1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    @marleentje26 wat vervelend dat je niet fit bent, maar goed in de gaten houden en anders idd even de vk bellen.

zelf ben ik ook 2 dagen elke keer niet lekker, ga dan meestal even liggen en dan bekomt het gelukkig weer. komt misschien ook dat ik dan van alles heb gedaan..
    ook voelde ik de kleine 2 dagen even niet , maakte me gelijk ongerust (zal wel moederding zijn) maar vanmiddag gelukkig weer de kleine voelen schoppen:Den is weer lekker actief, doet me dan altijd weer goed.

morgen hebben we de 3d echo ben heel benieuwd hoe de kleine er nu uit ziet enzov. hopen dat de kleine een beetje mee wil werken.

2. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    hmmm per ongeluk 2x geplaatst krijg het er ook niet weg op 1 of andere manier!:)

3. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marleen wat vervelend dat je je zo voelt! Beterschap!

Suzy, welkom. Gewoon lekker meekletsen hoor!

Hier ook nog 7 weken te gaan. 22 juni is mijn eerste verlofdag. Dan hebben we een trouwerij. Ik ben er ook echt aan toe. Ook vanwege alle vervangingsperikelen. Daarom hou ik ook echt vast aan die 6 weken en neem ik vakantie erna. Ik ben het gezeur gewoon zat. Mijn baas is trouwens wel duidelijk naar mij: "ik wil je hier alleen zien om je baby te showen" en "dit is niet jouw probleem". Dus daar heb ik echt een goede aan.

4. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    @Leontine even een vraagje... jij had je kaartjes via kaartje2go toch? Hoe heb je dat gedaan dan? Ik heb nu proefdruk besteld maar geadresseerde enveloppen met kaart kun je ook via adressenbestand door hun laten versturen toch?

5. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen!

@Marleen wat vervelend dat je zo misselijk bent, kan het ook een griepje zijn?

@ Suzy welkom, en gezellig dat je mee kletst

@ leontine, wat super dat cadeau dus wel leuker dan allemaal prenatal bonnen??

@kaartjes Wij zijn gister naar de collega van mijn moeder geweest die schildert, en wou heel graag onze kaartjes maken, dus wat voorbeelden op int gezocht wat we leuk vonden, en verteld welke kleuren we graag willen, zei had ook nog een leuk idee waar we nu dus eerst naar gaan kijken of we dat wat vinden.
    Ben echt super benieuwd en vind het zo leuk dat we dan echt een orgineel kaartje hebben die gewoon niemand anders kan hebben.
    Het is nog even afwachten wanneer het klaar is, maar hoop dat het snel is want ben erg nieuwschierig haha!

Verder gaat alles hier goed, het weekend eindelijk de babykamer leeggehaald en 1 wand behang vrij gemaakt! Was een werk van wel 5 minuten hahaha, dus waren we snel mee klaar!
    De rest van de muren begonnen met verven en ik ga zo naar de winkel behang halen en nieuwe verf want kwamen weer eens een stukje te kort, das best balen haha.

Nog 1 week werken en dan een weekje weg echt HEERLIJK! en dan 21 mei komt de kraamhulp voor intake en de meubeltjes komen dan ook, dus alleen maar leuke vooruitzichten!
    Dan nog 2 week werken en dan zit het erop! Hopelijk word het dan super weer en kan ik daar van genieten, want moet dan nog wel 2 maand op de baby wachten haha.

Nou volgens mij wel weer genoeg getypt! Iedereen een fijne dag vandaag!!

6. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    @augustus baby wat leuk dat ze een geboortekaartje gaat maken, dat is cker orgineel kaartje en dat niemand heeft.

zwangerschap:wat gaan de weken nog snel voorbij, de meeste zitten nu op 256/27 weken.. nog even en ik heb ook verlof ik werk al minder omdat het niet wil wegens me bekken, ook ga ik 8 week van tevoren eruit. en idd hopen op mooi weer!!! en dan maar wachten tot de kleine zich meld.

pretecho: vanavond hebben wij onze 3d echo we hebben er super veel zin in, en zo benieuwd hoe het er nu uit ziet enzov. me moeder en schoonmoeder gaan ook mee , die zijn nog zenuwachtiger dan ik haha.. wel erg leuk om te zien trouwens.

ook zei kunnen niet wachten tot de kleine zich meld. ze plannen de vakantie ook allemaal eind juni begin juli omdat wij 12 aug de kleine verwachten en dan wil niemand weg haha... wel grappig opzich. zelf heb ik sterk nog steeds het gevoel dat de kleine zich 1 of 2 weken eerder meld dat de uitgerekende datum.. maar we zien wel.. krijg er steeds meer zin in om de kleine in de armen te kunnen houden.

iedereen een fijne dag! en zal vanavond wel even een foto plaatsen van de 3d echo!

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Ik ben hier echt veels te weinig.. Lees wel altijd mee, maar heb de tijd niet om uitgebreid te reageren.. Hoe anders wordt dat als ik met verlof ben;)

Nu werk ik gewoon nog 36 uur en in de weekenden heb ik ook altijd van alles en nog wat te doen:p Ik werk tot 4 weken van te voren door, dus ik mag er nog ruim 9. Maar ik merk inderdaad ook wel dat ik de laatste tijd minder zin heb om te werken. Kijk echt uit naar mijn verlof! Ben blij dat we nu die weken met feestdagen allemaal hebben, dat scheelt wel:)

Hebben jullie eigenlijk ook dat je je weer wat vermoeider voelt? Het is niet zo als in het begin, maar ik heb vaak echt moeite met uit bed komen 's ochtends. Maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik dus geen zin heb om te werken:p

Over geboortekaartjes: phoe, daar moet ik ook nog naar gaan kijken. Ik wil de voorkant graag met een foto van mijn buik en dan de naam in fluoriscerend blauw op mijn buik geschreven. De rest van de foto dan zwart-wit:) Dus moet eerst ook nog eens even een buikshoot gaan regelen!

Kamertje begint al lekker op te schieten, zal eens even twee fotootjes erbij doen. Ben die muurschildering namelijk zelf aan het maken:p Denk dat ik nog een dag of 2 werk nodig heb voordat hij af is, die hele boom en de rots moeten nog.

Verder gaat alles eigenlijk wel zijn gangetje. Weinig klachten en mn buik groeit lekker door. Kleine man is elke dag flink druk, dus ook daar niks te klagen;)

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    En we hebben natuurlijk de pretecho gehad! Was helemaal super, kleine man ging er prima voor liggen;) Dus nog even trots showen:

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    En nog 2;) Omdat ik zo trots op 'm ben:D

10. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Wow Yara wat een mooie schildering!! En natuurlijk ook een mooie baby haha! En of je er trots op mag wezen!!! Lekker genieten!

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Thnx Aug.baby! Ben ik ook al verschillende weken mee bezig, elke keer een stukje:p Ben wel heel benieuwd hoe het er dadelijk uitziet als het af is en de meubeltjes erin staan enzo:)

Cute is 'ie he!:D

12. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Wauw: die muurschildering is echt geweldig!! Super gaaf dat je zoiets zelf kunt maken :)

13. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    @yara89 wauww wat een prachtige 3d echo!

14. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie echofoto's Yara!! Wat een schatje!
    Ik vind het wel mooi om te zien dat je op de foto's echt al verschil ziet tussen de baby'tjes. Als ik bijv. naar de handjes/armpjes kijk van jou kindje dan zijn die zo anders dan mijn kindje. Mijne heeft echt reuze handen.
    Wat woog jou kindje?

En prachtig die schilderingen in het kamertje zeg!

15. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yara, dat is tof zeg die muurschildering! Echte super.
    En je echo...wat zal ik zeggen....die handjes!!! Smelt...

Ja, die buikshoot vind ik nog 1000x leuker dan Prenatal bonnen hahahha. Al hadden die ook wel opgekomen hoor. Ik kan nl. niet een winkel binnengaan zonder iets te kopen, hahaha.

Hier vanmorgen bij de dieetverpleegkundige geweest. Alles valt wel mee met mijn suiker. Ik moet me aan een paar richtlijnen gaan houden, maar ik hoef geen curves te prikken ofzo. Daar was ik een beetje bang voor. Maar het is ook zo tegenstrijdig. Mag maar 1x per dag zoet op mijn brood, moet de appelsap en sinaasappelsap en mijn limo laten staan. En mijn chippies mogen wel!!! Dat is net het verschil tussen snelle en langzame suikers. Tuurlijk zit er vet in chips, maar als je puur naar de suikers kijkt, kun je beter chips nemen, dan een glas appelsap. Hoe tegenstrijdig kan een dieet zijn....Gelukkig ben ik een goede water drinker....dus ach. Toch ga ik het missen. Maar ja...een goed doel hè?

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel meiden!

Libra, grappig he, die verschillen! Ik had voordat ik zwanger was altijd zoiets van: die baby's lijken allemaal op elkaar:p
    Maar ik zie nu ook zoveel verschil tussen mijn kleine op de echo en de echo van het kindje van mn schoonzus. Zie ook als ik goed kijk wel kenmerken van mij en mijn man;)
    Weet niet wat hij nu weegt, dat hebben ze niet gemeten. Daar dacht ik achteraf in de auto terug pas aan. Wel jammer, maar goed:) Maar volgens mij is die van ons wel een fijn manneke zeg maar. Ik woog zelf ook maar 2800 gram bij de geboorte, dus zou me niks verbazen als die van ons ook super fijntjes blijft.

Leontine, dat is inderdaad lekker tegenstrijdig zeg! Gelukkig valt het wel allemaal mee en hoef je niet te prikken:) Moet je nu ook vaker op controle dan?

17. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik hoef niet te prikken en in principe hoef ik ook niet terug te komen. Behalve als ik dat zelf graag wil omdat ik problemen heb ofzo.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik laat mijn kaartjes idd via kaartje2go komen. Dat bestand zie ik niet zo zitten eigenlijk. Ik laat de sets gewoon thuis bezorgen en stuur ze dan zelf weg. Ik zorg gewoon dat ik voor die tijd de adressen op een etiket gedrukt heb zodat ze wel snel klaar zijn. Want ik krijg de enveloppen natuurlijk niet eerder.

18. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Even een update: moest vandaag weer naar de gynaecoloog. Bloeddruk was toch weer hoog, dus heb er nieuwe medicijnen bij gekregen. Moet woensdag weer terug komen om te kijken of ze aanslaan. Hoefde dus gelukkig niet te blijven :) hoop dat de medicijnen werken...

19. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Weer terug van de pretecho.... Zal zo even een foto's plaatsen.wat een plaatje was het weer :)

20. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Ooeehhh jaaaa nieuwsgierig!!! Vind die 3D echo's van jullie allemaal zo gaaf :)

Deel Deze Pagina