Goedemorgen dames Jaja mijn verlof is begonnen hoor, vandaag staat badkamer poetsen op het lijstje hihi! En als ik me dan nog goed vol nog meer, maar ja kan beter maar rustig aan doen hihi! @ sher wat lief van je vriend dat hij allemaal ballonnen in de auto had zeg ! Ja bij de action hebben ze ook 2 persoonsmatras beschermers. Heb overigens prima geslapen op dat ding kraakt helemaal niet, alleen is het wel wat warm! maar ach beter dat dan je matras vies hihi! @ fokje gefeliciteerd met je tante zeggertje, haha hier geen bed op klossen dat kan helaas niet. Wat jammer dat je s'nachts niet goed slaapt, en dan heb je s'ochtends vroeg natuurlijk 2 kids bij je bed staan!
Zazu: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, hopelijk mag ze snel mee naar huis. Annet: geniet van je verlof. Rest: sorry er blijft te weinig hangen...
Hee meiden! Heb alles wel bijgelezen, maar was echt te veel om op te reageren Zazu, van harte gefeliciteerd met jullie dochter SAM! Leuke en stoere naam, hoop dat ze snel mee naar huis mag! Wiegje/kamertje, hier de kleine ook niet op onze kamer. We hebben geen wieg, past ook niet op onze slaapkamer. Kraam raadde het eigenlijk wel aan ivm BV, maar ik vind dat dat allemaal wel goed komt Gisteren een drukke dag gehad, lekker met vriendinnetjes naar de dierentuin geweest en 's avonds naar een verjaardag Na zojuist uit mn bed te zijn gedrild door geboor bij de buren (leek serieus alsof ze bij mij in de slaapkamer stonden, zo hard ging het), ga ik zo maar eens de bovenverdieping poetsen Fijne dag allemaal!
Goedenmorgen! Hebben we nu allemaal verlof? Heb soms het idee dat ik nu drukker ben dan op mijn werk haha. Vandaag even lijsten kopen voor onze trouwfoto's. Bijna een jaar geleden, haha. Maar nu manlief toch nog meer op moet hangen doen we alles maar even tegelijk. Vanmiddag met mijn moeder even de stad in. Moet nog wat kleine zaken hebben voor in de zkh tas. En dan kan ik ook een matrasbeschermer bij de hema halen. Die werd al aangeraden door de kraamzorg. Haha. En dan weer met pootjes omhoog. Gisteren op zich niet zoveel gedaan maar toch moe. En vannacht lag mijn man te snurken. Normaal slaap ik erdoorheen. Maar nu bijna twee uur wakker gelegen. Dan word je best brak wakker haha. Maar gelukkig schijnt het zonnetje!
Pff dat snurken had ik vannacht ook al last van, normaal snurkt mijn vriend nooit, maar nu pfff hele nacht, af en toe een stootje en draaide hij zich wat om, maar ja hij was ook niet fit dus wou hem ook niet steeds wakker maken. Straks eerst even het fotoalbum afmaken, dan fotoalbum maken van vorig jaar Parijs, en dan ook nog even het centrum in, zal ook langs de action Krijg je het echt extra warm van die matrasbeschermers? Heb het nu elke nacht al zo warm :S Hopelijk belt dr drukker ook nog straks, gister eindelijk geweest om onze schilderijtjes in te leveren, en ze maken een proefdruk, ben nu natuurlijk wel nieuwschierig, zou vandaag of morgen klaar zijn! En verder nog maar even lekker tv kijken als er nog tijd is Heb de hele serie Prison Break en ben bij seizoen 3 ooit was ik begonnen met kijken, maar kwam er later niet meer van dus nu alles maar op dvd kijken, tijd voor mezelf HEERLIJK!
@ leotine haha dat is denk ik wel zo dat je drukker bent als je vrij bent dan als je niet vrij bent! En nu zijn er ook zaken die je gewoon kunt aanpakken waar je anders niet zoveel tijd voor had! Ik zou als ik jou was een matrasbeschermer bij de action halen scheelt je al gauw 6 euro. @ augustus baby nou ik vond het wel iets warmer als anders ja, maar goed ik heb het steeds warm in bed hihi! Ben benieuwd of je kaartje klaar is vandaag zou wel leuk zijn! hier zijn alle enveloppen geschreven en klaar voor vertrek ! @ hier nou net de boodschappen gedaan, en het eten voorbereid! dus zal nu moed verzamelen om de badkamer eens een goede beurt te geven vanavond laatste zwangerschapscursus ben erg benieuwd
Ik kreeg de tip om over die beschermer een handdoek te leggen. Dan zou het minder warm zijn. Maar ja, ik drijf nu ook al mijn bed uit. Dat zijn toch de hormonen meiden! Zo,lijsten zijn gekocht....foto's zitten erin. Nu ff lijstje maken wat ik in de stad nog nodig heb. Anders vergeet ik toch de helft....
Tja Annet, wij hebben geen Action in de stad zelf. Alleen in een dorp verderop. Daar moet ik dus apart voor naartoe rijden. De hema is dan toch even makkelijker. Ik zie mezelf er voor vrijdag ook niet meer komen.
Ach, we hebben een topper, die is minder duur dan een heel nieuw matras haha. En trouwens, dat prijsverschil ben ik kwijt aan benzine haha.....dus toch maar hema.
Hallo dames, hier net de draaipoging gehad, helaas mislukt... De baby zette zich zelfs schrap en wilde na drie keer echt niet draaien. De arts vond het niet verantwoord om nog een keer te proberen. Het viel me qua pijn echt ontzettend mee! Had verwacht dat het veel meer pijn zou doen. Kreeg nog het compliment dat ik er me er goed doorheen ademende en concentreerde. Maar goed, daar hebben we natuurlijk niets aan We zijn nu voor de keuze gesteld: een stuitbevalling of een keizersnee. Ik weet het echt niet... Ik heb al de hele ochtend gegoogled over voor en nadelen en de verhalen zijn allemaal zo verschillend. De arts zou graag willen dat we morgenochtend aangeven wat we willen gaan doen. We moeten er in ieder geval een nachtje over slapen... Pfffff ik vind het zo ontzettend lastig! En die stomme hormonen van me maken het er niet gemakkelijker op! Ik neig zelf meer naar een natuurlijke bevalling begin volgende week. De dokter vertelde ook dat mocht de ontsluiting niet vlot genoeg gaan of daalt de baby niet goed in, dan wordt het alsnog een keizersnee. Maar mijn vriend is niet echt voor zo'n bevalling (hij is zelf in een stuit gekomen en zijn moeder heeft het ons afgeraden... Maar ja, dat was begin jaren 80...) Ik weet dat ik zelf de keuze moet maken, maar wat vinden jullie? Kennen jullie misschien mensen die een stuitbevalling of keizersnee hebben gehad?
Ik heb een keizersnee gehad en daar hoef je in principe niet tegen aan te zien. Is mij 100% mee gevallen. Je hebt daarna meer herstel nodig, maar je weet natuurlijk ook niet of je ongeschonden uit een natuurlijke bevalling zult komen.
Isa, ik heb natuurlijk geen enkele ervaring, maar ik zou de keizersnee kiezen. Een stuitbevalling lijkt me zeer pijnlijk. Ik snap je wil voor een natuurlijke bevalling echter wel. Succes met je keuze. .....en oeh....nog een weekje dan meis!
@ isa he meid wat vervelend zeg ik kan natuurlijk geen keuze voor je maken. Maar een vriendin van mij heeft precies hetzelfde gehad, die heeft toch voor een keizersnede gekozen, en dat viel haar echt heel erg mee. Ja het doet erna wat meer pijn als bij een "gewone bevalling"maar wie zegt dat dat ongeschonden gaat! Maar goed als jij je beter voelt bij een stuitbevalling en je durft dat aan dan moet je doen waar jij je goed bij voelt. Dat wil ik je in iedergeval adviseren luister naar je eigen gevoel jij moet het ten slotte doen! @ hier nou de badkamer blinkt er weer van, ik heb het helaas moeten bekopen met harde buiken want ja het bleef niet bij de badkamer ! Goed wijze les voor de volgende keer annet je bent hoogzwanger poetsen zoals je deed toen je niet zwanger was zit er niet in! Hmm best lastig hihi!
Ik ben bij action geweest en die heeft wel matrasbeschermers maar alleen 1 persoons waterdichte... heb ik dus niks aan... dat zijn wel die van 6,80 overigens... Weet nu ook ff niet wta ik moet halen want 1 persoons kan niet. @isa ik persoonlijk zou ook voor keizersnee gaan... stuitbevalling lijkt me echt te pijnlijk en idd daar zul je qua herstel ook niet ongeschonden uitkomen... Meid het is jouw keus hoe moeilijk het ook is. Sher wat een lieve man zeg! Geniet lekker van je verlof! Ook voor jou genieten annet!
@ nannie anders even bij de hema kijken, daar heb ik ze zeker weten zien liggen 2 persoons! @ dank je wel ga zeker genieten vind het al heerlijk dat ik aan klusjes toe kom waar ik eerder niet aan toe kwam
Net een stuitbevalling op YouTube gezien... Nou daar werd ik echt even niet goed van... Pfffff... Nu weet ik het helemaal niet meer...
zo er is weer veel geschreven.. marleentje zal je zo ff pb berichtje sturen! hier straks even de laatste inkopen doen en dan is alles gereed! morgen weer voor controle naar de vk en half uurtje gesprek over de bevalling. verder komt morgen schoonma de badkamer ff poetsen wat een schat! en vrijdag komt mijn moeder om even met mij door het hele huis te gaan wat zijn ze toch lief!! verder heb ik nog steeds last van harde buiken helaas dus dat zal morgen bij de vk ook wel ten sprake komen en meld het sowieso!
ook kraamhulp heeft gisteren gebeld en het kraambed komt volgende week dinsdag.. krijg een hoog laag bed omdat ik met me bekken zit dus dat is wel erg mooi geregeld. nu kan ik ook lekker beneden liggen als ik moe ben of even wil rusten voor de tv.
Hey meiden, Ik wil jullie 'zomaar' even succes wensen met de laatste loodjes en de bevalling! Vorig jaar om deze tijd zat ik in hetzelfde schuitje, haha. Liefs, Lori