1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @ Nath86: wat akelig om er op zo'n moment achter te komen dat het niet goed is gegaan. Dan kan ik me je angst helemaal goed voorstellen!

2. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Maakt opeens mijn afspraak met MvM een stuk spannender... pff... Wat een vreselijk moment om er achter te komen dat het mis is... :(

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Oh meid dat lijkt me vreselijk zeg! Moet zeggen dat ik die afspraak van morgen ook erg spannend vind! Maar goed vandaag was mijn test nog knal ;)! @ zazu hoop echt dat alles goed is meid

4. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames, ben ik weer.

Het zit gelukkig op de goede plek en het zijn er 2!! Alleen zijn er alleen nog maar vruchtzakjes zichtbaar, dus geen vruchtjes...eentje is een stuk kleiner dan de ander, die gaat het waarschijnlijk niet redden. Verder is er nog niet zoveel van te zeggen.

Klachten komen waarschijnlijk van eierstokken door hormoonbehandelingen. In de gaten houden en meteen bellen bij aanhoudende of verergerde klachten....kunnen niet meer dan afwachten tot volgende week donderdag.

Zou het normaal zijn dat je met 5 weken en 3 dagen alleen een vruchtzakje ziet??? Nu ga ik natuurlijk weer twijfelen...

liefs Zazu

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ohh meis, wat fijn dat het goed is! En dat het er ook nog twee zijn! Volgens mij is het volkomen normaal dat je met deze termijn alleen nog een vruchtzakje ziet! Het hartje gaat toch pas vanaf de zesde week ongeveer kloppen?

Spannend meis! Wanneer heb je je volgende echo?

6. Balou1

Balou1 Actief lid

5 mrt 2009
    111
    0
    0
    @zazu wat fijn dat ze op de goede plek zitten en 2 :D wauw ga heel hard voor je duimen. Alleen een vruchtzakje met 5 weken en 3 dagen is heel normaal.

Ik krijg vrijdag al een echo omdat ik erg duizelig ben en steeds steken rechts onder in mijn buik heb ze willen in het zh dus ook een bbz uitsluiten. Pffff nog 3 dagen wachten maar dan hoop ik ook goed nieuws te hebben.

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Balou, voor jou ook nog even spannend dus! Succes alvast!

Nath, jeetje wat een rotmanier om erachter te komen dat het niet goed zit. Snap dat je dan erg voorzichtig bent! Denk dat ik van te voren maar even zelf een testje doe, gewoon om zeker te zijn..

8. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Balou, zelfde klachten als ik. Ik had daarbij ook steeds erger wordende pijn aan schouder en de pijn in mijn buik trok continu door naar mijn benen en liezen. Maar het zit gelukkig op de goede plek, nu nog afwachten of 't gaat groeien en er een hartje gaan kloppen.
    Sterkte meis!

9. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    @ zazu: jeetje, dat moest schrikken zijn, maar wat fijn dat het nu allemaal goed lijkt te zijn!

@Balou: ik ga voor je duimen!

Ik had vanmiddag echo van mijn borst omdat ik een bultje had gevoeld en de testen na mijn menstruatie wilde doen omdat mammografie dan minder vervelend blijkt te zijn. Maar zwangerschap kwam en dus liever alleen echo natuurlijk vanwege stralingsbelasting anders voor mijn kleine embryo! Maar gelukkig goed nieuws! Helemaal niets aan de hand! Nu kan ik echt helemaal genieten...

10. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    he, er gebeuren wel nare dingen hier zeg... Gelukkig tot nu toe allemaal met goede afloop! Het moet allemaal goed gaan bij ons meiden, geen bbz of andere enge dingen. Blij dat het goed was bij jou zazu, en dan ook nog 2! Hoop wel voor je dat ze beide blijven. En voor bellabella ook goed nieuws gelukkig.. Ik duim voor Balou dat het ook helemaal goed zit!

Hier zijn de cakes klaar;
    Bekijk bijlage 204330
    Vind ze zelf wel goed gelukt.. Ben benieuwd wat de reacties zijn...:D

11. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Sweet lilly: wat leukkk die cakes!! :D

Zazu: wat fijn dat het toch geen bbz is. Nu lekker genieten! Ik duim voor dat 2de vruchtje!

Balou: ik hoop voor jou een net zo goede afloop!!

12. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Zazu wat fijn dat het geen bbz , en ik duim voor je dat ze alle 2 blijven plakken ! Is niet raar hoor dat er nog geen hart activiteit is is meestal na de 6 weken en zelfs dat is verschillend heb ik gelezen! @ sweet lily wat een gave cake :) wanneer ga je het vertellen!?

13. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    @zazu: 2!!!! Zou wel gaaf zijn hoor, twee ;) ben blij voor je dat alles okay eruit ziet.

@sweetlilly: WAT GAAAAAF!!! Echt superleuk!!

14. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat onwijs leuk die cakes! Super zeg... Hier net stiekem op werk nog even gauw weer getest.. en controle streep is lichter dan de test streep joepie! Blijf toch wel even door testen..

15. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    dank voor de complimenten :D Ik ga morgen weer werken, dus dan vertel ik het. Iedereen weet dat wij icsi deden, dus ook wanneer ik mocht testen...

@nath; ik ga morgen nog ff een testje doen. Kijken of die ook zo knalt.. hoop het wel natuurlijk!

16. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @ Zazu: wat fijn dat het geen bbz is! Hopelijk kan je nu onbezorgd gaan genieten van je zwangerschap. Ik hoop voor je dat het 2e vruchtje het red!

@ Sweet lilly: mooie cakejes! Leuke manier om het te vertellen!

Ik heb me net via de site van moeders voor moeders toch maar alvast aangemeld. Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan maar zolang de testen blijven knallen heb ik goede hoop!

17. Balou1

Balou1 Actief lid

5 mrt 2009
    111
    0
    0
    Bedankt voor de lieve reacties.

@Bellabella wat fijn dat de echo goed was:)

@ sweet Lilly hmmmm jammie dat ziet er lekker uit hoe laat kunnen we komen:D

@nath86 het is bijna verslavend die leuke donkere testen.

Sorry als ik iemand ben vergeten ,maar vind het toch lastig op de iPad

18. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Zazu, wat fijn dat alles goed zit...en misschien wel een tweeling! Ik duim voor je! Maar wat een schrik zeg!

Hier zijn verder de symptomen erger aan het worden, hhahaaha....tandenpoetsen was echt geen succes vanmorgen. Ik werd al misselijk wakker. Gelukkig heeft het niet de hele dag geduurd!

Ik weet even niet meer wie er ging trouwen! Leuk hoor. Wij zijn net in september getrouwd en de dag erna is de pil doorgespoeld....hihih. Ik wilde juist niet zwanger trouwen. Ik had dan ook geen vetersluiting, hihi

19. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    @ sweetlilly: wat een superleuke cakejes!!!

@ misselijk: ik heb helemaal nergens last van nog, vorige zw. ook niet. Maar kan natuurlijk anders zijn dit keer, het is nu ook wel erg vroeg nog...

20. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Mag ik me hierbij aansluiten? ;)
    Ik zal mij even voorstellen ik ben 33 jaar en mijn vriend is 38 jaar. We zijn nu zwanger van onze eerste kindje en we zijn op 1 augustus uitgerekend. 19 december heb we de eerste afspraak met de vk en krijgen we echo. Super spannend! Ik heb geprobeerd om een beetje bij te lezen, maar jullie hebben in deze korte tijd al 42 pagina's met berichtjes geschreven. Wat ik wel gelezen heb herken ik wel. Ook ik ben erg onzeker en kan niet wachten op mijn eerste echo. Echte ernstige zwangerschapskwaaltjes heb ik nog niet, ben wel moe en voel mijn buik rommelen en ik ben natuurlijk niet meer ongesteld geworden. Ik lees ook dat meerdere mensen ook nog later in hun zwangerschap een zwangerschapstest doen en dan kijken naar hoe donker het streepje wordt. Werkt dat?
    Dan ga ik het misschien ook wel proberen. Of ik wacht gewoon nog twee weekjes af ;) spannend spannend spannend.

Nou meiden, heel veel succes de komende tijd. En ik hoop nog veel met jullie uit te kunnen wisselen :)

Deel Deze Pagina