Zo zeg! Ik heb echt als een os geslapen vannacht. Gisteren een leuke dag gehad, op visite en veel grapjes gemaakt met mijn man en dus veel gelachen. Gisteravond lekker ontspannend tv gekeken. Ideale dag moet ik zeggen. Het voelt alsof ik er weer eventjes tegenaan kan. Ja meiden, het komt allemaal met de dag dichterbij. Ik weet natuurlijk helemaal niet wanneer het komt, maar zo'n geplande keizersnee of inleiding lijkt me zo raar. Je leeft er dan wel helemaal naartoe. Hier nog helemaal geen gerommel of wat in de buik. Op die ene plop eergisteravond heb ik geen rare dingen meer gevoeld. Ons mannetje was wel weer lekker druk gisteren. En daar hou ik toch wel van. Soms drukt ie mijn ribben helemaal omhoog. Maar pijn doet het eigenlijk nooit. Vandaag maar weer eens wat foto's maken. Verwacht eigenlijk niet dat mijn buik nu nog veel verschillen zal de komende weken, want zoveel groter wordt ie niet meer.
Marleen: Fijn dat de kleine nog is gedraaid. Ik hoop dat hij/zij zo blijft liggen en dat de bevalling dit weekend spontaan op gang komt. Zou het fijnste zijn, en anders alle hoop op maandagochtend! In elk geval wens ik jullie het allerbeste. Eva: Wat een hoop gerommel! Ik ben benieuwd hoe jij de nacht bent doorgekomen. Isa: Lijkt me zo spannend. Je kan er dan echt naar toe leven. Milou: Gaat het vandaag beter? Leontine: Fijn dat je gisteren een leuke en gezellige dag hebt gehad! Daar knap je weer van op. Hier: nog alles rustig. Lopen en draaien in bed gaat nu echt steeds lastiger. Het zijn nu echt de laatste loodjes .... (naja, nog 4 weken dan ). Ik ben wel zo ontzettend blij met het weer !!! Fijn weekend allemaal! Ik ben benieuwd of wij maandag nog "onverwacht" babynieuws hebben!!!
@marleen Wat fijn dat de kleine gedraaid is! Hopenlijk beval je het weekend, zodat er medisch verder niets nodig is! Succes met de spanning! Het staat bij jou nu echt heel dicht voor de deur! @ isa Spannend! Lijkt me zo raar om naar een datum toe te leven! Maar ook wel weer fijn, je weet het nu wel zeker! @ Eva Hoe gaat het vandaag? Hebben de medicijnen geholpen? Heb je kunnen slapen? En hoe is het met de kleine? @ pushel Dat draaien komt me ook bekend voor! Het scheelt dat we weten dat het niet eeuwig gaat duren @ leontien Ik ga vandaag ook maar weer eens een foto maken, liever te veel als te weinig haha Hier ging het gisteravond een stuk beter, daarom besloten om naar de bioscoop te gaan. In de bioscoop kreeg ik voor het eerst harde buiken met regelmaat. Stiekem zitten timeren, maar er zaten telkens 8 - 9 minuten tussen, dus waarschijnlijk gewoon oefenweeen. S avonds in bed hielden ze dan ook gauw op. Was wel een beetje raar om te realiseren dat het ook echt kan gebeuren, net alsof ik er nu nog niet klaar voor ben. Verder vanacht gelukkig wel een goede nacht gehad, nu weer helemaal fit
Hoi meiden! Leontine, echt waar joh? Nooit geweten, ik ken alleen Alphen aan den Rijn Bewegingen zijn inderdaad anders. Veel meer wringen en eigenlijk niet meer schoppen enzo. Hij heeft natuurlijk ook niet veel ruimte meer Fijn dat je gisteren een betere dag had! Eva, hoe was het beeldhouwen geweest? Jaa, aftellen, nog een paar daagjes en dan mag uk in principe komen! Snap dat je niet echt helemaal toe kunt geven aan nesteldrang als er al 2 kids en 3 poezen rondlopen Ach, als de belangrijkste dingen maar gedaan zijn he Jeetje, beterschap meid! Hoe gaat het vandaag? Zazu, wat ontzettend fijn dat jullie nu lekker thuis zijn! De voedingen klinken inderdaad pittig, maar gelukkig zal dat in de loop van de tijd wel beter gaan Beebje, jij hebt je best gedaan met bijlezen Je had ook wat spannende dagen achter de rug zo te lezen. Gelukkig is alles goed en zit beeb nog lekker binnen! En over dat gevoel 's nachts, dat herken ik heel erg! Moet er dan ook echt 2 a 3 x per nacht uit om te plassen, anders doet het gewoon pijn. Kan dan ook niet lekker draaien/liggen. Isa, spannend dat jullie en je ouders de datum al weten! En inderdaad, nu maar binnenhouden die beeb Kan me voorstellen dat je vrienden al flink aan het gokken zijn Super dat je hebt mogen delen in de ervaringen van je buurvrouw! Kan me goed voorstellen dat dat al een hoop rust geeft! Jel, haha ik heb ook een schurfthekel aan strijken en doe het dan ook echt nooit Alleen de blousen van mijn man, maar ook inderdaad op het moment dat hij het aanwil Babykleertjes heb ik ook niet gestreken, alleen de lakentjes, want die waren zo ontzettend gekreukt! Aug. baby, nog drukke dagen voor de boeg meid! Ik snap je gedachtegang, maar die van je moeder ook wel Ik ga zeker nog wel de deur uit, maar zo ver weg zou ik niet meer zo zien zitten.. Miloe, balen van je rotdag gister! Blijft spannend he, nu je weet dat het elk moment een keertje zo ver kan zijn Marleentje, wauw wat een goed nieuws! Echt heel spannend nu, ga hard voor je duimen dat beebje zo blijft liggen en dat je dit weekend gewoon zelf aan de gang gaat! *duimduimduim* Sweety, bij jou blijft het ook maar rommelen he meid.. Hopelijk voel je je vandaag beter Tas, hmm hij is ingepakt, en natuurlijk zit er veels te veel in De bedoeling is thuisblijven, dus eigenlijk hoeft er alleen het hoognodige in, maar ik kan het dan toch niet laten om er van alles in te doen waarvan ik denk dat ik het nodig zou kunnen hebben Achja, het past allemaal in 1 tas en als ik inderdaad lekker thuis mag blijven is het ook zo uitgepakt. Heb nu: Joggingbroek, twee XXL shirts, twee mega onderbroeken, een hempje, een voedingsbh, dikke en dunne sokken, 2 rompertjes, 2 paar sokjes, broekje, shirtje, vestje, mutsje, extra shirt voor manlief, toilettas met zeep/shampoo/cremespoeling/tandeborstels/bril/deo/haarborstel, camera, flesje drinken en sultana voor manlief en een flesje water met spuitdop voor mezelf Oh en muntgeld voor parkeerautomaat en rolstoel. Tas staat nu in de maxicosi in de gang, echt heel raar Heb nu ook het extra matras op bed liggen voor de hoogte. Maar hier hoeft het gelukkig maar 70 cm te zijn en ons bed was al 60 cm, dus gelukkig niet enorm veel verschil. Kan gewoon zonder opstapje in en uit bed Heb ook zo'n onderlegger/celstofmatje in mijn gewone handtas gestopt, zodat ik daar in de auto of bij mensen thuis op kan zitten. Moet er toch niet aan denken dat ik iemands mooie dure stoffen bank verpest Hier gisteravond de bouwvak ingedronken (met cola) en vannacht toch wel wat gerommel nadat we het gister nog even gezellig hadden gemaakt samen Ook niet echt lekker geslapen en wel 3 x eruit geweest om te plassen. Maar goed, vanmorgen was het weer over en beeb is nog steeds zichzelf Momenteel heeft hij de hik, vind dat zo schattig Heb gister nog een hoop buikfoto's gemaakt, zal ze dit weekend eens gaan bewerken en dan zal ik er nog eens een paar in het buikjestopic zetten Hier begint mn to-do list gestaag korter te worden, heerlijk! Vandaag nog even lekker een dagje zonder man, hij is zijn broer helpen verhuizen. Man heeft nu 3 weken verplicht bouwvak vakantie, dus we kunnen lekker samen gaan zitten wachten tot beeb geboren wordt
Zo ben ik ook weer eens. Ik baal zo van geen internet hebben, kan nog wel een tijd gaan duren Stomme kpn! Wil weer laptopppen, maar daardoor wel iets meer bezig met het huis bijhouden Heel gek trouwens, vanaf dat het mag komen voel ik ineens ook meer "gerommel" niet vervelend hoor. Maar af en toe ineens een rare kramp, dan zit ik echt even van.. Aaah...en dan is het weer over. In de nacht veel eruit, en dan heb ik standaard een harde buik. Bewegingen zijn hier ook heel anders, meer geschuif inderdaad. Al steekt er nog wel met regelmaat een voet uit, net ging ik foto's maken van mijn buik, en dan is hij ineens erg bewegelijk, heb ik helemaal een gekke vorm buik Marleen, wat een topper dat hij ineens gedraaid is! Hopelijk blijft dat zo..spannend!! Isa ook wel spannend dat er nou een datum staat! We zijn natuurlijk smsbuddy's, maar aangezien ik nu niet heel vaak op internet kan, kan het maar zo zijn dat je zelf ook gewoon eerder het nieuws hier kan melden natuurlijk Nou ik stop maar weer, even niet de zin om een heel verhaal te typen op de ipad. Lezen gaat wat makkelijker
Libra, echt balen zeg van je internet! Gaat KPN dit op een een of andere manier wel compenseren? Erg he, als je 's nachts er zo vaak uit moet.. Ik heb dan ook standaard een harde buik, volgens mij gewoon omdat mn blaas zo vol zit dan.. Ben lekker bezig achter mn naaimachine, heb alweer een kruikzakje af Ga zo aan een boxkleed beginnen
Nou dat is te hopen. Pff..als er echt iets is, dan is de klantenservice van kpn echt slecht hoor! Ik vind het eigenlijk zo raar dat ik in de nacht zo vaak naar de wc moet, ik neem altijd maar een klein slokje water daarna, vanwege droge mond. Maar als ik dan weer moet lijken er wel liters uit te komen Wat leuk dat je zo creatief bent Yara! Vind het altijd zo leuk en knap als mensen allerlei dingen zelf kunnen maken. Ik heb er echt het geduld niet voor Al kan ik best creatief zijn, maar met naaien dan weer niet. Wij hebben wel twee zelf gemaakte canvas schilderijtjes gemaakt voor boven de commode. Staat heel gezellig!
Net weer terug van mijn verlof. Heb vandaag het ledikant en het wiegje opgemaakt. Nou dat is nog een hele tour! Heb maar even gegoogled hoe en wat, maar het ziet er gezellig uit! Nu alleen nog een wolk van een baby'tje We zijn vandaag lekker wezen lunchen in de stad, gaan we morgen weer doen. Onze laatste uitjes met zijn tweetjes... Het was echt heeeeeel gezellig @yara: ik zou echt willen dat ik zo creabea was! Mijn moeder is ook zo creatief en heeft al ons boxkleed, speelgoedzak voor aan de box, lakentjes en kleertjes gemaakt. Ze maakte vroeger al heel veel gave spullen voor ons. Ze heeft nog geprobeerd om haar drie dochters ook haar naaikunsten te leren door ons allemaal een naaimachine te geven, maar toen haar eigen machine kapot ging, heb ik haar de mijne gegeven. Ik heb er gewoon geeeeeen geduld voor! Hahahaha Hier ook veeeeeeel en vaaaak plassen. Denk soms ook wel eens, ik heb twee slokken op en ik moet alweer! Pffff gedoe! Als ik een harde buik heb moet ik vaak ook plassen en dat lucht zo op dat de harde buik wegzakt. Strijken: BLEHHHHH! Doe het echt noooooooit! Ik koop het liefste kleding dat niet zo kreukt en mijn vriend (grafisch vormgever) heeft naar zijn werk geen overhemden aan maar shirts. Ook hang ik onze kleding, meteen als de machine klaar is, bijna allemaal aan haakjes te drogen waardoor het kreuken ook meevalt. Alles om maar niet te hoeven strijken! Wij willen ook nog een paar leuke fotos maken van ons tweetjes, eens even kijken of we in de buurt van het ziekenhuis een leuke fotograaf kunnen vinden. Vind het wel leuk om toch iets speciaals te laten maken KPN: oohhh zij zuigen bigtime!!! Wij hebben een maand lang internet en tv van ze gehad en het was echt de hele tijd offline en slecht beeld. Meteen binnen de maand opgezegd en weer terug gegaan naar UPC. We betalen daar dan maar iets meer voor, maar altijd bereik vind ik toch ook wel fijn Oohhh helemaal vergeten! Schoonpapa belde vanochtend met een verrassing! We mogen op hun kosten een droger uitzoeken!!! Ik vind het zoooooo lief!! Ben druk op internet aan het zoeken. Iemand ervaring en een goede tip voor eentje?
JAAAAAHHH en dan heb ook ik verlof!! Nou ga m'n best doen om bij te lezen en te reageren, maar nu eerst ff bijkomen en "bij"slapen!
@yara89 sinds vanavond weer wat last van harde buiken maar verder nog rustig. me vriend heeft vrijgezellenfeest dus moet me vandaag rustig houden maar er is een vriendin op bezoek dus heb iemand om mij heen! maar deze dame gaat lekker vroeg op bedje en we zien we hoe mijn vriend vannacht thuis komt haha...
Ben weer even online... heb laptop van schoonmama tot morgen! Helaas m'n eigen laptop nog niet terug dus moet nog even behelpen... Heb afgelopen dagen veel meegelezen via telefoon maar kan helaas niet reageren via de tel heel stom! even kort paar reacties: @marleen wat fijn dat de kleine uk alsnog gedraaid is! Wie had dat nog verwacht... Spannend misschien overmorgen babynieuws! @leontine wat leuk zo'n gezellige ontspannen dag... heerlijk zo nu nog even genieten met zijn twee! heb hier inmiddels wel wat gerommel maar heel af en toe. Heb ook echt idee dat het meer oefen is dan echt zeg maar. Gisteravond dacht ik dat ik vruchwater verloor..... ik stond met buurvrouw buiten en voelde t lopen snel naar wc toen ik er weer vanaf kwam ging het gewoon weer door dus snel weer gaan zitten. vannacht verder niks dus viel mee waarschijnlijk... @puschel lekker he dit weer! vind het ook wel lekker. hoop voor m'n zoon dat het volgende week wat mooier wordt aangezien hij dan vakantie heeft das wel zo leuk...Draaien word idd steeds moeilijker! @miloe heb je de film wel meegekregen tijdens het timen? spannend nu he. t kan nu echt elk moment... @libra jij ook internet/laptop loos dus... erg vervelend he vooral nu tijdens het verlof en we hier mee kunnen kletsen en afwachten tot er iemand bevalt! wel slecht van kpn zeg... wij hebben upc kpn hebben we in het verleden gedag zegt zou hier in huis geen aansluiting van hun zitten dus moesten we die maar zelf laten aanleggen voor iets van 500 euro! ja daag. dan ga ik toch lekker niet bij jullie klant worden! @Yara jeetje meid wat creabea! echt knap hoor... ik heb er het geduld en creativiteit niet voor maar vind het zo knap! @isa wat lekker weer even verlof gehad heerlijk samen nog even dingen doen en natuurlijk thuis. Weeet helemaal hoe je je voelt als je tot bevalling meot blijven. wel fijn dat je nu de datum weet! leuke verrassing van je schoonouders zeg! heb niet echt tips behalve eentje van 7 kilo is erg handig en met een koude stand/luchtstand @anskev lekker genieten van je verlof meid! knap dat je het zolang hebt volgehouden! @sweety hou je idd maar mooi rustig vanavond @zazu las ergens dat sam ook thuis is! wat fijn zeg... nu begint het echt ook al is het wat anders dan anders. @eva nog steeds zo misselijk? kan niet een voorteken zijn? Ik heb sinds gister het bed in de kamer! heb m eerder gekregen omdat ik met m'n bekken niks meer kan... moet zeggen is wel fijn met zo'n papppegaai erboven en elektrisch verstelbaar allemaal. M'n man vond het wel raar dat ze zo'n bed niet even in elkaar zetten. Hij zei verwachten ze nou dat een vrouw die hoogzwanger is hierbij gaat helpen want dit was echt iets om met zijn twee te doen. Straks lekker op bedje zijn vandaag even om een nieuw bed weggeweest wat een keus zeg zie door bomen het bos niet meer...
Hier alles gelukkig weer rustig. Geen idee wat t geweest is, maar blij dat het weer weg is Volgende week moet mijn vriend vanalles doen, ook zijn dochter naar schiphol brengen enzo. Wij wonen in Zeeland, dus dan haalt ie t echt niet om binnen twee uur thuis te zijn. Weet dat dat allemaal moet kunnen, maar echt blij ben ik er niet mee, stom he! Afijn, hoop dat ukkie braaf blijft zitten als papa weg gaat. De verloskundige zegt dat je er niet op moet gaan zitten wachten, want dan duurt het zolang, maar weet niet hoe het bij jullie is, kan het toch moeilijk uit mijn hoofd krijgen dat het elk moment zo kan zijn hoor! Beeldhouwen was nog niet gelukt door het slechte weer. Gaan vandaag wel buik beschilderen, leuk! KLeine blijft een heerlijk druk ding. Als het slaapt dan slaapt het, maar owee zodra het wakker is. Benen, voetjes , billen, t schuift alle kanten op! Buik staat soms echt te schudden. Blijf dat een mooi en gek gezicht vinden. Vanacht wel goed geslapen, ben er niet eens uitgeweest om vier uur! Heerlijk. Wens jullie allesmaal een fijne zondag! Liefs Eva
@isa, fijn dat je buuf je gerust heeft kunnen stellen en dat je er nu een beter gevoel bij hebt! @jel, haha ik heb ook een hekel aan strijken! Doe meestal alleen de dingen die echt noodzakelijk zijn: werkkleding van mn man, blouses en spijkerbroek. Nu is het makkelijk want alles wat ik aandoe wordt meteen strakgetrokken dus hoef het niet te strijken. Straks zal het wel weer meer worden! @augustusbaby, dat klinkt zeker druk! In principe zou het idd nog 5 weken kunnen duren hoor! En bij ruim 80 % begint het niet eens met het breken van de vliezen maar ik blijf toch het liefst wel dicht bij huis haha want ik denk al snel: ' ja, maar wat als' . Heb ook de hele tijd het gevoel van: kom maar op! Terwijl het vast langer gaat duren @miloe, wat een goede afspraak met je man! Ik vind het niet erg op dit moment om te doen aangezien mijn man al zoveel doet in huis! Voel me vaak wel schuldig! Bovendien heb ik een lieve schoonmams die heeft aangeboden om vanaf nu te strijken, ideaal! Heb je vannacht wel normaal kunnen slapen? Ik heb steeds meer moeite met slapen. Kan idd ook geen houding vinden. Heb 2 kussen en eentje hou ik vast omdat ik last heb van tintelende armen/handen als ze gewoon liggen maar halverwege de nacht krijg ik pijn in mn heupen dus dan gaat het kussen tussen mn benen maar dan heb ik weer last van mn handen @leontine, ik vind het zelf ook niet meer fijn om te rijden. Vaak gaat heen nog wel maar daarna ben ik moe en snel uit mn concentratie. Ook gaat de kleine man zn billen omhoog duwen en dat is een naar gevoel. Laatst stond er in de krant dat een zwangere vrouw een ongeluk had gehad omdat de kleine tijdens het rijden zo hard schopte dat ze ervan schrok en de auto is ondersteboven geraakt. En dat van die vliezen haha was het een teleurstelling? Ik hoop heel vaak dat als ik opsta dat ik een plop en flats hoor maar dan komt er niets! @marleentje, wow wat een goed nieuws!!!!! nou moet de kleine lekker blijven liggen!! Heb je er iets van gevoeld? @puschel, ik ben ook heel blij met het weer. Volgens mij zijn wij (zwangeren) de enige die er niet over klagen haha mag van mij nog best even zo blijven! @miloe, spannend van dei harde buiken! Jammer dat het weer is weggegaan! @yara, wat handig om idd shampoo enzo erin te doen! Dat had ik nog niet op mn lijstje! Ik heb ook veel te veel in mn tas! Voor die kleine ook haha lijkt net alsof we een weekendje weggaan! @isa, wat een lief kadootje van je schoonpaps! Wij hebben zelf een miele. Dat schijnt gewoon een goed merk te zijn en mijn ervaring is ook dat het een super ding is Wel wat duurder maar ze gaan ook lang mee! @sweety, wat lastig dat je zoveel last hebt. Heb je de vk erover gesproken? @eva, ja ik zit er ook wel op te wachten! Weet dat het geen zin heeft en zo alleen maar langer duurt maar vind het ook zo spannend! Kan gewoon niet wachten! het is ook lastig dat ik niet zoveel meer gedaan krijg. Als ik ergens naartoe wil, ben ik al moe voordat ik de deur uit ben en winkelen gaat in zo'n langzaam tempo en dan ben ik na 2 uurtjes echt gesloopt!!! Dus ben blij dat ik een lekkere bank heb en veel tv zenders haha
Libra en Nannie: balen zonder internet ... zeker nu. Maar het huisje blinkt dus Anskev: Welkom in de verlof-club. Jij eindelijk ook. Geniet ervan .... nu kan je heeeeel veel berichtjes plaatsen hier op het forum Eva: alles weer rustig dus ... ik had stiekem gedacht dat het toch door was gaan zetten .... Marleen: Spannend meid, ik hoop dat je nu al "spontaan" bezig bent, en anders toi toi toi voor morgen! Strijken: hier ook een hekel aan .... ik strijk momenteel helemaal niet (doet manlief) ... en anders heb ik zo iets: als ik op ieder plekje 1x met het ijzer geweest ben, dan is het gestreken ook zit er dan nog een kreukel in ... en uiteraard strijk ik ook zo weinig mogelijk Milou: Spannend zeg, jeee ..... balen dat het dan niet is door gaan zetten. Je weet nu wel hoe je moet gaan klokken, haha. Bed/wieg opmaken: Ik ben echt ontzettend lui , maar ik heb ergens gehoor dat de kraamhulp het toch allemaal weer overnieuw doet om te kijken of het ook allemaal goed zit. Dus ik leg de handel straks in de wieg, mag zij het lekker uit gaan zoeken. Boxkleden: Ik heb gisteren eindelijk 4 lappen stof gekocht om 2 boxkleden te maken. Was ik al heel lang van plan .... maar nu moet het toch echt. Ik heb gelukkig van iemand (eva of yara ?) een gemakkelijke gebruiksaanwijzing gekregen .... dus dat zal dan toch wel moeten lukken. Nu de stofjes in de wasmachine .... nog even uitstel dus Droger: Super lief kado van je schoonpa, Isa. Kwa prijs kan je alle kanten uit. Ik zou eerst maar informeren wat hij kwa prijs zo in gedachten had. Verder ook handig om erover na te denken wat je er allemaal in wilt doen. Ik gebruik hem bijna alleen maar voor handdoeken (en straks voor de baby-spullen), maar je hebt ook mensen die er bijna alles in doen. Ik heb zelf heel lang met een "goedkoop" dingetje gedaan van Ignis, die is uiteindelijk nog jaren in gebruik geweest bij mijn ouders. (in totaal ca. 12 jaar meegegaan dat ding) Manlief naam zijn "Miele" uitzet mee. Dat is natuurlijk wel degelijk spul en gaat ook jaren mee maar ook wel prijzig. Wij hebben zelf een condensdroger (dus geen slangetje door het raam naar buiten). Zazu en Yasmin: Hoe gaat het nu thuis met jullie en met de kleintjes? Valt alles een beetje op zijn plek? Zijn jullie lichamelijk ook een beetje aan het herstellen? @hier: net "verjaardagsvisite" gehad. Onze hond is jarig (is 9 geworden) en de buurkinderen kwamen langs met cadeautjes. Dus vanochtend toch een slingertje opgehangen en gisteren nog gebak gehaald (ik wist dat ze zouden komen). Ons vier-poten-kind is lekker "verwend". @kriebels: Ik begin toch nu ook wel een beetje de kriebels te krijgen. De babykamer staat nog helemaal vol met spullen van zolder. jan is nu nog druk aan het klussen boven om de dakkapellen zo veel mogelijk van binnen af te werken (gipsplaatje, behang etc.) Uiterlijk morgenavond moet de handel weer weer boven staan heb ik met hem afgesproken anders ga ik stampij maken. Iedereen: een fijne zondag.
meiden: hier blijft het rommelen maar er zet niets door! Soms weeen maar geen regelmaat. Soms zit er 1 uur tussen soms 3 minuten.. Dan weer uren geen enkele wee. Ik hoop maar dat het goed voorwerk is of indalinsgweeen zodat de kleine in ieder geval goed blijft liggen.. Ik ga lekker even liggen heb morgen genoeg energie nodig denk ik als de uk tenminste nog goed ligt... Ik houd sweety (mijn buddy) morgen op de hoogte mocht er daadwerkelijk iets gaan gebeuren!
Libra, zo van die canvassen heb ik vaker gezien, vind ik ook echt tof! Maar ik heb het niet gedaan, doet een beetje af aan de muurschildering Heb je een foto van de canvassen? Ben wel benieuwd Isa, wat fijn dat je nog steeds elke keer ziekenhuisverlof krijgt! Heerlijk dat je alles op hebt kunnen maken en dat je nog leuke dingen met je vriend samen kunt doen! Haha geduld moet je inderdaad wel hebben Al heb ik ook niet veel geduld hoor. Als er iets niet lukt moet ik ook echt ff stoppen en een andere keer verder gaan, anders wordt ik helemaal chaggerijnig WIj hebben geen droger, dus kan je niet helpen Wel lief dat je er 1 krijgt! Anskev, jaaaa verlof voor jou! Echt super dat je het hebt volgehouden meid! Lekker bij kunnen slapen? Sweety, fijn dat het allemaal rustig is gebleven En is je vriend nog heel thuisgekomen vannacht? Nannie, fijn dat het bed inmiddels staat! Maar inderdaad wel vreemd dat dat niet even in elkaar gezet wordt.. Puschel, leuk dat je ook zelf een boxkleed gaat maken! Hier ook met de mijne bezig Ik gebruik trouwens als vulling een IKEA dekbed. Kost geen drol, iets van 3 of 4 euro ofzo Marleentje, wat ontzettend spannend meid! Mijn duimen draaien voor je! Je kunt je energie inderdaad goed gebruiken dan morgen Heel veel succes en we horen het wel Eva, fijn dat het weer beter met je gaat! Veel plezier met buikschilderen Beebje, ach ja, beter te veel dan te weinig in de tas he Plassen, joh, erg he! Ik ben er vannacht 4 x uitgeweest (heb wel 11 uur in bed gelegen in totaal). En liters! Terwijl ik niks drink 's nachts. Oh en pijn dat het doet als ik te lang wacht met naar de wc gaan.. Over ver weg gaan, het is niet dat ik het huis niet verlaat, maar mij lijkt het gewoon niks om aan de andere kant van het land te zitten, zeker omdat het vanaf donderdag gewoon geboren mag worden Heb mn man ook al aan het alcoholvrij gezet, wil wel dat hij in staat is om te rijden mocht het nodig zijn. Plus dat ik geen half bezopen vent naast me hoef tijdens mn bevalling Verder doe ik gewoon lekker mn ding Yay, zonnetje schijnt vandaag, wordt er gewoon spontaan vrolijk van na al die regen van de afgelopen dagen!
Ja mijn vriend is heel thuis gekomen,ik dacht vannacht ik weet niet met mezelf maar is nog rustig. Dus we zien wel wat de dag vandaag brengt haha.... Marleentje ik heb me tel in de aanslag dus mocht er wat zijn stuur maar sms!
Hoi meiden, wat een spanning overal. Marleen, spannend hoor! Hier echt nog geen enkele reden tot bezorgdheid.....voel echt nog niets raars. Vraag me zelfs af of ik ooit wel eens een harde buik heb gehad. En die kleine beweegt nog prima. Hier is de babykamer echt klaar sinds gisteren. Plankjes opgehangen enzo. Ja ben blij met het eindresultaat. Zal van de week eens even wat foto's maken. Mijn schoonmoeder heeft vanmirgen ons voortuintje onkruidvrij gemaakt. Wij gebruiken dat eigenlijk nooit omdat wij alles via de achtertuin doen. Het is ook maar een meter ofzo. Ze was gelukkig zo klaar. Staat toch even wat netter als de kraamvisite komt. Ik ben trouwens erg blij met mijn droger. Is een Zanussi. En heeft een baby stand Anskev, veel plezier met je verlof! Geniet ervan. Sorry meiden, de rest ben ik even vergeten.
Hey meiden, Even een kort berichtje. Ik heb alles van jullie gelezen hoor, maar ik heb gewoon geen puf om vandaag te reageren. Gisteren ben ik enorm verrast met een babyshower. Ik wist echt van niks. Mijn vriend had mij weggelokt met een lekkere lunch in de stad. En toen waren ze dus al bezig in ons huis. Toen ik thuis kwam werd ik enorm verrast . Daarna half uurtje rust gehad en vervolgens met een groep vrienden uit eten geweest. We waren om 11 uur savonds thuis. Jullie kunnen je voorstellen dat ik vandaag op ben. Ook een rotnacht gehad omdat ik veel te druk ben geweest. Ik heb nu ook steken bij mijn schaambeen. Dus even lekker rustig aan doen. Vandaag alleen een beetje kleertjes uitzoeken en wassen. Samen met mijn vriend. Liefs, Frisje