En wat leuke dingen kunnen vinden Frisje?? Ik vandaag in de rust stand, niet zoveel op de planning het weekend, volgende week weer druk genoeg, dus nu lkkr relaxen!
Hihihi nou bijna heel de winkel leeg gekocht Oke iets overdreven, maar toen we een maal bezig waren gingen we ook door. Dus nu het volgende besteld. Een ledikant, een kast, een commode, een omkleedkussen, een wandrekje, een "klamboo", een kinderwagen (de bugaboo), koppelstukken voor maxicosi, een maxicosi, eenparasolletje, een voetenzak en een box. En oh ja, ook nog een tas. Jullie kunnen je vast voorstellen dat we hierna moe waren. We zijn 3 uur in de winkel geweest, maar het was zeker de moeite waart. We vonden allebei dat het nu echt steeds meer echt aan het worden is. En we gaan zeker ook nog wel een keertje terug. Veel liefs, Frisje
Hahahaa, Frisje....zo te lezen hebben jullie lekker geshopt. En geslaagd. Altijd leuk toch? Mijn man en ik zijn gistermiddag nog even bij Prenatal wezen kijken. Vanwege de korting wilden we misschien de Stokke kinderstoel kopen. Maar wij hebben een vrij hoge tafel en ons viel op dat die kinderstoel zo laag was. Dus wij gaan waarschijnlijk voor een ander model kiezen. Hoger en daarbij ook goedkoper. Die zijn normaal 70 euro, dus we dachten...dat hoeft nu nog niet. Nog even de winkel rond geweest en Eric heeft wat knuffels gekocht...en ik heb een pakje dat ik had gekocht in 50 toch ook in 56 gekocht. Ik vond hem zo leuk dat ik gewoon per se wil dat ie dat bij de geboorte aan heeft!! Hahaha, gelukkig vindt Eric het pakje ook erg leuk. Ook hebben we wat spulletjes voor de kinderwagen gekocht: een aerosleep, lakentje en dekentje voor de eerste dagen. Wij willen graag dat ons kindje zo snel mogelijk in zijn eigen bedje komt te liggen, maar wij zullen ook aan het ritme moeten wennen. Aangezien wij op zolder liggen, zal hij dus de eerste week of misschien twee weken bij ons op de kamer liggen. Volgens mijn schoonzusje ging dat prima in de kinderwagenbak. Verder is het vrij rustig in mijn buik de afgelopen 24 uur. Ik voel hem wel hoor, dus ik ben niet echt ongerust, maar de afgelopen dagen heb ik hem steeds op bepaalde tijdstippen gevoeld....en nu niet zo duidelijk. Maar he's still alive and kicking, hhahahaa. Vandaag hier een rustig dagje....vanavond eten we bij vrienden en verder doen we helemaal niets. Ik wil mijn huwelijksalbum afmaken en naar Albelli sturen. That's all. Nog 11 pagina's te gaan....hihi. Fijne zondag meiden en beebjes!
Zo lekker veel geshopt Frisje! Leuk! Ik heb hier echt alleen nog maar de hoognodige spullen gekocht. Volgens mij heb ik verder niet meer echt wat nodig. Kleding heb ik ook wel genoeg, maar denk dat ik vast nog wel wat leuks ga kopen ergens de komende 18 weken! Hier een steeds drukkere buik. Voel hem soms gewoon van links naar rechts schuiven, en dat voelt zo gek! Beetje zo'n gek gevoel alsof je in de auto zit en hard over een heuvel rijd ofzo. En ik voel hem steeds hoger. Laatst lag ik voelde ik het al zachtjes aan de onderkant van mijn rib. Ben wel benieuwd hoor hoe dat straks dan gaat. Nu zie ik mijn buik al heftig bewegen. Zal ik straks bont en blauw geschopt worden?! Ook voel ik hem dan liggen en duw ik hem gewoon naar de andere kant en voel hem dan daar liggen. Mijn vriend was al helemaal bezorgd, kijk je wel uit?! Misschien is dat nog helemaal niet goed als je hem zo weg duwt en aanraakt. Haha.. Maar vind het wel leuk, af en toe ga ik even liggen en bewust met dat friemeltje "spelen". Gister naar de bioscoop geweest, lekker veel snoep gegeten. Dus mannetje was erg druk. Door het harde geluid en door al die suikers denk ik Heb trouwens ook een nieuwe buikfoto geplaatst! En over mannen, ik mag niet klagen hoor. Het is niet zo dat hij constant zijn handen op mijn buik wil leggen, maar dat wil ik zelf ook helemaal niet. Ik bepaal eigenlijk wanneer hij mag voelen, want ik weet toch wanneer hij druk is, dus dan zeg ik altijd even, kom maar voelen Voor de rest loop ik zelf niet echt op een roze wolk. Soms best wel veel aan het piekeren. Mijn vriend is daarin wel makkelijker. Hij vind het ook echt heel leuk en fantaseert al over hoe het zal zijn. Gewoon wat nuchterder ook denk ik. Dat is toch wel handig als je een man bent denk ik hoor Ik moet soms ook gewoon proberen wat makkelijker te denken. Weet zeker dat ik echt wel dol op mijn eigen baby zal zijn. Maar het is wel allemaal zo nieuw. Ik heb nog nooit een baby vast gehouden. Durf dat nooit. Mijn vriend pakt zo baby's vast van andere en vind dat ook enig. Dus hier zijn de rollen een beetje omgedraaid denk ik Straks kan mijn vriend mij nog gaan leren hoe ik het beste mijn eigen kind kan vasthouden. Fijne zondag! Ik ga lekker genieten van een relaxt dagje.
Vorige week maandag was onze kinderwagen geleverd, maar eigenlijk nog geen tijd gehad om het boeltje uit te pakken. Eric was aan het stofzuigen, dus ik ging eens even de technische vrouw uithangen, hahaha. Alles ging goed....tot ik bij die maxi cosi adapters kwam...geen idee hoe ze in elkaar moeten, hahaha. Dus toch mannetje maar even geroepen, maar nu staat ook de kinderwagen klaar. Helemaal leuk....kan niet wachten tot ik met die klein kan gaan wandelen! Verder hier ook echt een relax dagje...wil zo wel even een wasmachine aanzetten, maar verder doe ik lekker niets. Beetje lezen, beetje borduren, beetje scrappen....heerlijk! Morgen maandafsluiting, dus druk genoeg....woensdag lekker vrij!
hoi meiden, wat een heerlijk weertje is het vandaag al zit ik lekker op de bank tv te kijken haha @frisje, wat leuk dat je zoveel spulletjes hebt gekocht!! Wat geef je dan al snel veel geld uit he? Ik schrik er elke keer weer van als ik bij de kassa kom! @leontine, mijn man is ook wel zo hoor! Hij legt niet uit zichzelf zn hand op mn buik, ik moet het echt vragen. Komt misschien ook omdat hij het nog niet echt heel goed kan voelen van buitenaf, alleen als ik lig kan je het af en toe wel voelen! Vrijdag zagen we mn buik zelfs heen en weer gaan. Ik blijf het zo bijzonder vinden om het te voelen, kan er helemaal om dubbel liggen als hij druk doet! Vanochtend ook, was al vroeg wakker maar wou nog slapen en dan voel ik m zo stompen dat ik gewoon moet lachen! Maakt me erg gelukkig! @anskev, hoe is het gegaan bij je echo?! @pretecho, wij hebben donderdag een pretecho! jeej jullie begrijpen dat ik nu extra veel ga drinken van te voren haha wil niet weer balen van de echo! Ben erg benieuwd hoe het er nu uitziet! Heeft er nog iemand anders binnenkort een pretecho? @kindekamer, morgen worden de muren gestuukt en volgende week behangen! Eind deze maand komt het kamertje alweer. Toen we deze gingen bestellen leek het nog zo ver weg!
@ beebje wij hebben pas eind april onze pretecho ben echt super benieuwd! Bijzonder he dat je het nu zo lekker voelt! Ben er elke keer weer blij om! @ leotine wij willen ook zo'n stokke stoel vind hem alleen vrij prijzig dus we moeten maar wat donaties krijgen hiih! @ libra mooi buikje begin je al te krijgen meid! Kan me voorstellen dat als je zo'n strakke platte buik hebt dat je de beeb lekker ziet bewegen ! Kan me voorstellen dat als je nog niet in de planning had om zwanger te worden dat het even wennen is dat er straks een mini mensje is om mee rekening te houden! @ frisje heerlijk toch meid lekker shoppen, het is even ineenkeer veel geld maar he het moet er toch komen het is ook wel wat sneu om het in een aardappelkistje te leggen hihi! @ hier vandaag ook even bij de babydump geweest, heb een boxkleed gekocht een mobiel voor boven de box, en een babyfoon maar mijn schoonzus zei dat ik die maar terug moest brengen want ze hadden er toch wel eentje liggen! Verder zitten we even op marktplaats te kijken naar een box, want we vinden ze nieuw toch nog vrij prijzig! Verder weinig te melden, behalve dat ik flink snotterig ben helaas en dat ik nu ook echt begin te groeien ( mijn buik dan ) zal binnenkort ook eens een foto plaatsen! Nu weer lekker verder genieten van een luie zondag
vandaag erg lange dag gewerkt, moet zeggen viel me erg dik tegen helaas, me bekken speelde een grote rol en de moeheid sloeg toe.. morgen en overmorgen gelukkig 2 korte ochtendiensten van 3 uurtjes.. lees dat er veel mensen naar babydump zijn gweest en leuke dingen hebben gehaald.... donderdag hebben we de herhaling van de 20 weken echo, kunnen we ons frummeltje weer lekker bekijken en maar hopen dat ons kindje het hoofdje nu wel wil laten zien! ik ga me oogjes sluiten ben moe,bekkenpijn en morgenvroeg gaat me wekken weer erg vroeg! ik lees morgen even rustig alle berichtjes lezen... trusten allemaaal!!!!!!!!!!!!
Afsprakenlijst 02-04 Anskev 20 weken echo 8.30uur 02-04 Puschel 20 wkn echo, 9 uur 05-04 Yara89 controle VK 05-04 sweety8 herhaling 20 weken echo 12:30 uur 10-04 Nannie controle gyn 10-04 Woezelenpip1980 controle vk 11-04 Marleentje26 controle vk om 09.00 12-04 sweety8 controle vk 13-04 Isa controle gyn 14-04 Annet1985 controle vk 16-04 Leontine 3d echo 13.00 18-04 Yasmin controle vk 18-04 Sher controle vk 25-04 Isa controle gyn 25-04 Leontine controle vk 28-04 annet1985 pretecho 26 weken 10.00 28-04 Libra1 pretecho 26 weken 01-05 Sher pretecho 26 weken 06-05 Yara89 pretecho 26 weken 09-05 Yasmin pretecho 27 weken 11-05 Isa groeiecho 28 weken 07-06 Isa groeiecho 32 weken Verwachte uitgerekende datum 26-07 marleentje26 (2e kindje)/ZH/FV 31-07/01/08 Fokje (3e kindje)/thuis/combi FV,BV/verrassing 01-08 Scooby26 01-08 Frisje (1e kindje) 01-08 Niqi79 (1e kindje) 01-08 Maxje (1e kindje) 01-08 Jel123 (1e kindje) 03-08 Soekie (2e kindje) 03-08 Beebje2012 (1e kindje)/ZH/FV 03-08 Isa28 (1e kindje)/ZH/BV/verrassing 03-08 Leontine78 (1e kindje)/ZH/FV/meisje 03-08 Libra1 (1e kindje)/TB?/BV/ 03-08 MilkHd (2e kindje)/TB/BV/verrassing 04-08 Jessica (1e kindje) 04-08 annet1985 (1e kindje)/ZH/combi FV,BV meisje 04-08 Sjorsjette (1e kindje) 04-08 Zazu (1e kindje)/ZH/BV/verrassing 04-08 Sweetygirl84 04-08 woezelenpip1980 (3e kindje)/ZH/BV/ 04-08 Marilou (1e kindje)/TB/BV 05-08 Beebje 2012 (1e kindje)/ZH/FV/meisje 05-08 ruby82 (2e kindje) 06-08 Nath86 (1e kindje)/ZH/BV/ 06-08 Yasmin84 (1e kindje)/ZH/BV/meisje 07-08 Augustus baby 07-08 Eva33 08-08 Sher (1e kindje)/ZH/FV/meisje 08-08 Wish2bpregnant (2e kindje) 08-08 sweet Lilly/TB/BV/jongen 08-08 Coortje (3e kindje) 08-08 CenM (1e kindje)/ZH/BV/meisje 09-08 Yara89 (1e kindje)/TB/BV 10-08 jup (1e kindje) 10-08 Bellabella (2e kindje) 11-08 anskev (1e kindje)/ZH/FV/meisje 11-08 Zussie (1e kindje) 11-08 Puschel (1e kindje) meisje 11-08 Gold (1e kindje) TB/BV 12-08 sweety8 (1e kindje)TB/BV???? 13-08 L0nneke (2e kindje) 13-08 Nannie (2e kindje)/ZH/BV/???? 13-08 Lentekind 1 kindje 14-08 Miloe86 (1e kindje) 15-08 Nrg50 (2e kindje) 19-08 Lilalief (2e kindje)/ZH/BV/meisje Vlindertjes Goofychick Balou1 Lauren84 Linny24 Hopelessinlove Jolan0 Nelly (ma 11 weken)
Hey meiden, Net terug van de 20-wkn echo en ook hier alles in orde met de kleine uk. Mijn gevoel werd bestigd dat die kleine erg beweeglijk is en nu weet ik ook zeker dat die rare duwen in mijn onderbuik karate-trappen zijn. Dus ipv moeten springen en waterdrinken om die kleine te laten draaien was 't hier ik ga wel even verder en probeer dadelijk nogmaals te kijken want de kleine beweegt te veel. Daarbij werd ik hier ook weer terug geplaatst naar mijn oorspronkelijke datum want de kleine is al wat groter en zwaarder dan dat ie nou zou moeten zijn. Welk grappig om na te gaan dat je nu al een kleintje in je buik hebt van bijna 500gr. 470gr om exact te zijn. Maar 't is gelukkig niet extreem. Volgende week weer controle bij de vk en dan zal ik wel te horen krijgen of ze mijn suiker nog een keer gaan checken Nou een rits mooie plaatjes weer mee gekregen, zal straks proberen om de meest duidelijke aan jullie te showen. En wat denken jullie....... hoe beweeglijk die kleine uk ook is, de beentjes blijven op een bepaalde hoogte netjes bij elkaar. Het blijft een verassing!
Afsprakenlijst 02-04 Puschel 20 wkn echo, 9 uur 05-04 Yara89 controle VK 05-04 sweety8 herhaling 20 weken echo 12:30 uur 10-04 Nannie controle gyn 10-04 Woezelenpip1980 controle vk 10-04 Anskev controle vk 11-04 Marleentje26 controle vk om 09.00 12-04 sweety8 controle vk 13-04 Isa controle gyn 14-04 Annet1985 controle vk 16-04 Leontine 3d echo 13.00 18-04 Yasmin controle vk 18-04 Sher controle vk 25-04 Isa controle gyn 25-04 Leontine controle vk 28-04 annet1985 pretecho 26 weken 10.00 28-04 Libra1 pretecho 26 weken 01-05 Sher pretecho 26 weken 06-05 Yara89 pretecho 26 weken 09-05 Yasmin pretecho 27 weken 11-05 Isa groeiecho 28 weken 07-06 Isa groeiecho 32 weken Verwachte uitgerekende datum 26-07 marleentje26 (2e kindje)/ZH/FV 31-07/01/08 Fokje (3e kindje)/thuis/combi FV,BV/verrassing 01-08 Scooby26 01-08 Frisje (1e kindje) 01-08 Niqi79 (1e kindje) 01-08 Maxje (1e kindje) 01-08 Jel123 (1e kindje) 03-08 Soekie (2e kindje) 03-08 Beebje2012 (1e kindje)/ZH/FV 03-08 Isa28 (1e kindje)/ZH/BV/verrassing 03-08 Leontine78 (1e kindje)/ZH/FV/meisje 03-08 Libra1 (1e kindje)/TB?/BV/ 03-08 MilkHd (2e kindje)/TB/BV/verrassing 04-08 Jessica (1e kindje) 04-08 annet1985 (1e kindje)/ZH/combi FV,BV meisje 04-08 Sjorsjette (1e kindje) 04-08 Zazu (1e kindje)/ZH/BV/verrassing 04-08 Sweetygirl84 04-08 woezelenpip1980 (3e kindje)/ZH/BV/ 04-08 Marilou (1e kindje)/TB/BV 05-08 Beebje 2012 (1e kindje)/ZH/FV/meisje 05-08 ruby82 (2e kindje) 06-08 Nath86 (1e kindje)/ZH/BV/ 06-08 Yasmin84 (1e kindje)/ZH/BV/meisje 07-08 Augustus baby 07-08 Eva33 08-08 Sher (1e kindje)/ZH/FV/meisje 08-08 Wish2bpregnant (2e kindje) 08-08 sweet Lilly/TB/BV/jongen 08-08 Coortje (3e kindje) 08-08 CenM (1e kindje)/ZH/BV/meisje 09-08 Yara89 (1e kindje)/TB/BV 10-08 jup (1e kindje) 10-08 Bellabella (2e kindje) 11-08 Anskev (1e kindje)/ZH/FV/meisje 11-08 Zussie (1e kindje) 11-08 Puschel (1e kindje) meisje 11-08 Gold (1e kindje) TB/BV 12-08 sweety8 (1e kindje)TB/BV???? 13-08 L0nneke (2e kindje) 13-08 Nannie (2e kindje)/ZH/BV/???? 13-08 Lentekind 1 kindje 14-08 Miloe86 (1e kindje) 15-08 Nrg50 (2e kindje) 19-08 Lilalief (2e kindje)/ZH/BV/meisje Vlindertjes Goofychick Balou1 Lauren84 Linny24 Hopelessinlove Jolan0 Nelly (ma 11 weken)
Ooh wat fijn dat het allemaal in orde was Anskev! Wat een portret zo'n beweeglijk jongetje/meisje Wat een gewicht toch al he?! Maar zo extreem is het toch idd nog niet!? Je bent nu precies 21 weken?! Mijn beebje woog met 20 weken 393 gram, ze schijnen nu per week 100 gram te groeien, dus dan klopt dat wel ongeveer met jou. Maar wel goed dat ze er extra op letten natuurlijk. Ben benieuwd naar je echofoto's! Geniet er van!
Haha heb je stiekem mijn kindje die ban mij deed precies hetzelfde haha! Maar super meid dat alles goed rad ! Willen jullie wel weten wat het is?
@annet1985: Tot voor dit weekend had ik zoiets ik wil het graag wel weten, vriendlief zoiets van zolang die kleine maar goed gezond is en dat er alles op en aan zit dat is voor mij belangrijker. En zelf had ik afgelopn weekend ook zoiets 't maakt me niet uit. Alles wat we al hebben en wat we nog willen/moeten halen is toch in neutrale kleuren. En ergens vind ik het toch ook wel speciaal dat we nu pas met de geboorte erachter komen wat het geslacht van ons kindje is.
Hier vandaag ook de 20 weken echo gehad. Hij was maar heel kort (20 minuten) ondanks dat de kleine ook druk in de weer was. Alles goed met de kleine meid. Zij weegt ook al bijna 500 gram. Mooi om haar weer terug te zien en te zien hoe alles is gegroeid. @anskev Fijn dat jouw echo ook goed was. Je hebt een preuts kind. Netjes de knietjes bij elkaar houden en niets laten zien.