1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Frisje,
    Bij ons mag je even klagen meid. Ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt gehad.
    Vervelende collega's heb je. Zij zijn dom omdat ze geen begrip op kunnen brengen voor Jou en je situatie. Bespreek het anders even met ze dat jij probeert alles netjes achter te laten maar dat het op die manier niet lukt.
    Nog tot woensdag volhouden meid ! Sterkte.

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    zoals beloofd vandaag even terug gelezen en probeer te reageren:

Frisje: meid laat je niet gek maken door je collega's! Jij en je uk zijn het belangrijkste! Anders toch misschien eerder met verlof..

reuze onderboeken: haha ik heb er van de zeeman had ik de vorige keer ook ideaal haha met die grote lappen verband

eva: fijn dat de controle weer goed was! En ja die druk tijdens het autorijden herken ik wel van mijn vorige zwangerschap. Nu niet ivm dwarsligging dus de onderkant van mijn buik is leeg haha op voetjes na dan

sweety: ik denk dat je die pijn blijft houden tot aan bevalling. Is een bepaalde druk die niet meer weggaat en alles is week en er ligt een hoofdje te duwen daar beneden. Lekker nog een nachtje weg! Geniet er alvast van!

Zazu: meid hoe gaat het nu met jou? Voel je je al beter?

baarkruk: meiden super dat sommige van jullie dit zien zitten! Maar het zou niets voor mij zijn..

Leontine: fijn dat het weer wat beter gaat met je! En gezellig met je schoonzus naar de prenatal!

Hier maken me hersens overuren want ja waar doe je goed aan uk laten draaien of meteen voor een ks kiezen.... Nu zegt ons gevoel dat we meteen voor de ks gaan. dIt omdat er aan draaien ook risico's zitten en dat maar 40% van de draaipogingen lukt en daarnaast de kans 90% is dat de uk alsnog terugdraait. Dus ja waarom zou je dan een risico gaan lopen. Zo denken we er nu over maar hebben nog even om een beslissing te maken.

Mocht het een ks worden dan krijg ik binnen nu en 2 a hooguit 3 weken de ks al! Dan gaat het helemaal snel die laatste loodjes..

3. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Graag gedaan meid.

De doos vind ik zeer de moeite waard.
    Tijdschrift geboorte.
    Tijdschrift met allerlei baby prodicten.
    Luiers
    Alcohol vrij bier.
    Avent fles.
    Sokjes.
    Doekje van Nutritia
    Kortingscouponnen.
    De rest ben ik even kwijt.

4. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Marleen over drie weken al zover. Je kunt natuurlijk wel naar een keizersnee toeleven. Toch zou het mijn eerste keus zijn, maar draaien lijkt me ook niets, dus het is het beste van twee mindere voor mij.

Ik ga ervanuit dat ik nog 7 weken moet wachten, kan het alleen maar meevallen. :D

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    leontine: ja zo denken wij er dus nu ook over. Maar moet zeggen het komt wel heel dichtbij nu allemaal... De kans is groot dat hij dan over 2 weken al gehaald word ivm erg groot risico op problemen mocht ik toch spontaan gaan beginnen aan de bevalling dan moet ik direct plat gaan liggen en met toeters en bellen met de ambulance naar het ziekenhuis voor een spoedks en dat zie ik helemaal niet zitten...

6. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    He allemaal!

Komt er steeds niet van om een bericht te plaatsen, en hoe langer ik wacht, hoe minder ik kan reageren op iedereen. Maar vind het wel leuk om al jullie verhaaltjes te lezen, en lees ze ook allemaal ;) Toch nu even een poging om even wat te plaatsen, maar niet zo uitgebreid.

Vandaag heb ik weer controle gehad. Alles was weer helemaal in orde.
    Over 2 weken heb ik nog een echo, al kon ze zo duidelijk alles voelen dat het eigenlijk niet eens nodig is. Mijn buik is een en al baby zei ze ;) Maar die echo wil ik wel natuurlijk, nog even spieken. Hier ligt de baby al erg laag met zijn hoofdje. Ik heb dit per ongeluk ook zelf gevoeld! Best bizar, en vreemd. Want hij zit al zo wat bij de uitgang :$ Dus niet zo gek dat ik af en toe steekjes heb en na het plassen zo'n "zwaar" gevoel als je die spieren aanspant. Toch nog niet het gevoel dat er een bal tussen mijn benen zit hoor(las dat ergens hier), maar het valt mij wel op dat ik iets anders loop. Onbewust toch iets meer wijdbeens ofzo? haha

Hebben jullie nu allemaal al een geboortekaartje klaar? Wij hadden dat wel, maar ik vond hem toch niet goed genoeg meer. Dus ik heb van alles aangepast, en hoop dat ik met dit kaartje wel tevreden blijf! Ook twijfel ik heel soms over de naam. Niet perse omdat ik het zelf niet leuk vind, maar om wat andere mensen er van zullen denken. En mensen hebben al een vermoeden, naam is zelfs genoemd, dus ook dat speelt een beetje mee. (er gaat zeker gezegd worden door mensen als we de naam vertellen "Ik wist het!" haha) Mijn vriend vind dat ik niet ineens zo moet gaan twijfelen over van alles!

@onderbroeken, ik schaf ze niet aan hoor. Ik heb nog wel wat boxers liggen, en anders die van mijn vriend, daar past wel zo'n heel verband in! Want jeetje wat zijn dat een enorme dingen zeg, heb het kraampakket inmiddels binnen.

@Slapen, hier slaap ik redelijk. Toch wel vaak wakker, ik heb dan een harde buik van waarschijnlijk een volle blaas.

@Baringskruk, heb hier ook veel positieve verhalen over gehoord. Maar ik ga voor de bevalling in bad :D

@Marleen, kan mij je gedachtes voorstellen. Moeilijk hoor. De kansen op positief resultaat zijn inderdaad niet zo groot. Ik weet niet wat de nadelen van een draaipoging zijn, maar als je die nadelen echt heel vervelend vind dan zou ik ook voor een keizersnede gaan. Een geplande keizersnede is altijd nog fijner dan een spoed. Mijn moeder heeft vroeger wel 2x een draaipoging gedaan(de eerste keer was ik al buiten op de parkeerplaats weer omgedraaid haha), en zo ben ik dan toch via de natuurlijke weg geboren. Dus het kan wel goed gaan.

@Isa, wat balen van je bloeddruk weer :(

@Zazu, dat is ook even schrikken zeg! Gelukkig alles in orde, en goed dat ze je in de gaten houden!

@Frisje, vervelend joh! Laat ze maar lekker die collega's, beetje ego zijn en aan je zelf denken hoor ;)

Over ego gesproken, moet zeggen dat ik tijdens mijn zwangerschap en dan vooral vanaf het laatste trimester veel makkelijker nee durf te zeggen. Soms ook wel het idee dat ik dan een saaie doos ben. Maar pff..een avond stappen heb ik echt geen zin meer in hoor. En ik vind het heerlijk dat ik niet verplicht moet drinken. Mis het wel een wijntje, maar als je niet zwanger bent dan dringen mensen je ook al vaak een wijntje op omdat je anders zo "ongezellig" doet!

7. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nannie, wat fijn dat je zo'n lieve gyn hebt! Lijkt me erg prettig! En goed dat de kleine al is ingedaald! Voel je nu nog wel het hoofdje bewegen beneden of kan dat niet meer na het indalen? Voel soms heel laag nog iets bewegen, bij mn schaambot..voelt erg raar!
    @jel, wat vervelend dat de kleine nog in stuit ligt! hopelijk kan de beeb nog gedraaid worden! Ik heb idd ook af en toe menstruatiepijntjes, misschien heeft dat met indalen te maken. En dat geen rust gunnen, ken ik helaas maar al te goed. Kan niet zo goed stilzitten, dan ga ik me ergeren aan de kruimels op de grond en dan bedenk ik me dat de wc ook gedaan moet worden haha
    @harde buiken.. hebben jullie ook 's nachts harde buiken(tijdens het slapen)?
    @marleentje, ook een dwarsliggende beeb! Kan me voorstellen dat je met zo'n laag percentage aan een keizersnede denkt. Hoorde ook dat het echt pijnlijk is omdat ze onwijs hard duwen op je buik.
    @eva, hier ook bizarre dromen! Helaas vaak over mn man die niet meer van me houdt! Zo irritant! Ik geniet niet echt van de zon.. we hebben een tuin op t zuiden en het is de hele dag zooooo heet! Kan daar niet zo goed tegen!
    @strijken en wassen, heb met mezelf afgesproken dat ik daar volgende week aan begin, wil dat het nog wel fris ruikt als de kleine er is :D heb ook van die zwitsal geurbundels gekocht, ruiken zo lekker naar baby! Wassen jullie alleen de rompers of ook de shirts en broeken (/rokjes:))
    @slapen, ik slaap ook niet zo goed meer. Last van mn heupen en last van mn tintelende arm! En draaien is ook lastig, voel me dan een zeekoe :D
    @zazu, wat vervelend van je symptomen maar wel fijn idee dat je goed in de gaten wordt gehouden! Hopelijk is het vandaag beter!
    @frisje, jeetje dat is allemaal niet leuk mbt je werk! Laat de tranen en het klagen lekker gaan, daar kan je niets aan doen meid! Hoort erbij! Wel jammer dat je het nu zo moet afsluiten op je werk!
    @libra, fijn dat alles goed is! Ik heb gister de kaartjes besteld en krijg ze hopelijk morgen binnen, hoop dat ze wel bevallen! Ik heb ook niet een 'bal tussen mn benen' gevoel haha maar merk wel dat ik al waggel zo tegen de middag. mn buik voelt vaak zwaar aan en kan soms direct na het plassen weer zo'n drukkend gevoel hebben!
    @hier.. eergister is mn zus bevallen! Zo schattig om zo'n kleine vast te houden! En een raar idee dat wij binnenkort ook zo'n kleintje in onze armen hebben(, als alles goed mag gaan)!!!
    @versieringen, zijn jullie al bezig met dingen zoals een bijv een geboortebord? Ik zit te denken aan een naamslinger, lijkt me echt leuk!

8. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Harde buiken heb ik snachts ook ja. Maar volgens mij komen die ook van een volle blaas. Moet zeggen dat mijn harde buiken eigenlijk minder zijn geworden. Eerder had ik ze echt veeel meer. Misschien omdat ik toch wat rustiger aan doe nu ik wat verder ben, en mijn baarmoeder wat minder geprikkeld raakt.

En gefeliciteerd met de geboorte van je neefje/nichtje Beebje2012! Is het een jongen of een meisje?

@geboortebord, wel een leuk idee is dat misschien! Van de kraamzorg zetten ze er in de kraamweek wel een bord neer met de naam.

@beweging laag, ik voel ook heel laag beweging hoor. Het zijn dan volgens mij zijn schoudertjes, want zijn hoofd zit als het goed is echt al heel diep. Ik voel zijn hoofd wel binnenin bewegen, beetje aan de achterkant onder mijn kont. Tjah het zit natuurlijk dicht bij de uitgangen in de buurt nu ;)

Vannacht sliep ik echt beroerd, ga nu echt vaak zuchtend en steunend mijn bed in. Op mijn rug vind ik lekker liggen nu, maar als ik te lang zo lig krijg ik pijn in mijn onderrug, op mijn zij ligt voor mijn lichaam het prettigste, maar ik krijg daar weer zere schouders/armen van.

Ik ben ook weer wat moeier, en meer hoofdpijn. Ik drink ook te weinig denk ik. Dus ben maar wat meer gaan drinken en dat helpt! Sporten ook al een keer overgeslagen. Kijken of ik morgen meer zin heb. Vanavond maar eens vroeg naar bed en beetje relaxen!

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zo, ik haak ook weer even in!

Gisteren mijn laatste werkdag gehad. Jeetje wat voelde ik me klote toen ik gisteren naar huis reed. Het idee dat ik daar niet meer terugkom, kwam toch wel even hard aan.

Maar goed, vandaag dus mijn eerste verlofdag gehad, heerlijk! Lekker alles op mn gemakje doen en 1 voor 1 de zaken van mn lijstje strepen!

Geboortekaartje: Kreeg eergister de proefdruk binnen, ben er helemaal blij mee! Nog 1 klein dingetje aanpassen en dan maar wachten tot beeb er is;) Dan moeten we de datum, tijd, lengte en gewicht erin tikken en kunnen we ze meteen bestellen! Geweldig om de naam zo op het kaartje te zien staan:D

Onderbroeken, mijn vriend heeft nog een hele stapel oude boxershorts, die ga ik gewoon dragen. Kan ze daarna ook gelijk weggooien als ze niet meer te redden zijn:p

Indalen, ook hier ligt beebje al een beetje ingedaald, maar mn buik zit nog steeds zo hoog! Ook hier 1 en al baby volgens mij:p

Slapen, gaat hier nog steeds prima, alleen wel een keer of 2 eruit om te plassen. Maar goed, als dat het enige is:p

Baarkruk, ook hier aan de VK aangegeven dat ik in ieder geval de mogelijkheid wil tot de baarkruk. Dus ze nemen m in ieder geval mee en dan kan ik altijd nog kijken wat ik het prettigst vind:)

Wassen, ik heb gewoon alles gewassen en ligt nu met een geurbuiltje al fris in de kast:D

Geboortebord/namenslinger, ik doe beide;) Ben bezig met het schilderen van een bord in hetzelfde thema als het kamertje, zal er wel een foto van posten als ie af is. En aangezien ik zelf een naaimachine heb en er ook graag dingen mee maak, maak ik ook een namenslinger voor achter het raam. Kun je daarna nog elk jaar gebruiken in combinatie met een slinger op zn verjaardag:p

Marleentje, jeetje, lastige keus meid! Ik weet ook niet of ik voor een draaipoging zou gaan, zitten ook risico's aan en de kansen dat het niet lukt zijn best groot.. 2 a 3 weken, jeetje, dat is al wel heel snel!

Beebje, gefeliciteerd met je neefje/nichtje!

Libra, wat grappig, doen ze dat bij jullie vanuit de kraamzorg?
    Fijn dat verder alles goed met je gaat en dat je minder harde buiken hebt! Is wel zo fijn:)
    Ik voel de kleine trouwens vooral onderin als hij de hik heeft, dat voelt echt grappig:p
    Over die slaaphoudingen, ik heb precies hetzelfde! Op mn rug is het fijnst, maar pijn in onderrug, en op zij krijg ik zere schouder/arm;)
    Sporten doe ik sinds twee weken niet meer. Nog wel zwemmen, heerlijk!

Zal nog eens een buikfoto in het buikjestopic plaatsen, vandaag alweer 34 weken:D Jeetje, over 3 weken mag hij in principe al geboren worden!

Nog even een tip: Bij de kruidvat hebben ze nu de maxicosi hoezen en wikkeldoeken en sokjes enzo van Bambino in de aanbieding:)

10. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Hier een berichtje van mij... vandaag moesten we voor controle bij de verloskundige, het kindje was behoorlijk ingedaald en ligt dus al erg erg diep en ver naar beneden. ze zei ook al dat het het eerder kon komen dan de uitgerekende datum. verder zei ze gelijk al wat loop je moeilijk tja alles doet zeer en gaat dubbel op. verder hebben we de geboorteplan door besproken en was allemaal goed, moet nu over 2 weken terug komen en dan hebben we een gesprek van een half uur word de bevalling door besproken. mijn bloeddruk was ook mooi 128/76.. helaas ben ik wel weer sinds 4 dagen elke en dan de hele dag door misselijk. verder is mijn antistof m die ik had in mijn bloed verdwenen dus dat is ook mooi nieuws!

ik heb bij de kruidvat ook sokjes,omslagdoek en een slaapzak weggehaald.:)

ook heb ik blij de blokker een mooie nijntje muziekmobiel voor boven de box gehaald was ook in de aanbieding en vlaggetjes en ballonnen....

11. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die hik voel ik ook onderin! Ik vind het wel grappig, maar soms ook irritant. Het is echt zo'n ritmisch tikje, en het gaat maar door soms! Heb een keer geprobeerd om hem te laten schrikken hihi, door mijn buik ineens vast te pakken en dan heen en weer schudden. Arme ding schrok zich dood, maar de hik was nog niet over :D

Oh ik ben dus niet de enige die van plan is vriendlief zijn boxers te gaan dragen :p

Hier trouwens ook alles gewassen! Paar kledingstukken niet, maar dat zijn vooral grote maten. Lijkt mij dat alleen de eerste kleertjes nodig zijn. En nog vraag ik het mij af, volgens mij zou even buiten in de frisse lucht hangen ook wel voldoende zijn. Maar goed je zal maar net een baby'tje krijgen met een zeer gevoelig huidje.

Geniet van je verlof Yara! En thanks voor de tip bij kruidvat, ik ga eens kijken !

En Sweety fijn dat alles in orde was bij de vk. Volgens mij krijg ik helemaal geen gesprek meer over de bevalling. In ieder geval niet meer voor de 37 weken. Maar had laatst wel een info-avond van de praktijk uit.

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Sweety, fijn dat alles verder goed was meid! Wel balen van je misselijkheid! Heeft de VK daar nog iets over gezegd?

Een muziekmobile moet we ook nog, heb nog niet echt iets leuks kunnen vinden:p

Libra, whahaha ik zie het al voor me! Arm kind;) Ik was nog niet op het idee gekomen om hem te laten schrikken om de hik te stoppen:p Vind het soms ook wel wat irritant voelen, maar het duurt nooit enorm lang.

Hihi, nee;) Man zei al meteen, ik heb nog een stapel die ik niet meer draag, kun je die mooi gebruiken!

Graag gedaan, is toch weer de moeite waard om even te gaan kijken!

13. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik vertel mijn man niet eens over die grote onderbroeken haha. Daarbij draagt hij wijde boxers, dus dat helpt niet echt.

De hik voel ik idd ook wel eens.

Nu eerst even naar de dierenarts voor de jaarlijkse katten apk ;)

14. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    nee ben vergeten te vragen van de misselijkheid, maar moet 11 juli weer heen dus dan vraag ik dan wel eventjes.

met die muziekmobile zat ik dus ook van er waren geen leuke tot ik bij de blokker was en er leuke gekleurde waren van nijntje dus toch maar mee genomen:D

15. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een muziekmobiel van Fischer Price gekocht voor 7,50 op de rommelmarkt met koninginnedag. Zag hem van de week bij Babydump voorbij komen voor 69,95 dus goede koop gedaan. Lekker kleurrijk. Ik heb hem aan de box. Moet ik echt wat aan de wieg? Onze babyfoon kan ook muziekjes spelen volgens mij.

Morgen hebben we een fotoshoot. Heb er zo'n zin in. Eindelijk mooie foto's van mijn buik. Mijn vriendin is nu ook geweest met de kleine. Hij is alweer 7 weken. Het gaat zo hard! Maar die foto's zijn ook al zo gaaf.

16. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Hier helaas minder goed nieuws: ik moet in het ziekenhuis blijven totdat de baby er is... En zit nu met heel veeeeeel vragen (heb zelfs even hier mijn vragen op het forum gepost: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/368346-35-weken-inleiden.html#post13046902.

De baby gaat sowieso voor 13 juli geboren worden... dan is ie voor mijn gevoel nog zo klein... Afgelopen dinsdag ook een groeiecho gehad en de baby was al 2300 gram. Best goed voor het termijn, maar toch... Pffff...

17. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alvast veel plezier bij de fotoshoot!
    Aan het wiegje hoef je volgens mij geen toeters en bellen hoor? Dat is toch om te slapen? Hier nog helemaal niks qua speelgoed:), maar de eerste weken heb je dat toch niet echt nodig lijkt mij. En ik wacht eerst maar even af wat we allemaal nog gaan krijgen.

Ik voel mij echt minder afgelopen dagen. Tuurlijk nog niet te klagen, maar baal er wel van. Wil lekker energiek zijn! Na een nacht slapen ben ik nog moe...:(

18. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ isa och meid wat ontzettend rot voor je! Heb je vragen gelezen, ik denk dat elke dag mooi mee genomen is zolang de baby zit, natuurlijk is de baby nu ook gewoon levensvatbaar dus daar hoef je niet druk over te maken. Ze zullen je wel aan de longrijpers zetten voor de kleine. Hoop dat ze hem in iedergeval niet halen voor 13 juli, want elke dag extra in de buik is mooi meegenomen! sterkte meid,

19. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ libra, dankje! Het is een meisje! Wat leuk dat je kraamzorg een bord neerzet! Ik heb gister ook onwijs leuk een romper slinger gevonden. En dan voor elke letter een romper! Zag er zo leuk uit, denk dat ik die wel ga bestellen om bij t raam te hangen! Wat vervelend dat je moeier bent en hoofdpijn hebt! Gelukkig helpt het drinken. Ik merk dat ik ook te weinig drink op een dag. Sport je nog steeds? Goed hoor! Ik ben al kapot als ik de trap omhoog loop! En idd weer erg moe. Doe vaak in de middag wel een dutje eigenlijk :)
    @yara, kan me voorstellen dat het wel even slikken was. Je ziet je collega's toch elke dag en nu ineens niet meer! Vond het ook wel jammer eigenlijk! Niet werken vind ik niet erg maar mn collega's niet zien vind ik wel jammer! En wat leuk dat je je eigen bord aan het maken bent!
    en bedankt voor je felicitatie :D
    @slapen, mijn rug ligt eigenlijk ook het prettigst maar probeer het niet te lang te doen ivm afknellen van de bloedvaten! Merk dat ik vaak 's nachts toch stiekem op mn rug draai!
    @sweety, fijn dat alles ok was bij de vk! En goed dat de kleine al ver is ingedaald! Spannend, of t nu eerder gaat komen!
    @libra, heb je wel een bevallingsgesprek gehad met je vk? Of een geboorteplan moeten inleveren?
    @hik, haha dat voel ik inderdaad ook! Vaak in de ochtend!
    @leontine, leuk dat je morgen de foto's gaat maken! Alvast veel plezier!
    @muziekmobiel, ik heb eentje van woezel en pip gekocht in de aanbieding bij babydump. Vond het wel schattig aangezien ik ook het boxkleed daarvan heb!
    @isa, oh meid wat vervelend dat je moet blijven! kan me voorstellen dat je met een hoop vragen zit. Krijg je daar wel begeleiding in? Hoop dat de beeb zo lang mogelijk kan blijven zitten!
    @wieg, ik doe verder ook niets bij de wieg. Heb wel zo'n trek knuffeltje met een muziekje erin die je kan vastmaken. Misschien dat ik die eraan vastmaak. Hangt er ook vanaf hoe hij het straks vindt! Doe nu wel soms alvast dat muziekje aan bij mn buik, kan hij alvast wennen :D

20. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Isa goh wat schrikken zeg! Hoop dat de baby zo lang mogelijk blijft zitten en met jou ook alles goed gaat! Succes!

@Leontine heel veel plezier morgen.

Deel Deze Pagina