1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik heb even lekker een beetje bij zitten lezen.

@isa, bale zeg dat je nou weer het ziekenhuis in moest. Maar ik denk dat je wel blij bent dat er nu op jou en op je kleintje gelegt wordt. Ik ga voor je duimen dat je zondag er weer uit mag.

@nannie, vervelend al die roddelende collega's en vriendin. Ik zou het inderdaad zeker aankaarten. En als ze het nog blijven doen. Laat ze dan gewoon lekker in hun sop gaar koken. Het gaat om de gezondheid van jou en je kleine. En dat weet niemand beter dan jij. Dus die andere moeten gewoon hun mond houden.

@Leontiene, is er nu al wat meer duidelijk over je suikertest?

@rest, doe lekker rustig aan en laat je lekker vertroetelen. We komen steeds verder in de zwangerschap en we mogen er lekker van genieten. Er wordt ook heerlijk geknutseld aan de kinderkamers.

Ook wij zijn druk bezig met de kinderkamer. Eind mei komen de meubeltjes, dus dan moet de kamer helemaal af zijn voor die tijd, maar dat gaat zoals het er nu uit ziet best goedkomen. Spanned hoor!!!

Dinsdag ga ik voor het eerst naar de pedicure. Ben benieuwd hoe dat is. Even lekker laten vertroetelen.

Groetjes,
    Frisje

2. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Best rustig hier he?! Iedereen lekker weekend aan het vieren?
    Ik heb vandaag wat spulletjes gekocht, beddengoed voor in het wiegje. Eigenlijk heel simpel nog hoor. Wil wel nog een keer kijken voor iets speciaals. En ik vind kleertjes zo leuk en schattig. Maar ik moet echt zonder mijn vriend shoppen want die sleurt mij bij alles weg. Liefje...we krijgen straks nog zoveel, en je hebt al zo veel nu! Hij heeft al meer kleding dan ik heb zegt hij dan :D

Nou ik ga van het weekend genieten!
    Heb ook nog nieuwe buikfoto geplaatst trouwens, dik joh :D

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hier vanmorgen ook de glucose test gehad. Moet zeggen het viel me allemaal erg mee! Nu hopen dat de waardes goed genoeg zijn. Moet dinsdag naar de vk ben benieuwd of ze de uitslag dan al hebben.

Morgenvroeg de pretecho! Ben zo benieuwd! heerlijk even kijken naar ons ukkie! We nemen Jens mee hij is zo trots op mijn buik dan we benieuwd zijn hoe hij hierop reageerd.

4. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen!
    WEEKEND!! Echt heerlijk, niet dat ik veel heb gewerkt, maar ja heb niet zoveel zin meer aan werken, dus kijk weer uit naar elk weekend!
    En ben al heel erg aan het aftellen haha! Nog 2 weken dan 1 week vrij en dan nog 2 weken en dan ben ik daar weg!
    Hopelijk kan ik dan heerlijk gaan genieten van de kamer in richten alles wassen en hopelijk ook nog van de zon, want van dit weer word ik toch wel wat minder vrolijk.

Van de week de brief gekregen voor de intake met de kraamzorg die komen 21 mei, ben erg benieuwd!
    Die week komen de meubels ook, hoop dat het op de zelfde dag kan, aangezien ik de rest van de week moet werken.

Verder gaat het hier wel redelijk de rugklachten komen en gaan, al zijn ze er het grootste gedeelte van de dag wel :S
    Gister even wezen winkelen met een vriendin en kreeg ineens erg veel last van de buik, rechts onderin, gelukkig hield het op na ik ging zitten, tja af en toe even doorbijten!

@Marleen, hoelaat hebben jullie de echo? Leuk hoor, ben benieuwd wat Jens ervan vind.

@kinderkamer, ben erg benieuwd hoe alle kamertjes er straks uit komen te zien.
    Wij wachten nog even tot de meubels er zijn, aangezien ik nog steeds geen keus heb gemaakt welk behang en dan ook nog welke muur, denk als de meubels er zijn kun je mooi schuiven en kijken!!

Nou iedereen HEERLIJK genieten van het weekend!!

5. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Even een update: urine, bloedwaarden en bloeddruk zijn weer okay! Ik mag naar huis! Vanaf nu wel complete bedrust de hele dag, maar alles beter dan in het ziekenhuis blijven :)

Zal zo alle andere verhalen bijlezen :)

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Oh jongens de pret echo was zo Moooi het blijft een eigenwijs kindje, maar het is toch echt een meisje ben zo blij!

7. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Mooi Annet! Heb je nog foto's? Wij hebben dinsdag ook een pretecho, ben dan ook 26 weken ben dus benieuwd hoe duidelijk je het allenmaal kan zien dan!

8. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    ga ik er straks opzetten :) ben eerst evne wezen shoppen hihi

9. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Oke ben benieuwd! Nog leuke dingen gekocht?

10. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    jazeker ben me boekje te buiten gegaan oops ;) zo mooi spul hebben ze ! Zal even kijken hoor heb een foto;tje

11. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
  12. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Annett super gefeliciteerd met jullie meid! Leuk is shoppen als je het weet he? Ik was vandaag bij de prenatal. Vriendinnetje van mij is 36 weken en morgen organiseren we een babyshower voor haar. Zij weet het niet en dat is moeilijk shoppen zeg! En voor ons mannetje in de uitverkoop wat dingen met lange mouwen voor de herfst en winter gekocht. Zo leuk weer. En zijn eerste schoenen hihi.

13. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    @annet1985 wat een super mooi pretecho's! wij hebben 7 mei de pretecho ben zeer beniewd hoe ons frummel erbij ligt. aangezien ik het idee had dat het gisteravond weer draaide wat erg pijnlijk was.. maar een we hebben een zeer actief frummmeltje ahha..

@leontine78 wat leuk dat jullie voor haar een babyshower organiseren.. lijkt me idd best wel moeilijk om iets te kopen.

zelf vandaag rustig aan gedaan weer erg last van me rug en bekken. gelukkig dat vriendlief me af en toe ff masseerd wat wel even helpt.

verder hebben we een rustig weekendje ook wel eens lekker..!

dames een fijn en gezellig weekend. en niet te vergeten koninginnendag!

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    annet: leuk he zo'n pretecho! We hebben hem vanmorgen ook gehad! En het was geweldig. Jens vond het ook super en zei elke keer mooi he mijn broertje haha

Ik ga morgen ook even wat foto's erop zetten hier maar ben nu zo moe plof even neer op de bank...

15. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh Annet wat een mooie echo's! Ondanks dat ze verstopt ligt, leuk joh een meisje! :D Was dat nou bij jou ook dat ze het geslacht eerder niet wilden laten zien? Nu ik die echo's zo zie ben ik ook zooo benieuwd naar mijn beebje. Nog 1 weekje, hoop dat hij zich goed laat zien. Hij ligt altijd heel laag met hoofd naar beneden dus vraag mij af of dat niet moeilijker is met de echo. Maar we zullen zien.....

Isa fijn dat je weer naar huis mocht! Nu lekker thuis relaxen, en hoop echt voor je dat je bloeddruk niet meer omhoog schiet.

Hier niet zo veel te vertellen. Wel voel ik mij de laatste weken echt steeds lekkerder, weer wat energieker! Ook fijner met sporten, krijg ik er weer wat meer zin in :) En ben niet meer zo moe midden op de dag. Benieuwd hoelang dit goeie gevoel dan blijft. Niet dat ik moe zijn heel erg vind hoor. Vind slapen wel lekker, en heb nu juist vaak dat als ik naar bed ga nog helemaal niet moe ben haha. Wel heb ik de laatste tijd paar keer gehad dat ik heel trillerig en slap werd. Terwijl ik echt wel voldoende en vaak genoeg eet, maar misschien toch te weinig zoetigheid. Dus als ik dat heb dan neem ik even wat chocola of een sapje en dan sterk ik weer aan. Had dit voor mijn zwangerschap ook wel eens hoor. Alsof ik elk moment kan flauw vallen. Fijn weekend allemaal!

16. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Mooi hoor Annet :) Ben benieuwd of onze dame ook zo eigenwijs is! Ik heb de placenta aan de voorkant, en ze zeggen dat het dan ook moeilijker te zien is.

17. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto's Annet :)

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ik ga even proberen hier wat foto's te plaatsen van de pretecho van gisteren!

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Tjee bestanden zijn te groot dus duurt nog even haha

Deel Deze Pagina