@leontine, wat een mooie foto's! Daar mag je zeker trots op zijn! Als ik jouw foto's zie dan zou ik toch eigenlijk ook wel willen! Waar ben je geweest (als ik vragen mag ) Super mooi! @yara, wat een schatje! Lekker knuffelen! Ben zo dol op puppy's haha maar ja, wie niet @sweety, wat vervelend dat je plat moet liggen! @jel, kan me voorstellen dat je liever een ervaren iemand hebt! Goed dat je naar een ander ziekenhuis gaat! Kan het ook daaraan liggen dat het gister niet ging? @hier, net maar even wat geboorteversieringen besteld voor in huis, slingers, balonnen etc. Vind het wel leuk om te kunnen versieren als iedereen komt kijken naar de kleine beeb!
@jel: ik hoop ook dat het lukt! De afspraak van maandag staat nog een beetje op losse schroeven We hebben om half 2 een groei echo en als ie nog in stuit ligt wordt dan pas de echte afspraak gemaakt... Beetje jammer! Had me er eigenlijk al op voorbereid... Over pijn, tja als ik wat 'harder' over het hoofdje wrijf/voel is dat niet superfijn, maar op weer niet super pijnlijk. Ik denk dat ik maar een muziekje opzet met oordopjes en idd de hand van mijn vriend zal fijn zijn Oohhhh diego... Wat een schatje!!!!! Ik heb een aantal broeken (van Roxy) die ik nog steeds aankan als ik de band met de knoop een keertje omvouw. Ben ik wel blij mee, ziet er toch een beetje leuker uit dan die zwangerschapsbroeken. @leontine: leuke foto's hoor! Ik vind die van bovenaf heel mooi, goed idee ook. Ga dit weekend tijdens mijn 'proefverlof' eens wat uitproberen
Oh wat is Diego een schatje zeg! Beebje, ben bij Lon Kortink in Castricum geweest. Voor ons ook een uurtje rijden, maar ze is ontzettend aardig en laat je echt thuis voelen. Eerste foto's waren nog wat onwennig, maar dat kwam al snel goed. We laten er twee vergroot inlijsten voor op de slaapkamer. Waaronder die eerste foto Wij waren pas het derde stel dat ze fotografeerde....zwanger dan. Mijn vriendin was er ook geweest en wij waren zo enthousiast over die foto's dat we de shoot voor onze verjaardagen kregen! Anders waren we daar waarschijnlijk nooit terecht gekomen! Een uur rijden is toch best een stukje! Sweety, wat vervelend dat je plat moet liggen. Ik zou echt gek worden. Heb vandaag mijn man moeten beloven dat ik me vandaag echt rustig ga houden. Maar ik zit nu al te wippen op de bank dat ik eigenlijk even weg wil. Dat gaat nog iets worden als het allemaal echt te veel wordt. Gelukkig komen mijn ouders straks nog even langs...toch weer een uurtje afleiding. Oef kinkhoest...normaal al geen pretje maar nu dan zeker niet!
@sweety wat een schatje zeg!!!! Ik ben gek op honden en helemaal pups natuurlijk...Wat enorm balen dat je nu plat moet zeg! maar ja hoe meer je nu rust houdt hoe beter het na de bevalling is... @Yara was het een mooie bruiloft? hield je het wat vol? @jel zou het dan ook liever met deskundige mensen doen dan onervaren.Knap dat je het nog een keer gaat proberen ook al weet je hoe het nu voelt. dan heb je er ook alles aan gedaan. mbt kinkhoest heb het niet met huisarts besproken nadeel is dat mocht het er wel zijn ik er niks aan heb... ook al is het gevaarlijk ze kunnen er niks tegen doen. Dus wacht wel gewoon af en ga er vanuit dat het niet kinkhoest is! hoesten doet idd wel meer zeer... denk dat daar die pijn bovenin mijn buik dus ook vandaan komt dat het een spierpijn is zeg maar. @Leontine wat een super mooie foto''s jullie kijken ook zo lief gelukkig! @Beebje wat leuk waar heb je ze besteld de versieringen?
hoi meiden, Hier even een update: Ben zojuist naar de vk geweest en wat denken jullie de uk is gedraaid van dwars naar stuitligging schieten we dus nog niets mee op. Nu moeten we vrijdag middag naar de gyn. De vk heeft uitgelegd dat er dan 3 opties zijn: - als hij nog zo ligt misschien toch weer terug naar de vk en afwachten of hij nog zelf draait - er direct een keizersnede gepland als hij weer dwars ligt of in stuit - dat de gyn hem draait en direct inleid zodat de uk niet meer treug kan wat betekend dat ik vrijdag avond of zaterdag weer mama ben.... Tjee hoop eigenlijk punt 3! Maar ja wie weet hoe eigenwijs de uk nu weer is qua draaien enz haha dus we zullen zien. Ga nu dus als een speer door het huis want stel je voor dat ik vrijdag moet blijven en zaterdag mama ben... Dan moet alles wel klaar zijn hier haha
Jee Marleen, misschien zaterdag al je kleintje in je armen. Spannend hoor! Succes dan met de laatste dingetjes regelen. Jel, kan me voorstellen dat je liever door deskundigen geholpen wilt worden. Eigenlijk gek dat er twee onervaren mensen aan Jou hebben mogen sjorren. Sweety, wat een snoepie die kleine Diego! Ik ben ook al erg benieuwd hoe onze oude dame (hond) straks op de kleine reageert. Op zich is zij gek op kinderen. Wel balen dat je plat móet. Nannie, geen pretje nu flink hoesten met je buik. Ik hoop dat je geen kinkhoest hebt. Wanneer kreeg je ook al weer de uitslag? Frisje, geniet van je verlof.
Hey meiden @Sweety, wat een poepie!!! Gaat het goed met hem? @Leontine, zeker hele mooie foto's, niet voor te stellen dat die mevrouw pas voor de derde keer een zwanger stel gefotografeerd hebben, ze is goed! @Isa en Jel spannend dat draaien. Ik hoop dat jullie ukkie mee wil werken. Wel raar dat er inderdaad onervaren personen aan je mochten zitten en rukken Jel. @marleen spannend dat je ze bij jou ook gaan proberen te draaien en dat je vrijdagavond of zaterdag al mama bent. Ik kan me voorstellen dat je nu snel door het huis gaat om alles af te krijgen. Hier is mijn eerste verlofdag ingegaan. We wennen hoor dames. Ik was er zo enorm naar aan het uitkijken, maar nu het zover is het wel wennen hoor Vandaag wat spulletjes uitgepakt, boxkleedje gewassen, knuffels gewassen. Een aantal huishoudelijke dingen gedaan en zo nog boodschappen doen. Mijn vriend gaat vandaag de klossen voor onder het bed halen. En ik ga nog even het lijstje uptodate maken met wat ik allemaal nog nodig heb. Zijn gelukkig geen grote dingen meer Oh gisteren nog bij een bijeenkomst in het ziekenhuis geweest. We weten nu naar welk ziekenhuis we willen gaan als ik moet bevallen. Dan moeten we altijd nog kijken of het ook zo kan lopen, maar dat zien we dan wel veel lfs, Frisje
@hummeltje welkom! heb je al verlof? @frisje lekker proberen te genieten van je verlof! daar zeg je me wat. heb alles uitgewassen behalve boxkleed... helemaal niet bij stil gestaan. @marleen jeetje wat spannend zeg...nu dus helemaal stuit. Nou hopen dat draaipoging lukt! @puschel krijg als het goed is as vrijdag uitslag! moet dan de ha bellen om te horen of uitslag er al is. hebben jullie ook wel s een beetje bloedverlies gehad. Ik heb steeds bij afvegen wat bloed. maar t is een stipje en heb echt idee dat het van een wondje oid komt.
maar ja het kan dus ook nog zijn dat ik gewoon vrijdag naar huis gestuurd word met de mededeling dat ik moet afwachten nog 1 a 2 weken of hij uit zichzelf draait en weer onder controle ben van de vk. Maar ik hoop natuurlijk dat ik zaterdag mama ben en dat de gyn voor die optie kiest haha Sweety: wat een plaatje zo'n pup! Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent! Hummeltje: welkom! Nannie: ik heb het deze zwangerschap niet gehad. Maar de vorige wel. Toen had ik eerst wat bloedverlies een stipje en daarna verloor ik mijn slijmprop. Maar de bevalling duurde toen nog ruim 3 weken volgens mij...
Jeetje, Marleen.....wat spannend zeg. Ik hoop voor je dat optie 3 idd werkt. Pin je er niet te veel vanaf, anders is de teleurstelling zo groot. Ik zou het echt vreemd vinden als ik dit weekend ineens mama zou zijn. Vind het al vreemd om te zeggen dat het over vier weken zover kan zijn.
@marleen: wat spannend!!! Ik hoop voor jou ook op optie drie. Lijkt mij ook de beste oplossing (en fijne bijkomstigheid dat je dan heeeel snel een baby in je armen hebt
Sweety, wat rot dat je nu plat moet! Gelukkig duurt het nu niet lang meer voor de kleine komt, maar is evengoed echt niet leuk.. Ohh wat een cutie, die puppy! Echt een scheetje! Nannie, het was zeker een mooie bruiloft en heb het prima volgehouden! Veel zit momenten, dus dat scheelt Hier geen bloedverlies, misschien inderdaad een wondje? Marleen, jeetje, wat spannend ineens! Ben heel benieuwd vrijdag en hoop dat je dan voor punt 3 kunt gaan! Lijkt me wel vreemd zo ineens Frisje, lekker genoten van je eerste verlofdag? Is ook zeker wennen! Wel fijn dat je de laatste dingen kunt doen nu! Hummeltje, welkom meid! Hier echt last van indalingspijntjes.. Beeb ligt zich nu ook lekker uit te strekken, dus voel onderin van alles drukken en bovenin duwt hij zijn kont zowat uit mn buik, heel fijn
Yeahhh! Kan me wel voorstellen dat je er aan toe bent! Nog ff doorbijten vandaag en dan lekker genieten!!
Hey Yasmin, Hoe is het met Jou en de kleine knul? Ik hoop dat alles goed is. wij zijn al ontzettend benieuwd! Anett, nog even volhouden vandaag en vanaf morgen heerlijk met verlof! geniet ervan.
Oh ja heb dat moest ik nog doen dus! Is zo een gekkenhuis geweest de laatste dagen. Nog steeds eigenlijk. Bevalling zelf was dus heel spontaan begonnen. Was nog niet eens met verlof! Rond 3.15 vliezen gebroken. Werd er wakker van nog niet wetende dat het vruchtwater was wat er uit liep. Een uur later gewoon onderweg naar het zh. Rond half 8 zat ik op 5 cm ontsluiting. Tegen half 10 (geloof ik) weeën opwekkers gehad. Had nog geen goede persweeen. Zat toen vrij snel op 9 cm en voor ik het wist mocht ik ook echt (eindelijk!!) gaan persen. Na 2/3 keer persen was hij er gewoon uit!! Het was zo onwerkelijk allemaal. Zelfs nu denk ik nog van ben ik gewoon al mama. We hebben D. moeten achterlaten in het zh. Hij kon z'n temp nog niet zelf regelen en met eten ging het ook al niet zo vlot maar dat schijnt heel normaal te zijn met dit termijn. Krijgt alles wat hij zelf niet eet via de sonde binnen. Al met al doet hij het wel goed voor z'n leeftijd. Is nu afhankelijk van hem wanneer hij mee naar huis mag. Het is nu dagelijks op en neer reizen zodat ik ook zelf z'n voedingen kan geven. Over voedingen gesproken, moet weer eens gaan kolven. Alle kleine beetjes melk is mooi meegenomen.
Wat super Yasmin, En ja lijkt me zeker onwerkelijk! Hopelijk kan hij snel met jullie mee naar huis, dat lijkt me toch wel erg fijn! Is het ziekenhuis ver reizen of wel te doen zo? En hoe is het met jou, kun je alles aan zo? Geniet er lekker van meid!! Hier gaat verder alles goed, merk alleen dat ik erg moe ben vandaag, dus een beetje rustig aan doen, was staat aan en ook de rode bieten die moet ik even in de vriezer maken en dan is het wel goed voor vandaag een uitrust dagje met een filmpje erbij ofzo! Hoe is het met jullie allemaal? Lekker van het weer aan het genieten? Heb wel heerlijk dikke voeten, maar vind het mooie weer super!! Gister lekker de bbq aangehad samen, toch lekker ontspannen!! Nou iedereen een fijne dag!!
Hier ook even een spannende avond. flink pijn in mijn hoofd, maar had daar nog niks achter gezocht. De ochtend er na ook nog, maar toen hadden we gevreeen, dus dacht dat t daar aan lag. S middags na het slapen toch maar even mijn bloeddruk gecontroleerd, veel hoger dan normaal. Dussssss, in de stress. Verloskundige gebeld, mocht gelijk komen, doorgestuurd naar het ziekenhuis, daar aan de monitoren gelegen en alles nagekeken, bloed en urine. Mocht gelukkig aan het einde van de avond toch weer naar huis omdat ze niks konden vinden en mijn bloeddruk weer lager was. We denken dat het een milde migraine aanval was, daar kan je bloeddruk ook van omhoog gaan. Bah, spannend hoor! Ook gek om even op een kraamafdeling te liggen, het gehuil van de kleintjes, een baringskreet van een moeder, de opgewonden telefoontjes van kersverse vaders aan famillie. Best bijzonder. Nu rustig aan, hou het zelf goed in de gaten. Buik groeit hard, ga nu ook echt zwanger lopen merk ik . @ verlof, heerlijk he dames, gewoon niks meer moeten. Tuurlijk alles kan (uitsoppen van keukenkastjes hier gisteren ook gedaan) maar t hoeft niet. @ draaien, lijkt me erg spannend als ze aan je ukkie gaan duwen en trekken. Vind het al niks als het zelf erg driftig aan het bewegen is! Hoop wel dat t lukt. Eigewijze kleine dingen @ Wow, je kleintje nu al hebben. T lijkt me zo moeilijk om het dan achter te moeten laten. Zou denk ik tranen met tuiten huilen! Hebben ze een idee waarom jullie manneke vond dat ie op moest schieten? @ Leuk, mooie fotos van je buik. Vind dat een super herinnering. Mijn oma was fotografe en heb dus ook erg mooie foto s van mijn moeder met mijn buik, ook bijzonder. Was in die tijd nog niet gebruikelijk dat je daar echt mee poseerde. Ga nu in alle rust de commode in de bijenwas zetten. Lekker op een krukje beetje rond rommellen. Wens jullie een fijne en rustig dag toe! Eva