Mooie foto's Annet! En ik ben benieuwd Marleentje26, hopelijk lukt het nog de foto's erop te zetten! Hier verder weinig nieuws, vandaag allemaal verjaardagen, maar gelukkig morgen nog een dag vrij! Gister weer naar behang gekeken, en ja hoor hebben we nog weer een leuke gezien, Het blijft moeilijk haha. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden Verder in de buikjes pagina weer een nieuwe foto gezet!!
Dank je wel meiden ben helemaal gelukkig inderdaad! Jongen was ook leuk geweest hoor daar niet van, maar dacht ook steeds dat we een meid kregen! Ben nu lekker aan het sneupen naar leuke kleertjes enz hihi!
Hey meiden! Lekkere dag gehad allemaal? Ons rondje rommelmarkt was iets korter dan normaal, maar ik heb wel wat design kleding en een muziekmobiel voor aan de box voor maar 5 euro. Echt een mooi en vooral schoon ding. Helemaal blij mee. De rest van de middag lekker op onze loungeset in de tuin gezeten met een boek. Heerlijke koninginnedag zo. Volgend jaar is ie toch heeeeeeel anders!
Hoi Leontine, ja, heerlijke dag! Wij hebben ook zo genoten. Naar het strand geweest met man en hond en heerlijk genoten van het zonnetje en de hond die helemaal uit haar dak is gegaan. Nu zit er dus geen beweging in, die is helemaal bekaf. Volgens mij heeft de kleine meid ook genoten, want ik heb haar de hele dag amper gevoeld. Het geluid van de zee en het zonnetje op mijn bolle buik zal voor haar wel erg rustgevend zijn geweest. Wel balen van mijn suikertest afgelopen vrijdag. Nuchter een 4,5 maar na het drankje een vette 9 Ik had al geschreven dat ik het eerste uur zo beroerd was van het drankje. Ik gebruik namelijk heel weinig suikers en eet alleen volkoren etc omdat diabetes bij ons in de familie zit. Nu moet ik over 2 weken terug, maar dan gelukkig prikken na mijn eigen ontbijt en mijn eigen lunch. Want ik heb het idee dat de suiker dan wel goed is. I hope so. Anders moet ik naar de klungels van gynaecologen in het ziekenhuis voor verdere begeleiding. En die werken volgens mij toch niet zo mee met mijn "bevallingswensen" als de verloskundigen.
wij hebben vandaag even heerlijk uitgeslapen, en smiddags zijn we even in kollum wezen kijken daar was markt en even bij schoonzus gezeten. verder hebben we heerlijk in de tuin gezeten en genoten van het heerlijke weer! en vanavond nog ff gras gemaaid... nu lekker met de voetjes ophoog en lekker in de rust.. verder genieten van ons frummeltje natuurlijk die we sinds eergisteren nu ook van de buitenkant kunnen voelen en zien:d
Hahaha sweety...toevallig zat ik vanmorgen ook nog even rustig op de bank. Zie ik ineens mijn buik helemaal bewegen. Paar keer achter elkaar. Toch speciaal hoor.
Eigenlijk zou ik ook graag na mijn gewone eten komen prikken, want normaal eet ik nooit echt heel zoet. Misschien 2x per week iets met vlokken of hagelslag....dus ja... Morgen maandafsluiting...dan nog maar eentje...pffff. maak me er toch druk om. Ook omdat mijn collega nu ook ontslag heeft genomen en wij normaal maar met zijn !wee zijn. Nu moeten er dus 2 vervangers komen voor half juni....zucht. ik heb er al heel wat tranen om gelaten. Ik kan er alleen zo weinig aan doen en het is ook niet goed voor mij en mijn kindje. Ik wil gewoon alles goed achterlaten. En ik weet gewoon dat ik dat nu niet op een normale manier kan doen. En daar baal ik echt enorm van. En daarnaast word er aan alle kanten aan me getrokken. Heb je dit af, ga je dat nog doen voor .....? Ik ben verdorrie geen superwoman en ik ben zwanger. Na 2 van zulke dagen kun je mij echt opvegen. Zo weer even goed geklaagd.....
augustus baby: wat een fleurig behangetje! Lijkt me erg mooi worden om daar iets mee te doen in de babykamer! Hier zojuist controle gehad bij de vk! Alles goed. Ben nu al 10,5 kilo in totaal aangekomen. Ik vond het veel maar de vk vind het erg netjes... Gelukkig maar maar ik denk dan tjee dat moet er zo allemaal weer vanaf en ben net voor ik zwanger werd 32 kilo afgevallen en wilde het een beetje beperkt houden dat gaat dus niet lukken haha De uitslagen van OGTT (prikken op glucose waarden) en de bloedgroep van de kleine uk (ivm resusfactor van mij) waren nog niet binnen. Ik moet nu 16 mei weer terug ben dan 29 weken en 6 dagen zwanger en dan kan ik als het nodig is meteen de resus injectie krijgen. Gisteren met jens naar circus Herman Renz geweest! Hij heeft volop genoten en wij ook! Het is nog niet gelukt om de echofoto's erop te zetten maar ik blijf het proberen haha
Pushel: je gaf inderdaad ook al aan dat het drankje je niet goed beviel! Hopen dat het de volgende keer mee valt. Want zwangerschapssuiker lijkt me ook niet ideaal. Hoop hier dat de uitslag ook meevalt dat horen we dan 16 mei...
Hier ligt de kleine uk ook helemaal dwars in mijn buik. Herkent iemand dat hier? De Vk gaf aan dat de kans aanwezig is dat hij zo blijft liggen omdat hij al een tijdje dwars in mijn buik ligt. Draaien kan ook nog. Nu maar hopen dat hij dat gaat doen anders waarschijnlijk een keizersnede gaf vk aan...
he sweety dus naar kollum gisteren , wij ook dan wonen we niet ver bij elkaar vandaan denk ik haha. ik moest gisterochtend eerst werken(thuiszorg), was erg druk met nog een oproep erbij iemand was gevallen nou dan ist zwaar met zo'n buik voor je maar ik til niet zo veel meer dus heb gelukkig hulp gekregen en ik deed de aaanwijzingen en zat achter de client is gelukkig gelukt! toen even rusten en met de oudste naar kollum over de markt later heerlijk wezen zonnen was erg lekker weer en nu weer een stuk kouder vanmorgen wezen bloedprikken ik heb erg veel last van jeuk, overal word er soms knetter van. verder was bij de vk niet alles goed mijn bm was bijna 10 cm gegeroeid (in 5 weken) en zit al tegen mijn ribbenboog een zwangerschapsbuik van dik 30 weken wel een hele grote groeispurt gehad en dat had ik zelf ook in de gaten en ik was afgevallen ipv gegroeid dus moest over 2 weken weer komen zal wel een groeiecho achter weg komen. heb nu ngelukkig maagzuurremmers want heb best veel last van maagzuur (niet hielp) en de kleine schopt met regelmaat mijn maag leeg. mijn buik danst alle kanten op de jongens vinden dit erg gek haha ze zijn nu al dol op hun broertje/zusje naja nog een aantal weken wachten. de kleine uk draaid hier nog alle kanten op meestal zitie met hoofdje beneden maar ook nog wel eens omhoog
Marleentje, als jouw uitslag niet goed is, hoor je dat eerder dan 16 mei hoor! Geloof me. Ik mag zelf morgen nog een keer. Gelukkig kan ik dit keer om 08.00 uur komen en niet pas om 09.00 uur. Ik zie er tegenop. Niet eens tegen het drankje, maar die twee uur wachten. En ik verwacht eigenlijk niet dat ie ineens minder is. En zo wel? Nou, dan valt het alles mee. Fokje...dat is idd een behoorlijke groeispurt. Bij mij zit ie nog niet zo hoog, maar ik merk wel dat ik veel sneller vol zit dan normaal. En dat je dan iets last van maagzuur hebt, maar ik kan het handelen tot nu toe. dat bewegen van je buik zag ik hier gisteren voor het eerst. Hij schopt wel veel harder dan eerst. Ik was net rustig aan het werk, krijg ik me toch een aantal vette schopjes onder de gordel hahahah....dus ik: au! Mijn collega:wat doe je? Hahahahaa....nou ik niets. Maar als dit pas het begin is, kunnen we onze lol op. Nou deed het niet heeeeeeel erg pijn hoor, maar dat au is toch een reactie die je hebt, hahaha. Nou, ik ga weer even verder met de maandafsluiting....na vandaag nog maar eentje te gaan!
@fokje haha nee dan wonen we denk ik idd niet ver van elkaar vandaan, kom zelf uit buitenpost. hier ook mijn buik danst erg heen en weer en van de buitenkant kan je het zo overduidelijk zien. geniet er steeds meer van!:d ook de reacties van andere hoe die er op reageren geweldig.
Ik vind het ook zo leuk dat mijn buik soms vanuit het niets zomaar ineens naar links of rechts hangt ik voel de baby zijn ruggetje en beentjes dan aan 1 kant zitten. Zo gaaf! En de andere kant is dan 'leeg'. En ook dat schoppen gaat soms helemaal los, je ziet je buik gewoon dansen Hier alles rustig, kan ook niets anders doen Hahahaha. Gisteren lekker de hele dag in de schaduw gezeten en lekker genoten van het mooie weer. Vanochtend heeft de buuf allemaal boodschapjes voor me gedaan. Ze hadden billendoekjes (12 dozen voor 10 euro) bij de etos en een heel fijn voedingskussen met hoes bij de kruidvat (15 euro + 5 euro). Ook weer in huis, we hebben eigenlijk bijna alles Zonet nog even met de verzekering gebeld over de lekkage en ze maken zomaar 335 euro over, zonder dat er iemand komt kijken... Het kan zijn dat er een steekproef wordt gehouden, maar dat is alles. Erg goed van vertrouwen, maar dikke prima: voor dat geld kan er ook een mooie nieuwe behangetje tegen de andere muur Zo, ik ga weer even 'lekker' niets doen.... Bleehhhh ik wil aan de slag!!!
Fokje: hier zit de bm ook al tegen de ribbenboog aan maar volgens de vk kan dat geen kwaad omdat het de 2e zwangerschaps is en dan zie je het vaker dat de bm veel sneller hoog zit. Dus aangezien je ook al 2 kids hebt zal het allemaal wel meevallen denk ik. Hier schopt de uk ook al regelmatig blauwe ribben haha