Fijn, ook een goede echo .... en een eigenwijze kleine frummel. haha Sweety Alvast succes morgen met de 20 weken echo! Ik vind het toch ook nog wel spannend ondanks dat wij al een vwp hebben gehad die goed was. Ik moet 2 april pas. Je leest hier op het forum toch ook verhalen van vervelende berichten bij de 20 wkn echo. Maar goed, daar gaan wij maar niet van uit.
Zo weer wat goede verhalen over 20-wkn echo's voorbij zien komen. Zelf moeten we nog een weekje wachten, maar de tijd gaat de laatste weken goed snel dus die week is zo weer om. Tja eigenwijze ukkies 't hoort er schijnbaar bij. Een vriendin van mij heeft al een paar keer de pretecho opnieuw mogen doen omdat die kleine telkens dwars ligt en niet alles netjes laat zien. Zelf hebben we zoiets van laat die kleine volgende week het geslacht zien vinden we het fijn om te weten, houdt die kleine het geheim dan moeten we nog een poosje wachten. We zijn dan niet van plan om een extra echo te doen omdat we perse t geslacht willen weten. Hier gelukkig nu (bijna) alles voor de 13e geregeld, dus laat die dag maar komen. Gister het eten besproken, vandaag alles bij de notaris geregeld en mijn jurk is ook zo goed als klaar. Nou nog een babbeltje met de ambtenaar van de burgelijke stand, maar die wil maar niet bellen. Ow ja en onze "fotograaf" komt nog babbelen over wat ze mag doen. En dan natuurlijk nog hopen dat het weer mee wil helpen!!
Libra, beterschap. Yara....leuk he die bruiloft. Hoop ook dat het mooi weer is, maar ook weer niet te warm, anders is het zo zweten in je jurk (ook al is ie misschien strapless. Bij ons was het de hele zomer K-weer en ineens 2 of 3 dagen ervoor een zonnetje en dat zette door. Wij blij! Eva, wat fijn dat alles goed is met de kleine. En ja, al een eigen willetje he? Je twijfelde nog een beetje toch? Misschien heeft die kleine de beslissing wel voor je genomen! Hahahaha. Werkgevers, weet je wat het is? Ik heb gewoon een goede band met mijn collega's en ook met mijn baas en hier schrok ik gewoon van. Ik dacht serieus: ik ga de vraag stellen, hij zegt ja, en daarmee is het klaar. Misschien wat naïef van mij, maar toch. Uiteindelijk heb ik toch wel wat ik wil...maar ik had er een nare smaak van in mijn mond. Kopen....ik heb mezelf een koopverbod van drie weken opgelegd. In de week van 16 april "zien" we ons kleintje weer in 3d en die week heb ik lekker vrij. Dan willen we misschien wel weer iets kopen ofzo. Maar tot die tijd geen babyspul, tenzij ik het al besteld heb, hahaha. Er loopt nog een bestelling van Babydump die ik in week 15 kan ophalen. De finishing touch voor de babykamer zit daarbij. Dan is ie echt zo goed als af. De naam wil ik pas aan het eind van mijn zwangerschap of zelfs pas als de kleine er is, ophangen. Anders is er niets meer een verrassing!
Vind het gewoon zo jammer van m'n baas. Had het namelijk echt niet van hem verwacht! Hij heeft namelijk zelf ook een hoge bloeddruk, dus weet dat je er tot op een bepaald moment helemaal niets van merkt. Mijn collega's zijn juist het tegenovergestelde: ze zijn juist heel bezorgd. Juist de mensen die al een kindje hebben gehad zijn zo van: ga naar huis, je moet rustig aan doen!
Hey meiden, Wat fijn dat ik lees dat er allemaal goede echo's zijn geweest. Een een beetje jammer voor sommige mama's dat de kleine het geslacht niet wil laten zien. Ach nu al een eigen willetje, is ook wat voor te zeggen Voor degene die vandaag mogen, heel veel succes. Toi toi toi. Ik ben gisteren weer even naar de VK geweest voor een controle. Gewoon Bloeddruk, gewicht, hartje. Alles was gelukkig goed. Heb er alleen moeite mee dat ik de kleine nog niet iedere dag voel. Maar...zegt de verloskundige, dat zijn dingen die je niet kan controleren. Pas vanaf week 28 willen ze dat je iedere dag je kleine voelt. En misschien goed om eraan te wennen dat je niet alles kan controleren volgens de VK, want de kleine zal later ook huilen op momenten dat het jou net niet uitkomt Kan ik nu alvast oefenen. Zaterdag naar de Babydump en dan wil ik eigenlijk zoveel mogelijk aanschaffen. Bed, commode, kast, matras, maxicosi, kinderwagen, kinderbox, wipstoeltje, autostoeltje en misschien een kinderstoeltje. Toen mijn vriend dit hoorde had hij wel zoiets van.....nou nou nou we hoeven toch niet alles in 1 keer hihihihi. Maar we gaan het zien. Ik wil het nu namelijk wel zo snel mogelijk geregeld hebben Veel liefs, Frisje
Haha dus je hebt je vriend even laten schrikken met je plannen Frisje? Wij hebben ook alles in 1 keer gedaan, behalve dan de autostoel en kinderstoel, aangezien ze daar nog lang niet in hoeven/kunnen. En tja bij babydump krijg je toch al de box en maxicosi gratis!! Hebben jullie al wel een keuze gemaakt voor kamer en wagen?? Ik bleef het moeilijk vinden, maar is uiteindelijk gelukt!! Alvast veel plezier zaterdag!!
Alles in 1 keer, mijn vriend ziet me aankomen hahahaha, we hebben alles in etappes gedaan. Kon mijn vriend er langzaam aan wennen dat ie papa wordt (Wel al met 12 weken een Bugaboo aangeschaft, dus we waren er vroeg bij...) Veel plezier met inkopen doen!! Shoppen voor de baby is echt te leuk!!
Nee nog geen keuze gemaakt, wij vinden het ook erg moeilijk. We gaan het zaterdag zien . Maar weten al wel dat we neutrale meubeltjes willen, wit ofzo. En dan willen we daarbij kleur accenten. Dus voor omkleedkussen, dekentje, etc, etc.
Heel herkenbaar, mijn vriend riep/roept bij alles, moet dat nu al? Haha, hij is project ontwikkelaar en we hebben dus maar afgesproken dat ik dit project ontwikkel . Tuurlijk heeft hij wel inspraak in wat hij mooi vind, maar verder regel ik het grotendeels. De kinderwagen had ik al met 10 weken, maar dat kwam omdat ik exact vond wat ik wilde hebben, kleur en merk voor 150 euro! Tja, dat kon ik niet weerstaan natuurlijk . Dat eigenwijze kleine van ons. Aan de ene kant heb ik nu zoiets van, het moet dus kennerlijk een verrassing blijven, aan de andere kant ben ik nu extra nieuwschierig! Zeker omdat haar vermoeden precies bij het andere geslacht ligt dan ik zelf altijd heb gedacht. Dus tja, wat nu? . Ga er nog eens rustig samen over puzzellen . Net veel te veel gedaan, wilde per se de zolder een beetje netjes, dus nu harde buik en pijn in mijn bekken. Dom dom, maar zo ontdek je je grenzen . Op het topic show je baby kamer mijn trots laten zien, mijn gepimte bedje. Ben er echt super blij mee! Meiden shop ze ( of hou je in, net wat je met jezelf hebt afgesproken) Ik moet vanmiddag werken tot acht uur, dus ga nu ff slapen. Eva
Hoi dames! Ik heb hier al een tijdje niet gereageerd, maar ik wilde toch even laten weten dat we vanochtend de 20wk echo hadden en alles zag er heel mooi uit! Daar zijn we ontzettend blij mee en ondanks dat ik in het begin riep het geslacht niet te willen weten kon ik het toch niet weerstaan en we krijgen een dochter! En dat klopte ook met mijn voorgevoel. Ik kan nog steeds niet goed geloven dat we over de helft zijn, zo bijzonder. Hebben meer dames nog steeds niet echt het besef dat er een baby in hun buik groeit? Ik voel de baby steeds beter, niet erg vaak, maar ondanks dat is het idee dat er echt een baby in me groeit echt niet te bevatten. Ik hoop dat iedereen het goed maakt en dat er nog veel meer mooie berichten zullen komen over de echo's! Al met al is het een enorm wonder en geluk als het allemaal goed mag blijven gaan en daar draait het uiteindelijk wel om he.