1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    He wat balen Jel! :(
    Waarom beginnen ze met dat draaien niet eerder eigenlijk? Als hij nog niet is ingedaald? Of is dan de kans dat hij weer terug draait te groot? Nou hoop dat het de volgende keer wel lukt, 10-20% is niet veel, maar wie weet heb je ontzettend geluk volgende week. Ik duim voor je!

Ik ga vanavond maar eens een beetje rommelen in huis.
    Heb gister keukenkastjes leeg gehaald en helemaal netjes gemaakt, hoort dat bij nesteldrang? :D Het heeft niks met baby te maken, maar ik vond het wel tijd dat het weer eens een beetje leeg was. Wat een hoop troep, en over de datum potjes/blikjes etc!

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    whahaha dat heb ik vorige week gehad ;) en de keukenlaatjes netjes gemaakt hihi! Ja dat hoort bij nesteldrang ;) bereid je maar voor het wordt erger :)

@ jel wat jammer dat het niet gelukt is, hoop dat het volgende week beter wil :( !

@ isa hoe is het met jou meid?

3. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Ze draaien pas rond de 36ste week omdat de kans dat het kindje terug draait groter is. Ze zeggen dat het wel kan tot de 40ste/41ste week, maar dan zijn baby's vaak al ingedaald, is er minder ruimte en minder vruchtwater waardoor het draaien allemaal veel lastiger is en vaak niet lukt.

Wat heeeeeerlijk al die schone kastjes @libra :) Helemaal geen nesteldrang hoor!!! :p

4. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    @annet: alles okay hier, voel me echt niet ziek en verveel me dus de pleuris! Wat zou ik graag mijn kastjes leeghalen en poetsen ;) Hihihihi. Vanochtend hebben de gynaecologen overleg gehad en wordt maandag de baby dus gedraaid. Als alles goed gaat dan misschien die vrijdag of maandag inleiden (maar daar hoor ik morgen meer over).

Oohhh en puppy knuffelen... Fijn!!! Een herdershond vind ik zelf ook een erg gave hond :) ik hou wel van die grote stoere honden! Zelf zouden we graag een husky willen over een paar jaar :)

Hoe was de liggingsecho @augustusbaby?

5. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, die keukenkastjrs staan bij mij ook nog op het lijstje!

Jammer Jel dat het draaien niet gelukt is. Houd je maar vast aan dat kleine beetje hoop voor volgende week.

Bij mijn vorige controle was hij ook nog niet ingedaald en toen had ik vorige week die steken in mijn onderkantje. Waarschijnlijk zijn dat toch indalingsweeen geweest. Want nu ligt ie vast.

6. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ik vraag mij af of mijn nesteldrang erger gaat worden hoor ;) Maar ik heb 1,5 week terug ook de hele douche gesopt en geschrobt, de badkamer zit in onze slaapkamer en ik schijn wel een half uur bezig geweest te zijn. De hele kamer was een grote stoomcabine :D

Isa spannend ook jou draaipoging, hopelijk gaat hij lukken! En spannend..dan is het al bijna zo ver! Kan mij voorstellen dat je je rot verveelt! Mag je wel een beetje rondlopen daar in het ziekenhuis? Even naar buiten? Of lig je echt constant in een kamer?

Sweety ik lees helemaal over je berichtje heen, wat leuk een herderspup! Niet mijn ras hoor, maar die gaat straks vast super leuke maatjes worden met je kindje. Helemaal als ze zo'n beetje samen opgroeien!

Leontine ben je weer op controle geweest dat je weet dat hij vast ligt? Wel prettig idee om te weten of niet? Ik heb over 1 week controle en laatste echo.

Augustusbaby, ben ook benieuwd naar je liggingsecho! En leuk een bellypaint, dat wil ik ook nog doen met mijn vriend. Mag die zich uitleven ;)

7. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Hallo allemaal,

Nou hier ligt het zoals ik al dacht goed, en ga er ook niet meer vanuit dat de baby draait! Ligt echt al weken zo!
    Volgens mij was het wel even goed dat we zeiden dat we niet wouden weten wat het werd want dat was ze vergeten ;)

Ik heb een bellypaint foto in de augustus buikjes gezet!!!

Wat balen Jel dat het niet is gelukt, en dan dat het ook nog pijn doet :( Hopelijk komt het nog goed.

Wel spannend Isa, hopelijk lukt de draaipoging, en dan word je gewoon echt bijna mama, dat lijkt me wel raar dat je over 2 week gewoon mama bent!
    Ik ga nu nog uit van uiterlijk 7 week, ook raar gevoel haha.

Maar we zijn er nog niet klaar voor, dus hopelijk blijft onze uk nog even lekker zitten!!

8. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jel,
    Jammer dat het niet is gelukt. Pijn voor niets geleden :(

Isa,
    Voor jou ook spannend dan. Denk je dat je tussendoor nog even een middag naar huis mag? Kan ke nog even de keukenkastjes doen, haha
    Nee, maar zou nog wel fijn zijn denk ik, nog een keer met z'n tweetjes thuis.

9. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    @jel balen dat het niet gelukt is... hoe vaak slaagt zo''n draaipoging eigenlijk?

@aug baby buik was vandaag stuk beter. Alleen m''n zoontje en ik hebben vandaag bloedgeprikt op kinkhoest. :( Ik ben nu al 2 weken steeds hoesten keelpijn etc en na de antibiotica is het niet beter geworden. M''n zoontje hoest ook al even en werd sinds wknd steeds meer vooral ''s nachts zondagochtend door het hoesten ook overgeven en zaten gewoon bloedpuntjes in. Vnamorgen werd hij wakker met zijn hele neus vol bloed dus maar naar de huisarts gegaan. Toen vroeg ze aan mij heo het ging want ze hoorde dus wel dat ik nog steeds zo vol zat. Ze zei we moeten maar even bloedprikken. T hoeft niet zo te zijn en als het wel zo is zou het niet erg zijn maar moeten t wel weten. Nu las ik op internet dat het juist vanaf 34 wk wel gevaarlijk kan zijn voor de beeb!

@libra wat fijn die nesteldrang. WIl dat ook allemaal wel doen heelrijk de keuken even onder handen! alleen gaat nu wat moeilijk met m''n vocht en bekken!

@isa voor jou komt het nu dus helemaal dichtbij meis! wat een gek/mooi idee! hoop dat het draaien nog lukt!

10. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil even showen....ben zo trots.....

Bijgevoegde bestanden:

11. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jel, jammer dat het niet is gelukt! Maar duimen dat het volgende keer wel gaat lukken!
    @nannie, wat vervelend dat jij en je zoontje je zo voelen! Hopelijk is het niet de kinkhoest!
    @libra, haha die kastjes en lades staan bij mij ook nog op de planning! En mn klerenkast uitmesten! Volgens mij is het bij mij niet echt nesteldrang maar gewoon eindelijk eens de tijd om rustig dingen te doen!
    @augustusbaby, fijn dat de beeb goed ligt!
    @hier, vandaag ook een liggingsecho gehad en de kleine man ligt ook goed met zn hoofdje naar benenden, een klein beetje ingedaald!

12. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog eentje dan.

Bijgevoegde bestanden:

13. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leontine,
    Wat zijn je foto's mooi geworden!
    Ik kan me voorstellen dat je er ontzettend blij mee bent.
    De laatste foto is echt supergaaf!

14. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    waaaauwww leotine wat een mooie foto's zeg! Mag je zeker heeeel trots op zijn!

15. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een mooie foto's Leontine! Ik vind vooral de eerste erg leuk zeg, denk door de manier waarop je vriend(of man?)kijkt. Heel leuk :D En mooooi!

16. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Leontine mooie foto's! Vind vooral de 1e foto van jullie samen heel leuk!

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Allereerst, Yasmin, dat is op tijd meid, GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON! Hopelijk is alles goed gegaan en ben je lekker aan het genieten!

Sorry voor mijn afwezigheid, drukke dagen gehad;)

Zondag de hele ochtend en middag op mn 9 maanden oude neefje gepast en gister de bruiloft van mn schoonzus. Was een prachtige dag!
    Vandaag wat aangerommeld in huis en een vriendinnetje op bezoek gehad en net nog een verjaardag.

Bedankjes, ga ik niet doen denk ik. Had er nooit zo over nagedacht, maar heb het eerlijk gezegd ook nog nooit gezien. Mensen verwachten het waarschijnlijk ook niet, dus ga er ook geen geld aan uitgeven:)

Kraamvisite/feest, hier gewoon visite:) Vind ik wel gezellig denk ik zo!

Spannend, hier vragen ook steeds meer mensen dat. Maar ik moet zeggen dat ik er nog steeds niet tegenaan hik. Ik laat het allemaal wel over me heen komen, maak me nog niet zo druk. Er hebben het al miljoenen vrouwen voor mij gedaan en die konden het ook, dus ik vast ook;)

Bevallingslijst, ziet er goed uit meiden!

Nesteldrang, hier ook al flink bezig! Heerlijk om nu alle tijd te hebben om al die klusjes te doen! Heb de keukenkastjes en de badkamer al gedaan, eerstvolgende wat ik ga doen is de zolder goed poetsen;)

Libra, ik kan sommige broeken ook nog wel aan met een elastiekje, maar dat drukt zo in mn buik, dus hier toch maar zw. broeken. Sla de band wel terug;)

Anskev, ohh oke, tot januari boetseerverlof dus;) Vind het wel enorm gaaf!
    En dat je aftelt snap ik! Zeker met dit weer! En als de einddatum in zicht komt dan is het ook fijn als het eindelijk zover is.

Eva, daar is je verlof ook voor bedoeld he meid:) Lekker nog wat rommelen in huis, beetje boekje lezen, beetje visite, heerlijk!

Isa, jeetje, dat gaat ook al opschieten, spannend hoor meid! Ook voor jou ga ik duimen voor maandag, hoop dattie nog makkelijk te draaien is!

Leontine, wat een prachtige foto met beebje! Ohh en die shootfoto's, echt prachtig meid! Je staat er mooi op, echt een trotse (bijna) mama!

Frisje, eindelijk verlof meid! Je laatste dag een beetje goed doorgekomen?

Sweety, en hoe gaat het met de nieuwe aanwinst?:p

Jel, jeetje wat rot meid:( Ik ga voor je duimen!

Aug. baby, fijn dat de kleine gewoon goed ligt! Ga even in het buikjestopic zoeken naar je bellypaint!

18. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    met onze nieuwe aanwinst gaat het heel goed.. zal zo wel even een foto erop zetten.

gisteren naar de bekkenfysio geweest kwam er helaas met slecht nieuws weg en dat is volledig plat liggen.. heb er te lang mee door gelopen.. dus baalde wel ff.. dinsdag moet ik weer heen word 2x behandeld voor mij kont spieren die erg gespannen zijn.

19. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    onze nieuwe aanwinst Diego!

Bijgevoegde bestanden:

20. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    @Isa, hoop voor je dat het bij jou volgende week goed lukt. Als het allemaal wat makkelijker gaat schijnt het niet zoveel pijn te doen hoor. Bij mij is het ook al een rot gevoel als ik zelf een beetje op het hoofdje duw, weet niet of jij dat ook hebt? En proberen goed te ontspannen en te blijven ademen, maar dat vond ik heel moeilijk. Ik had ook de hand van mijn vriend vast en daar heb ik enorm veel aan gehad (wel een beetje hard in geknepen, haha).
    Wel besloten het definitief nog een keer te proberen maar we gaan daarvoor wel naar een ander ziekenhuis want ons eigen ziekenhuis had gister geen ervaren mensen voor de versie beschikbaar en volgende week ook niet. Dat gaf me geen fijn gevoel voor volgende week dus nu kunnen regelen dat we wel naar ziekenhuis gaan met 'versie deskundigen'.

Ha, ha, Libra, die nesteldrang herken ik goed. Ik kom elke keer wel weer iets tegen dat ik toch ook nog wil opruimen... en geloof me, mijn huis is al heel erg netjes!

Nannie wat vervelend zeg! Heb je al tegen de dokter gezegd dat kinkhoest wel gevaarlijk kan zijn vanaf 34 weken? Misschien dat je de uitslag dan eerder door krijgt? Lijkt me ook echt geen pretje om nu steeds te hoesten met 'grote' buik, buikspieren voelen al zo anders aan.

Leontine, leuke foto's, ik vind ook de 1e foto van jullie samen het mooiste. Samen kijken naar het wonder dat binnenkort geboren wordt!

@ alle dames waar de baby met hoofd naar beneden ligt en is ingedaald: super!! Nu maar afwachten wanneer de baby besluit te gaan komen :)

Deel Deze Pagina