Oh ben ik dan de eerste hier die jullie mag feliciteren? Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Bijzonder hè? Ik vond dat zelf nl. wel. Ik houd er helemaal niet van om in het middelpunt te staan, maar ik genoot er echt van. En wij hadden ook prachtig weer! Geniet ervan meis...! Hier is de vakantie begonnen. Even lekker een weekje niets doen. Tenminste, ik kijk heel erg uit naar de echo op maandag natuurlijk. Maar ik maak mezelf tegelijkertijd weer helemaal gek. Ik heb vannacht gedroomd dat we toch geen jongetje kregen en dat ik de echoscopiste van de 20 weken echo ging aanklagen ervoor. Want ik heb al zoveel geld uitgegeven aan jongens kleding! Het zou mij wel echt buikpijn opleveren als het nu een meid blijkt te zijn, hahaha. Ook al is ze dan net zo gewenst.
gefeliciteerd dames met jullie huwelijk! ik hoop dat jullie een super mooie en gezellige dag hebben gehad!!!
Anskev: Van harte gefeliciteerd! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad en ontzettend hebben genoten. En de kleine heeft ook lekker meegedaan. Marleen en Leontine: Fijne Vakantie dames. Zal vast wel lukken. Annett: super, bij Jou ook alles in orde. En een nette bloeddruk. Zazu: voor Jou nog net geen week. Spannend. Ook voor jullie duimen wij voor goed weer. Iedereen een fijn weekend!
yara en anskev van harte met jullie huwelijk! anskev wat fijn dat alles zo mooi is geweest en dat de kleine er zo bij aanwezig was... ben benieuwd naar de foto's! marleen fijne vakantie! Leontine jij ook lekker genieten van je vrij zijn!
Ohhh, Anskev. Wat prachtige foto's. Een stralende bruid met een schitterende jurk en boeket en een mooie babybuik in het zonnetje! Geweldig!
Mooie foto's anskev Ik hoop dat jullie allebeide (ook yara) een geweldige dag hebben gehad Super gefeliciteerd!! Hier ook raar gedroomd vannacht: ik had heeeuuullll veeeeuuulll striae op mijn buik, rug en bovenbenen! Hahaha toen ik wakker werd meteen m'n hempje omhoog, helemaal niets aan de hand. Hahaha ernstig dat je daar zo mee bezig kunt zijn...
dromen:hier ook sinds 3 nachten elke nare dromen. vannacht eindelijk niet.. striemen: hellaas heb ik al 2 strepen over me buik heen... me vriend zei je hebt 2 striemen, ik kijken zag niks maar is toch echt wel zo... ook al ben ik druk aan het smeren met olie voor striemen maar ze zitten er toch. je ontkomt er ook niet aan denk ik dan bij mezelf.. voor de rest doen we vandaag lekker rustig aan. genoeg drukte deze week gehad. allemaal nog een fijn weekend!
Dromen > hier ook zo erg van die enge dingen niet fijn striemen > tot nu toe geen last van ook bij de andere meiden niet echt alleen wat op borsten die wat duidelijker worden ..
Mooie foto's Anskev! En het valt eigenlijk helemaal niet op dat je zwanger bent, voor de buitenwereld dan denk ik. Misschien iets klein buikje Ik heb weer nieuwe buikfoto's, maar ik zie geen verschil met vorige week. Misschien moet ik soms maar iets minder vaak foto's maken ipv elke week Gister bezig geweest met het wiegje, gaat heel leuk worden denk ik! Binnenkort gaan we de slaapkamer helemaal opknappen, en maar beetje passen en schuiven met de babymeubels, want het moet allemaal op onze kamer passen Hier nog geen striae, ik smeer af en toe wel een cremetje erop. Maar vergeet het altijd, en heb er nooit zin in. Volgens mij maakt het inderdaad ook allemaal niet zo uit. Je krijgt het of je krijgt het niet. Ik zelf denk dat ik niet zo gevoelig ben daar voor. Ze zeggen dat het ook erfelijk bepaald is he?! Als je moeder(of oma/familie) veel last hadden van striemen dan is er een grote kans dat jij dat ook krijgt. Mijn moeder had nergens last van. Dus hopelijk ik ook niet
Prachtige foto's Anskev! Echt supermooi zwanger bruidje! Ik heb nu ook nog geen rode striemen, maar ik heb wel striemen van voorheen. Ik ben dik geweest, toen weer minder en nu weer meer....tja, dat is niet goed voor je lijf, hahaha. Nog 5kg...dan ben ik officieel zwaarder dan ooit
Ik denk dat het wel normaal is dat als je zwanger bent je zwaarder word dan ooit Ok tenzij je eens echt ernstig overgewicht hebt gehad. Ik moet ook nog een paar kilo en dan ben ik ook zwaarder dan ooit haha. Hier trouwens een vermoeden van een beginnende blaasontsteking. Daar moet je wel mee oppassen tijdens zwangerschap toch? Normaal als ik dat voel opkomen neem ik van die cranberry + C capsules, maar geen idee of dat mag als je zwanger bent, wel ingewikkeld vind ik dat met pillen. Heb trouwens nog nooit een heftige blaasontsteking gehad, nam altijd gauw die capsules en dan ging het weer over Morgen maar eens informeren. Slaap lekker allemaal!
Volgens mij mag je die capsules gewoon slikken hoor! Maar wat je ook kan doen ie cranberrysap drinken! Blaasontsteking komt vaak voor bij zwangere vrouwen! Maar voor de zekerheid even je plas inleveren weet je het zeker! Hier nog steeds 2 kilo aangekomen van de 5 die ik kwijt was dus de stand is nu -3 kilo! Hier ook nog geen extra strepen die ik nog niet had haha!