Fijn al die goede 20-weken echo's @anskev: toch grappig dat de baby zijn/haar geslacht niet heeft laten zien. Wordt het idd een mooie verrassing bij de geboorte Hier gaat alles goed, afgezien van hoge bloeddruk natuurlijk, maar daar voel ik weinig van. Werk nu halve dagen en duik na de lunch meteen mijn bed in tot half vier. Merk wel dat ik er er een stuk rustiger van wordt en dat de baby die rust ook wel fijn vindt. Hij/zij gaat zodra ik echt heel rustig lig, helemaal los! Hahahaha iemand had het over karatetrappen, daar kan ik ook over mee praten! Ben benieuwd hoe dat straks gaat als ie groter is... Aauuwww
Ha meiden, Wat heerlijk om te lezen hoe iedereen bezig is! Spulletje verzamelen etc, voel me af en toe echt zo n onrustig beestje wat lapjes moet zoeken om een nestje te bouwen . Mijn poezekind heeft twee jaar geleden een nestjes gekregen en ik snap nu helemaal hoe ze zich voelde . Hoop dat ik me straks net zo trots en tevreden voel als deze dame: Bekijk bijlage 235199 Hier grote veranderingen, de oudste gaat volgende maand op kamers. Dit zorgt ervoor dat de middelste naar haar kamertje kan en het beebje op die kamer. Ook al is het misschien maar voor even vind ik het wel heel fijn om toch een plekje te kunnen maken! Heb vrijdag een mooi kastje gekocht, antieke meidenkast. Wij houden niet zo van wit en grijs, dus gebruiken de antieke commode en nu dus ook een kastje. Zaterdag alles er ingelegd, moet nog wassen en de planken bekleden, maar zo leuk!!!!. Lichamelijk gaat t redelijk goed, wat maagzuur en krampen in de kuiten, moet smiddags echt gaan liggen anders doen mijn heupen het niet meer, maar moet zeggen dat t me vooralsnog meevalt. Omdat ik al een slecht lijf heb had ik ingecalculeerd dat het moeilijk kon worden. Pijn heb ik altijd al dus daar kan ik redelijk mee omgaan gelukkig. Gisteren heerlijk gezeild. Rode kop ondanks de zonnebrand. Met angst en beven gekeken of t niet raar vlekkerig werd, maar nu lekker kleurtje gelukkig . Nu ook voor het eerst aan het aankomen, even slikken op de weegschaal. Owwwwwja, die buik zit er niet voor niets . Voel me zelf erg goed, misschien gek? maar voel me erg vrouwelijk en sexy. @verrassing, bij ons blijft het uiteindelijk ook een verrassing. Vind t toch wel bijzonder om het niet te weten. @borduren, wat ben je aan het maken Leontine? Ben beieuwd! Foto? @trouwen, woeha, dat is echt al snel. Bijzonder hoor met een friemel in je buik. @vriend, hier wordt buik regelmatig even vastgehouden. Hij heeft heerlijk warme handen, dus vind dat erg prettig. Voelen kan hij nog niets, placenta ligt helemaal aan de voorkant. Jammer, maar hopenlijk komt dat snel. Wat er in zijn hoofd speelt kan ik niet helemaal plaatsen. Soms komt hij ineens met iets wat hij heeft gelezen en soms denk ik huh, weet je dat niet? @kosten, alles is duur! Wij hebben het geluk dat we mooie dingen krijgen en dat ik handig ben op het internet. Ben een heel eind kompleet. @wassen, waneer gaan jullie wassen? Probeer me te beheersen, maar heb enorme was drang. Is alles niet fris meer straks, dus probeer me te beheersen..... Nu lekker in bed tv kijken. Fijne avond nog! Eva
@Yara ja nog 1,5 week he! hier nog niet echt kriebels moet ik zeggen. Komt volgende week denk ik. Maar ben er behoorlijk nuchter onder moet ik zeggen. Alles is geregeld en loopt voor nu nog via plan! Ben gister wel verrast met toch een vrijgezellenfeestje. Super lief en leuk dat ze dat op zo'n kort termijn toch ook nog hebben weten te regelen.
Yara: ja nu wordt het echt spannend. Maak je niet druk, het komt allemaal wel op zijn pootjes terecht. Ik duim alvast voor mooi weer. anskev: Begrijp ik het goed? Trouw jij ook op de 13e? Leuk dat je nog bent verrast met een feestje. Hebben jullie nog iets "geks" gedaan of gewoon gezellige meidenavond? Jullie zijn toch niet bijgelovig? Ik ben op vrijdag de 13e 13 geworden, is eigenlijk een beetje mijn geluksgetal
Hey meiden, Even klagen hoor. Het is sinds een lange tijd dat ik er snachts uit ben gegaan. Het is al wel zo dat ik al heel lang niet meer aan een stuk doorslaap, maar als ik rustig bleef liggen viel ik wel weer in slaap. Nu zo een onzettende maagzuur en heel erg last van mijn heupen. Ik heb zojuist maar 2 droge boterhammen gegeten tegen het maagzuur. Ik hoop dat het werkt. Anders moet ik binnenkort toch op zoek naar Rennies of zo. Ik hoop dat het van mijn heupen weer wegtrekt. Vanavond voor het eerst zwangerschapsyoga misschien helpt dat ook En woensdag ochtend lekker zwangerschapszwemmen. Nou ja nog even opzitten en dan maar weer terug het bed in. Over 4,5 uur gaat mijn wekker weer veel liefs, Frisje
Morning girls! Anskev, hier ook nog niet echt zenuwen, maar wel een enorme lijstjes drang. Zijn we niks vergeten en hebben we alles wel geregeld Maar gisteravond nog even goed ervoor gaan zitten en we hebben het allemaal prima geregeld Dus nu kan ik het weer voor even loslaten Donderdag mijn jurk weer passen, als alles past krijg ik m meteen mee naar huis! Lief dat ze je verrast hebben met een feestje! Was het leuk? Ik heb afgelopen zaterdag mn vrijgezellenfeest gehad, was een topdag! Compleet met vossenjacht, Engelse high tea, stripster, Indische rijsttafel en naar de kroeg 's avonds Eva, wat een mooie foto! Mooie poes ook Trouwen met een kleine in je buik is inderdaad echt heel bijzonder, kijk er ook enorm naar uit. Wassen: die neiging heb ik nog niet Maar ik ben nog bezig met een muurschildering op de babykamer, dus alle spullen voor de baby (incl. kleertjes) verdwijnen nu in tassen in de kast Als alles dadelijk staat denk ik dat ik ook wel wasneigingen krijg Puschel, dankje! Ik hoop in ieder geval dat het niet regent Voor de rest maakt het niet zoveel uit Frisje, balen van je nachtelijke bezoekje! Ik zou inderdaad toch op zoek gaan naar Rennies. Kunnen geen kwaad in de zwangerschap en werken prima! Wat ook werkt is een glas melk of een bakje vanille vla Voor je heupen, misschien een (voedings)kussen in bed leggen? 1tje tussen je benen en 1tje onder je buik Ik heb vannacht ook behoorlijk last gehad van mn buik en rug, dus denk dat ik er ook niet aan ontkom om wat extra kussens mee naar bed te nemen
Balen Frisje, Ik hoop dat je nog hebt kunnen slapen. Ik heb er ook regelmatig last van. Gehad. Momenteel gelukkig even niet.. Hopelijk heb je iets aan de yoga. Ik ben gisteren voor het eerst naar de Cesar therapie geweest en heb gelijk wat trucjes geleerd om goed te zitten en op te staan en een oefening voor mijn bekken. Sterkte vandaag.
@Puschel, ja ook ik ga de 13e trouwen en nee hoor absoluut niet bijgelovig. Bij ons was 't meer een kwestie van gemeentehuis bellen wanneer er plek was en wat voor ons dan het beste uitkwam. Dus zo doende. En daarbij voor de japanners is het juist een geluksgetal: van 13 kun je namelijk 1+3=4 maken (4 brengt daar geluk), april is de 4e maand, jaar '12 kun je weer 3x4 van maken en laten wij nou ook nog om 4uur trouwen .... Dus ons geluk kan niet op. Mijn vrijgezellenfeestje/avondje is idd gewoon een leuk meidenavondje geworden. Ze weten dat ik nu verzot ben op brood en al was op ijs dus hadden ze een broodbuffet met aansuitend ijsbuffet geregeld. Daarna nog gezellig wat zitten kletsen en wat samen gedronken en niet te laat naar huis want de volgende morgen stond de echo op t programma. @Yara, ik heb mijn jurk al thuis. Mijn moeder is gelukkig zelf ook heel erg handig en de jurk hoefde alleen bij het bovenlijfje ingehaald te worden. Heb 'm dan ook al weer meerdere malen aangehad om te kijken dat zeker alles nog paste. En ik moet zeggen nu mijn buik steeds harder begint te groeien komt ie alleen nog maar mooier uit in de jurk. Jij heel veel plezier met het weer te mogen passen van je jurk en idd we gaan duimen voor mooi weer de 13e.
Anskev, wat handig dat je moeder zo handig is! Hier ook een handige moeder, maar ik heb een uhh, nogal dure jurk. En de vermaakkosten zaten erbij in, dus vandaar dat ik m door de coupeuses van de bruidszaak laat vermaken. Mijn buik komt ook alleen maar mooier uit nu! Ben er helemaal blij mee! Zal wel een paar foto's komen showen na de 13e Of ja, dat wordt wel een week later, want we gaan meteen zaterdag op huwelijksreis naar Malta voor een week Super, zo'n brood en ijsbuffet! Als het maar gezellig is toch, dat is het belangrijkste!
Ja, Yara en Anskev, niet vergeten foto´s te plaatsen! Lijkt me zo bijzonder met een kleintje in je buik te trouwen!
o wat leuk dat er 2 meiden gaan trouwen!!!!!!!! alvast een hele fijne dag toegewenst en heel mooi weer en veel geluk!! van ons is alweer een tijdje geleden juni 2005 de heetste dag van dat jaar poeh dat was zweten haha wat is er wat drinken door heen gegaan echt ongeloofelijk maar het was een dag zoals wij ons voorgesteld hadden dus erg tevreden! nu bijna 7 jaar verder een mooi gezinnetje "smelt" onze oudste is nu wel erg ziek hij heeft de waterpokken echt overal er is geen stukje huis vrij op elke vinger onder zijn voetjes echt niet te geloven het ergste wel in zijn mondje en op zijn piemeltje hij ligt ziek op de bank voor otje die pop ik hoest nog de longen uit m,ijn lijf inmiddels als 4 weken ben er bekaf van slechte weerstand en door al dat gehoest wat bandenpijn en spierpijn en veel afscheidng komt dan steeeds vrij bahbah naja niet klagen maar dragen
Zo mijn eerste break van de week. Ik heb normaal altijd op maandag vrij maar vier dagen achter elkaar vond ik toch wat lang. Dus tot mijn verlof ben ik op woensdag vrij. Ga zo eerst even wat wasgoed doen en boodschappen doen. De nieuwe kinderen ligt sinds gisteren in de winkel dus die wil ik even gaan halen. Heb een abo vanaf het volgende nummer. Verder doe ik lekker even helemaal niets vandaag.....eerst maar eens ontbijten! Fijne dag iedereen.
Fokje: ach die arme kerel, helemaal onder de pokken. Móet jij met waterpokken icm zwangerschap ook opletten? Ik dacht dat er bepaalde kinderziektes zijn waar je mee uit móet kijken, maar of waterpokken daarbij horen weet ik niet. Leontine: geniet van je eerste woensdagbreak. Je hebt er hard voor moeten knokken. Ik ben ook al twee dagen thuis. Trok het even niet meer. Ben nog niet eerder thuis gebleven ivm zwangerschap behalve de vwp dan. Een collega van mij, ook net zo ver als ik, die vanaf het begin wel of niet komt omdat zij nog steeds erg misselijk is, is heel vaak ziek of komt later. Mijn teamleider deed ineens ook moeilijk. Zo van: móet dat echt en komt dat dan door de zwangerschap en begint het nu al. Voelde me al bijna schuldig. Maar ik ga nu ook voor mijn rust en de kleine kiezen.
Morning! Fokje, he wat balen, al die zieken Beterschap! Leontine, oh, woensdag vrij is ook echt lekker! Ik ben normaal op vrijdag vrij, lekker lang weekend Toevallig deze week op donderdag, maar dat is echt geen fijne dag, dan geniet je al van je weekendgevoel en dan moet je vrijdag nog werken Fijne dag vandaag! Puschel, groot gelijk, lekker je rust nemen! Beterschap! Hier wel een redelijke nacht gehad. Had voor het eerst het voedingskussen mee in bed, omdat ik toch wel wat last kreeg van mn rug en buik soms. Heb prima geslapen, maar moest af en toe wel echt mn draai zoeken met dat ding in bed Vandaag weer werken en dan morgen vrij, moet naar de VK en voor de laatste keer mn bruidsjurk passen
hier ook heerlijk geslapen eindelijk!! ook ik moet van vrijdag t/m maandag werken in de zorg in ben benieuwd hoe me dat afgaat! morgen hebben we weer de herhaling van de 20 weken echo ben benieuwd of ons frummeltje het hoofdje nu wel laat zien! @yara89 spannend voor de laatste x bruidsjurk passen!!! vanmiddag even om een nieuwe bankstel kijken en de blije doos halen uit groningen vanavond even helemaal niks doen en lekker lui op de bank voor de buis hangen!!!
Sweety, spannend zeg morgen! Blije Doos zaten trouwens echt veel leuke dingen in vond ik! Zeker spannend, ben benieuwd of alles nog past en of er nog veel vermaakt moet worden..
WHOEEE....wat komt jullie bruiloft dichtbij!!!! Ik mag nog een weekje langer wachten...vind het nog zó onwerkelijk dat we de 21e in het huwelijksbootje stappen...hihi... Mijn jurk is nú in de maak...superspannend!! Laat het nu nog maar regenen, dames Dan is het vanaf de 13e mooi weer!!!! Nu weer aan 't werk...even snel gespiekt hier tussendoor
Zazu, vreemd gevoel is dat he! Ik zei ook al tegen mn vriend, over 10 dagen ben ik gewoon mevrouw .... Echt maf! Daar gaan we voor, mooi weer vanaf de 13e!