ach wat gaaf zeg libra, mooi koppie heeft hij al zeg jullie hadden dus het zelfde probleem als bij ons een laagliggende baby hihi! De kleine meid van ons ligt ook zo laag helemaal tegen mijn blaas aan dus kan s'nachts wel 4 x gaan plassen hihi! @ hier vandaag lekker een dagje ikea en andere zaken gedaan, want we zijn druk bezig met de kinderkamer allemaal plankjes gekocht enz! En onderaan een plankje hebben we een rails bevestigd zodat we de pakjes kunnen ophangen! Plaats wel wat foto;s als het af is ! Vanavond nog een feestje, en morgen gaat mijn vriend weer verder klussen ! Nu even lekker eten, pizza voor mijn vriendje en lekkere lasagne voor mij hmmm!
@libra wat een gave 3D echo.ik kan ook aftellen voor de 3D echo. Ik moet zeggen dat ik ook erg zin heb om ons kindje vast te kunnen houden. Hier ook lekkere pizza in de oven Vandaag rustig dagje gehad en genoten van het lekkere weer.
Dankdankdank Ik vind het ook echt een schatje. Kan er naar blijven kijken.. @Annet wat leuk naar de ikea! Ik moet er ook nog weer een keer heen. Pas ook geweest. Of had ik dat al verteld? Toen heb ik ook een heel schattig dekentje gekocht, en een leuke klamboe.
Libra, wat een gave foto zeg! Hier was het patat tijd vandaag....hadden allebei geen zin om te koken....dus laten we dat lekker aan een ander over, hihi. Ik denk dat ons mannetje nu met beentjes naar beneden ligt. Ik voel de hele tijd getrappel bij mijn blaas. Ook omdat mijn broek daar strakker zit als ik achter de pc zit. Apart gevoel is dat. Straks maar lekker mijn pyjamabroek aan. Morgen vieren mijn man en ik onze verjaardagen. Ik ben zelf in februari jarig, maar niemand kon op de datum die ik had gekozen. Was ook lastig toen om een andere datum te pakken, dus heb ik alles afgeblazen. Nu dus morgenmiddag even lekker....nu komt er ineens 25 man, hahahaha. Gezellig....en stiekem hoop ik op veel Prenatalbonnen ofzo...lekker shoppen voor ons mannetje.
Vanmiddag onze verjaardagen gevierd. Van onze vriendengroep hebben een zwangerschapsfotoshoot met canvas gekregen! Zo supertof. Bedoeling is over een week of 8 te gaan bij ongeveer 35 weken! Ik vind het zo tof. Ik wilde het heel graag maar vond het te duur hahaha.....
Ja het was supergezellig. Maar de middag was echt lang genoeg. Kan dit toch niet meer zo lang hebben geloof ik. Het was eigenlijk net te druk om een beetje mee te praten zonder dat je na 2 seconden weer op moet staan. Maar met het cadeau ben ik echt zooooo blij.
Hoi meiden, Ik kom na een heerlijke vakantieweek ook weer even kijken. We zijn niet weg geweest maar hebben de kamer in orde gemaakt! Zo leuk om te doen! Zal vd week wel een fotootje laten zien @plassen, ik heb ook steeds meer last van mn blaas. Soms heb ik echt het gevoel alsof hij er tegen aan zit, moet dan ineens uit het niets zoo nodig! @annet hihi wat een schattige foto's! Vooral die norse! @sher, ook mooie foto's en leuk dat je over 3 weken weer mag komen @maagzuur, ik heb ook af en toe last van maagzuur, wel steeds meer. Soort branderig gevoel achterin mn keel. Moet dan eventjes wat eten en drinken en dan is het gelukkig weer over! @namen, wij hebben ook de knoop doorgehakt met de naam en zijn er erg blij mee! Is fijn als je nu al de naam kan zeggen tegen de kleine! @geboortekaartjes, ik heb vandaag even gekeken op internet! Wat is er veel keus!! Uiteindelijk wel een gave site gevonden. Maar eens kijken of we een proefdruk kunnen laten maken! @libra, ik herken het wel dat de beeb een paar dagen iets rustiger is. Hij is een aantal dagen heel druk en dan weer erg rustig! Vind dat wel jammer, vind het erg leuk als hij druk doet haha Wat een mooie foto hebben jullie! En wat leuk dat je al haartjes hebt zien zitten!! @leontine, wat een gaaf kado! Super leuk!!
Oh en wat werken betreft: nog 7 weken werken!! Ik ben nu echt aan het aftellen, hebben jullie dat ook? Lijkt me zo lekker om thuis te kunnen keuvelen met de kleertjes en in de kamer! Heb stiekem niet zoveel zin meer in werken
hey meiden ,mag ik ook meedoen? ik ben 12 augustus uitgerekend van ons 2e manneke! alles gaat goed, en kleine man schopt er goed op los. Wel eens last van dat me eten niet veel ruimte heeft in me maag..pff erg akelig is dat, had ik bij Lorenzo ook..pff.. naja, voor een goed doel he haha... liefs Susy
susy: welkom!! Klets gezellig mee! Hier gaat het even een stuk minder.... Heb al een week of 2 last van veel braken. En dan gedurende de hele dag. Sinds vanacht echt overgeven niets blijft erin. De uk is wel lekker druk! Dus die heeft er waarschijnlijk geen last van. Sinds vrijdag ook ontzettende hoofdpijn. en af en toe krampen in mijn buik. Vandaag dus een dagje in bed gelegen. Nu maar hopen dat het hierbij blijft pff want dit is echt heel vervelend met een peuter die aandacht van je vraagt. Morgen als Jeroen is werken heb ik mijn schoonmoeder al achter de hand dat die evt Jens kan komen ophalen want ik voel me zo ellendig dat ik die geen aandacht kan geven. Heb gelukkig geen koorts. Kijk het morgen nog aan (hoop natuurlijk dat het dan al over is) anders bel ik toch even voor de zekerheid de vk.
Ik werk inprincipe tot 4 weken van te voren door dat betekend dat ik ernnu nog 8 weken moet. Hoop dat ik het volhoud de laatste 4 weken werk ik samen met mijn vervangster dus kan ik al taken aan haar overdragen.
Afsprakenlijst 06-05 Yara89 pretecho 26 weken 07-05 sweety8 pretecho 26 weken 19:00 09-05 Yasmin pretecho 27 weken 11-05 Isa groeiecho 28 weken 15-05 sweety8 controle bij de vk 11:00 22-05 Nannie controle gyn 07-06 Isa groeiecho 32 weken Verwachte uitgerekende datum 26-07 marleentje26 (2e kindje)/ZH/FV 31-07/01/08 Fokje (3e kindje)/thuis/combi FV,BV/verrassing 01-08 Scooby26 01-08 Frisje (1e kindje) 01-08 Niqi79 (1e kindje) 01-08 Maxje (1e kindje) 01-08 Jel123 (1e kindje) 03-08 Soekie (2e kindje) 03-08 Beebje2012 (1e kindje)/ZH/FV 03-08 Isa28 (1e kindje)/ZH/BV/verrassing 03-08 Leontine78 (1e kindje)/ZH/FV/meisje 03-08 Libra1 (1e kindje)/TB?/BV/ 03-08 MilkHd (2e kindje)/TB/BV/verrassing 04-08 Jessica (1e kindje) 04-08 annet1985 (1e kindje)/ZH/combi FV,BV meisje 04-08 Sjorsjette (1e kindje) 04-08 Zazu (1e kindje)/ZH/BV/verrassing 04-08 Sweetygirl84 04-08 woezelenpip1980 (3e kindje)/ZH/BV/ 04-08 Marilou (1e kindje)/TB/BV 05-08 Beebje 2012 (1e kindje)/ZH/FV/meisje 05-08 ruby82 (2e kindje) 06-08 Nath86 (1e kindje)/ZH/BV/ 06-08 Yasmin84 (1e kindje)/ZH/BV/meisje 07-08 Augustus baby (1e kindje)/ TB/BV Wil het niet weten 07-08 Eva33 08-08 Sher (1e kindje)/ZH/FV/meisje 08-08 Wish2bpregnant (2e kindje) 08-08 sweet Lilly/TB/BV/jongen 08-08 Coortje (3e kindje) 08-08 CenM (1e kindje)/ZH/BV/meisje 09-08 Yara89 (1e kindje)/TB/BV 10-08 jup (1e kindje) 10-08 Bellabella (2e kindje) 11-08 Anskev (1e kindje)/ZH/FV/meisje 11-08 Zussie (1e kindje) 11-08 Puschel (1e kindje) meisje 11-08 Gold (1e kindje) TB/BV 12-08 sweety8 (1e kindje)TB/BV???? 13-08 L0nneke (2e kindje) 13-08 Nannie (2e kindje)/ZH/BV/???? 13-08 Lentekind 1 kindje 14-08 Miloe86 (1e kindje) 15-08 Nrg50 (2e kindje) Vlindertjes Goofychick Balou1 Lauren84 Linny24 Hopelessinlove Jolan0 Nelly (ma 11 weken) Lilalief
@marleentje26 wat vervelend dat je niet fit bent. maar goed in de gaten houden. zelf ben ik ook al 2 dagen elke keer beroerd,maar dan ga ik even liggen en dan bekomt het ook wel weer.. misschien toch te druk gedaan met alles. ook voelde ik de kleine 2 daagjes niet terwijl het altijd druk is met schoppen elke dag. gelukkig sinds vanmiddag weer voelen schoppen maak me altijd gelijk ongerust zal wel moeder ding zijn..