1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    @libra ga niks zeggen..voor ons weet voor jullie een vraag! Jullie ezen het wel wanneer het geboren is.....Jij hebt ook een mooi echo foto,mooi hoor dat handje.hoeveel gram weegt die van jullie?

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Leontine, snap ik! Wat jammer dat het ziekenhuis niet meer voor je kan betekenen. Ik hoop dat het allemaal goedkomt en het toch lukt! Maar wat je zelf al zei, FV is een geweldig alternatief en daar worden ze ook groot op:p
    Graag gedaan!

Libra, whaha dat ziet er echt gaaf uit! Die arm en dat handje! Snap nu wat je bedoelt met dat die van jou iets grotere handen heeft;) Maar evengoed echt een mooi kereltje!
    Ik vind die lekkende boobs ook niet super relaxed, ben toch elke keer bang dat ik doorlek ofzo:p Maar goed, het hoort er inderdaad bij:)

Over die band, wat Libra zegt klopt! Niet te vaak en te lang, want dan worden je spieren inderdaad lui:p Prenatal en Babydump verkoopt m inderdaad ook.

3. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    @leontine, hier eigenlijk ook nog geen lekkage hoor. Heb het nu 1 keer gemerkt dat ik dacht: hè, wat zit er aan de binnenkant van mijn bh? Maar voor de rest heb ik nergens last van. Ik hoop voor je dat je gewoon borstvoeding kunt geven!

Volgende week ga ik naar een borstvoedingsavond in het ziekenhuis waar ik ook ga bevallen. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan vertellen. De verpleegkundige die tijdens mijn ziekenhuis opname vaak even gezellig kwam kletsen en buurten geeft die avond en is helemaal enthousiast over borstvoeding geven. Gaan jullie ook zo iets doen?

Ooeeeehhhh wat zijn die 3D foto's toch gaaf en ook zo duidelijk!

Hier een beetje last van hoofdpijn... Slik sinds maandag een extra soort medicijnen erbij (Labetalol). Morgen in het ziekenhuis checken of ze al werken. Ik voel me een beetje duf, dus denk dat ze hun werk al goed doen :)

Vandaag de schoentjes binnen gekregen die ik had besteld (Barts Nordic Booties Navy | Chickies & Binkies - Surf Baby & Kinderkleding) Ze zijn echt zooooo schattig!! Heb soms echt het gevoel van: "was je er maar alvast!" ik heb er zooooo veeeeeel zin in!

4. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Ohja: hier lag de kleine maandag ook in een complete stuit! Had zelfs de voetjes in z'n mond. Lag helemaal dubbel gevouwen... Ik maak me nog geen zorgen, de gyn zei ook: de baby draait nog tot een week of 35/36 dus hopelijk draait ie weer terug zoals ie de hele tijd al ligt :)

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Isa, ik heb toevallig a.s. donderdag de borstvoedingscursus/infoavond. De 24e heb ik dan de tweede:) Ben ook heel benieuwd!
    Ahw die laarsjes zijn echt te cute!

Balen van je hoofdpijn.. Zou dat ook niet door de medicatie kunnen komen?

Over stuit enz. Hier draait hij ook nog alle kanten op, voel hem ook regelmatig wringen. Afgelopen vrijdag was ik bij de VK en toen lag hij met zijn voetjes helemaal beneden en zijn hoofd bij mijn ribben en de ochtend erna met de pretecho lag hij met zijn hoofd beneden, zijn kontje links en zn voetjes rechts bij mn ribben:p En inderdaad, ook tegen mij hebben ze gezegd dat hij tot 36 weken nog mag draaien:)

6. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Komt idd van de medicijnen... Hoop maar dat ze goed werken, dan weet ik tenminste waar ik het voor doe ;)

7. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, ik had me nog niet verdiept in die band, maar je mag hem dus niet de hele dag dragen? Jammer, want ik hoopte dat ik daar wat minder pijn van zou hebben. Nou ja pijn, het is meer ongemakkelijk. Zeker als ik een tijdje gezeten heb. Het lijkt echt of hij met zijn hele gewicht onderin ligt. En dat is gewoon lastig.

Ik moet me nog opgeven, maar ik ga pas in juni naar de borstvoedingsavond. En ook naar een voorlichtingsavond van het ziekenhuis. Want dat staat nu wel vast...

Eigenlijk staat alles wel vast...behalve de datum, hahaha

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Isa, snap ik! Hopen op een goede controle dan morgen:)

Leontine, is het dan niet een idee dat je contact opneemt met de fysio? Of heb je dat al? (Sorry, mijn geheugen is af en toe net een zeef;)) Als je er echt last van hebt is dat misschien niet zo verkeerd. Zij kunnen je wat oefeningen meegeven voor je bekkenbodemspieren enzo:)

Haha wisten we de datum maar vast he;) Ik ben 9 augustus uitgeteld, maar gok zelf nu op 13 of 14 augustus:p

9. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    misschien een rare vraag maar krijg mijn profiel foto er niet op.. en heb de pixels ook al veranderd. iemand een idee hoe dit werkt?

10. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland

opzich ist niet erg, je kunt er niets aan doen maar ja moet nog wel 12 weken. de vk kunnen ook niet duidelijk zeggen wat hetr erge ervan is. moet nu volgende week voor groei echo dan hebben we meer duidelijkheid, was weer 3/4 cm gegroeid en vk vind dat de kleine uk groot aan voelt en over 2 weken weer komen.

11. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Ik gok op 9/10 juli (maar heb ook 21 juli in mijn hoofd op 1 of andere manier...). De baby wordt sowieso vroeger dan 3 augustus gehaald door de stomme bloeddruk. Oohhh wisten we het maar vast ;)

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Sweety, er is een verschil tussen profielfoto en avatar;) Als je een foto naast je naam wil, moet je een foto uploaden bij avatar:)

Isa, haha jij gaat wel voor heel vroeg;) Ik stel me maar in op laat, dan kan het alleen maar meevallen;)

13. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog niet bij een fysio geweest. Want ik had zoiets van: dit hoort er gewoon bij. Het zijn ook niet mijn bekken hoor. En heb ook niet continue last. Voor mijn gevoel is mijn buik gewoon zwaar en zit ie aan de onderkant wat de zwaartekracht alleen maar helpt. Als ik hem voel is dat ook altijd onderin of in ieder geval onder mijn navel. Niet echt bovenin.

Nou ja...ga zo eerst maar eens een stukje fietsen. Even naar de hema.
    Heb voor mijn verjaardag een slaapzakje gekregen maar ik denk dat het handig is om twee van die dingen te hebben zodat er ook eentje in de was kan zo nu en dan. Wat denken jullie?

En even boodschappen doen....er moet toch gegeten worden vanavond.

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Leontine, oh oke, nee daar zal de fysio denk ik niet zoveel aan kunnen doen. Maar dan kan die band je eventueel wel helpen. Vriendinnetje van me had die band ook, en daardoor ging haar kindje ook wat hoger liggen, dat scheelde wel:)
    Als je last blijft houden zou ik wel ff contact opnemen met de VK, misschien dat die nog goede tips heeft:)

Wat voor slaapzakje bedoel je? Zo'n trappelzak? Die zijn inderdaad wel handig om meerdere te hebben;)

Wij hebben gisteren de foto's gekregen van de bruiloft van de hobbyfotograaf:D Die heeft foto's gemaakt vanaf het aankomen bij de feestlocatie:) Zit echt zoveel leuks bij! Dus nu kan ik in mijn verlof lekker aan de slag met een fotoalbum:p
    Verder vandaag weer gewoon op het werk en vanavond weer eens fitnessen en zwemmen, is alweer een paar weken geleden:)

15. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Zelf denken wij ook dat ons frummeltje eerder komt dan 12 aug. Mijn gevoel zegt nog steeds 2 week te vroeg.mijn vriend denkt ook hetzelfde zonder dat we het tegen elkaar hebben gezegd wel grappig.

16. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Nog even een vraag ik kan niet wat op de lijst zetten omdat hi gesloten is. Hoe kan ik mij ook op de lijst zetten voor afspraken?

17. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb echt geen idee nog wanneer kruimel komt. De dag zelf zou ik leuk vinden omdat mijn lieve omaatje ook op die dag jarig was. Maar 1 augustus lijkt me ook leuk. Dit omdat mijn man 1 dag na zijn opa's verjaardag geboren is. En mijn schoonvader is 31 juli jarig ;)

Maar ja, als die suiker toch door gaat zetten, dan kan het ook zomaar twee weken eerder zijn dat ik al ingeleid word. Stiekem denk ik "hoe eerder hoe beter", maar wel na 37 weken, hahaha. We willen hem wel de tijd geven om goed te groeien. Bij mijn vriendin gaan ze haar kindje met 34 weken echt halen om risico's uit te sluiten (na 2 doodgeboren kindjes)...dus als die van mij te laat komt, dan zit er maar weinig tussen. En mijn andere vriendin is nu 38 weken zwanger...dus ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren!

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Sweety, zie dat het gelukt is met je avatar, super!
    Over de lijst, volgens mij staat die hier twee pagina's geleden. Die moet je even kopieëren en dan kun je je eigen afspraken erbij zetten.

Leontine, haha dat is wel grappig;) Ik zou de 13e wel leuk vinden, we zijn ook op de 13e getrouwd;) De 14e zou wel toevallig zijn, mijn man is namelijk 26-2 jarig, ik 20-5 en kruimel zou dan 14-8 jarig zijn;)
    Ach voor de rest boeit het ook allemaal niet, als hij maar lekker tot 37 weken blijft zitten, daarna mag hij komen;)

19. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sweety en yara, mooie echo's!!
    @leontine, ik heb ook nog niet wat lekt :D Maar kan me voorstellen dat je toch wel een bevestiging zou willen of het zou kunnen! Mij maakt het niet niet zoveel uit aangezien ik toch flesvoeding wil gaan geven.
    @annet, ga zo even kijken naar je kamertje!
    @buik, hebben jullie ook aan het eind van de werkdag dat je buik zo zwaar aanvoelt? net alsof de kleine helemaal onderin ligt?
    @pretecho..morgen nog een 4d echo!!! jeej!
    @werk, heb met mn baas gesproken. Denk dat ik het niet vol ga houden tot mn verlof begint. ben aan het eind van de dag zoo moe, kan alleen nog maar liggen op bed. Dat is wel lastig aan mijn werk, je moet de hele dag klaar staan voor de leerlingen en je kan niet even je terugtrekken.
    @yoga, wou me net opgeven voor yoga maar ik was veeeeeeeeeel te laat! Had me kennelijk bij deze al met 12 weken op moeten geven :$ baal er wel een beetje van!

20. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    @beebje: met 12 weken??? Woooowww... Dat is wel al heel vroeg! Alsof je daar op dat moment aan hebt gedacht ;) Zou ik niet doen iig!

Deel Deze Pagina