1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
  2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    he meiden :) wat kletsen jullie veel ;) kan het amper bij fietsen ;).

@ leotine78 dat dacht ik al dat je verder was ;) natuurlijk kun je hier gewoon verder kletsen ;) ik ben waarschijnlijk ook 31 juli uitgerekend of 1 augustus weet het niet precies. Maar wat je zegt het kan altijd langer duren dus augustus wordt het sowieso haha.

@ emo pff praat me er niet van ben de laatste week echt enorm emo haha.

@ pijntjes hoe is het met die van jullie? Hier is het op het moment lekker rustig, na zaterdag toen had ik enorm veel last. Heb ik nu even nergens last van. Zijn jullie ook misselijk? heb ik hier ook totaal geen last van.

@ moeders voor moeders, wie doet er ook allemaal aan mee? Woensdag komt ze hier ben zo benieuwd :)

Nou ik zal weer even verder huis schreeuwt om een poetsbeurt ;) vanvond weer even lekker sporten, het normale leven weer even oppakken, merk dat ik er enorm veel mee bezig ben haha.

3. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Emo... ONGELOFELIJK!!! Ik hoef maar een mooi liedje op de radio te horen en ik jank honderduit... echt ernstig :D

MvM komen morgen langs. Ze zei dat ik even ik een beetje ochtend urine moest bewaren, dus dat ga ik morgen dan maar braaf doen (als ik het niet vergeet...)

4. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waauw CenM...dat ziet er goed uit! Zeker tov de vorige keer, ik ben heel blij voor je!!!

5. Jessica3

Jessica3 Actief lid

16 nov 2011
    173
    0
    0
    Oh ik kan er echt geen touw aan vast knopen, al die emoties. Af en toe sacherijnig, ook vaak helemaal down en even later dan weer helemaal blij.

Ook ik doe mee aan moeders voor moeders. Ik vind het een erg goede actie. En heel stiekem verheug ik me ook wel op het cadeautje... Ben net een klein kind af en toe. ;)

6. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Jaaaaaa!! Ziet er heeel goed uit :) Mooi rijtje!

7. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pijn....tja, echt pijn kan ik het niet noemen eigenlijk, maar het rommelt wel continu in mijn onderbuik.

Maar die moeheid is echt vreselijk! Ben vanmorgen alleen even boodschappen gaan doen en heb de woonkamer wat opgeruimd. Nou, het liefst zou ik een dutje doen, hahaha. Ik moet echt nog even de benedenverdieping stofzuigen en de wc schoonmaken. Dan mag manlief boven doen vanavond, haahah.

Ik twijfel nog over moeders voor moeders. Op zich een heel goed idee (manlief zei, je stuurt mij gewoon langs, hahaha), maar ik zie het niet zitten om elke dag mijn urine op te vangen. Maar ja, moet niet te lang meer wachten natuurlijk. Waarom doen jullie het?

8. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Waarom ik mee doe? Heb twee vriendinnen die erg moeilijk zwanger kunnen worden en dit is mijn bijdrage voor al die vrouwen die zo graag willen en waar bij wie het maar niet lukt. Ik heb gezien hoeveel verdriet het met zich mee brengt en dit is voor mijn gevoel het minste wat ik kan doen.

Daarnaast zit ik de hele dag op mijn werk, dus thuis hoef ik maar 3/4 keer te plassen, dus valt het voor mij wel mee.

9. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Waarom ik het doe? Ik vind het een zegen om zwanger te zijn. En omdat niet elke vrouw die zelfde zegen heeft om zwanger te worden. Wil ik daar graag aan mee helpen. Dat is echt mijn motivatie. En ja het lijkt me ook super vervelend om elke dag urine te moeten opvangen. Maar ze zeggen ook, elke druppel is welkom dus als je bijv alleen s'ochtends al doet zijn ze al enorm blij. Natuurlijk is het iedereen opzich waarom die mee doet maar dat is echt mijn hoofdreden.

10. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    MvM ik ga vandaag eens informeren. Kan nergens vinden in welke plaatsen ze ophalen en waar je ze zelf weg moet brengen bij een verzamelpunt. Weet niet of het verstandig is om het hier voor de deur te laten want er lopen zoveel mensen langs.

11. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    ik ga me ook aanmelden voor MvM omdat ik zelf zwanger ben geworden met hulp van deze medicatie. Ik ben dus zeer dankbaar en gun dit andere vrouwen ook..

12. Jessica3

Jessica3 Actief lid

16 nov 2011
    173
    0
    0
    Begreep van de vrouw die ik aan de telefoon had dat het eigenlijk altijd wel mogelijk is om zelf de flessen op te halen/ weg te brengen. Als er bijvoorbeeld niet echt een plek is om ze onbeheerd achter te laten. Mocht dat niet zo zijn, dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

13. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    dat heb ik hier ook, maar ik neem aan dat ze gewoon een busje hebben waar niet in het groot moeders voor moeders voor staat ;) tja anders zou de hele buurt het gelijk weten haha, Dat zie ik ook niet zo zitten;). anders kijk je eens op de site, en ook ik zie het niet echt zitten om steeds mijn eigen urine weg te moeten brengen. Maar ach voor een goed doel wil ik het nog wel doen ;). Anders informeer je even je kunt gewoon bellen.

14. Balou1

Balou1 Actief lid

5 mrt 2009
    111
    0
    0
    Donderdag komt MvM bij mij, ik doe mee omdat ik zelf medicatie heb gehad om zwanger te worden.

@ CenM: dat ziet er goed uit! Heb zelf ook mijn testen van de vorige zwangerschap bewaard en het verschil is ook overduidelijk

Hier gaat het op extreme moeheid na eigenlijk best goed:D
    Zijn er meer meiden die heeeeel vroeg wakker zijn? ben elke dag om half 6 al wakker:$

15. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Ga proberen af te spreken dat ze via de achterkant de flessen in de achtertuin neerzetten. Heb namelijk twee buurvrouwen die altijd alles heeeeel goed in de gaten houden en ook alles meteen doorbeppen. Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat ze niet in een busje rijden met een groot logo... hahaha

16. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar wij wonen, kan ik ook zeker niet ongezien flessen laten ophalen, dus als ik mee zou doen, wordt het een ophaalpunt.

Ik wil echt heel graag meedoen, maar nog even wachten. Dit omdat er een aantal mensen in mijn omgeving zwanger zijn, waarvan ik weet dat ze ook gebruikmaken van het ophaalpunt. Ik wil nog even niet het risico lopen om ze daar tegen het lijf te lopen. Dus nog sowieso even wachten tot de 1e echo. Ik gun alle andere meiden met een zwangerschapswens ook dat het lukt, dus vind dit erg belangrijk!!!

17. Gold

Gold Actief lid

14 mei 2011
    135
    2
    18
    Hoi allemaal!

Ik mag me hier nu ook melden :D
    Weet sinds gisteren dat ik zwanger ben, met een mooie knaltest.
    Had me voor het weekend al ziekgemeld voor een griepje dacht ik.. erg duizelig en verkouden. Tot ik zaterdag ook veel last van maagzuur had en toen toch maar een testje gedaan, die was positief :D

Vanochtend weer een test gedaan die net zo knalde.
    Gelijk de verloskundige gebeld en 10 Januari de eerste echo.. Man man wat is dat ver weg! Hoe kunnen jullie er zo goed op vertrouwen dat het goed zal gaan? Ik ben er zo onzeker over.. Heb geen krampen of vloeien o.i.d. maar ben gewoon zo bang dat het mis zal gaan.. maar die onzekerheid zal er wel bij horen vrees ik..

Hebben jullie het al verteld, of wanneer gaan jullie het mensen vertellen?
    Heb vanochtend alleen mijn moeder en stiefvader verteld, daar kan ik het echt niet voor houden :D
    Aan de ene kant wil ik het graag aan de naaste familie vertellen (schoon ouders, broers, zussen) Maar aan de andere kant is het nog zo pril..

Nog geen buikje te zien hier, maar vanochtend al wel een positie jurkje van mn moeder gekregen haha! Dit word het 10e kleinkind voor hun, maar de eerste van haar eigen dochter dus dat vind ze wel leuk :D

Ik zit het hele forum vol te spammen met mijn test foto, maar hier plaats ik hem toch ook nog even ;)

Bekijk bijlage 203998

Nog even kleine introductie; Mijn vriend en ik zijn allebei 23 jaar, wonen zo'n 2,5 jaar samen en waren 8 maand ongeveer serieus aan het klussen :)

18. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Afsprakenlijst:

05-12 CenM intake VK
    06-12 isa28 MvM
    08-12 Balou1 MvM
    09-12 Jessica MvM
    12-12 sweet Lilly 1e echo
    13-12 Isa28 1e echo + intake
    15-12 Zazu 1e echo (zh)
    15-12 Niqi79 intake VK en 1e echo
    16-12 Yasmin84 1e echo
    16-12 Balou1 1e echo
    20-12 Beebje2012 1e echo
    21-12 Lauren84 1e echo + intake
    22-12 Lynnami 1e echo
    22-12 annet1985 1e echo + intake
    23-12 Sjorsjette 1e echo (zh/gyn)
    27-12 Yasmin84 intake VK
    27-12 Hopelessinlove 1e echo + intake
    28-12 Jessica 1e echo
    02-01 Zussie 1e echo
    04-01 Leontine78 1e echo + intake
    10-01 Gold 1e echo

Verwachte Uitgerekende Datum:

01-8 Lynnami (3e kindje)
    31-07/01-08 annet1985 (1e kindje )
    01-8 Niqi79 (1e kindje)
    02-8 woezelenpip1980 (3e kindje)
    03-8 Jessica (1e kindje)
    03-8 Soekie (2e kindje)
    04-8 Sjorsjette (1e kindje)
    04-8 Yasmin84 (1e kindje)
    04-8 Zazu (1e kindje)
    04-8 Lauren84 (1e kindje)
    04-8 Leontine78 (1e kindje)
    04-8 Isa28 (1e kindje)
    05-8 Beebje 2012 (1e kindje)
    04-8 Sweetygirl84
    06-8 CenM (1e kindje)
    05-8 Gold (1e kindje)
    06-8 anskev (1e kindje)
    07-8 Balou1 (1e kindje)
    08-8 Wish 2b pregnant ( 2de kindje)
    08-8 sweet Lilly
    10-8 jup (1e kindje)
    11-8 Hopelessinlove (1e kindje)
    11-8 Yara89 (1e kindje)
    11-8 Zussie (1e kindje)
    13-8 L0nneke (2e kindje)

Totaal: 25

19. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Welkom en gefeliciteerd Gold! :)

Heb je op 5 aug gezet (je loopt 1 dag achter op mij aan banner te zien). Als niet goed is graag ff de juiste datum doorgeven dan pas ik het weer aan! ;)

20. Gold

Gold Actief lid

14 mei 2011
    135
    2
    18
    Dankjewel! 5 augustus klopt helemaal tot nu toe, bedankt voor het erbij zetten ;) Mocht in januari anders blijken vertel ik het wel!

Deel Deze Pagina