Goedemorgen dames, @ lilalief heel moedig besluit van jullie, maar oh zo moeilijk. heel veel sterkte gewenst meid. @ isa wat $%$% dat alles naar beneden lekte ben je mooi klaar mee gelukkig dat jullie ervoor verzekerd zijn! Wat voor maxicosi heb je nu gekocht? @ leotine ja raar he de laatste keer met zijn 2en pasen vieren vind het zo gek haha! @ hier hier lekker een paasontbijtje aan het klaarmaken, ziet er weer zo gezellig uit een mooi gedekt tafeltje eitje erbij lekkere broodjes hmmmmm. Zal zo mijn vriend roepen, maar dacht eerst hier nog even kijken ! Hier nog totaal niet met de babykamer bezig. Maar ja dat is ook een beetje uit nood geboren natuurlijk we weten nog niet wat het is en de meubels zijn er toch niet dus we wachten lekker tot eind april! Wel hebben we afgelopen vrijdag een box gekocht van marktplaats voor maar 35 euro helemaal blij mee dus! Straks lekker even met mijn mannetje op pad en de hondjes we kijken wel waar we heen gaan! Meiden fijne paasdagen en geniet er lekker van
Wat heerlijk he die paasdagen! @Isa tja dat kon je natuurlijk net niet erbij gebruiken, super vervelend, hopelijk is alles straks snel weer mooi en netjes! Wij hebben vanmorgen eerst onze eigen kamer geverfd, ik heb gewoon mee geholpen alle ramen tegen elkaar open, ach om nou niks te doen is ook nogal wat! Wij gaan straks lekker paaslunchen en dan naar mijn zusje waar de rest van de familie vanmiddag ook komt en dan gourmetten! Vannacht waarschijnlijk slapen op de andere kamer, want in die kamer is nog net niet goed denk ik zo. Toch heerlijk zo bezig zijn in huis! Iedereen lekker genieten van deze dagen! En ja ook voor ons laatste jaar met ons 2, maar vind dat totaal niet erg
Hey girls! Lilalief, wat een ontzettend heftig besluit hebben jullie moeten nemen.. Nogmaals heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd.. Sweety, dat je dat aandurft zo snel al Wij willen ook nog een weekendje weg, maar durf nog niet te boeken. Dalijk blijft de kleine 2 weken langer zitten en voel ik me totaal nog niet goed als we in september boeken. Ik hoop dat jullie er lekker van kunnen genieten met zijn drietjes! Anskev, succes met de laatste voorbereidingen meid! Isa, ohh wat balen van je muren! Gelukkig wordt het allemaal vergoed, maar het is evengoed niet leuk.. Annet, gelukkig heb je nog tijd genoeg! Geniet lekker van de paasdagen! Aug.baby, groot gelijk Ik kan ook niet stil zitten en zo lang het nog kan, prima toch! Ik maak de muurschildering op de babykamer ook zelf (is wel verf op waterbasis). Hier een lekker druk weekendje, gisteren naar de efteling geweest en vandaag ga ik naar een festival Morgen het huis lekker op orde maken, want de ochtend na de bruiloft gaan we meteen op huwelijksreis, dus dan komen we daarna in een enigzins schoon huis thuis
Ha meiden, iedereen lekker druk met leuke dingen! Even alles bijgelezen: Lilalief: Wat een moeilijke tijd voor jullie en wat een moedig besluit. Allemaal uit liefde voor jullie Juli en om haar verder leed te besparen. Heel veel sterkte voor jullie. Anett: Wij zijn ook nog niet bezig met de kamer. Eerst wordt begin juli een dakkapel geplaatst en dan kunnen de spullen uit de kamer naar zolder en dan kan de baby kamer echt worden aangekleed. Het zal hier echt werk`op het laatste nippertje` worden. Isa: balen van je waterpartij in huis. En weer extra werk erbij. Heb je wel een reden om een wasmachine met een supergrote trommel te kopen. Gisteren `gewinkeld´. Eerst bij kennissen een box opgehaald en ´s avonds bij een nichtje een kinderwagen, maxicosi, kleertjes, speelgoed, aankleedkussen, luieremmer etc ... 1 setje is bijna compleet. Wij hebben alles dubbel nodig ivm. vakantiehuisje, dan hoeven wij niet alles iedere keer heen en weer te sjouwen. Iedereen nog fijne pasen. Geniet ervan! Volgend jaar met z´n 3tjes c.q. met een kleine dondersteen erbij.
@Isa, jeetje wat een drama zeg! Pff... En dan zo'n harde buik door de drukte. Ik maak mij nu soms toch ook wel een beetje zorgen om mijn buik. Voor mijn idee ben ik helemaal niet te druk, en de verloskundige vertelde dat harde buiken heel normaal zijn en echt niet perse komen als je te druk bent. Maar ik heb dus een feestje gehad, wat erg goed verlopen is hoor, volgende dag wel weer vroeg op. En gister overdag had ik zo veel harde buiken. Dan lig ik even dan is het wel goed, maar nu komen ze bij bukken en opstaan, of zoals vanochtend in bed alleen al bij het omdraaien. Eerst vond ik die harde buiken best geinig, maar als ze vaker komen vind ik het wel irritant ondanks dat het absoluut geen pijn doet hoor. Dus...misschien moet ik toch ook af en toe wel even goed rusten. Want ze zijn er dus wel na bijna een nachtje doorhalen. Ik slaap ook wat slechter de afgelopen nachten, misschien ook door de harde buiken, of misschien maakt dat kleintje mij wakker. Want hij is altijd flink aan het bewegen als ik wakker word. @Kamer, leuk dat jullie er zo mee bezig zijn! Hier nog helemaal niet zo. Wel al wat meubeltjes opgeknapt, maar voor de rest moeten we alles nog inrichten. Hij komt wel bij ons op de kamer, dus ik ga daar een hoekje inrichten. Wij zijn trouwens gister gaan kijken bij een geboortehuis waar ik misschien wel ga bevallen. Dit is bij het ziekenhuis, maar wel heel huiselijk, en dus in de buurt mocht er wat mis gaan. Ze hebben ook een heel mooi bevalbad, dus wie weet is het wel wat om daar te bevallen, mits alles goed verloopt. Al lijkt mij thuis ook wel relaxed hoor. Hoe staat het met de namen bedenken? Hier hebben we dus al een naam. En die is al geraden ook En nu word hij al heel vaak benoemd. Vond het eerst vreselijk hoor. Soms ook wel ongemakkelijk. Maarja voor ons is het wel DE naam. (vriend en ik noemen hem al zo als we samen zijn) Aan de ene kant denk ik nu dan maar, dan zal het wel de naam zijn als nu die mensen het er af en toe al over hebben. Wel vreemd hoor, want het is een naam die niet eens in de top 100 staat Toch niet fijn om elke keer over namen te praten, misschien maar een keer streng zijn en zeggen dat we dat niet leuk vinden. Heb al een keer eerder gezegd, zal ik het dan maar gewoon verklappen?! Maar dat willen ze dan ook weer niet, maar ze willen wel alle namen die ze in hun hoofd hebben luid en duidelijk uitspreken! :x
Meiden, hoe voelt een harde buik? Ik vraag me af of ik dat al eens gehad heb. Dat is op zich een goed teken natuurlijk, maar misschien ben ik wel te lui hahahaha. Hier is de naam ook al bekend. Nog niet geraden hahahha. Eric werd van de week boos dat hem al zo noemde, maar dat doe ik eigenlijk alleen als we samen zijn. Buitenshuis is het gewoon hij hoor. Ik was heel bang om mij te verspreken met het geslacht. Maar met de naam heb ik dat helemaal niet. De naam is nog niet eigen denk ik. Isa, ik voel de baby ook het meest als ik net wakker ben. Maar ook juist als ik 's avonds rustig op de bank zit. Begin nu wel wat last van mijn rug te krijgen. Zit nu met een voedingskussen in mijn rug en dat helpt gelukkig wel. Fijne avond.
@isa jeetje dan schrik je idd wel even goed. Wel geluk bij een ongeluk heerlijk de kamer weer even fris geschilderd for free @harde buiken euhm ik weet het eigenlijk ook niet hoe het precies voelt... ondanks dat het mijn tweede zwangerschap is... toen met brenden mijn vliezen scheurden met 32 week en daarna 2 week in zh lag heb ik ze volgens mij ook nooit gehad. Hier alles lekker rustig.. werk 2 uurtjes minder ivm bekken is toch wel zwaar als je nog een kleintje hebt rondlopen en die wil toch ook wel graag af en toe s opgetilt worden etc. Brenden slaapt op zijn nieuwe kamer en is in een keer goed gegaan terwijl het toch op zolder is! Was wel trots op hem! Nu kunnen we bezig met de babykamer! Dinsdag mogen we weer even spieken als het goed is... heb er wel zin in!
hier is ook de naam al bekend, heb het nog niet horen voorbij komen ook onze frummel is sochtends als ik idd wakker word actief en savonds als ik op de bank zit. gisteren ging ik nog even douche voor dat ik op bed ging, we lagen op bed en het was super actief met schoppen, me vriend vond het al zo geweldig en heeft de hele tijd zijn hand op mijn buik gehad... zo mooi dat ie er zo van kan genieten en toch wat mee krijgt ook ik werk niet meer veel hele dagen, als ik moet werken werk ik 3 uurtjes, heb ook veel last van bekkenpijn en dan is in de zorg werken soms best wel even zwaar.. @kamer onze babykamer is helemaal klaar! en is super mooi geworden.. ga ook elke x even naar het kamertje toe om te kijken enzov.. ook hier zijn we druk met wat kleine verbouwingen bezig in huis, we hebben de hal gesloopt en word zo staadig aan weer opgebouwd zodat we een ruimere woongedeelte hebben... ook hebben we nieuwe keukenplafond erin sinds gisteren begint weer wat huis huis te lijken. wij zijn vandaag met ze alle bij me ouders gezellig wezen eten en bij elkaar geklets, wel spannend allemaal me oudste zus is vandaag uitgerekend maar is nog rustig dus erg benieuwd wanneer de kleine komt....... we wachten rustig af!! meiden allemaal hele fijne paasdagen nog!
onze naam is ook bekend trouwens... voor meisje hadden we sowieso al de naam van vorige x en zijn we nog steeds weg van! heb m al wel ergens voorbij zien komen jongensnaam zijn we ook uit en komt op zich wel wat meer voor maar niet bij iemand die we kennen...
Even kort nog zo laat op de avond Harde buiken heb ik bijna nooit.. Voelt alsof je hele buik gewoon knetterhard wordt. Alsof je een voetbal onder je huid hebt zitten Maar voelt verder niet vervelend ofzo.. Naam hebben we ook al, zijn er toevallig sinds deze week helemaal uit. Maar hier is hij ook nog niet geraden en zal ook niet gebeuren denk ik. Had op mn vrijgezellenfeest alle meiden gevraagd wat zij dachten dat de naam en geboortedatum zou worden op te schrijven, en daar zat hij niet tussen. Verre van zelfs Qua stijl zaten er wel een aantal in de richting. Maar goed, de naam die wij hebben komt ook niet veel voor. Werken gaat me tot nu toe gelukkig nog prima af, dus ik werk nog lekker 36 uur per week Ik heb dan wel een kantoorbaan, dus dat scheelt wel denk ik
Goedemorgen, en jaaa nog een dag samen vrij Na het drukke verven naar mijn zusje gegaan, en daar was het ook gezellig! Dus 1e paasdag was geslaagd! Vandaag wouden we eerst behangetje kijken, maar ik heb toch niet zoveel zin, beetje rustig aan en gewoon wat leuks doen samen, dat behangetje komt nog wel! Wil nu toch wachten tot eind mei de meubels er zijn, voor ik kan beslissen welke muur ik wil behangen, kan ik eerst nog een beetje schuiven met de meubels. Harde buiken heb ik hier geen last van, gelukkig gaat alles redelijk goed, tuurlijk wel vermoeid na een lange werkdag/week. Ook wel last van mijn rug, maar ja dat is altijd mijn zwakke plek geweest, dus zet ik me wel vaak overheen, even doorbijten denk ik dan! En tja wat namen betreft daar zijn we hier nog helemaal niet uit, blijf het moeilijk vinden, ik denk aan teveel dingen dan denk ik haha. Nou lekker genieten van de 2e paasdag, ik zal eens kijken waar wat leuks te doen is! En vanavond WEER gourmetten nu bij schoonouders.
Augustus Baby, namen vind ik ook ontzettend lastig. Ik had er een op het oog, maar manlief zat te twijfelen en inmiddels weet ik het ook niet meer. Ik heb er nog meer op het lijstje staan. Ik vind het steeds lastiger worden. Harde buiken hier volgens mij gisteren de eerste keer last van gehad. Maar kwam door en lach- en huilbui tegelijk. Zo raar Emoties De hormonen spelen hier nu ook wel op. Tot nu toe niet zo veel last van gehad. Gisteren ineens een combi-lach-en-huil-bui. Zo raar. Laatst lag ik naast de hond op de grond te janken dat wij haar toen hebben laten steriliseren en zij daarom geen puppies mocht krijgen en dat door mijn schuld. Pufcursus toch maar opgegeven voor een puf-cursus. Werd ineens bang dat ik het niet kan zonder cursus vooraf. Zullen dat ook de hormonen zijn ..... pfffff. 10 lessen yoga zonder partneravond (manlief blijf!) en een borstvoedingscursus 2dgn.
Namen... Ik vind het toch nog best lastig... Lastiger dan ik had gedacht! Meisjesnaam staat eigenlijk al een hele tijd vast en elke keer als ik denk een 'leukere' eerste naam te zien, kom ik toch altijd weer terug op de naam die we hadden Maar voor een jongen, ik heb al heeeeeel lang een naam in mijn hoofd die ik te gek vind, maar mijn vriend moet er een beetje aan wennen. Vorige week zei ie opeens: ik ben er aan gewend en vind het een gave naam (blijkbaar zijn er een aantal hele goede sporters die ook die voornaam hebben...) Hahahaha, mannen... Nu nog een discussie of we het met een 'd' of 't' schrijven. Een 't' vind ik 'zachter', maar mijn vriend is voor de 'd'... Daar komen we vast wel uit Mijn vriend wil daarnaast heel graag een tweede naam. De meisjesnaam heeft hij al vanaf jongs af aan in zijn hoofd (en betekent veel voor hem) en ik kan daar ook mee leven Maar een jongensnaam... Pfff ook lastig... We moeten er maar eens goed over nadenken
Hier zijn de namen al bekend. De meisjesnaam heb ik al heel lang in mijn hoofd en daar waren we al heel lang overuit Denk al wel 1,5jr en dat zonder daadwerkelijk bezig te zijn. Met de jongensnaam kwam vriendlief aan. Vond een jongensnaam ook wel lastig moet ik zeggen. Maar hij kwam met deze naam en dan schrijven we hem zo. Nou prima ben er helemaal mee eens en de namen passen beide bij ons. @Yara, ja de laatste loodjes nog he tot vrijdag. Wij gaan vanavond nog even babbelen bij de persoon die voor ons de foto's gaat maken.Nou nog duimen voor een beetje mooi weer en de dag maar over ons heen laten komen en genieten he! En idd hier morgen ook nog ff een poetsje erdoor. Mijn moeder komt meehelpen met de vloer. Maar morgenvroeg eerst nog even naar de vk voor controle
Vandaag was een lastige dag....ik woon in Alphen aan den Rijn....zegt dat genoeg? Ik was niet ter plekke vorig jaar maar het heeft mij behoorlijk aangegrepen, laat staan de mensen die er waren of die mensen verloren hebben. Vandaag dus wel naar de herdenking gekeken. Het is dan ineens zo dichtbij hè, en niet in Amerika ofzo. Verder mijn schoonouders te eten gehad en nu even relaxen. Straks Grey's Anatomy kijken en dan naar bed....morgen weer werken. Hoe relaxed het weekend ook was, van vandaag ben ik best moe.
vandaag ons proefdruk kaartje via de mail ontvangen, en het is in 1x goed!! vandaag de hele dag al problemen met de cv ketel pff word er gek van.moet elke x gereset worden, bang dat er een nieuwe moet komen...zit nu onder de dekentjes te wachten tot me vriend thuis komt van het werk. verder vandaag een rustig dagje gehad heerlijk!!!!
Anskev, inderdaad de laatste loodjes! Mijn duimen draaien heel hard voor mooi weer Leontine, dat is wel een heftige dag geweest dan vandaag.. Komt inderdaad erg dichtbij.. Sweety, fijn dat je kaartje in 1 x goed was! Ben je inmiddels weer wat opgewarmd?
@yara89 nee de cv ketel houdt er weer mee op.. me vriend is er nu mee aan het klooien... heb vanavond bij me ouders gezeten hielt het hier niet meer uit zo koud. morgen moeten we even iemand bellen want waarschijnlijk is de meter van hoe warm die moet worden stuk en weet de cv ketel niet hoe warm ie het moet maken. altijd op de momenten dat je het eigenlijk niet kan gebruiken maar ja is niet anders.
Sweety, balen zeg! Hopelijk kunnen ze het snel komen maken, het is er nog niet echt het weer naar dat je het zonder verwarming kunt doen succes!