geplaagd door snurkende vriend en muggebeten weer eens de nacht dienst . @ fokje, ik slik de magnesium drank van salus, helpt echt super god bij krampen! @ puschel, we horen begin juli weer meer, t gaat om een bestuurlijke functie, dus hebben een flinke procedure Gisteren mijn verjaardag gevierd, ben dinsdag jarig. Eigenlijk vier ik het nooit van te voren, maar volgend weekend zijn de kinderen er niet, dus dat is ongezellig. Kon lekker ontspannen, vriend heeft alles geregeld. Hij kan heerlijk koken, dus ik mocht gewoon lekker met mijn visite bezig. Verder gaat iedereen hier altijd lekker zijn gang en hadden twee vriendinnen ook wat meegenomen om te eten, dus t was lekker aan romellen. Ge bbqt, vuurtje gestookt. Genoten. Kleine lekker druk, maakt niet uit wie voelt, t springt rustig op en neer. . Geen verlegen kindje dus. Ook de proefdrukken van de kaartjes binnen. Ben erg blij! Nog wat fine tunen in de tekst en ook dat kan uit mijn hoofd. Nu nog de adressen verzamellen. Afgelopen woensdag voorlichting van de borsvoeding. Vond het zeer nuttig en ik ben best lastig, dus dat zegt wat . Groeit jullie buik ook nog zo hard? Heb nu echt een beetje het gevoel dat ik achter mijn buik aan ga lopen. Slapen gaat wel beroerd hoor, bah, dat stomme gewoel in bed. Plassen, kleintje wakker, maagzuur, honger, pijn in de heup. Krijg een innige relatie met de computer s nachts. Ga t zo maar weer eens proberen. Vanavond bij een stoel kijken voor op de baby kamer, ben benieuwd. Fijne zondag!
Hier ook wakker van een snurkende vriend Zit nu maar eventjes beneden wat te eten, heb opeens 's nachts honger... Overdag probeer ik zo goed mogelijk te eten, maar heb vaak geen zin of trek. Goed... Ik ga weer eens proberen in slaap te komen
Hello nachtbrakers! Manlief heeft dienst en dan slaap ik altijd wat onrustiger. Maar nu hebben de katten ook nog een speeluurtje ingelast. En met een nog kale lege zolder hoor je alles extra goed. Zucht.
Hallo nachtbrakers!! Hier slaap ik ook erg slecht 's nachts. Draaien draaien en nog eens draaien. Lig gewoon in geen een houding prettig meer... En dan elke morgen ziek geef gewoon standaard over. Bah bah Harde buiken: hebben jullie ook zo'n last van harde buiken? Ik heb ze vrijdag en gisteren bijna continu gehad. Echt een vervelend gevoel. Maar heb wel sinds afgelopen vrijdag verlof!! Heerlijk moet zeggen heb gisteren nog wel wat gewerkt om wat dingen af te krijgen. Maar ben dan ook echt klaar voor mijn werk. Aanstaande vrijdag gaan we denk ik even lekker naar Sanadome een dagje relaxen ben eraan toe. Zaterdag samen met mijn beste vriendin (die nu mijn werk overneemt in mijn verlof) samen naar een taartworkshop dus lekker genieten. En dan zondag met de onze uk en diezelfde vriendin met haar man en dochtertje naar Tivoli. Lekker genieten dus komend weekend! Sweety: hoe gaat het nu? Het klinkt voor mij een beetje als indalingsweeen. Die kunnen erg heftig zijn. Vooral van onderen en daarbij kan je buik ook gaan zakken. Heb dat met mijn vorige zwangerschap ook heel erg gehad weken lang. Nu nog weinig last van.
Goedenmorgen, Hier was de rust toch weer even teruggekeerd. Deur dicht gedaan en toch nog een paar uurtjes geslapen. Toen kwam manlief thuis. Even rustig liggen kletsen daarna lekker gedoucht en nu weer zo fris als een hoentje. Zo even ontbijtje maken en dan naar mijn schoonouders. Vanmiddag gaan we alles in de goede kamer zetten en dan kan ik de babykamer weer inrichten van de week. Volgend weekend wil ik de kleertjes enzo gaan wassen. Voor mijn gevoel wil ik nog veel te veel. Ook het hele huis nog grondig doen. Elke dag een kamer ofzo.
Gelukkig hier ook nog lekker geslapen hoor! Om half tien wakker gemaakt door de middelste van 14 met ontbijt voor papa. Ik had zelf een mooi prenten boek gekocht om aan hem te geven. Heerlijk met zijn allen, de jongste was ook erbij gekropen en mijn buik bewonertje was ook lekker wakker, dus gezellige boel. VPRO gekeken en nu een rustig dagje na gisteren. De oudste 18 belde nog wat ze mee moet in haar koffer op vakantie. Wel bijzonder om zo alle verschilldende levens fases om je heen te mogen hebben. @Leontine, ik ben ook gek op mijn poezels, heb er drie, maar sinds ik zwanger ben slapen ze lekker beneden. Vind het niet altijd gezellig, maar nu is mijn nacht rust echt belangrijker, goed aan jezelf denken hoor!
Zo dames, gelukkig hebben jullie nog een paar uurtjes kunnen slapen. Lijkt me erg vervelend als je 's nachts aan het spoken bent. Ik heb dat een paar maanden geleden gehad. Nu gaat het gelukkig weer goed (behalve het draaien dan in bed, altijd een hele operatie met veel kreunen, zuchten en puffen en hier een kussentje en daar een kussentje). Gelukkig val ik na de operatie dan weer in slaap! Gisteren met een vriendin heerlijk uit wezen eten. Ik heb zitten bunkeren. Voor, hoofd en nagerecht. Doe ik normaal nooit. Het was allemaal zo ontzettend lekker. Ik stond er zelf versteld van dat ik er nog plek voor had. Gelukkig s'nachts ook geen last van maagzuur. Even afkloppen. Hier nog geen/weinig last van harde buiken. Bah Marleen, dat spugen iedere ochtend. Balen. Zo Eva, gezellig boel daar bij jullie in bed Sweety, hoe gaat het nu? Heel goed dat je even gaat bellen en is het maar om je gerust te stellen. Fijne zondag allemaal
Ach Eva, zo zijn ze gelukkig niet elke nacht. Maar het is toch voor hen ook een beetje gek in huis en de baas was niet thuis. Hopelijk vannacht dus beter. Nu bezig met de interne verhuizing. Maar wordt overal weggestuurd haha.....dan maar een broodje maken voor de mannen.
Zo jullie waren lekker actief vannacht zeg! Ik voel mij weer wat beter, zo raar joh dat ik laatst zo'n pijn had in mijn bil-achterkant been. Ook flinke steken binnen in mijn doos zeg maar. Heb nu weer nergens last van. Hij was gister wel echt enorm druk, jeetje hij wordt echt met de dag sterker. Soms duwt hij zo een voet uit mijn middel, en dan duw ik terug, maar wat een kracht voel ik dan al zeg Hier is mijn buik ook flink gegroeid, voor de nieuwschierige even kijken in het buikjestopic @Harde buiken, die heb ik altijd al regelmatig. Dus voor mij niks nieuws. Maar ik voel wel dat ze soms veel heftiger kunnen zijn. @tijd, ik vind het nu ineens een beetje benauwend dat het toch echt opschiet. Eerst werd ik er helemaal blij van, nu krijg ik een beetje een zenuwachtig gevoel. Heb er niet direct al veel zin in ineens Ook wil ik graag alles netjes hebben, er moeten nog wel wat dingen gebeuren.
Libra, ik heb dat ook hoor. Aan de ene kant benauwt het me en aan de andere kant kijk ik er ook wel naar uit. Gisteren had ik een zware dag. Overal stond iets. Maar nu staan de grote dingen weer op zijn plek en ziet het ook anders uit. En wat krijgt de baby ineens een grote kamer! Daar ben ik stiekem toch wel blij mee hoor. Eric is nu de computers weer aan het plaatsen. Mocht niet helpen....hij wilde dat ik ging uitrusten op de bank, dus daar zit ik. De kleine is wel enorm druk. Heb ook veel trappen gelopen vandaag. Goed voor de conditie maar ook vermoeiend haha. Zal blij zijn als de rust weer teruggekeerd is in huis. Nog drie dagen werken, woensdag een rustdagje en bezoek aan gynaecoloog voor controle. Donderdag nog een half dagje heb ik besloten. Alleen de baas weet het nog niet haha. Vrijdag de trouwerij van vrienden. We zijn daggasten, maar ik ga tijdens de receptie even naar huis. En op het feest kijk ik wel hoe lang ik het volhoud. Gelukkig begint het pas 's middags dus ik kan rustig aan doen in de ochtend. En daarna? Afwachten hahaha.
Sjonge wat lijkt me dat lastig dat niet kunnen slapen snachts! Hier geen last van, hooguit 1 keer eruit om naar de wc te gaan en daarna binnen 5min weer vertrokken! Dadelijk komt de kraamzorg voor t intakegesprek. Belde gister (zondag!!) op om te vragen of dat vandaag uitkwam.. Nou prima ik ben thuis. Gister niet zoveel gedaan. Merk wel dat ik na 4dagen werken incl koopavond de zondag ook echt als rustdag moet pakken. Wel hebben we t verduisterende rolgordijn op t kamertje voor kleine uk gehangen. En de gaten geboord waar het plankje moet komen hangen. Dan vandaag nog ff er een keer met een natte doek en dweil daar doorheen en dan kunnen de gordijnen en t hemeltje ook gehangen worden. Dan de laatste spulletjes nog op hun plek, en de ziekenhuistas nog in orde maken (alles ligt al bij elkaar moet alleen nog in de tas..) en dan is dat ook klaar. Hier nog 4wkn werken. Hoop alleen wel dat t weer zich goed houdt en dat t niet te benauwd gaat worden. Maar we zullen zien!
Heb net even zitten 'prutsen' met photoshop om even een leuk overzichtje van mijn buik te maken. Toch grappig om te zien hoe zo'n buik groeit
Ziet er leuk uit Isa!! Ik wou ook steeds met de zelfde kleren op foto, maar is niet echt gelukt haha. Hier alles goed, ondanks ik super vermoeid ben iedere keer, slaap snachts prima, maar kan overdag ook wel slapen, en dat wou ik eigenlijk niet te veel doen. Straks weer op controle bij de VK mijn zus en nichtje gaan mee deze keer, ben benieuwd of mijn nichtje het snapt, is 2,5 jaar. Nou zal nog even wat in huis doen voor ze komen! Hier onder trouwens nog een buikfoto van anderhalf week geleden en die heb ik gister op vaderdag gegeven!
Leuk isa! Je buik zo. Mooi om te zien groeien. Gisteren de stoel opgehaald voor de baby kamer, dus nu staat alles er. Fijn hoor, is dat weer klaar. Hier ook voor nood de koffer ingepakt, dus als het moet kunnen we gaan. Vandaag een rustige dag achter de naaimaschine geplaned. Ben bezig om een wikkeldeken voor in de maxicosi te maken met van die pijpjes. Benieuwd of t gaat lukken, kon nergens een echt goed patroon vinden, dus moest zelf gaan tekenen. Ach denk bij alles, als t niet lukt is er vast wel een pop die het wel aan kan . Geniet van de dag!
Wat een origineel vaderdag cadeau Augustus baby En dat van dezelfde kleren, ik heb heel veel zwartje hempjes en zwarte boxers hihih Hier ook bijna de babykamer klaar. Hebben besloten om de vaste kast die in de kamer zit toch ook wit te schilderen. Dus die heeft mijn vriend dit weekend geschuurd. Gelukkig hadden we alles afgedekt met plastic, wat een stof geeft dat toch!!! Maar goed, de hele babykamer is nu echt een 'bouwplaats'. Nog even wachten dan kan ik eindelijk een mooie foto plaatsen Zometeen komt een vriendinnetje langs met haar twee kindjes. Super gezellig en veel zin in
Heb verder niet teruggelezen maar weet iemand hoe het met sweety is? zou de vk waarschijnlijk bellen toch? is er al iemand buddy van haar?
hey hier een berichtje van mij... ik heb de vk nog niet gebeld.maar ben het zeker wel van plan, zeg de hele tijd hier kijk het weekend wel aan maar had beter gelijk kunnen bellen, dus dat is als eerste wat ik morgen ga doen. ik hoop dat ze me een antwoord kunnen geven of misschien willen ze wel dat ik fftjes langs kom. lief dat jullie bezorgt en om me denken! ik hou jullie allemaal wel op de hoogte en mocht er echt iets zijn licht ik me buddy in. heb de vluchtkoffer wel klaar staan mocht ik al eerder weg moet of je weet het maar nooit, ook de telnrs op de koelkast gehangen met belangrijke nummers voor mijn vriend. verder een druk weekendje gehad mijn ouders die gezellig zaterdag op koffie kwamen, me zus en zwager met de kids die zondagochtend gezellig langs kwamen en vandaag even een ochtendje op hun kids gepast (wat erg gezellig was) en op visite geweest.. gelukkig ook nog tussen de middag van het weekend en vandaag even op bed gelegen en weer lekker 3 uurtjes bij geslapen. moet zeggen dat het me goed bevalt. verder van deze week maar weer even de rem erop omdat ik zelf merk dat het soms wat teveel is. morgenmiddag sowieso wel samen met me vriend om een nieuwe bank sneupen altijd leuke dingen!:d verder slaap ik hier al 4 nachten erg slecht hoe het kan geen idee.... ook begin ik het steeds meer spannender te worden hoe dichterbij hoe spannender... gaat allemaal zo snel de zwangerschap betreft de weken vliegen om, en we kunnen gewoon aftellen dames! ik heb ook al een buddy! weltrusten voor iedereen is al laat maar ja denk moet even reageren!
sweety: doe rustig aan! En mijn tel staat aan als er iets is dan weet je me te vinden. Succes bij de vk. Maar ik denk dat het met indalen te maken heeft. Daar kun je ontzettende last van hebben indalinsgweeen.
Goeiemorgen allemaal, Dadelijk weer op "keuring" bij de vk! Eens kijken of kleine uk zich een beetje rustig houdt want die is me de afgelopen dagen toch aan t zwemmen! M'n buik lijkt wel een golfslagbad zo gaat die op en neer. Kan daar overigens wel heerlijk naar blijven kijken en van genieten. Gister samen met mijn moeder 't zitgedeelte in de woonkamer veranderd. Nu kan de box er ook beter in. Intake van de kraam wil ook echt niks zeggen. Hier en daar nog een tip gekregen over wat ik nog bij moet halen. Maar t grootste gedeelte is op orde. Alleen de klossen nog onder t bed, of een extra matras erop en dat is t.
Zo....weer een dag voorbij. Dan ineens gaat het heel snel. Alleen donderdag nog werken. Morgen op controle bij de gyn. Ben benieuwd naar de uitslag van die prikcyclus. Zal wel goed geweest zijn anders hadden ze wel eerder gebeld neem ik aan. Zag net dat de vk ook gebeld had. Morgenochtend maar even bellen, ze waren al dicht net. Dan ben ik toch nieuwsgierig haha. Vanavond eerst maar eens rustig aan, want die kleine zit hoog en daardoor ben ik benauwd. In combi met neusverkoudheid niet echt prettig. Haha. Vrijdag nog een vermoeiende dag. We hebben een bruiloft van vrienden van ons. We zijn daggast. Ik ga tijdens de receptie even een uurtje rusten en ik maak het niet te laaat ' s avonds.