1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zazu wat fijn meissie, en ben heel benieuwd wat het 2e vruchtje doet! Dat zou wat zijn zeg, 2 kindjes!

Hier vreselijke migraine, trekt gelukkig nu een beetje bij. Ik dacht dat het meestal minder werd bij zwangerschap!
    Heb wel wat slechter geslapen de afgelopen week dus misschien wat vermoeidheid, of toch hormonen ofzo.... pffff... niet leuk!

Verder net gebeld door MvM, ik heb volgende week woensdag de 15e intake, en de dag erna mag ik beginnen met plassen!
    Na dat verhaal dat ik hier hoorde haal ik misschien toch maar even een testje nog voor dietijd ;) om te kijken ofhet er nogwel zit!

2. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goedenavond dames!

Ff snel een berichtje vanaf tel. Ben net klaar met sporten en heb niet echt zin om achter de pc te gaan zitten.

MvM heeft vandaag teruggbeld! Ze komt donderdagavond langs.
    Wat voor vragen worden er eigenlijk gesteld?

Ben de rest van de week lekker vrij. Zal morgen eens ff bijlezen (en lijst eventueel aanpassen)

Fijne avond nog!

Oh ja ging vandaag weer wegen en was gewoon 1 kilo aangekomen!:$
    En dat terwijl m'n eetlust minder is.

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lilly, super mooie cakes! Ben benieuwd naar de reacties;)

Leontine, ik ga trouwen in april;) In mijn jurk zit nu ook nog geen vetersluiting, maar die komt er wel in:D
    Hoop dat die kwaaltjes bij jou weer snel minder worden!

Frisje, welkom meid!

4. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook al 1,5kg....niet leuk....maar het hoort erbij.
    En dat terwijl je leest dat de kilootjes pas rond week 8-9 weken komt.....zucht!

5. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

Ik kan maar niet geloven dat ik nogsteeds in de running zit voor een augustus beebje. In het verleden was het nu al wel misgegaan. Nu de eerste echo afwachten en hopen dat die goed is en dan zijn we weer een stapje verder.

Iemand vroeg me een paar dagen geleden waar ik normaal woon- In de USA. Ik ben momenteel in NL op familie bezoek en kom volgende week woensdag avond weer thuis.

Jullie schrijven wat af zeg! Ik kan dus met mijn beperkte internet momenteel echt bijna niet volgen. Maar volgende week komt dat weer helemaal goed ;)

Verder- hier alles dik in orde geloof ik. mijn buik is mega opgezet in de avond en ben overdag vaak misselijk en heb verschrikkelijke honger. Boobs doen ontzettend veel pijn en heb lichte hoofdpijn. Eigenlijk niet het beste gevoel om "op vakantie" te zijn.. Maar ja als de afloop maar goed is hoor je mij niet klagen.

6. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach, zolang ik niet de hele dag misselijk ben, is het wel te handelen. Maar ik moet 's ochtends een half uur in de auto....en toen dacht ik wel: als ik nu moet heb ik een groot probleem, hahaha.

Die moeheid slaat ook gedurende de dag toe, hahahaha. Veel dagdromen hier. Daarom heb ik het maar aan mijn direct leidinggevende verteld. Hij was helemaal blij voor me....en voor hem vielen er een aantal dingen op zijn plaats. Hij werkt pas anderhalve maand als onze baas, dus hij durfde niets te zeggen. Hahahaa.

7. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maandag afspraak met moeders voor moeders....spannend.
    Het was morgen of maandag. Tja, er moet ook gewerkt worden!

8. Jessica3

Jessica3 Actief lid

16 nov 2011
    173
    0
    0
    Oh wat een nare verhalen, gelukkig is alles toch nog goed!

Moeders voor moeders belde mij diezelfde avond nog. Ze komt komende vrijdag. Toch wel spannend hoor!

Leuk dat je zwanger gaat trouwen! Ik vind het zon mooi gezicht, een bol buikje in een trouwjurk. Stonden de trouwplannen al vast, of nu vanwege de zwangerschap?

9. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Moeders voor moeders is net langs geweest. Leuk geprek en gelukkig een dikke positieve test :) Eigenlijk stelde ze niet zoveel vragen, moest een kort vragenlijstje invullen met dingen of ik ooit een bloedtransfusie heb gehad en of ik HIV had, dat soort dingen.

Omdat ik me zo vroeg heb opgegeven heb ik naast het armbandje (of ketting, je mag kiezen) ook 'de grote geboortegids' gekregen. Supermooi boek!! Daarnaast het tijdschrift 'zwanger': het lijkt wel sinterklaas ;)

Vrijdag haal ik het eerste kratje zelf op. Is handiger omdat ik nog niet wil dat de buren het weten en ze woont dichtbij. We hebben afgesproken dat ik de eerste paar weken de kratjes kom halen en brengen en dat ik zelf kan aangeven wanneer de chauffeur dat komt doen. Goede deal lijkt me.

Zo, ik ga even in dat mooie boek neuzen :)

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Leontine, fijn dat je de afspraak voor MvM hebt staan! Mij hebben ze nog niet gebeld, maar ik wacht rustig af;)

Jessica, de plannen stonden al. In eerste instantie zouden we 13 juli 2012 trouwen, maar toen stopten we in juli 2011 met de pil en hebben we de bruiloft naar voren geschoven, zodat ik neit op het einde zou lopen met de bruiloft. Dus nu trouwen we in april, ben dan 23 weken zwanger! Ik ben ook erg benieuwd hoe dat er straks uitziet in de jurk:p Ze weten nog neit dat ik zwanger ben, 15 december heb ik een afspraak maar dan kan ik het niet vertellen omdat mn moeder en smoeder, zusje en szusje erbij zijn. Ik ga ze dus achteraf even bellen om het door te geven, zodat ze de jurk nog niet aan alle kanten in gaan nemen;)

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Isa, leuk al die cadeautjes! En een super mooie test! Ook een goede deal! Zou hier ook wel handig zijn, wij hebben geen plek waar die dingen beschut kunnen staan..

12. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Om in onze achtertuin te komen moet je door een klein steegje, maar de chauffeur heeft regels (op zich logisch) en de tuin is dus te ver weg... Ach, dan doen we het zo.

Goed idee trouwens van die trouwjurk :) Mijn jongste zusje trouwt eind maart en heeft dan twee zwangere zussen, die ook nog eens beide getuige zijn en ceremoniemeester. Mijn ouders krijgen het volgend jaar echt voor de kiezen ;)

13. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Goeie mooie test Isa!

14. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Thanks, sta ook echt weer even te stralen... Zwanger :) :)

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Isa, dat is bij ons dus ook, en voor het huis staan ze pal in het zicht!
    Haha, maar wel leuk voor de kiezen zo;) Ben ook echt benieuwd naar de reacties van mn ouders! Wordt het eerste kleinkind voor hun! Moet nog even geduld hebben tot kerst:p

16. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Ze gaan het geweldig vinden :) :) Heb nu al zin om het ze te vertellen!!! ooeehh!!! Een goed jaar voor hun drie dochters :)

Wanneer ging jij het ook alweer zeggen? Wij de 17de. Zit te denken om het met een fotolijstje met echo en gedichtje te doen. Mijn zusje heeft dat ook gedaan, alleen zetten we in die van ons een ander gedichtje:

1 zo'n lijstje staat ook maar zo alleen op de kast,
    ik hoop dat die van mij er naast past :)

hahaha, hoop dat ze het snel snappen!

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Isa, wij gaat het eerste kerstdag tegen onze ouders vertellen (mogen we 4x doen, we hebben allebei gescheiden ouders;)) en dan tweede kerstdag tegen de rest van de familie. Op oudjaarsavond gaan we het de vrienden vertellen!

Leuk, dat lijstje met gedichtje! Wij zijn ook al druk aan het bedenken wat we doen. Ik wil voor de vrienden in ieder geval op oudjaarsavond cupcakes bakken met blauwe en rose muisjes erop. Ben benieuwd wanneer het kwartje dan valt;)

18. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Die cupcakes zijn ook een leuk idee!! Hmm... Misschien dat ik dat ook wel ga doen... :)

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha vond ik ook wel leuk;) Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze het door hebben:D

20. Balou1

Balou1 Actief lid

5 mrt 2009
    111
    0
    0
    Even snel vanaf mijn telefoon: wauw Isa wat een mooie test!

Deel Deze Pagina