Zo ik heb alles weer bij gelezen! Even een berichtje over mij zelf hoor Gaat gewoon goed allemaal. Alleen vrijdag heb ik echt bijna een hele dag last gehad van harde buiken. Ontelbaar veel. Sowieso bijna 3 uur lang om de paar minuten een harde buik. Het was steeds ontspannen en dan trok die weer helemaal samen. Op een gegeven moment echt niet fijn meer. Ik ben gaan liggen maar het ging maar niet weg. Ik heb toen gebeld want op internet lees je toch enge dingen. Maar volgens de vk niks om mij zorgen om te maken. Volgens haar merk ik ze gewoon heel erg op, en het kan gewoon dat als je beebje heel druk is dat het extra geprikkeld word allemaal. Hij was ook wel heel druk, maar had meer het idee dat dit kwam omdat die baarmoeder elke keer zo aangespannen werd. Ik ben toen 1,5 uur gaan slapen, want misschien was gewoon rustig liggen niet ontspannen genoeg. En gelukkig was het daarna weer weg. Nu geen last meer van gehad. Niet zo veel in ieder geval! Ik had het trouwens die ochtend wel gezellig gehad met mijn vriend zeg maar, dus misschien dat mijn baarmoeder wat overprikkeld was En de dagen daarvoor weer redelijk fanatiek gesport. Ik heb mij voorgenomen om nu na een dag sporten sowieso een dag rust te nemen. Verder creatief bezig geweest. Het wiegje wat ik had gekocht heb ik wat opgepimpt! Het was eerst gewoon een wit wiegje. Wel schattig toch?!
@libra: Heeeeel herkenbaar! Ik heb dat ook als ik het 'erg gezellig' heb gehad Soms echt nog een paar uur daarna. Heb het er met een vriendinnetje eens over gehad en zij had exact hetzelfde, dus ik maak me er geen zorgen meer om En dat wiegje is echt te gaaf! Is echt supermooi geworden!! Ik ga ons wiegje en ledikantje en commode ook met behang bekleden als er overblijft, leuk idee!
Libra: Wat is de wieg mooi geworden. Mooi effect met behang. Ik heb in onze slaapkamer ook 3 grote schuifdeuren behanden. Werkte perfect. Ik heb nog geen echte last gehad van harde buiken, maar ik zou ook schrikken als het zo tekeer zou gaan. Maar ik lees hier dat het vrij `normaal` is na wat gezellige uurtjes. Dan weet ik dat in elk geval ook alvast ... Zazu: Ik ben benieuwd hoe het geweest is gisteren en of jullie het droog hebben kunnen houden. Sweety: en, volgens mij ben je al tante en horen wij daarom niets Augustus Baby: vervelend van je rug .... ik hoop dat het weer beter gaat, en niet meer met die zware 4er buggy lopen. Laat je collega´s maar lekker sjouwen ...
Hey meiden! Ik heb echt niks terug gelezen, sorry alvast Ben weer terug na mijn heerlijke bruiloft en fijne zonnige huwelijksreis Heb een prachtige dag gehad! Het weer was super, we hebben lekker 'rustig aan' kunnen doen. Daardoor heb ik het feest ook helemaal goed volgehouden en heb ik er ten volle van kunnen genieten En omdat jullie het zijn, even een fotootje Haal em morgen ofzo wel weer ff weg Ga proberen het vanaf nu weer bij te houden allemaal
@Yara wat een mooie foto! moet heel goed kijken voor een mooi buikje! Fijn dat jullie het zo mooi hebben gehad. @libra mooi dat wiegje knap gedaan! en die harde buiken kan idd combi zijn volgens mij van sporten en het andere sporten zeg maar hihi
Ga vanmiddag alles bij lezen! Wat zag je er prachtig uit yara heel mooi! En inderdaad buikje valt bijna niet op! Alles ook goed gegaan op vakantie?
Wow Yara wat prachtig! Je kunt ook echt zien dat jullie daar genieten Super! Fijn dat je van alles hebt kunnen genieten! En nu dus een mooi bruin kleurtje? Ik hoop toch echt dat het hier ook nog wat beter gaat worden komende week alweer alleen maar regen zag ik. Als het over 3 weken dan maar super weer is, dan gaan we een weekje weg in Nederland dus zal wel fijn zijn! En dan nog maar 2 weken werken en dan heerlijk vrij heb er nu al zin aan!! Mijn rug gaat gelukkig wat beter, al heb ik ook niet veel gedaan het weekend! Zal straks wat in huis doen hopelijk blijft het goed gaan!!
Dankjewel meiden! En uhh nee, ik ben niet echt bruin geworden De zon was erg fel op Malta en ik wilde niet verbranden. Ben wel een beetje verkleurd, maar niet noemenswaardig Hebben een super vakantie gehad En nu weer back to the old life Aug.baby, volgens mij wordt het dit weekend toch ook al wat beter weer? Wij gaan dit weekend hier in Nederland een weekendje weg
Yara, wat zien jullie er mooi uit! En je moet idd weten dat je zwanger bent! Helemaal leuk. Mijn berichtje van gisteren is weg? Via de telefoon gedaan, dus ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan ofzo. Libra, wat een gaaf wiegje is het geworden. behang van Lief!? leuk hoor.Tja, en die harde buiken....ik heb dat nog niet dus ik heb geen idee of het heel erg vervelend is! Hier weer aan het werk vandaag. Moest toch wel even zin maken toen de wekker om 6.30 uur ging. hahaha. Nog 9 weken werken voor mij....lekker hoor!
Ik heb even een vraagje! Nu hebben we hele leuke behangetjes gezien, maar ik weet nou niet zo goed welke ik het mooist vind! We weten niet wat het gaat worden, en kleden verder aan met de kleur turquoise, dat zit dus in beide behangetjes. Nu is alleen de ene ook met fel roze, en ben bang dat als het een jongetje word niet zo leuk is. Op het voorbeeld staat het met 1 turquoise strook er tussen wij willen dan waarschijnlijk 2 turquoise stroken er tussen doen, ben erg benieuwd naar jullie meningen!!
hoi meiden! Hier weer een teken van mijn kant haha. We zijn lekker een week naar zeeland op vakantie geweest! Heerlijk ontspannen en we hebben nog best lekker weer gehad gelukkig! Jens vond het geweldig aan zee op het strand schelpen zoeken en de bootje kijken. Lekker genoten dus. leontine: ik las al dat jij ook die suikertest hebt gehad. Weet je ondertussen al meer hoe het nu verder gaat? Ik moet aanstaande donderdag voor die test. Ben benieuwd want ik moet 's morgens dus gelijk eten anders ben ik super misselijk en loop ik continu te kokhalzen dus ja dan op pad en 2 uur nuchter blijven... Yara: wow meid je straalt helemaal en wat een prachtige jurk. Augustus baby: moeilijk hoor! allebei leuke behangetjes!!! Dus ja wat is wijs. Vind het allebei kunnen voor zowel jongens als meisjes. Dus aan mijn heb je niet veel haha Hier zijn we weer aan het twijfelen gegaan. Jens ligt nu op een kleine kamer en wij op de grote. We hebben dus maar 2 slaapkamers. De uk zou in het begin bij ons liggen en daarna bij Jens. Nu denken we er dus aan om al te gaan wisselen van kamer. Dat Jens de grote kamer krijgt en wij de kleine met de uk. Die na verloop van tijd naar Jens zijn kamer gaat zodat ze samen liggen. Dan hebben beide meer plek. Maar ja dat word dus alles omzetten incl waterbed... En is het inderdaad makkelijker om nu al zelf op een kleine kamer te liggen en Jens alleen een grote... Dus we denken er nog even over na haha En heb zojuist de afspraak gemaakt voor aanstaande zaterdag de 3d4d echo! Ben benieuwd en kijk ernaar uit om naar ons mannetje te kijken!
Yara: Wow, wat zien jullie er mooi uit en jij straalt helemaal en als je het weet zie je ook een mooie babybuik. Fijn dat jullie ook zo hebben genoten en het ook op vakantie allemaal naar jullie zin is geweest. Nu weer: back to normal life ... naja, je hebt iets moois om na te genieten en iets prachtigs om naar uit te kijken ... zal wel lukken Augustus Baby: Allebei de behangsoorten zijn mooi. Ik vind die met het roze/pink wel wat warmer. Ik denk dat het ervan afhangt hoe veel banen je doet. Zijn het maar 1 of 2 in "roze" dan kan het ook voor een jongetje. Zijn het er meer, dan wordt het misschien te zoet. Lastig he, behang en kleuren uitzoeken. Wij hebben glasvezelbehang. Die moet ik alleen overschilderen, maar nu heb ik gisteren bedacht dat ik op een muur een muurschildering wil. Die ben ik dus nu aan het uitzoeken. a) kijken wat ik leuk vind en b) kijken dat het niet te moeilijk is Marleen: Wel een hele klus hoor zo'n kamerverhuizing met waterbed. Tja, wat is wijsheid. Zou het niet te klein zijn met de kleine uk en jullie dan op de kleine kamer?
Mooi Yara! Je ziet echt niet dat je zwanger bent daar Leuk dat jullie mijn wiegje mooi vinden! Het is inderdaad van lief behang, wel leuk idee om dat op meubels te plakken. Misschien ga ik ook nog een kast "pimpen". En nog over de harde buiken, ik had wel gelezen dat je daar flink last van krijgen na een gezellige tijd met je partner. Maar ik had het nog niet eerder gehad daarna Misschien was het gewoon even te veel. Ik heb trouwens echt het idee dat mijn buik nu flink aan het groeien is. Lijkt wel alsof ik het gewoon voel. Heb ook weer last van mijn buikspieren, beetje trekkerig gevoel. En ook mijn huid voelt soms "strak". Volgens mij omdat het nu allemaal veel meer gaat groeien! Mijn buik is nu ook veel dikker boven mijn navel. Augustusbaby, ik zou voor het onderste behang gaan, dus alleen met blauw. Sowieso vind ik dat printje ook leuker! Marleentje26 ik zou dus al lekker die kamers gaan omgooien hoor Nu heb je er nog de tijd voor, en dan is alles straks helemaal in orde. Veel makkelijker toch?!
hier een berichtje wij zijn zaterdagnacht oom en tante geworden van een schattig lief meisje Eloise! alleen mijn zus en de kleine liggen nog in ziekenhuis omdat de kleine een slechte start heeft. de bloedw. zijn te laag is 6 en moet 11 zijn. ook kan ze de temp niet goed vasthouden en zit aan de monitor zodat ze goed in de gaten word gehouden. ook is ze gisteren opgenomen op de courveuse afd. en krijgt nu sondevoeding. ze hopen dat ze eind deze week naar huis mogen maar is allemaal even afwachten. zal vanmiddag weer ff gezellig naar de kleine meid toe en me zus.. mijzelf: zelf heb ik veel last van bekken en bandenpijn.. gisteravond lagen we op bed en de kleine was heerlijk rustig, me vriend dacht even wakker maken en ja dat is gelukt, toen kietelde waarschijnlijk mijn vriend de kleine onder de voetje wat frummel trok het voetje snel in en dat voelde zo raar en appart dat ik er gewoon ff raar van was haha... daarna natuurlijk een super actief kindje de hele nacht in de buik.. maar zo mooi om te zien dat me vriend er zo van kan genieten. kraamzorg: gisteren de kraamzorg op bezoek gehad voor intake. krijg voor 49 uur (8dagen) kraamhulp ook kan ik het verlengen als ik dat wil. ook moet het bed beneden staan is verplicht, die is besteld en word 4 week voor de uitgerekende datum geleverd. @yara89 wat een prachtige mooie foto!!!!
@ sweety gefeliciteerd met je nichtje ! Wat vervelend dat ze zo'n slechte start heeft, hopen dat ze gauw naar huis mogen! @ kraamhulp hier nog niks van gehoord ben wel benieuwd wanneer ze contact hier opnemen! @ zwangerschapscurcus vorige week eindelijk bericht gehad 8 mei start mijn curcus dus ben erg benieuwd! @ leotine tja dat is jammmer he dat je een lekkere week vrij hebt gehad en daarna die wekker weer ! @ libra wat vervelend dat je zovaak last hebt van harde buiken, hier een paar keer gehad voelt inderdaad niet erg prettig ! @ marleentje dat is een hele volksverhuizing incuslief waterbed hihi ! @ augustus baby vind het bangetje met het roze erin het leukst maar inderdaad als je het subtiel doet wordt het vast prachtig! Zou niet de hele kamer er mee bangen! @ de rest die ik vergeten ben sorry ! @ hier hier morgen een afspraak met de fysio heb soms zo ontzettend last van mijn bekken niet leuk meer hoop dus ook dat ze er morgen wat voor heeft of tips ! Kijk al uit naar zaterdag hier eindelijk de pretecho ben zo benieuwd hihi! En vrijdag komt de kinderkamer al! verder niet veel nieuwtjes te melden, oh heeft iemand tips of trucs voor maagzuur? Heb er best wel veel last van eigenlijk!