WOOUW!! Yasmin84....gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! Jeetje, wat onverwacht ineens. Hopelijk is alles goed met jullie? Liefs Zazu
Woooow..de eerste mama! Gefeliciteerd Als je tijd heb ben ik wel benieuwd naar hoe en wat hoor. Maar eerst maar genieten en bijkomen van alles! En hoop dat alles ok is
Jeetje, deze zag ik echt even niet aankomen. Wist bijna zeker dat Isa eerder zou zijn. Maar natuurlijk van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van en daarna willen wij ALLES weten En dit doet me beseffen dat het nu echt menes wordt voor ons allemaal! Slik....
yasmin: wow dat is een verassing!! Geniet ervan en hopenlijk is alles goed gegaan en kun je ook echt gaan genieten!! Ben uiteraard erg benieuwd naar je verhaal en de naam van je mannetje!
Ja he?! Zo bizar, ik kan mij dus echt niet voorstellen dat de baby er nu onverwachts uit zou kunnen komen. Volgens mij is dat ook nog best heftig, emotioneel dan, althans voor mij zou het dat wel zijn. Alsof je een stukje zwangerschap mist, ook al zijn het maar 2 weken. Spannend allemaal! Hier zijn trouwens vandaag de klossen en ondersteek voor onder het bed gebracht! Die ondersteek lijkt wel een koekenpannetje Vrijdag over een week moet ik van mezelf alles maar klaar hebben, en ook maar alvast een waterdichte matrashoes op het bed leggen, want dan is de datum dat het mag komen. Bad moet ik ook nog bestellen! En voor mijn idee moet ik nog te veel maar ik weet niet wat. Oh ja ziekenhuistas ook nog. Volgende week ook laatste echo!
Hahahaha ik had ook gedacht dat ik de eerste zou zijn Hier alles nog rustig en krijgen we morgen te horen wanneer we de baby gaan draaien (waarschijnlijk vrijdag al). Mocht het niet lukken dan gaan we volgende week een keizersnee plannen... Spannend!! Ben benieuwd hoe het met de baby en yasmin is! Er was toch geen aanleiding toch? Kan ik me anders niet meer herinneren... Vraag me ook af hoe groot en zwaar de kleine is ooeehhhh het duurt nog zooooooooo kort en dan zijn we allemaal mama
Ik word er zelf een beetje zenuwachtig van...hihi... Ineens heel onrustig dat er nog vanalles moet gebeuren in huis
hoi meiden, @frisje, ik herken het wel hoor, hoe je je voelt! Ik heb ook steeds minder behoefte aan mensen om me heen. Wil gewoon lekker thuis zijn. Maar zodra ik dan thuis ben, ga ik me weer vervelend haha en het heeft ook veel te maken met hormonen denk ik. Ben de laatste dagen erg emotioneel en ben dan liever thuis. over je vriend, nee ik vind je niet oneerlijk. Het is gewoon ook fijn als je hem thuis bij je hebt. Buiten het feit dat jij niet meer overal zo makkelijk naar toe kan en het dan ook niet eerlijk voelt als hij de hele tijd overal naar toe gaat! Maar dat verschilt natuurlijk ook per persoon! De een vindt het vervelender dan de ander! Ik zou het zelf ook niet zo leuk vinden! @anskev, hihi die kleine heeft ook zin in ijs!! Wat schattig dat de beeb ook gaat schoppen dan Mooi beeld heb je gemaakt! @puschel, wat vervelend van je voeten! Hoop dat ze idd snel weer terug in de oude maat gaan! Ik heb wel opgezwollen voeten maar kan gelukkig wel mn eigen maat nog aan! Heb wel ontzettend opgezette handen, kan mn trouwring en verlovingsring niet meer aan dat is wel jammer! @nannie, wat vervelend dat je zo'n pijnlijke bovenbuik hebt! Misschien even checken bij de vk? Voel je daar ook de beeb bewegen? @libra, geen zwangeschaprsbroeken?!!! Wat heerlijk! haha ik barst zelfs uit mn zwangerschapsbroeken! En een kraamfeest klinkt wel leuk! Zat laatst met mn man ergens te lunchen en daar was ook een babyborrel, zag dr erg gezellig uit! @leontine, wat een leuke foto! Wat een schatje! @yasmin, wow gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat onverwacht! Is alles ok met jullie? Het begint idd steeds dichterbij te komen! Aan de ene kant klinkt 4 weken nog lang maar aan de andere kant heb ik t gevoel alsof het elk moment kan gebeuren! Heb er zo'n zin in!!! kan bijna niet meer wachten!
Jeetje schrijf even niet mee en er gebeurd van alles! Yasmine meid gefeliciteerd met je zoon, ik kan me inderdaad nog herinderen dat je vorige week zei dat je bloeddruk niet goed was? Had je zwangerschapsvergiftiging? Nou in iedergeval lekker genieten en daarna zijn we zeker heel benieuwd! @ spanningen jeetje iedereen begint me steeds te vragen kijk je er ook tegen op? Hmm begin er nu steeds meer tegen aan te hikken eigenlijk hihi! Vooral omdat ik een pieperd ben qua pijn zeg maar, volgens mij wordt het een grote ramp nou ja hou maar voor ogen dat honderd duizend vrouwen me voor zijn gegaan ! @ verlof jaaaa donderdag heb ik al verlof heerlijk, zo aan toe. @ pijntjes dat heb ik hier ook van die steken onderin, en sinds gister steeds menstruatiepijn! @ isa spannend meid wat een gek idee dat je misschien volgende week je beebje al in je handen hebt! @ dingen klaar maken, de babykamer is zo goed als af hier, alleen het rolgordijntje moet er nog in, voor de rest nog wat kleine dingetjes kopen enz. En ik heb nog wel wat dingetjes die ik wil doen voordat de baby komt, het huis even een hele goede beurt geven, alles weer lekker fris ! @ mooie buiken zag nog hele mooie buiken langs komen in het buikjestopic libra wat groei je al mooi, fijn dat je nog je eigen kleding aankan, leotine jou buik is ook mooi gegroeid zeg! En lentekind heeft ook een prachtige buik! Sorry als ik iemand vergeten ben Zal me klaar maken om te gaan werken!
Haha, deze geboorte laat ons allemaal bibberen. Wat zijn zwangere vrouwen toch rare wezens! Is het misschien een leuk idee om een geboortelijstje bij te houden nu?
Leuk idee een geboortelijstje! Wie kan dat mooi maken, zodat we het weer kunnen kopieren steeds. Hier vragen mensen ook wel of ik het spannend vind. Tjah wel spannend, maar eigenlijk nog zo rustig er onder. Mensen verwachten van mij ook dat ik er heel erg tegen op zie. Als niet zwangere riep ik altijd dat het mij een hel lijkt, en nu kijk ik er zo nuchter en relaxed tegen aan. Heel vreemd, maar wel prettig, ik zie het allemaal wel. Heb ook eerlijk gezegd geen zin om mij er druk om te gaan maken, heb sowieso weinig zin om mij druk te maken om dingen. Ik ben helemaal relaxed geworden door de zwangerschap Enige is dat ik wel een beetje zo'n zenuwachtig gevoel heb dat het allemaal al zo ver is, dat dan weer wel.
Jeetje yasmin! Van harte gefeliciteerd'! Hopelijk is alles goed verlopen... Ben zeer benieuwd naar je verhaal!
Ik dacht dat ik ook nuchter genoeg zou zijn....inmiddels weet ik beter. Ik heb geen idee hoe zo'n lijstje werkt. Forumnaam Geboortedatum Uitgerekende datum Jongen/meisje Naam kind (indien gewenst) Je kunt het nog uitbreiden, maar dit is wel voldoende toch?
Lijstje bevallen! Naam - Bevallen op - Uitgerekend op - Geslacht - Naam - Tijd/gewicht/lengte Yasmin84 - 02/07/2012 - 06/08/2012 - Een zoon! -
Vraag me ook af of ik echt bang ben of gewoon rete zenuwachtig hoor. Mijn man is wel nuchter, maar zei net tegen me dat als hij zijn mobiel niet op nam, dat ik dan 112 moest bellen en hem moest laten oppiepen, haha. Dus hij begint ook zenuwen te vertonen hoor! En als er iemand nuchter is en kan relativeren.....