1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed idee die buddies. Als je vast mensen met elkaar koppelt dan hoef je alleen die persoon een pbtje te sturen.
    Ik zou het wel grappig vinden om met iemand te gaan die op dezelfde dag uitgerekend is. Haha... Wie is er dan eerst?

Ik heb volgende week woensdag de groeiecho....ben zo benieuwd. Vanochtend weer nuchter geprikt....ben weer benieuwd.

Ik werk ook nog gewoon vier dagen al heb ik wel een tijd geleden mijn vrije dag gewisseld. Die break ertussen is toch wel prettig.

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Lijst Buddy's

Marleentje26 -
    Leontine8-
    Libra-
    Annet1985-

Als er mensen op de lijst willen of aan iemand gekoppeld willen worden zet maar in het topic of pb dan pas ik het aan!

3. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Werk hier gewoon nog 5 dagen! Mocht het echt niet meer gaan dan kan ik alsnog 1 keer per week een vrije dag opnemen.

Moet weer proberen het hier bij te houden en te blijven kletsen :)

4. frummel1986

27 dec 2011
    28
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ook ik zal proberen de komende weken weer veel te lezen en te schrijven hier!
    Ik heb vandaag precies 29 weken zwanger van ons 1e kindje! Wat gaat de tijd toch snel! Nog 4,5 week (volop) werken en dan lekker tot rust komen!
    Gelukkig is onze babykamer er al helemaal klaar voor! Moet alleen nog even alles wassen... maar daar heb ik tijd genoeg voor aan het begin van mijn verlof!
    Lichamelijk gaat tot nu toe alles goed! Natuurlijk wel last van sommige kwaaltjes, maar ik kan gelukkig het werk nog steeds allemaal volhouden (werk ik de zorg, dus lichamelijk vrij zwaar werk). Alleen als ik heel veel moet lopen dan heb ik soms het gevoel dat ik enorm moet plassen! Waarschijnlijk een klein koppie wat dan precies op mijn blaas ligt te duwen! Dit is wel een erg vervelend en raar gevoel (iemand toevallig tips), maar verder mag ik niet klagen.
    We zijn vorige week wel een beetje van onze roze wolk gestuiterd... Hebben namelijk te horen gekregen dat ons schoonzusje (van 34) borstkanker heeft! Tis allemaal nog erg afwachten, maar zoals het er nu uit ziet moet ze een jaar lang aan de chemo en daarna nog een borstamputatie ondergaan! Zelf heeft ze 2 kleine kindjes (van bijna 4 en bijna 2)... dus dat maakt het ook niet makkelijk.
    Ben er op het moment wel veel mee bezig merk ik! Het meest bizarre waar ik steeds aan moet denken is dat ik straks borstvoeding ga geven en zij aan de chemo zit en weet dat ze over een klein jaar minimaal 1 borst moet missen....
    Nu toch maar proberen nog steeds zo veel en goed mogelijk van dat kleintje in mijn buik te blijven genieten, al kost dat echt enigszins moeite op het moment!

5. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frummel, wat een vreselijk nieuws zeg!
    Sterkte.

6. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    buddy's lijkt mij ook een goed idee...

hier gaat het ook goed.
    alleen gisteren erg last van me hele rug en wist niet meer hoe ik zitten moest.. ook een erg benauwd gevoel de hele dag gehad. dus vandaag maar ff rustig aan gedaan..

7. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    @marleentje: dus bij deze mag je me ook wel op de buddy lijst zetten..maakt mij niet uit of ik gekoppeld word aan iemand of dat iemand aan mij wil koppelen haha...

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    sweety ik zal je erbij zetten! en ik wil wel aan je gekoppeld worden hoor haha! Stuur je zo meteen even een pb met mijn tel nummer!

Frummel: tjee kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent...

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    #3889 marleentje26, 30 mei 2012
    Laatst bewerkt: 30 mei 2012
    Lijst Buddy's

Marleentje26 - Sweety8
    Leontine8-
    Libra- Isa 28
    Annet1985-

Als er mensen op de lijst willen of aan iemand gekoppeld willen worden zet maar in het topic of pb dan pas ik het aan!

10. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    #3890 Isa28, 30 mei 2012
    Laatst bewerkt: 30 mei 2012
    Ik ben op zich ook wel voor een buddy, maar net als Libra ben ik hier idd anoniem... Dit forum is idd nogal open. Om met 1 iemand via een pb telefoonnummers uit te wisselen vind ik op zich wel prima. Anders koppel je libra en mij aan elkaar?

Wat lekker @annet dat jullie lekker in Brussel zijn geweest. Gezellig :)

@frummel: wat een vreselijk nieuws... Kan me voorstellen dat je dan wel even van je roze wolk valt!

Vandaag heeft mijn moeder de babykamer behangen. Wat een werk! Mijn moeder had nog nooit zo'n lastig patroon gezien! Maar alles zit erin en ze heeft ook de deurtjes van de commode en het achterpaneel van het ledikantje mee behangen. Echt super leuk! Nu nog eventjes wachten op de kast. Ik had vorige week gebeld wanneer ie klaar zou zijn en toen kreeg ik te horen dat het nog wel zes weken kon duren... Duurde me veeeeel te lang, dus heb gevraagd of het mogelijk was of ie eerder gemaakt kon worden. Werd ik vandaag gebeld met de mededeling dat ie nu gemaakt wordt en dat ie dinsdag al bezorgd wordt! Die mevrouw begreep mijn nesteldrang en heeft onze kast helemaal naar voren geschoven :) Helemaal blij!!! Kan ik eindelijk beginnen met kleertjes wassen en ophangen :)

Ook de box hebben we gisteren in de woonkamer in elkaar gezet. De katten moesten er niets van hebben. Helaas omdat het al laat was geen ballonnen in gedaan... Toen ik beneden kwam de volgende ochtend lagen ze allebeide prinsheerlijk in de box te slapen... Hahahaha meteen de ballonnen opgezocht en nu komen ze er niet meer in :) Hahahaha bange schijterds!!

Ohja, ik had met 28 weken een groei echo en straks met 32 weken weer. Maar de reden daarvoor is (natuurlijk) die hoge bloeddruk... Wat daarna gebeurd weet ik nog niet precies, dat ga ik vrijdag allemaal vragen. Wil dan ook een beetje praten over hoe en wat met bevallen of keizersnee, of de baby al eens gedraaid is en dat soort dingetjes. Ben benieuwd naar mijn bloeddruk, hopelijk is ie goed zodat ik lekker weer naar huis mag die dag ;)

11. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    wij hebben de box er ook in staan en de katten liggen hier dus ook in de box te slapen, dus morgen idd ook om ballonnen uit en die maar in de box neerleggen.

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    isa: ik zal je aan Libra koppelen! Dan nemen jullie zelf maar contact met elkaar op via pb.

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Lijst Buddy's

Marleentje26 - Sweety8
    Leontine8-
    Libra- Isa 28
    Annet1985-

Isa je staat erbij!

14. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Thanks Marleentje :)

15. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koppel mij maar aan Annet dan, dan hebben we alvast drie complete koppels.
    Nu eerst naar de pufclub.

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Lijst Buddy's

Marleentje26 - Sweety8
    Leontine8- Annet 1985
    Libra- Isa 28

Leontine je bent aan annet gekoppeld!

17. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een afschuwelijk nieuws Frummel! :( Rotziekte :(

@Isa, leuk dat ik aan je gekoppeld ben!
    PB jij mij maar een keer wanneer je nummers uit wilt wisselen hoor ;)

Fijn dat jullie kamertje bijna in orde is, klinkt super leuk die meubels met behang beplakken! En hoop dat je bloeddruk prima in orde is bij de controle!

@Box, die moeten wij ook nog opzetten, maar ik wacht daar toch zo lang mogelijk mee. Vind het anders in de weg staan. Zoveel ruimte hebben wij niet.

@Baby, wat kan die toch sterk bewegen zeg. Vooral uitrekken(tenminste heb het idee dat hij dat dan doet) gaat er wild aan toe. Hier vanavond weer eens een dutje gedaan. Begin weer een beetje moe te worden soms, zelfde gevoel als ik in het eerste trimester had.

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik wil er ook op!:D Zie dat er al drie complete paren zijn, dus dan wacht ik wel wie er aan mij gekoppeld wordt, maakt me niet uit;)

Ben nu echt poepiegaar, ga morgen mijn best doen om ff bij te lezen en op iedereen te reageren:) Truste meiden!

19. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ah ik zie dat ik al een maatje heb ;)

@ frummel wat een rotnieuws zeg ! vreselijk voor je schoonzusje hoop dat de behandelingen aanslaan!

@ box komt hier pas rond verlof te staan zoiets! vind het maar een sta in de weg ;) maar ja aan de andere kant dat ding staat er natuurlijk nog een hele tijd! Ach hoop dat we nog genoeg tijd hebben :)!

@ moe poeh heb s'avonds vaak last van harde buiken enz ! En ben inderdaad heel moe!

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Lijst Buddy's

Marleentje26 - Sweety8
    Leontine8- Annet 1985
    Libra- Isa 28
    Yara-

Yara ik heb je wel alvast in de lijst gezet!

Deel Deze Pagina