1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even geen puf om overal op te reageren hoor!
    Alleen de dingen die ik mij zo even herinner na het lezen ;)

Yara wat een super mooie schildering zeg! Dat gaat vast een heel gezellig kamertje worden, komt het bedje onder de boom?

@Frisje, wat vervelend van dat vocht vasthouden. Hopelijk blijft het een beetje binnen de perken. Het is er nu wel warm voor, maar helpen strakke kousen niet om de benen een beetje slank te houden? Misschien een idee om dat dan in de avond en ochtend of als je gewoon thuis bent te dragen. Moet eerlijk zeggen dat ik namelijk ook sport compressie kousen gekocht heb, dat zijn sportkousen die goed zijn voor doorbloeding, maar ook voor vocht denk ik. Ik draag ze omdat ik juist al die dingen wil voorkomen. Zag al wat "adertjes" op mijn rechterbeen, en wil echt niet dat het heel erg gaat worden. Ik heb een beroep waarbij ik veel sta, dus ook dan zijn zulke kousen wel goed natuurlijk. Mijn benen zijn sinds ik ze draag een stuk minder vermoeid! En in de nacht draag ik ze soms ook, helpt tegen krampen!

@Leontine, gelukkig voel je je op de spierpijn na weer goed!

@ Sher, wat een prachtige echo! Zo duidelijk! En al knap zo op de echo ;) In welke ligging lag zij daar eigenlijk? En mooi gewicht al hoor, geen ukkepuk denk ik zo?

Vandaag heb ik de hele dag een beetje in de zon gezeten, ook wel echt gezond in bikini. Maar later alleen mijn benen hoor, pff..normaal kan ik uuuuren bakken, maar ik raak nou wel snel verhit en flauw van de warmte! En mijn buik werd zo bloedheet, maak mij dan helemaal zorgen of dat vruchtwater van binnen niet gaat koken :D Wel een lekker kleurtje gekregen :)

En ondanks dat ik mij toch nog zo goed voel en echt niet te klagen heb, voel ik mij wel echt "bejaard" soms. Ook op zo'n ligbed, even makkelijk snel verliggen, of even dat flesje water pakken gaat zo moeizaam. En omdraaien op mijn buik(ja ik kan nog wel aardig op mijn buik liggen) is ook een hele happening voor mijn gevoel. Zal straks helemaal drama zijn :cool:

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Libra, thnx meid! Bedje komt inderdaad met de lange kant tegen de muur onder de aapjes:) Het staat inmiddels ook al, heb het van het weekend gelakt en zondag in elkaar gezet:) Er zijn alleen nog een paar stukjes beschadigd met in elkaar zetten, maar die stip ik wel weer aan met verf dit weekend. Moet toch de planken in de kledingkast nog schuren en lakken.

Wat een goede tip overigens van die kousen!

Ohh heerlijk genoten van de zon! Wel goed insmeren he;) Oh erg he! Ik heb het ook nog echt gemakkelijk, maar af en toe, zeker als ik te lang gezeten heb en ik sta op, loop ik echt als een pinguin. En opstaan uit een diepe bank ofzo doe ik ook niet meer 123:p En dan hebben wij allebei nog een redelijk bescheiden buik;) Moet er nog niet aan denken hoe ik er over 10 weken bijloop:p

3. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gelukkig weer normaal. Wel rustig aan gedaan vandaag, heerlijk in de zon gezeten met blote buik. Lekker geslapen smiddags en daarna wat in de tuin gedaan.
    We hebben een klein moestuintje achter, dus wat geplant, onkruid gewied en water gegeven. Alles op zijn elf en dertigst, maar wat gaat dat gaat!

Boxkleden zijn bijna af, heb er twee gemaakt en ben er trots op, heb al bijna zin om de box op t zetten, maar dat is nog erg vroeg ;).

Nu zo lekker film kijken en niet zo veel meer verder. Ben op jacht naar een easy base. Ben eerst tweede hands aan het kijken, je weet maar nooit!Had er bijna een voor 50 euro, maar die was net weg. Pech dus.

Mooie muurschildering hoor! Ik heb al twee kamers geschilderd voor vriendinnen, maar omdat wij gaan verhuizen het hier maar niet gedaan. Komt wel in het nieuwe huis, vind het wel erg leuk om te doen.

Wat vervelend het vocht vast houden. Je kunt een kussen onder je matras leggen zodat hij iets omhoog staat s nachts. Dan begin je igg met slanke benen aan de dag.

Hier alles goed met buik. Soms erg druk in de weer :). Mooi gevoel, maar door mijn hypermobiliteit ben ik ook hyper sensitief en voel dus echt alles. Soms minder lekker ;). Nu gaat ook ineens de weegschaal meedoen, heeft lang geduurt, maar er is nu toch echt drie kilo aangekomen. Weet t is helemaal niks, maar als dat ineens zo hard gaat ook wel weer een boel!

Zal morgen eens fotos plaatsen van het kamertje en het wiegje hier.

Fijne avond nog!
    Eva

4. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Libra ze ligt met haar hoofdje helemaal in mijn bekken!

@Eva ben benieuwd naar de foto's van jullie kamertje!

5. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk he dit weer? Na het werk nog even buiten gezeten in de schaduw. Opstaan of verzitten is idd niet zo makkelijk meer. Nog 10 weken voor mij ongeveer. Die kom ik nog wel door al loop ik ook steeds meer als een pinguin haha.

Te vroeg voor de box? Ehm, bij mij staat ie al wekenlang. Hoofdzakelijk om de katten maar die kijken er eigenlijk niet naar om.

Ik heb nog niet echt last van vocht...soms bij mijn vingers maar dat had ik normaal ook al. Alhowel, mijn birkenstocks zitten wel op het laatste gaatje maar verder merk ik er nog weinig van.t

6. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    wij hebben de box ook al met 12 weken erin wegens de katten..

7. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh was benieuwd omdat de foto zo mooi en duidelijk is! Mijn beeb lag dus ook helemaal onderin mijn bekken, maarja..hij draaide daarbij ook nog zijn hoofd weg. Dus ik heb maar 1 mooie foto. Nou ja ook wel genoeg :D

8. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Libra, Lief dat je zo meedenkt. Ik draag inderdaad al steunkousen. Vooral overdag. Kan al jaren niet meer zonder. Snachts doe ik ze uit maar dan slaap ik met mijn benen omhoog. Niet heel veel natuurlijk, maar net genoeg. Ach het komt wel goed, nog maar een pasr weekjes ;)

Lfs,
    Frisje

9. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, lopen jullie ook zo te hijgen de trap op? Gaat echt nergens over :D

Net fotos geplaatst van het kamertje, dus wie nieuwschierig is.......

Nu de was buiten hangen, heerlijk is dat en o wat ruikt het lekker s avonds :)

10. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Moest even bij lezen hoor! Even kijken wat ik heb onthouden...

In ieder geval de mooie schildering! Echt Yara, super gaaf!! Ook zo knap dat je zelf zo goed kunt schilderen!

Vocht vasthouden lijkt me inderdaad geen pretje, maar een vriendinnetje van me had ook veel baat bij die kousen.

De box staat hier nog niet in huis. Mijn moeder heeft dit weekend de boven en onderkant geschilderd, dus denk dat ie over een weekje of wat wel beneden komt te staan. De boven verdieping is dit weekend aangepakt. Er ligt een nieuwe vloer in en dat zorgt al voor een hele nieuwe modernere uitstraling :) Volgende week komt mijn moeder om het behang te plakken, dan kunnen we eindelijk beginnen met inrichten!! Zooooooooo'n zin in!!

Gisteren zijn we naar een info avond in het ziekenhuis geweest. Was wel okay, we wisten al veel info omdat we nogal eens in het ziekenhuis zijn. Maar toch vond ik het wel handig om te zien wat er allemaal gebeurd vanaf het moment dat je belt dat je komt. Ook zo grappig om allemaal zwangere vrouwen bij elkaar te zien. Er zijn zoveel verschillende soorten buiken!!!

Hier zit ik vooral binnen, ons huis is gelukkig erg koel. En dat is nu wel erg fijn! Stomme rust houden ben ik wel bijna klaar mee! Heb gisteren wel even heeeerlijk in de tuin gezeten onder de parasol. Dan is het toch wel weer fijn om nu vrij te zijn ;)

Mijn buik groeit voor mijn gevoel hard en de baby schopt eigenlijk de hele dag door. Ik vind het zo'n ontzettend gaaf gevoel!!!

11. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Net even je kamertje gezien eva: wat ontzettend leuk!! Het verhaal erachter maakt het zo speciaal.

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Eva, heb net even je kamertje bekeken, echt super leuk en een mooi verhaal erachter!

Leontine, jeetje nog 10 weken.. Dan begin je echt af te tellen he!
    Wel slim trouwens om de box al vroeg te zetten vanwege de huisdieren! Hier geen beesten, dus de box staat nog niet. Staat nu alleen maar in de weg:p

Isa, dankjewel meid!
    Wat voor kleur hebben jullie de box geschilderd? Hier is de box gewoon houtkleurig. Past niet helemaal bij het interieur, maar na die muurschildering, het ledikantje en de planken in de kast heb ik echt geen zin om nog meer te schilderen, zeker niet de box met al die rotspijltjes:p Dus ik laat m maar gewoon zo, valt straks toch niet meer op:)
    Is het geworden zoals je wilde op de bovenverdieping? Ben benieuwd hoor! Echt fijn als je eindelijk kunt beginnen met inrichten!
    Hoef je nu eigenlijk helemaal niet meer te werken of moest je alleen deze week rust houden? (Sorry mijn geheugen is echt een zeef;)). Het is fijn als je met dit weer vrij bent, als je ook maar wat kunt doen. Als je niks mag, is er ook geen bal aan:p

Oh en die beebjes groeien als kool geloof ik! Hier draait hij bijna niet meer en ligt hij dus eigenlijk altijd met zijn hoofd naar beneden (waardoor ik dus elk uur moet plassen), met zijn kontje links en met zijn voetjes rechts bij mijn ribben (vinden ze niet zo leuk;)). Beeb zit ook vrij hoog, heb echt veel last van maagzuur nu. Het wordt tijd dat hij binnenkort gaat indalen, dat zal wel schelen:p

13. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    De box is wit en we hoefden gelukkig de spijlen niet te schilderen! Scheelde heel veel werk! Wij hebben twee katten, maar denk dat ze in vier weken ook wel aan de box kunnen wennen... Hoop ik dan maar ;)

Ik zal als alles boven klaar is een foto plaatsen :) Heb een kamertje in mijn hoofd en hoop dat het er ongeveer zo uit komt te zien :)

Over die rust, ik mag al een hele tijd niet meer werken... Booooooring! Heb een te hoge bloeddruk. Afgelopen vrijdag was ie trouwens voor het eerst echt heel netjes: 130-90!! Helemaal blij!!

14. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog iets meer dan10 weken....ja ben wel aan het aftellen nu. En vooral naar mijn verlof toe. Het is gewoon niet meer relaxed op kantoor. Mijn collega die weg gaat voelt zich benadeeld en laat dat door opmerkingen steeds merken. Alsof ik er iets aan kan doen. En dan ook nog de accountants over de vloer met vele vragen en twee nieuwe collega's inwerken en mijn eigen werk bijhouden. Als ik het zo opschrijf is heteigenlijk belachelijk.

Genieten jullie ook zo? Ik wel al moet ik wel moeite doen om in de schaduw te blijven. Zo nu en dan even naar binnen voor een koud glas drinken.

Wij heb in juni een bijeenkomst van het ziekenhuis. Ben wel benieuwd al kan ik me niet meer bedenken.

Vandaag ons naamtreintje binnen gekregen. Het staat nu echt vast haahaha. Zo schattig. Maar kan hem nog niet neerzetten natuurlijk. Er zijn nog te veel babykamer nieuwsgierigen. Haha.

Nu de geboortelap nog afmaken. Niet zoveel zin in de laatste tijd.

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ohh dat scheelt dan inderdaad wel veel Isa!
    Is goed, ben benieuwd naar de fotootjes:)
    Oh, dat is echt boring! Kun je je nog wel een beetje bezig houden thuis? Super netjes, je bloeddruk! Nu houden zo:p

Leontine, pff, klinkt inderdaad belachelijk hoe het nu gaat op je werk! Jij werkt ook tot 36 weken door toch? Als het echt te veel wordt, gewoon de Arbo arts inschakelen..
    Genieten? Ik zit de hele dag op kantoor;) Jammer genoeg niet buiten, maar ik kan in ieder geval naar buiten kijken waar het zonnetje schijnt:p
    Ohh wat leuk een naamtreintje!! Ik zou het inderdaad ook niet op wagen om de trein al in het kamertje te zetten:p Geboortelap? Dat wat je aan het borduren was? Het is ook veels te warm om nu te borduren;) Of je neemt m lekker mee naar buiten, heb je iets te doen in het zonnetje:p

16. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yara, ik stop al bij 34 weken. Toen ik merkte dat het wel heel druk werd heb ik dat gelijk vastgelegd. Uit pure zelfbescherming. Andere collega's hebben me ook gezged te zullen kielhalen als ik me laat overhalen om toch 2 weken langer door te gaan hahaha.

En ik zou bijna zeggen: wees blij dat je binnen zit. Ik ga ook steeds even naar binnen hoor. Het is benauwd warm. Het kan hier ook nooit eens normaal in NL. Of de mussen vallen dood van het dak of het plenst of is heel koud.....nooit iets ertusssen terwijl 22 graden met een windje me nu erg lekker lijkt. Maar nee....29 graden in de schaduw.

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Groot gelijk hoor Leontine! Ohh dat is echt aftellen dan, nog maar 4 weken voor jou!

Ben net in mn pauze even naar buiten geweest, vind het heerlijk! Zat ik maar buiten:p

18. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Kijk eens naar je banner!!! Toch ongelooflijk hoe ver we al zijn!!!!

@leontine, heb je nog veel last van de val?

@ iedereen, sorry maar ben echt even vergeten wat iedereen verder geschreven heeft. Ik ga het goedmaken.

Lfs,
    Frisje

19. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, geen last meer van de val. Mijn bandenpijn aan de onderkant lijkt wel erger te worden. Maar goed, vooral last bij aankleden en staan/lopen. Gelukkig zit ik nu veel.

Oh en mijn mannetje is thuis en heeft de ventilator gepakt. Zoooo lekker!

20. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier in Zeeland tempratuur gisteren gelukkig goed te doen. Scheelt toch altijd een paar graden en meestal zee wind.

Pfff, vanacht geen oog dicht gedaan. Kleine was zo ontzettend druk in mijn zij aan het schoppen! Weining geslapen en toen ik uiteindelijk sliep droomde ik dat de voetjes aan de zijkant van mijn buik naar buiten kwamen en dat ik niet goed wist of ik ze nu terug moest duwen of de baby eruit halen! :(

Uiteindelijk toch maar eruit gehaald en t was een schat an een meisje, wie weet ;)

Help, wij hebben nog steeds geen naam!!!! Pff, vind dat nu wel een beetje lastig worden. Heeft iedereen al alles vastliggen?

Zo naar de verloskundige, weer eens kijken of alles goed is.

Vandaag hier igg minder warm, dus ik hoop bij jullie ook.

Deel Deze Pagina