Hej meiden.. Wat erg heb elke keer fanatiek terug gelezen. Maar reageer bijna nooit. Schaam schaam... Heb super babykamers langs zien komen. Mooie wiegjes en muurschilderingen. Prachtig! Hier is de babykamer ook af. Isa mijn bloeddruk is nu 150/85 op het randje hoef geen medicijnen nog. Maar wel nu in het ziekenhuis ipv verloskundige en mag ook niet werken inmiddels vanaf koninginnedag nu thuis. Is bij jullie de kraamzorg algeweest? 11 juni hebben wij de intake.
Ja wat betreft buddies, ik wil ook zelf de naam melden Hier komt morgen de kraamzorg, vanavond dus maar eens het huis opruimen. En de slaapkamer, want misschien wil ze wel even een blik werpen op het babyhoekje. En nu is het toch wel een bende Morgen komt ook onze prachtige kinderwagen Hebben jullie het ook steeds vaker met familie/vrienden over "dat het al bijna zo ver is"? Hier wel. En dan steeds waar ga je bevallen? Waarom vinden mensen dat toch zo interessant om te weten? (of zou ik dat zelf ook vragen aan een zwangere?) Heb net gesport dus ga even eten, douchen "rusten", en dan aan de slag in huis.
Lijst Buddy's Marleentje26 - Sweety8 Leontine8- Annet 1985 Libra- Isa 28 Yara- Anskev Yasmin - Puschel Sher - Nannie Als er mensen op de lijst willen of aan iemand gekoppeld willen worden zet maar in het topic of pb dan pas ik het aan!
Sher: je staat erbij! Nannie: je staat erbij! Libra: je stond al op de lijst gekoppeld aan isa haha Hier net terug van de efteling! Het was prachtig heerlijk rustig en heel de dag droog weer. Ik ga nu lekker met de beentjes omhoog en kom morgen weer reageren!
hahah dat is hier ook zo elke x krijg ik de vraag waar wil je bevallen.. en nog zoveel weken schiet al op he! nou eeehh ja best wel. andere vinden het spannender dan ik zelf haha.. en ook de vraag van en hebben jullie alles al klaar enzov enzov.. hier een erg druk actief frummeltje poeh bepaalde zit houdingen zijn niet fijn maar ja.. als het droog is rond 10en zal ik me vriend even van het werk halen lopend.. heb ik mijn dagelijkse loopje ook weer eventjes gehad. hebben jullie ook met eten dat je sneller vol zit? ik wel kan anders altijd lekker eten. maar eten word steeds minder omdat ik sneller vol zit. 5 juni begint mijn borstvoeding curcus ben erg benieuwd.
Heb marleentje al pb gestuurd om op de lijst te zetten! vorige forum deden wij ook alleen een sms hoor.. meer is ook niet nodig! Naam ikzelf heb er geen probleem mee als buddy die post maar dat is ieder voor zich volgens mij! @frummel wil je heel veel sterkte wensen met je schoonzus! wat een vreselijk nieuws moet er toch niet aan denken zo jong en 2 jonge kindjes! Zal een moeilijke tijd zijn voor iedereen... Verder niet helemaal bijgelezen. Ben druk bezig met kleertjes verkopen via marktplaats.pff wat een werk zeg! moet geloof ik wel 50 advertenties plaatsen. Ben vandaag ook bij bedrijfsarts geweest en hoef niet meer te werken. Ze zagen t op mijn werk ook wel aankomen aangezien ik niet eens meer gewone schoentjes aan kan (slippers snijden al in voeten weg) ik moet zo langzamerhand ook maar eens gaan opschrijven wat ik allemaal nodig heb. Weet eigenlijk helemaal niet meer wat je allemaal in huis moet hebben... zal even zo'n lijst opzoeken! Spannend over tijdje gaan de eersten al bevallen
Nannie zag net dat jij mijn buddy bent! Ga zo lekker naar bed heb morgen een fietstocht van het werk ong. 60 kilometer fietsen... Gelukkig hebben ze voor mij een elektrischefiets geregeld! Nu hopen dat het een beetje droog blijft!
Hier is de kraamzorg geweest! Was niet zo bijzonder eigenlijk. Gewoon van alles doorgenomen, wat ik nog nodig heb, wanneer ik moet bellen, dat soort dingen. Oh en het bed moet dus wel op klossen! Zeker als ze je ook nog met borstvoeding willen gaan helpen in de kraamweek. De kinderwagen en maxi-cosi zijn ook binnen. Was echt een bouwpakket zeg! Maar hij zit in elkaar. Wat een mooi ding(joolz day, all black 2012), ben er helemaal blij mee @Sweety, ja hier vragen ze inderdaad ook dan steeds, en alles al klaar? Mensen lijken het sowieso allemaal spannender te vinden. Ben je al nerveus vragen ze? Zo'n stomme vraag, als ik mij nu al druk ga maken dan kom ik al die 9 weken niet door hoor En ik ga mij toch niet druk maken, het komt zoals het komt
@libra1 dat denk ik dus ook en zeg het ook tegen ze het komt wanneer het komt en we zien wel.. ik ga me er nu idd ook niet druk om maken we zien het vanzelf wanneer het zich meld. hier vanmiddag nog te bloedprikken geweest in ziekenhuis voor ijzer en omdat ik antistof m heb wilde de vk dat ik nog een x keer prikken om alles nog een keertje te controleren. nu moest mijn vriend ook geprikt worden en we weten allebei nog steeds niet waarop eigenlijk?! die man het prikken zei dat de vader en moeder van kindje beide moesten....naja we horen het donderdag wel dan moeten we weer naar de vk toe voor controle..maar mijn vriend kon er niet zo goed over haha werd lijkbleek en wazig voor zijn ogen dus hebben nog dik 15 min daar gezeten tot me vriend weer wat beter van kleur zag haha moest er ook wel om lache, zei nog voor de grap als je dat maar niet doet als ik moet bevallen. haha....
Vanochtend weer een check gehad en mijn bloeddruk was 122-85!!!! YEEEEHHH!!!! Maakte al meteen het grapje dat ik nu vast wel weer aan het werk mag hihihihi! Ben helemaal blij. De baby ligt alleen nog steeds in stuit... Over twee weken gaan we bespreken wat we gaan doen. Ik zit er wel over na te denken dat ik toch graag gewoon wil bevallen en dus gaan we het proberen te draaien. Maandag hebben we een groei echo en mijn jongste (ook zwangere) zusje gaat gezellig mee Hoop dat de baby nog mooi op groei ligt, schijnt dat vanaf 29 weken een eventuele groeiachterstand zichtbaar wordt bij een hoge bloeddruk... Hopelijk is alles goed @sher: een fietstocht! Wat lief dat ze een elektrische fiets voor je geregeld hebben @libra: wat fijn dat de spulletjes geleverd zijn. Heb je al even test gereden in huis Goed weekend allemaal!!!
He meiden! Hier komt de kraamzorg 8 juni Ben benieuwd wat ze allemaal gaan bespreken! Libra, en is je kinderwagen binnengekomen? Welke heb je? Oh wacht, lees dat je m inderdaad binnenhebt! Wel gaaf, een Joolz! Hoezo was het een bouwpakket? Hier zat alles gewoon al 'in elkaar' alleen de wielen nog niet.. Ga je het bed ook echt op klossen zetten? Ik denk dat ik gewoon een extra matras ga regelen en dat erop leg. Zie het echt niet zitten om die boxspring op klossen te zetten.. Marleentje, fijn dat het leuk was in de Efteling! Ik kan daar ook altijd enorm van genieten, kan niet wachten om over een paar jaar met de kleine te gaan! Sweety, dat sneller vol zitten herken ik wel, beeb zit ook erg hoog hier. Maar eet nog wel veel hoor, alleen dan verspreid over de dag Haha, die man van jou met zijn spuit Wel vervelend dat hij er zo misselijk van werd Ben benieuwd waar je dan nu precies op geprikt bent! Nannie, is het een beetje gelukt met je MP advertenties? Op Hema.nl staat een uitzetlijst als je er nog 1 zoekt Sher, wat heerlijk, een elektrische fiets! Wel drooggebleven vandaag? Isa, oohhh wat superfijn meid! Wel spannend over twee weken, hoop voor je dat uk dan toch uit zichzelf al gedraaid is! Die vragen zijn ook zo herkenbaar! Heb het idee dat sommigen het nog veel spannender vinden dan ik Maar goed, ik maak me ook nog echt niet druk en dat zeg ik dan ook gewoon En als ik dan zeg dat ik thuis wil bevallen kijken ze me helemaal raar aan Hier vandaag wat minder nieuws gekregen, mijn contract gaat helaas niet verlengd worden Dus zit ongepland al met 34 weken thuis ipv 36.. En moet dus vol aan de bak met solliciteren na mn bevalling.. Gelukkig heb ik wel nog 4 maanden WW, maar evengoed is het echt klote.. Verder gaat alles prima, heb nog steeds echt nergens last van (behalve maagzuur en wat vermoeider), dus niks nieuws Weekend ben ik denk ik weinig hier, ga morgen met mn schoonzus shoppen voor een trouwjurk voor haar Fijn weekend meiden!
Ik heb de fietstocht overleefd! Gelukkig geen last van mijn buik, alleen van mijn kont! En ook nog droog gebleven! @Isa mooi dat je bloeddruk eindelijk weer normaal is! @Yara dat is minder dat contact niet verlengd wordt, maar het voordeel is wel dat je lekker 2 weekjes eerder verlof hebt!
@yara89 ik moest voor ijzer te prikken, en nog een keer omdat ze toen eerder antistof m hadden gevonden dus moest nog een keertje maar waarom nou mijn vriend moest geen idee....
Hey meiden, Ik lees dingen van jullie die heel herkenbaar zijn!!! Gisteren hebben wij de spullen voor de kinderkamer binnen gekregen. En we hadden ook betaald voor het in elkaar zetten. Dus de commode, het bedje en de kast staan al helemaal klaar. Echt super mooi Daarnaast hebben we de bugaboo, de box en de maxicosi binnen, met alle tirenlanteintjes die erbij horen. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij ons staat het huis nu even VOL. We moeten alles echt even een plekje gaan geven de komende dagen. Vandaag heeft de kraamzorg gebeld om een afspraak te maken. Bij ons komen ze op woensdag te 20ste Over een weekje mogen we naar het VK centrum voor een groei echo. Ben heel benieuwd of de kleine zich nog een beetje op de foto wil laten zetten Moeten jullie nou ook vaker naar de verloskundige. Ik moet nu iedere twee weken. En als ik zometeen 36 weken ben dan moet ik iedere week. Hebben jullie ook zo een moeite om je balans te vinden tussen bezig zijn en rustig aan doen. Ik wel. En ik wil mijn vriend ook niet alles alleen laten doen. Misschien zijn het de hormonen hoor, maar iedere keer als ik hem iets alleen zie doen, denk ik achossie en vind ik het sneu voor hem. Echt erg, zo erg ben ik normaal echt niet. Zullen echt de hormonen zijn. Nou nog even kijken wie hollands got talent wint en dan lekker mijn bed in denk ik. Veel liefs, Frisje
Isa wat fijn dat je bloeddruk zo mooi is! Dat hoop ik ook te hebben maandag.. Bloedprikken.. Ik moest de laatste keer prikken aangezien ik bloedgroep o negatief ben. En ook voor ijzer aangezien ik zo moe was.kreeg van de week een brief dat de.bloedgroep van de baby ook negatief was. Frisje hier ook het huis vol! We hebben de wandelwagen in de babykamer nu staan. Ook ivm katten maar nog. Mannetje komt gisteren met het idee. De vluchttas moet nu klaargezet worden. wel heel lief dat hij mee denkt maar beetje vroeg zei ik tegen hem. Nee hoor antwoord ie gewoon doen! Haha Ik moest al elke 2 weken ivm bloeddruk naar de verloskundige. Dus voor mij zou dat niet verranderen. Hoe staat het met vocht vast houden? Zakt het bij jullie nu ook af nu het minder warm is?
Yara, wat vervelend van je contract! Maar ik neem aan dat die vier maanden ww pas ingaan NA je zwangerschapsverlof? Isa, wat fijn dat je bloeddruk weer wat lager is. Maar nu overdoen nu he? Denk aan jezelf en aan je beeb! Sher, die fietstocht...wat een bikkel ben jij! Ik stomp met fietsen steeds met mijn bovenbenen tegen mijn buik wat op een gegeven moment echt niet lekker is. Dus voor mij hooguit naar het centrum fietsen en weer terug. Als ik fiets heb ik ook continue het gevoel te moeten plassen....dus echt: respect voor 60km (zoveel was het toch?) Huis vol...? Ja, dat ken ik wel. Wij hebben alles nog in de babykamer gezet, maar dat kan natuurlijk niet zo blijven. De kinderwagen moet naar de gangkast, maar die moet eerst opgeruimd worden. En ik wil in de keuken een diepe lade waar nu allemaal rommeltjes in zitten, leegmaken en gebruiken voor de flessen en flesvoeding en later olvarit potjes en dat soort dingen. Puur voor de baby dus. Die vragen krijg ik ook wel...maar meer dat mensen verwachten dat ik echt op mijn laatste end loop. Mijn collega's zeggen ook allemaal dat ik zo'n grote buik heb. Maar ik ben natuurlijk al fors van mezelf. Denk toch dat dat ook meeweegt. Gelukkig is mijn bovenlichaam relatief lang, dus de beeb heeft nog de ruimte...maar voor hoelang? Gisteren voor het eerst eerder weggegaan van mijn werk omdat ik het gewoon niet meer trek. Mijn directe collega (die weggaat) vindt dat ik me aanstel, want zij had dat niet. Ja, hallo? Ben ik jou? Mijn buik zit gewoon in de weg als achter mijn bureau zit, waardoor ik dus verder achterop mijn stoel zit en de hoek die mijn heupen maken kleiner wordt. Tja, met een grote buik gaat er dus iets knel zitten. Begin van de dag gaat nog wel, maar het eind? Maandag gaan ze mijn bureau hoger zetten zodat mijn buik eronder kan voor een deel. Thuis loopt mijn bureau rond....daar heb ik geen last. Nou, tijd voor een ontbijtje...verder een rustig weekendje.
hier zei mijnn vriend ook al heb je je vluchtkoffer al klaar.. euhmm neej moest ik idd ook maar gaan doen hij zei je weet maar nooit. maar moet het nog steeds doen hahhah...